Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. servus

    ידיים ברשיון רכב

    לא במדינת ישראל, בה כמות הנוכלים מחרידה לעומת מדינות "מתורבתות" אחרות. את הקומבינות שירוצו, אני כבר יכול להריח מעכשיו.
  2. רק בגלל היד השביעית לא הייתי הולך על זה. לאוטו באמת אין שוק - תחשוב כמה כאלה ראית בחודש או שנה אחרונה על הכביש, ותבין על מה אני מדבר. שלא לדבר על מנוע 3000 בולס דלק - בימים אלו של מחירים מטורפים. אם היית אומר שזה בגלל שאתה רוצה אוטו חזק וכו, אז הייתי אומר סבבה. אבל לעשות כסף ממנו - לא נראה לי שאפשרי.
  3. כמו שאמרו - פשוט מחליטים, עד כמה שזה נשמע מטופש. מה שקרה אצלי - חבר שיכור זיין לי את המוח על כמה זה מכוער. הוא עשה את זה בפאב במשך חצי שעה שלמה במקום להתרכז בבחורות. עד שלבסוף נשבעתי שאני אפסיק, רק שלא יבלבל יותר בשכל. זה הדבר הכי נורא בעולם. אי אפשר לגעת בכלום אחר כך, אז מה שקורה זה שמפסיקים למרוח את זה מרוב גועל, ולא נגמלים. לא יודע איך השקיק שלך, שלי אבל בסדר גמור מכל הבחינות...
  4. servus

    סיפור שהיה לי עם Avis

    אופל מריבה נכנסת בקטגוריית B באירופה לפי מיטב ידיעתי. כלומר - אותה רמה של הפאביה. גולף ואסטרה הן כבר רמה אחת מעל - C. אם אתה לא צריך לשלם גם ככה כלום, זה לא כל כך נורא. CARGLASS באמת חברה מצוינת שעובדת בכל רחבי אירופה עם שירות נהדר.
  5. לא יאומן הזלזול בצרכן בארץ. הקטע עם ה10 אגורות הוא קטע שאסור לעבור עליו בשקט. תן לי לנחש - מדובר בערס קטן, שנקרע מצחוק ברגע שהתלוננת. פשוט בזיון - ככה אנחנו נראים.
  6. משהו רציני לא יהיה עד ספטמבר. ב.מ.וו אמורים לפתוח לפני הקיץ את המרכז החדש שלהם פה, שיכלול אולם תצוגה, מוזיאון, מרכז מסירה ועוד. במרץ יש את תערוכת ג'נבה - רק 6 שעות נסיעה מכאן באוטו. (או 2 בצסנה) אני אהיה שם, כמו בכל שנה.
  7. ממש מדכא לשמוע. לחשוב שכל המאמץ הנפשי, ייתכן והיה לחינם. -
  8. סוף סוף מישהו רציני... תגיד, והן גדלות לך עכשיו עד סוף האצבע?
  9. אהבתי את "עז או עז" במיוחד.
  10. יש גם הרבה חמ"ניות אחרות שלא ידעת עליהן.. אפילו אחד מהמנהלים (רמז) למרות שהוא לא קצין חס וחלילה. (עוד רמז)
  11. אתה אמיתי? גם אתה, וגם חבר שלך!? RESPECT הלוואי עלינו.
  12. Servus BMW 330d Coupe. עובד ולומד במינכן, גרמניה - לפחות להרגע. נהנה מכל רגע, ומחכה לגרוטאה הגרמנית הראשונה שתיפול לידיי. טייס פרטי בשעות הפנאי.
  13. זו הדרך אם ככה, באמת להכיר את חברי הפורום.
  14. לא שיכור ולא נעליים. אני מבין שאתה לא משתייך לחבר'ה...
  15. בשעה טובה ומוצלחת, הצלחתי להפסיק עם ההרגל המגונה של תיקון קצות הציפורניים בעזרת השיניים. (בליסת ציפורניים) ללא ספק הרגל דוחה, נלוז, מגונה, מגעיל וכו. גוועלד! לא פה נמצאת הבעיה אבל. בשבועיים האחרונים אני צופה בפלא בציפורניים שלי, וכיצד הן גדלות למימדים נורמליים הכוללים חלק לבן בקצה. לא אפרט כיצד אני מתלהב בזה שיש לי מה ואיפה לנקות מתחת לציפורניים. אני זוכר שבכיתה ג' בערך, הוכחנו שציפורניים גדלות מלמטה כלפי מעלה. ההוכחה הייתה צביעה בלקה של הציפורן, והמתנה של כמה ימים עד שמופיע חלק בתולי מלקה בחלק התחתון. עכשיו לשאלותיי: אם אכן הציפורן גדלה מבסיסה, איך ייתכן שקצה הציפורן רחב יותר מהבסיס? האם אחרי שנים של בליסת ציפורניים, יש סיכוי שהציפורן תחזור לגדול עד קצה האצבע? (ולא רק יהיה חלק לבן וארוך שלא דבוק לאצבע..) אשמח לתשובתם של נגמלים נוספים, ולא רק. (יש רופא מומחה לציפורניים? CLAWROLOG אולי) שלכם לעד, SERVUS FEFA Finger eating freaks Anonymous
  16. בתור עובד בחברת תעופה, אולי אוכל להבהיר כמה דברים: 1. משקל מקסימלי לכל תיק לא אמור לעבור את ה40 קילו בכל מקרה (36 במדוייק אם אינני טועה) - אחרת יש לשלם עמלת טיפול מיוחדת. 2. חבר טוב, שהוא גם אספן בלתי נלאה העביר דברים גדולים יותר מאשר פגוש (מיכלי דלק למרצדס 38) באלעל - בלי שום בעיה. כמובן שיש גבול כלשהו, אבל לא נראה לי שהגעת אליו. 3. בקרגו יותר פשוט להעביר דברים כאלו ללא ספק, אבל זכותך גם לקחת אותם איתך. אני לא מכיר שום עניין הנוגע לחלקי רכב - כל עוד אתה חותם על שיחרור חברת התעופה מכל אחריות לכבודה. לכן לדעתי יש לך זכות לקבל את הכסף חזרה. בהצלחה
  17. עדיין הרג אותי! לא נורא אם ממחזרים לפעמים - בשביל מי שלא ראה שרשור מסוים. למרות שתמיד אפשר להריץ חיפוש על "שיר הודי"
  18. servus

