Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. נראה לי שזה יהיה מספיק טוב לו. יש לך דוגמא?
  2. אני בספק אם באמת הצלחת לחנך אותה/אותם. בשבילה זו הייתה הפסקה נהדרת, בזמן זה בדרך כלל הייתה מספיקה לשמוע 3 לקוחות צועקים. מצידה שיהיו עוד הרבה כמוך.
  3. לצערי בשבוע הראשון - אני לא יכול להגיע בזמן הזה. מאחל לך תערוכה מהנה בכל מקרה
  4. שלילי, עובד אלעל.
  5. קוויקסילבר - אתה תותח על! מסתבר שאכן יצא כבר ב97. עם זאת, אני זוכר אותו בארץ רק כמה שנים אחרי זה. ידעתי שאפשר לסמוך על חברי הפורום בכל דבר, החל מבליסת ציפורניים ועד לטראנסים ברוסית. תודה לכולם על הנכונות. SERVUS
  6. צודק במאה אחוז. לכן אני טס בחזרה אחה"צ. רפי, אתה לא מגיע במקרה?
  7. מאמין גם מאמין. המון תודה!
  8. יודע איפה אני גר? ובאיזה בית ספר למדתי? היית רואה ערסים בחלומות במצבי.
  9. אוקיי - אני שמעתי אותו לראשונה בשנת 2000 בערך. יש סיכוי שתגגל אותו ברוסית? תודה.
  10. אכן, לא זה. פליקס - עוד הצעות? אם הייתי יודע מה זה ADE HAEM HARASHO ולכתוב את זה בגוגל יחד עם דוואי ברוסית, זה בטח היה עוזר.
  11. אני יודע. קשה לי אבל ממש, כי אני לא מבין מה נאמר שם. זה מתחיל ככה: Davai! Ade haim Harasho. Davai! Paranoy moscow. ואז מלא ביטים. זה כל מה שאני זוכר - זה גם היה מזמן, וגם בשפה שאני רק יודע לקלל בה.
  12. אם זה בקצביה בצריפין, אז אני ממליץ שלא. תחכה לאחד שאתה בטוח איך הוא עובד. לא הייתי משחק עם השיניים אצל רופא שאני לא בטוח בו. את שיני החלב כבר איבדת (אני מניח...) וחדשות לא יצמחו אם יהרסו לך אותן. אגב, אין לי שום דבר עם רופאי שיניים צבאיים. לנו היה אחד מעולה בבסיס. צריך אבל להכיר אותם אישית, ולדעת שהם בסדר.
  13. שלום לכולם. מאחר ואני לא דובר רוסית, מבקש את עזרתם של חברי הפורום להם שליטה בשפה. מדובר בטראנס ששודר רבות ברדיו בארץ בסביבות השנים הנ"ל. מילת המפתח הייתה "דוואי" (DAVAI) ואחריה נאמר משהו כמו ADE HAE HARASHO. ולבסוף PARANOY MOSCOW. מיותר לציין שהמילה דוואי חזרה על עצמה הרבה בשיר. זכור לי שפרנוי מוסקבה היה השם של המועדון בו הטראנס נוצר או משהו בסגנון. תודה על עזרתכם! נ.ב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל יש מישהו שאני חייב להשמיע לו את השיר - התערבות ישנה ויקרה.
  14. לא יודע למה, אבל לכל ערס מצוי שמכבד את עצמו - תמיד יש וו גרירה. הסבר פסיכולוגי אין לי לעניין.
  15. על איזו מכללה אתה חושב?
  16. כרטיסים במקום. בדיחה - כ10 יורו. שווה להגיע על הבוקר. אגב, זו הפעם השלישית שלי ברצף - וממש אבל מומלץ. אני מעדיף אותה בהרבה מפרנקפורט או פאריס. יש טיסות לג'נבה בבוקר בדרך כלל. אני חוסך את המלון בזה שאני משתדל תמיד לחזור למינכן בערב. לארץ זה סיפור אחר.
  17. אתה חושב שרכב עם ESP היה מוציא אותך מהמצב הזה, ובעצם מכפר על האינסטינקט הלא נכון? לא הייתי שם - אבל נראה לי שכן. בדיוק בגלל זה אני בעד חקיקה (מתוכננת) של האיחוד האירופי, שתחייב התקנת ESP בכל רכב חדש.
  18. מה עם ג'ינה - שם טוב כזה, של בחורה $%$#$. (ישלים כל אחד לפי ראות עיניו)
  19. טוב שאתה בסדר. לפי דברייך גם הנזק לא נורא. או שאני טועה?
  20. ID 90 תמיד תופס. צריך לבדוק אם יש טיסה של אלעל לג'נבה - ואז אתה מגיע מהארץ. אני מגיע עם כרטיס ZED ללופטהנזה. יצא 54 יורו הלוך חזור. אתה יכול להגיע למינכן, ולטוס בZED איתי. בקיצור - צריך לבדוק טיסות. עוד איירליינרים?
  21. אהלן, מאחר ואני מגיע לבד, אשמח לצפות בתערוכה ולהתלהב יחד עם עוד מישהו. אני מגיע בבוקר לקראת הפתיחה, וחוזר בערב למינכן. כל זאת בטיסת לופטהנזה. התאריכים המדוברים: אחד מהימים 12-15 במרץ. (אני טס עם כרטיס עובד חברה, כל עוד יש מקום על המטוס אני בא, לא משנה באיזה יום) יש מצב לפגוש מישהו מחברי הפורום? אשמח לתגובות. SERVUS
  22. באמצע תל אביב גם קשה למצוא חניה עם איזטה
  23. הייתי מנוי לאוטו במשך יותר מ5 שנים. מאוד אהבתי את הכתבים והכתבות, והיה לי כיף לקרוא. הבעיה היחידה הייתה שפרסומות תפסו בערך חצי מהעיתון. אבל עדיין אהבתי אותו. בגלל שעברתי לגרמניה, התקשרתי לבטל את המנוי, אבל נאמר לי שבגלל היותי מנוי ותיק - אני אקבל אותו לכן בחינם. הייתי מאוד מופתע ונהניתי עוד שנה. בזכות אותו ליאור ממחלקת המנויים. בחידוש מנוי כבר היה מישהו אחר במקום ליאור, ורצו 600!! שקל על המשלוח לגרמניה. אז וויתרתי. עברתי לAUTOZEITUNG הגרמני, עיתון מעולה שיוצא פעם בשבועיים, ולא כל חודש כמו אוטו. מבחינת היקף הכתבות - אין מה לומר, שלא לדבר על האיכות. (ושוב - אוטו לא רע) ההבדל הוא במחיר - 1.90 יורו בשבועיים על אותו היקף. כלומר 11 שקלים כל שבועיים.
  24. רוני, האמירה הזו, הייתה מוקצנת בכוונה. אני לא אדיוט - ויודע כמה מרצדס E עולה - היא נלקחה כדוגמא. מצד שני, כמו שאתה יודע, לא המאזדה, ולא הפוקוס נועדו להובלת שלושה מבוגרים מאחור. ולכן בעולם שמן COMPACT CLASS. אז אתקן את עצמי ברשותך: עדיף כבר לקנות משומשת גדולה יותר, מאשר מאזדה 3 חדשה - ולומר שאין בה מקום לשלושה מבוגרים מאחורה. ההודעה נועדה לקודמי בשרשור.
  25. ממש מדכא. ומתפלאים למה אנחנו לא מקובלים בעולם. בינינו אנחנו חארות אפילו.
×
×
  • תוכן חדש...