servus
-
הודעות
226 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי servus
-
מסכים. גם רף המכס יותר גבוה - 200 במקום 50, וגם אתה חוסך משלוח ובלאגן עם פקידי המכס בדואר.
-
זה ממש נראה כמו הפנסים של מרצדס. (האוטובוסים) או שאולי בעצם של חברת "הארגז", או מי שבונה אותם בארץ?! השאלה היא מי העתיק ממי.
-
כל עוד אתה מוביל אותן במזוודה, ולא הולך איתן ברחוב - זה נחשב פריט נוי.
-
אם החרב עולה פחות מ200 דולר, היא פטורה ממכס כמו כל דבר אחר. מאחר ואתה מדבר על מחירים מגוחכים, אני מניח שזהו המצב. אתה מדבר על ייבוא פרטי, או על משהו מסחרי?
-
רן, אתה ממש חזק לאחרונה במציאת תמונות הזויות ברשת.
-
תודה על הטיפ, למרות שבשווקים היא גם לא ממש זולה.
-
פה מדובר לא ברנו, אלא ברינו - הוגים את זה כמו טינו. זו בכלל עיר ההימורים בנוואדה אשר נמצאת על גדות אגם טאהו. **שלקייס הקדים אותי בשנייה**
-
גם אני שונא את הצפצפה, אבל זה לצערי חלק מתוכנית הלימודים. סיפור משלי: היה זה קיץ 2006, בו אני סוף סוף הגשמתי את החלום שלי - לטוס. השיעורים הראשונים היו ממש מוצלחים, אמרו ש"יש לי את זה" וכו. היה ממש ממש כיף - חייתי משיעור אחד לבא אחריו. אלה היו ימים חמים, אז הייתי מגיע לשדה עם סנדלים ומכנסיים קצרים - והולך למטוס עם המדריך. יותר לא צריך כלום - האוזניות בפנים, לתדלק, ולטוס. עד שיום אחד היה חם, אבל עם רוחות חזקות בגובה 3. ודווקא ביום הזה הגענו בתוכנית ההדרכה (יש כזו בארץ בכלל) למצבי חירום - סחרור, הזדקרות, מציאת מנחת חירום וכו.והכי חשוב - קיבלתי את המדריך הסדיסט: גרמני זקן ומשוגע, שלא מפסיק לדבר על מסיבות הבירה בסוף השבוע. לטוס איתו זה כמו להיות בתוך מבשלת הבירה LOEWENBRAU. (זה אין בארץ בטוח) בהתחלה זה עוד היה בסדר. אבל אחרי כמה תרגילים הרגשתי שאני לא יכול יותר - רציתי למות, מרוב בחילה. כמובן שבאתי שוב בלי כלום למטוס, אז שקית הקאה אפילו לא הייתה לנו. מה עושים? פותחים חלון.. במהירות 100 קשר עם רוח מטורפת ומקיאים החוצה. אני לא אספר בדיוק מה קורה ברוח כזו, אפילו שמקיאים החוצה. (רמז: גרגרי תירס מהצהריים מתעופפים במטוס) תוך כדי, המדריך מבקש אישור הגעה מיידי למסלול - וטס לשם בפול גז. אפילו הפקחים יצאו מהמגדל, ושאלו אותנו אם אנחנו צריכים עזרה בניקוי הצד של המטוס - שכולו היה מרוח. מאז למדתי שני דברים: 1.תמיד לקחת שקית הקאה - במיוחד שיש אורחים במטוס. 2. לא סתם אסור לטייסים לשתות בכלל לפני טיסה. עם השיכור לא טסתי עוד פעם אחת אפילו עד סוף הרשיון. - מאז גם לא הקאתי.
-
צריך ברגים די גדולים, בשביל להתבלבל בין השניים. או שהוא חבש בורג בתחבושת בכלל.
