Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    לא מכיר את העניין. אני חושב שאתה מתבלבל. מה שכתוב באתר המכס, זה שאתה חייב להיות 6 חודשים בשנה בחו"ל לפחות, כדי שזו תיחשב שנה בחו"ל. זה לא אומר אבל, שכל 6 חודשים שווים לשנה - זה לא מצטבר כלומר. אני עדיין מחכה לתשובה מהמכס לגבי השאלות שנשאלו כאן. בכל מקרה, תושב חוזר צריך להיות 6 שנים בחו"ל וסטודנט חוזר 18 חודשים. אעדכן כשתגיע תשובה.
  2. שלום לכולם, רציתי להתייעץ איתכם בנוגע לעשיית רשיון לאופנוע כאן. (גרמניה) מי שעושה כאן רשיון בגיל 25 ומעלה, מקבל אותו ישר לא מוגבל (לסמ"ק או כוח סוס)- ז"א לכל אופנוע. מאחר ואני כאן לשנים הבאות, ובהחלט מתכוון לעשות את הרשיון המדובר השנה, רציתי לשאול מה הפרוצדורה בארץ להכרה ברשיון לאופנוע מחו"ל. (לא מוגבל) לגבי אוטו אני יודע - מבחן שליטה או משהו בסגנון וזהו. ולאופנוע? אשמח לתשובותיכם המלומדות, Servus
  3. התשובות: מנוע חדש: 3951 יורו גיר (אורגינלי-הוא לא הבין מה אני רוצה עם 6 הילוכים) - 1728 יורו סט ריפודים לכל האוטו: 600 יורו חוץ מזה, כל שאר החלפים האורגינליים זמינים יש מצב שתוכל לקבל 16 אחוז מע"מ בחזרה כי הדברים יוצאים מכאן. הכל לא כולל עבודה כמובן. בקשר לפחחות אני מצטרף לדעות של כל השאר, במיוחד אחרי שרצו ממני 700!! יורו על צביעת פגוש קדמי בלבד. לא חסר בעלי מקצוע טובים בארץ.. כתבו עליהם בפורום, וגם אני מכיר כמה. מקווה שעזרתי! תודיע כשאתה מגיע למינכן. SERVUS
  4. עשיתי את אותו הדבר לפני שנתיים עם SLK350 שהייתה לי באותה תקופה (בתמונה). מה אני אגיד - לאוטו הזה לא היה חסר כוח, והיה באמת יותר ממדהים. כן, גם אני נתקעתי מאחורי ג'יפ כלשהו שלאין מצב שעבר את ה-120.
  5. בהצלחה!
  6. servus

    Cars From HOLLAND!

    זה רכב עם מנוע 2 פעימות שאפשר לנהוג עליו מגיל 16 באירופה. ביטוח ורשיון זה כסף קטן לכאלה.
  7. א גרייסע ברוך!
  8. ללא ספק, הם מעדיפים לדבר גרמנית. היחס אחר לחלוטין.
  9. servus

    חדשות רכב.