    מה זה יבוא אישי של מנוע?

    הפרצעלעציה ללא ספק מסובכת ביותר - אישורי תקינה, בטיחות, וכו וכו. עדיף בהחלט להשאיר את העניין ליבואן.
  19. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    מישהו הזמין אותך בכלל? המבחן הוא: האם במשך השנים הללו, לא ביקרת בארץ יותר מארבעה חודשים מתוך שנה במצטבר. בנוסף צריך להיות לך רשיון נהיגה בתוקף למקום ממנו אתה בא.
  20. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    יש סוף סוף תשובה רשמית מהמכס: לכבוד SERVUS הגיע תשובה לפניה מס' 20272 הנדון: יבוא רכב אישי החל מינואר 2007 א.נ ביבוא אישי ניתן ליבא רכב עד שנתיים (עד 24 חודש על הכביש) . תושב חוזר רשאי ליבא רכב עד 4 שנים אחרונות . בשני המיקרים יכול מס בשיעור 120%-136% -החל מ-1.1.07 תהיה ירידה של כ-5% במיסוי.
  21. קונילמל! (אם כבר בתיקוני טעות עסקינן) יש פה עוד מישהו שראה פעם הצגה ביידיש?
  22. servus

    זהירות, חשד לדלק מהול!

    ואני אומר: :bugeyed: חוש הריח שלי לא מספיק טוב בשביל זה..
  23. servus

    בני סלע נתפס!

    סבתא, זה בני. בני!!!
  24. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    צודק - צריך לחלק ב1.19 בשביל הדיוק
  25. זה נכון מאוד, הם יגידו לך פשוט להיות רגוע עם האוטו בכמה קילומטרים הראשונים. זה מה שכתוב בספרי הרכב בגרמנית בשתי המכוניות שקניתי כאן. בארץ אוהבים אבל לכסת"ח, אז תמיד יעדיפו שתעשה 100000000000 קילומטר הרצה, וכל יבואן יגיד לך את זה, ויכתוב את זה בספר המתורגם - כולל איומים למיניהם. למי שכתב בקשר לאחריות - אני בספק אם מישהו יצליח להוכיח שלא עשית הרצה כמו שצריך. אלא אם כן יבדקו בקופסא השחורה של האוטו.
×
×
  • תוכן חדש...