בשעה טובה ומוצלחת, הצלחתי להפסיק עם ההרגל המגונה של תיקון קצות הציפורניים בעזרת השיניים. (בליסת ציפורניים)
ללא ספק הרגל דוחה, נלוז, מגונה, מגעיל וכו. גוועלד!
לא פה נמצאת הבעיה אבל.
בשבועיים האחרונים אני צופה בפלא בציפורניים שלי, וכיצד הן גדלות למימדים נורמליים הכוללים חלק לבן בקצה. לא אפרט כיצד אני מתלהב בזה שיש לי מה ואיפה לנקות מתחת לציפורניים.
אני זוכר שבכיתה ג' בערך, הוכחנו שציפורניים גדלות מלמטה כלפי מעלה. ההוכחה הייתה צביעה בלקה של הציפורן, והמתנה של כמה ימים עד שמופיע חלק בתולי מלקה בחלק התחתון.
עכשיו לשאלותיי:
אם אכן הציפורן גדלה מבסיסה, איך ייתכן שקצה הציפורן רחב יותר מהבסיס?
האם אחרי שנים של בליסת ציפורניים, יש סיכוי שהציפורן תחזור לגדול עד קצה האצבע? (ולא רק יהיה חלק לבן וארוך שלא דבוק לאצבע..)
אשמח לתשובתם של נגמלים נוספים, ולא רק. (יש רופא מומחה לציפורניים? CLAWROLOG אולי)
שלכם לעד, SERVUS
FEFA
Finger eating freaks Anonymous