    תמונות (ככל הנראה) אחרונות של הX1. בסוף כן עם 4 דלתות ולא 2 כמו שפורסם בהתחלה. איזה חלום! מחיר - פחות מ30K יורו.
  10. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    גם האחריות, אגב - היא בינלאומית. זאת אומרת שישירות מאאודי גרמניה.
  11. מבטיח להתקשר למוסך המרכזי בשבילך השבוע - תשובה תגיע. אגב, לגרמנים יש בעיה רצינית עם המילה "בערך":lol:
  12. לאור נסיון עם מוסכי BMW כאן, יש יתרון וודאי אחד בכל הסיפור - החלקים זמינים לכל המכוניות (הנפוצות משנת 38 בערך). יש להם מחלקה לרכבים קלאסיים וכו. אז אם אתה מחפש שהכל יהיה מקורי - מנוע חדש, ריפודים מקוריים וכו - זהו המקום הנכון. לגבי עלויות קשה לי להגיד. אני עושה כאן (מינכן) רק טיפולים רגילים במוסך BMW. טיפול קטן עלה לי 170 יורו, וטיפול גדול, כולל רפידות ודיסקים קדמיים בסביבות ה700 יורו. אין לי מושג איך זה בהשוואה לטיפולים בארץ, כי לא הייתה לי ב.מ.וו. אם יש לך עוד שאלות, אשמח לנסות ולעזור. SERVUS
  13. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    לא כתוב על הקאטצ' כלום, באופן מוזר. אני פשוט לא יודע איך עשית חיפש - וגם לא יכול לראות.
  14. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    לא רוצה לבאס, אבל משהו פה מסריח. יש גבול למחירים זולים - או שלא ביטלת בחיפוש רכבים אחרי תאונה, או שזהו סוג של מימון. לגבי הM3 זה בטוח המצב. S2000 חדשה לייצוא עולה פה בסביבות ה30K יורו. אחת בת ארבע שנים תעלה אז בסביבות ה10-12K בגלל שאין שוק ליפניות צווחות כאן.
  15. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    תודה רבה! לפי זה באמת מותר להביא בייבוא אישי רגיל רכב בן עד שנתיים. שלחתי בקשת מידע למכס, בדבר שינויים החל מהראשון בינואר - אעדכן כשאקבל תשובה.
  16. בחיים שלי לא ראיתי כזה אוסף של סרטי דריפטינג. שיחקת אותה!
  17. תלוי כמה הטסטר שוקל
  18. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    צודק, אבל בשביל הTDI שאני רוצה לייבא אין שום בעיית תקינה. חוץ מזה, גם לרכבי אספנות לא צריכה להיות בעיה. בכל מקרה - פשוט צריך לבחור אוטו שמכרו פעם בארץ (אפילו אחד) ולהביא אותו. כל מני לוטוסים וכו כנראה יהיה יותר מסובך. (למרות שגם אפשרי)
  19. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    לי מספיקה אחת. (קודם שאני אחזור בכלל) אבל אם יש בכלל הבדל בין ייבוא אישי רגיל (עד שנתיים), ותושב חוזר (ארבע) - אז אני בטוח שתושב חוזר יכול להביא רק אחת.
  20. אני זוכר שבאתי למשרד הרישוי (חיפה) אחרי שהתקנתי וו-גרירה על הגולף שלי. לא בדקו תקנות, ספר רכב, כלום. היה צריך לשקול את הרכב ולהביא מסמך רשמי על כמה הוא שוקל. רוצים לדעת מה הטסטר עשה? נעמד על הוו-גרירה והתחיל לקפוץ. כששאלתי (באימה גלויה) מה הוא עושה, הוא אמר שהוא בודק אם הוא חזק. אחרי 5 דקות יצאתי עם רשיון רכב חדש. מקצועי, הא?
  21. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    תודה, זה באמת היה התכנון. בסה"כ לדעת כמה ישן יכול להיות האוטו, 2 או 4 שנים.... תודה לסנובול על המאמר שהבאת - זה בדיוק העניין - שקבלה צריכה להיות הגיונית ואז לפיה ישולם המכס. זאת אומרת, שיש מצב מעכשיו כן להצליח ולהביא משומשת איכותית במחיר סביר.
  22. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    בטוח בהכל חוץ מהעניין שזה אולי רק שנתיים, לפי מה שאמרו לי פה
  23. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    אם מישהו יצליח למצוא את הנושא במכס, אני אהיה אסיר תודה. או שאני דביל, או שהאתר דביל...
  24. servus

    ייבוא אישי מגרמניה

    מספיק בהחלט - להם מתוכננת TDI. הדוגמה של הR32 נועדה לחולי רכב כמוכם, בשביל להמחיש את הבדלי המחירים. R32 לא נחשב פה מטורף מדיי והמחיר לא בשמיים. מדי פעם גם עוקפת אותי סבתא בפאסאט R32 סטיישן על האוטובאן. אגב, תמונות של פאסאט R36 כבר פורסמו - ואפשר לראות אותה בתערוכת אסן. (300 כוח סוס)
×
×
  • תוכן חדש...