לאור נסיון עם מוסכי BMW כאן, יש יתרון וודאי אחד בכל הסיפור - החלקים זמינים לכל המכוניות (הנפוצות משנת 38 בערך). יש להם מחלקה לרכבים קלאסיים וכו.
אז אם אתה מחפש שהכל יהיה מקורי - מנוע חדש, ריפודים מקוריים וכו - זהו המקום הנכון.
לגבי עלויות קשה לי להגיד. אני עושה כאן (מינכן) רק טיפולים רגילים במוסך BMW.
טיפול קטן עלה לי 170 יורו, וטיפול גדול, כולל רפידות ודיסקים קדמיים בסביבות ה700 יורו.
אין לי מושג איך זה בהשוואה לטיפולים בארץ, כי לא הייתה לי ב.מ.וו.
אם יש לך עוד שאלות, אשמח לנסות ולעזור.
SERVUS