-
צביקה, התפטרת בגלל הברגים, או בגלל הטמפונים? כי הטמפונים לא כל כך נוראיים כשהם עדיין בקופסא.
-
מציגים אותה רק בחודש הבא בג'נבה. לפחות עוד שנה עד שתגיע לארץ. המחירים צפויים להיות זהים לקודמת.
-
בשביל זה יש את הפורום הטכני. 2 אפשרויות: זולה ויקרה: 1. אם החלק אצלך, ללכת לאגזוזן שירתך אותו חזרה בעבור כמה עשרות שקלים - ככה זה ייראה, וככה זה יחזיק (מעאפן). 2. להחליף דוד - כמה מאות שקלים. מי שמשלם בזול, משלם ביוקר. עכשיו תעשה את החשבון שלך.
-
זה אכן אפשרי, למרות שפגיעת אבן נראית כמו עיגול קטן, ואילו לי יש ממש פס שמתחיל מהקצה העליון של החלון. סוף הסיפור: הגיע הבחור לקחת את האוטו, (כחצי שעה לפני הזמן שקבענו) ולקח אותו למוסך. הייתי בטוח שיגיעו שניים - ואחד ינהג על שלי עד למוסך, אבל הוא פשוט בא עם וואן מרצדס ונגרר ענק למכוניות. אמר שעדיף ככה - לא רוצים לנהוג על מכוניות של לקוחות. עוד שלוש שעות האוטו חוזר אליי, וכל מה שאצטרך לעשות - זה לחתום על הקבלה שלו. כל כך פשוט, וכל כך כיף. (מעניין אם גם בארץ מוסכניקים לא היו רוצים לנהוג על BMW חדשה... אני מניאק אם לא היו טוחנים לה את הצורה - זכור לי איך נהגו על הדייהו החדשות במגרש בו נמסרו ללקוחות, רציתי לבכות שבאנו לקחת משם את האוטו. וזה היה רק דייהו)
-
דדוקא את זה הם עושים יופי - בהתנדבות אפילו. בתור מי ששירת כמתנדב במשמר האזרחי בגליל - אני יכול להגיד לך שרוב המתנדבים הם ערבים, שבאמת עושים ימים כלילות בהתנדבות - בלי כסף ולמשך שנים. הלוואי ויותר יהודים היו עושים את זה, כי באמת צריך.
-
אוקיי, בנתונים רשמיים לא החזקתי. עם זאת, מדובר רק במכירות מאז שהתחילו למכור את הX. הערכה שלי, שאני די בטוח בה - אם תיקח את כל השנים בהן נמכרה הS, תגלה כי זהו הרכב הנמכר ביותר של יגואר.
-
וזה מוכיח כמה הם שמים #ין על הבטיחות שלנו.
-
אם אני זוכר נכון, מדובר בסביבות ה50-100 מטרים. כלומר, אין מעבר חצייה בתחום הנראה לעין.
-
אני מחפש ומחפש ועדיין לא מצאתי את הראויה. המחירים בשמיים, ולא ממש תואמים את מחירי קראוס. זה כרגע מה שיש בשוק הגרמני: (האתר מאגד בתוכו כמה אחרים) http://mobile.de/SIDovxbr9FdyYkDeuFSsIkGhw-t-vaNexlCsCsK~BmSB11Iindex_cgiJ1170315790A1D1100CCar/cgi-bin/index_cgi.pl?formType=pkwQuick&_form=search&sr_qual=GN&sr_make=-2&sr_model=isetta&sr_priceFrom=-2&sr_priceTo=-2&sr_category=1100&sr_powerFrom=-2&sr_powerTo=-2&sr_registrationDateFrom=-2&sr_registrationDateTo=-2&sr_mileageFrom=-2&sr_mileageTo=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&doSearch.x=0&doSearch.y=0 מה אתם אומרים על המחירים? SERVUS
-
אל תצחק, יש כאלה שבאמת "מעלים" את האוטו הביתה: http://mobile.de/SIDrbi5GZevVciEihhZ9cWGXg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1170315790A1Iindex_cgiD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A5%81D-t-vCaMoQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100FisettaBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=11111111242697458& עם הטנדר של ארז צריך אבל סלון גדול..
