Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    1. עדיין עדיף מDL 2. עדיין שופרה ל180 כוח סוס (לא ידעת, אה?) 3. עדיין כמעט ו... שראית אותה 4. עדיין אתה צודק
  2. היא ללא ספק אשמה. אני גם מסכים. הבעיה היא להוכיח שזה באמת היה ככה, ושהיא לא תתחיל להמציא סיפורים. אם היו לך עדים אז מצבך טוב, אם לא אז זה עניין בין הביטוחים. בכל מקרה, אפילו אם היא תגיד שנסעת מהר, אבל תודה שהתאונה הייתה כמו שהסברת, אז אתה תנצח.
  3. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    לי יש פה אחלה רכב... וכן, אין כמו אוטובאן בשביל מכונית גרמנית. מדהים כמה חווית הנהיגה שונה פה ממה שהולך בארץ, שלא לדבר על הכבישים - אני יותר משנתיים פה ועוד לא ראיתי משהו שקרוב לפאנצ'ר. (בארץ היה לי כבר מנוי בפנצ'ריה במעיליה) ההורים שלי צריכים אבל אחד חדש, ולכן רציתי לשתף אותכם בפרוצדורה. NITCH : האתר של המכס הוא אחד הדפוקים שראיתי בחיי, ולא ממש יוזר פרנדלי. בהנחה אבל שעל רכב חדש משלמים 100% מכס (פלוס מינוס), ועל משומש יהיה צריך לשלם פחות מזה, אני מניח שעל הגולף שעלתה פה נגיד 16K (יורו) יהיה צריך להוסיף עוד כ14-15 בערך... יצא לנו אז כ160-180K לגולף R32 עם כל התוספות, בת שנתיים ועם 25K ק"מ. GTI תעלה אגב הרבה פחות. (אני דבק למכוניות גרמניות כמו שאתה יודע)
  4. אני מניח שבשביל שלא יהיו 100 פנסים מאחורה - 2 רוורס, 2 ערפל וכו... ככה יש אחד מכל סוג, ושומרים על סימטריה. וכן, אצלי ב330 הפנס עובד יופי (אם לוחצים על הכפתור הנכון), וגם חשוב מאוד מבחינה בטיחותית בימים של ערפל כבד. (כמו עכשיו כאן)
  5. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    ברור שאי אפשר להוציא אותם מטומטמים.... אבל גם 1000 יורו זה כסף.... בסדר - אז סגרנו על שנתיים, וכמו שהראתי גם זה יכול להיות מאוד משתלם. בעיקר מכיוון שהמכוניות פה עושות הרבה פחות קילומטראז' מבארץ. לעבודה מעדיפים לנסוע על אופניים, או ברכבת התחתית...
  6. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    אני לא חוזר לשום מקום, אבל יש מצב שארבע שנים זה רק לתושב חוזר.(לפי מה שאמרו פה) SERVUS זו מילה חשובה מאוד בבווארית, הניב המקומי של גרמנית שמדברים פה.
  7. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    אני מכיר כמה חבר'ה שהשתמשו במעבורת, או ספינה שיכולה לקחת כמה מכוניות חוץ מנוסעים. זה היה אבל מאיטליה איפשהוא.. כן, 19 אחוז זה המע"מ בגרמניה החל מינואר. עכשיו הוא עומד על 16, אז גם מהבחינה הזו שווה לחכות... במאה אחוז אפשר לקבל החזר על רכב משומש. יש לעניין כמה תנאים: 1.הרכב היה בבעלות חברה קודם. (לא להיבהל, רוב הגרמנים רושמים מכוניות על שם העסק שלהם לצמר גפן או משהו בסגנון, וככה לא שילמו עליו מע"מ בעצמם) 2. הרכב נקנה אצל סוכן רכב. בקנייה פרטית בלתי אפשרי לקבל את המע"מ. - גם זה לא בעיה כי פה כולם קונים רק ממגרשים. אנשים פוחדים שפרטיים יעבדו עליהם בגלל שמכוני בדיקה לא מקובלים כל כך. באים, מסתכלים, קונים ונוסעים עם אחריות לשנה - לפחות מרוב הסוחרים. 3. מוציאים את הרכב מפה עם לוחית רישוי לטווח קצר. גם סיפור לא רציני. בכל מקרה, אני עדיין חושב שקראתי באתר המכס שמהראשון בינואר כל אחד יכול לייבא רכב עד ארבע שנים אחורה. לגבי תושב חוזר זה בטוח המצב, אבל מי אני שאתווכח עם מה שנכתב בפורום... נחזור לגולף R32 - אחרי בדיקה קצרה באתרי המשומשות : שנת 2003: החל מ15000 יורו (במידה ואפשר לייבא עד 4 שנים אחורה) שנת 2005: החל מ17950 יורו תורידו עוד 19%..... ותעשו את החשבון שגם לרכב בן שנתיים העניין משתלם. ואני לא מדבר בכלל על מכוניות זולות יותר כמו GTI וכו... אגב, להטיס אוטו לארץ בפרייטר (מטוס מטען) מאמסטרדם עלה בסביבות ה1250 דולר בפעם האחרונה שבדקתי. אפילו DISCOVER יסכים איתי שלשם אפשר להגיע בנסיעה בלי לעבור ארצות "ידידותיות" בדרך. אגב 2, מחשבים את המכס לפי הקבלה.... אז......
  8. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    נו.... מזל שאמרת! מטורקיה במעבורת.... בכל מקרה, מה שרציתי לציין זה המע"מ שמקבלים בחזרה, מה שלא כל אחד יודע - ומינואר הוא שווה 19 אחוז... למי שיש זמן פנוי: www.autoscout.de זה האתר בו משתמשים רוב האנשים פה למכוניות משומשות.
  9. הראשון בינואר מתקרב, ואיתו שינוי שיטת ייבוא האישי. למי שלא מכיר - המכס ייחושב על פי מחיר קניית הרכב, זתומרת הקבלה, ולא עוד על פי טבלאות לא ברורות שקיימות במכס. בנוסף, יהיה אפשר להביא אוטו בן ארבע שנים מקסימום. ככל שהאוטו ישן יותר, ככה יורד עוד אחוז המכס עליו. בגלל שאני גר בגרמניה, אני מתכנן לקנות למשפחה גולף דיזל כלשהי ולהביא אותה בנסיעה לארץ. (דרך טורקיה וכו) אז כמה עולה?? כמו שאתם יודעים או לא, המבחר פה עעעענננק..... ומכוניות בנות 4 שנים, גם כבר איבדו יותר מחצי מהמחיר המקורי שלהן. בנוסף, ברגע שמייצאים מפה מכונית, לא צריך לשלם עליה את המע"מ ששווה פה 19 אחוז. בקיצור - גולף R32 שהמחיר החדש שלה היה בסביבות 32000 יורו לדוגמה תעלה אחרי ארבע שנים בסביבות 16000 יורו. תורידו מזה חמישית (מע"מ) ותקבלו מחיר ייצוא של בערך 13000 יורו. לא שווה?
×
×
  • תוכן חדש...