הייתי מנוי לאוטו במשך יותר מ5 שנים.
מאוד אהבתי את הכתבים והכתבות, והיה לי כיף לקרוא. הבעיה היחידה הייתה שפרסומות תפסו בערך חצי מהעיתון. אבל עדיין אהבתי אותו.
בגלל שעברתי לגרמניה, התקשרתי לבטל את המנוי, אבל נאמר לי שבגלל היותי מנוי ותיק - אני אקבל אותו לכן בחינם.
הייתי מאוד מופתע ונהניתי עוד שנה. בזכות אותו ליאור ממחלקת המנויים.
בחידוש מנוי כבר היה מישהו אחר במקום ליאור, ורצו 600!! שקל על המשלוח לגרמניה. אז וויתרתי.
עברתי לAUTOZEITUNG הגרמני, עיתון מעולה שיוצא פעם בשבועיים, ולא כל חודש כמו אוטו.
מבחינת היקף הכתבות - אין מה לומר, שלא לדבר על האיכות. (ושוב - אוטו לא רע)
ההבדל הוא במחיר - 1.90 יורו בשבועיים על אותו היקף. כלומר 11 שקלים כל שבועיים.