-
גרמניה - ארץ המוטוריקה. מינכן: מוזיאון המכוניות של BMW, כרגע במתכונת מצומצמת, אבל סדנת שיפוץ הרכבים הקלאסיים בתוך אקוואריום מזכוכית - שהמבקרים יראו. אינגולשטדט (45 דקות ממינכן): מוזיאון אאודי + מפעל אודי - בסכום סימלי ניתן לעשות סיור בפס הייצור, ולא צריך לתאם מראש. שטוטגארט - מוזיאון מרצדס החדש ה מ ד ה י ם ביופיו. אם כבר שם - שווה לבקר גם במוזיאון פורשה. עד כאן מוזיאונים. כל הדרום מלא בכבישים הרריים המובילים לעבר האלפים ואוסטריה שבם תענוג לנהוג. (מגבלת המהירות לכביש כפרי היא 100 קמ"ש) מעבר לכך, האוטובאנים הלא מוגבלים במהירות מזמינים אף הם. אם אתה בקטע של מסלול - אז שווה לנסוע לנירבורגרינג, אשר נמצא באזור פרנקפורט. מחיר הכניסה מעט גבוה אך שווה את זה. אגב, יש לSIXT מבצע שהם מפרסמים כרגע. BMW Z4 M COUPE ב129 יורו ליום. (כולל אבל רק 100 או 250 קילומטר) - שווה בהחלט, לאור העובדה שפורש 911 או BMW 645 תעלה לך כ400 יורו ליום. אל תשכח רק - מעל גיל 25 ושני כרטיסי אשראי לכל המכוניות. לסיכום: שוה לצאת מהדרום (מינכן!) ולעשות סיבוב באיזור. ניתן גם להגיע תוך 4-5 שעות לצפון איטליה והמוזיאונים שלה - הכבישים תענוג. אם לנירברגרינג - להשתמש באוטובאן ולהגיע גם לשם אחרי כ4 שעות. תהנה, SERVUS.
-
יכול גם להיות שהוא היה שם כבר כמה ימים, ולא שמתי לב כי הוא היה קטן יותר בהתחלה. כמו שאמרתי, הוא גדל מיום ליום - אז יכול להיות שבהתחלה הוא הסתתר מאחורי המראה באופן שקשה היה לראות.
-
בהחלט יש מה ללמוד, וגם לי היו נסיונות מרים בארץ. מישהו יכול לענות על שאלתי: איך נוצר פתאום סדק כזה שמתחיל בקצה העליון של השמשה?
-
קראתי, חשבתי שזה בגלל הכובד, ובגלל זה ברזל ולא נגיד עץ בלזה.
-
למה שאעלב, אחרי שהצ'ק הבנקאי כובד - אללה הוא אכבר. - מצדי היית גורס את הרכב ומאכיל אותו לכלבים. רד סאונד?? אני אפילו כבר לא זוכר איך זה הגיע לשם. אה, נראה אותך משקיע יותר במערכת אחרי שהוצאת את כל הונך על אוטו כזה. לך לקח שנתיים וחצי(!) להחליף אותה. אני עשיתי את זה יום אחרי היציאה מהסוכנות. ובקשר למחירים: המחיר של המאגנאט זה בערך המקובל בשוק עבורם. לפחות ברדיו מילאנו. ההתקנה - 800 שקל זה די סביר, אני זוכר כמה עבודה צריך על האוטו. הסאב - לא מכיר את החברה, אבל נשמע קצת זול מדי בשביל להיות יותר טוב ממה שכבר יש לך.
-
היו לך כבר אבל MB QUART מקדימה.. מה קרה להם?
