Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. מה עם צ'יפ? בלי צ'יפ, הפילטר והאגזוז לא שווים כלום. הכל מתחיל בראש (מנוע)..
  2. למה בעצם קוראים לה פגודה? פעם ראשונה שאני שומע את השם הזה. בסצנת האספנים בגרמניה, לא יצא לי לשמוע שקוראים לרכב בשם הזה.
  3. ואת זה אתה זוכר, כי היית מאוד מבוגר באותה שנה?! או שבעצם אתה כזה גאון, שאפילו בגיל בו היית בתשמ"ד, כבר עסקת בגימטריה ולא רק בציצי של אמא?
  4. לא יודע אם זה רעיון טוב. אחרי השקעה רצינית בהוט רוד שכזה, נראה לי ממש אבל ממש מבאס, שגמל יאכל אותו בעצירה ב101 בדרך לאילת.
  5. מזכיר לי את הימים בהם הייתי מחקה את בנץ בפני ילדי הקיטנה.
  6. בעיות עם החברה\אישה\איש\כלב (תלוי בהעדפות) כולנו מכירים. לקרוא לשתיהן באותו שם - זה חדש. האמת, הכינוי קצת ארוך מדי בתור כינוי. אבל לפחות המצב השתפר אצלכם.
  7. אין שום בעיה להשכיר חניה פרטית בגרמניה ב50 יורו לחודש. אבטחה זה סיפור אחר.למרות שלא באמת גונבים פה מכוניות - בטוח שלא מחניה סגורה, ועוד אוטו בן 20. שקניתי פה את ה-SLK, (החדשה) - אין שום צורך באזעקה אפילו מבחינת חברת הביטוח.נעילה מרכזית הספיקה יופי. בארץ? מנעולי מכסה מנוע, עלוקות, תולעים ושאר ירקות.
  8. זה חדש לי! אני לא מתפלא שבאמת עושים את זה.. ועוד כמה: לנסוע כשהבן שלך עם הראש מחוץ לסאנרוף. להעמיס 50 ילדים במיניבוס, ולטעון שזה חוקי ובטיחותי כי כולם ישבו. להתלהב שיש לך כפתור OVERDRIVE בלאנטיס לאנטיס להתקין 3 דיבוריות וחמ"ל ברכב, ועדיין להיתפס עם פלאפון באוזן
  9. servus

    [חידת זיהוי] מי מזהה?

    מוריס?
  10. שלום לכולם, בתור אחד שגר בגרמניה, ומחפש בנרות פרוייקט לרכב אספנות כגון איזטה וכו, הרשו לי לעדכן אתכם בתקנות חדשות בגרמניה החל מה1.1.07. בעבר, רכב אספנות היה יכול לקבל סטטוס של כזה לאחר 20 שנים על הכביש. הסטטוס, בערך כמו בארץ כלל ביטוח מוזל, רישוי זול יותר, וכו. הדבר הכי חשוב היה אבל, שלאספן ניתן היה להחזיק מספר אחד "אדום" ולהשתמש בו לכל רכבי האספנות שברשותו. כלומר - כל פעם לנסוע עם אחד אחר. ככה הרישוי והביטוח היו על המספר עצמו, ואספן יכל לאסוף יותר ממכונית אחת במחיר הגיוני. מעכשיו, ישנה חלוקה של YOUNGTIMER ו -OLDTIMER. הראשון בן מעל 20 שנים, והשני כמו בארץ, מ30 שנים על הכביש ומעלה. ליאנגטיימר (למיטב ידיעתי) קיימות עדיין הנחות על רישוי וביטוח, אבל לא ניתן לנסוע יותר עם מספר "אדום". (וכנראה גם לא עם מספר אספנות H) כלומר, אספן שברשותו כמה כלי רכב בני 20 שנה, ועדיין לא 30 - ייאלץ לעשות לכולם רישוי וביטוח. מה שכמובן יקפיץ את הוצאותיו. אי לכך ובהתאם לזאת, מומחים צופים מכירה המונית של מכוניות בנות 20, שבעליהן לא ירצו לחכות 10 שנים עד לשינוי מעמדן. אין צורך לפרט את כמות המכוניות המדהימות שניתן להשיג פה מהשנתונים המדוברים. ועכשיו זה כנראה הזמן. עכשיו אני מנסה לחשוב מה אפשר לעשות עם המידע הזה... בארץ הרי גם יש בעיה דומה מבחינת ייבוא.
  11. אהבתי את האמביוולנטיות: דגל ישראל כיאה לרכב שרד בצד הימני קדימה, D כמו גרמניה בצד השמאלי של החלון מאחורה!
  12. אש אמורה לעזור לצינור העשוי חומר סינטטי. (כמו שזה נראה) מה עם סתם סכין חדה? אגב, למה "טוליסתא"?
  13. כל הכבוד - ללא ספק עבודה יפה. אגב, אני לא מצליח לראות משהו במנוע עכשיו שהוא לא בסדר. יהיו אספנים שיטענו שהצינורות הכתומים הורסים, אבל אני חושב שזה מוסיף FLAIR למנוע המצוחצח. איך בדיוק ריפדת את הכיסאות לבד? האם זה סט מוכן שקנית, או שממש תפרת לבד? מדובר בסקיי?
  14. servus

    חישוקי סגסוגת Knock On

    הדרך הכי טובה לא למשוך תשומת לב, זה לצעוד החוצה עם חבורה של אנשי עסקים (גרמניים), ולשאוג במבטא בווארי תוך כדי מעבר במסלול הירוק. במקרה שלך תנסה מבטא ניו יורקי..
  15. servus

    חישוקי סגסוגת Knock On

    ניץ', מנסיון (מר) עם אנשי המכס: עדיף שתשים את הג'אנטים בתיקים כלשהם, מאשר בתוך ארגזים. כשאנשי המכס רואים ארגז - ישר באה השאלה: "מה יש'ך בארגז. 4 תיקים רכים ימשכו פחות תשומת לב. שוב: מנסיון אישי. מנסיון אישי 2: בעצם, בגלל שאני מכיר אותך, יכול להיות שתמשוך תשומת לב בלי קשר למה שאתה סוחב... באהבה, SERVUS
  16. אם לא תישאר לך ברירה, אני יכול לעזור עם הפייפאל. פה (בגרמניה) אני מקבל את הכסף מהם במיידי ישר לחשבון. ככה שתוכל לקבל (דרכי) את הכסף ביורו.
  17. בבאר שבע אין את הבעיה הזו. המכוניות היחידות בעיר הן של ההורים העשירים של הסטודנטים. ככה שחנייה יש בכל העיר.
  18. הקטע באזעקות הללו, זה שאם אתה במרחק כמה דקות מהאוטו, זה עוזר כמו כוסות רוח למת. לך תחפש מי דפק אותך - הבחור כבר בעיר אחרת. אגב, מסכן הבחור - בטח הוא גם ככה לא מרוויח יותר מ500 שקל בחודש. למרות שכמובן עליו לשלם על הנזק.
  19. servus

    מלפפונחמוצופוביה

    יפה אשפוז! למרות הכתיב השגוי. קוראים לתופעה אורניתופוב. (הייתי צריך לשאול לפני שכתבתי) הבחור נחנק כל פעם שיונה עוברת לידו.
  20. servus

    מלפפונחמוצופוביה

    טוב, ברור לכולם שזה קצת מבויים. התוכנית של מאורי הזה ידועה בכמות החארטה שבה. הוא אפילו יותר גרוע מג'רי ספרינגר. מה שכן - יש אנשים עם פוביות אמיתיות. לי יש חבר אורנופוב. יודעים מה זה?
  21. תודה רבה קומפי. בגלל שאני נמצא בחו"ל, ולבני משפחתי אין זמן להתעסק מדיי עם העניין, יש לך אולי מושג איזו חברה תוכל לקבל הזמנה טלפונית\אינטרנטית של העניין? תודה.
  22. שלום, אנחנו מחפשים כבר די הרבה זמן מראה ימנית לבייבי המשפחתית. מדובר בדייהו רייסר סטנדרטית שנת 94. דרושה מראה קומפלט עם מכלול ההזזה. אחר חיפוש בכמה מגרשי גרוטאות בצפון, בכולם נאמר לי שדייהו אין בכלל, בגלל ביקוש רב. לכן אני פונה אליכם. מישהו יודע איפה ניתן למצוא את המראה המדוברת באופן וודאי? תודה.
  23. אמור לי מי חבריך, אומר לך מי אתה שיישאר באמריקה, יעשה כסף ויתלהב איך הוא זיין את המערכת. גבר גבר.
  24. כל אחד עם בעיותיו הוא.. (רק 2 נקודות - להנהלה) NITCH יודע כל מני דברים, אולי יוכל לעזור לך עם הלקה. בכלל, מדובר באיש אשכולות.
  25. servus

    מתנה לאבא,יש המלצות?

    שיעור טיסה זה הדבר הכי כיף בעולם, ואם אתה שואל אותי - יותר מיוחד מלנהוג בBMW. (עם כל הכבוד) בתור אחד שהעביר את כל הקיץ האחרון בשיעורי טיסה על צסנה, אני יכול להגיד שאין כמו למשוך את ההגה - ולעוף!!!!! תבדוק בהרצליה או בחיפה - שם יש בתי ספר לטיסה בארץ. מחירים לצערי, אני לא יודע. (למדתי בגרמניה)
×
×
  • תוכן חדש...