Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. servus

    האם יש M5 סטיישן?

    טוב, למדנו משהו. מעולם לא ראיתי (בגרמניה) M סטיישן מהסדרות הישנות. את מה שכתבתי הבאתי גם מהעיתון -AUTOZEITUNG. ככה"נ התכנון הוא כעת כן לייצר אותה במספרים גבוהים יותר.
  2. מתי מישהו בארץ יבין סוף סוף, שגם פוקוס, וגם מאזדה 3 - הן לא מכוניות משפחתיות, אלא קומפקטיות. וזהו. זה אמור להיות נוח לילדים, ושום דבר מעבר לזה. מי שרוצה אוטו מרווח, שייקנה מרצדס E.
  3. אני מת עליך ATSUTUPSK, אתה אמיתי? עוד לא פגשתי מישהו שלא יכול לתת את המילה האחרונה למישהו אחר, אפילו שהוא יודע יותר טוב ממנו. זה קטע של כבוד כזה, כמו במקומות הנידחים בעולם, בהם אנשים עוד גרים במערות, וזה שיש לו ביצים יותר גדולות - יותר גבר. בחייך, בן כמה אתה? 4? עד מתי הבזיון הזה הולך להימשך?
  4. servus

    האם יש M5 סטיישן?

    שלילי חזק. רק בדגם הנוכחי (ANGELEYES) תהיה לראשונה M5 בתצורת סטיישן. וגם זה ייקח עוד כמה חודשים. עד עכשיו, זה נגד את הפילוסופיה של חטיבת M. בסוף, בגלל המתחרות מבית AMG, S6 וכו, החליטו גם בבית M ללכת על זה. מה שאומר: פילוסופיה זה נחמד, עד שזה מגיע להפסדים. אז היא משתנה ברגע.
  5. היה על זה שרשור בפורום?
  6. זה פשוט מאוד - אלו כמות הקריאות יחסית למכוניות שנוסעות על כבישי גרמניה. אם זה היה מספר אבסולוטי, הגולף והאסטרה היו יוצאות הכי לא אמינות בגרמניה. והן ממש לא. אגב, ADAC זה הרבה הרבה יותר מממסי בארץ. פה יש להם מילה, ואפילו מצליחים לשנות משהו אצל המחוקקים. אז הסקר הוא אמין. בדוק. (הערה זו לא נועדה לטל, אלא למי שלא מכיר)
  7. בבקשה: http://www.exclusiv-auto-vermietung.de/index_eng.htm בגרמניה כמובן, ב299 יורו לשעה. יש גם תעריפים יומיים.
  8. servus

    איזו מרצדס זו?

    גם אני לא מכיר את השם פונטון. הסבר? פה קוראים להן פשוט מרצדס 220 שנת 59.
  9. עוד מישהו הצליח לפתוח? מצד אחד נראה כמו הנפצה, מצד שני יש הגיון (אולי) בדבר.
  10. גם גרמניה היא ארץ מוטורית. לא חסר מפעלים, המצאות, נהגי מירוץ פה. ועוד ועוד.
  11. נראה לי שהוא לקח את ההודעה שלי ברצינות. :shock: היה נעים להכיר, יוסי.
  12. אם זו פיצוציה בווארית, אז יש מצב. ולמדתי עכשיו משהו חדש בהונגרית, DRAGAM. (בבוואריה המשמעות קצת שונה)
  13. בכל מקרה, עם שם אקזוטי כמו שלך, תישאר שם כנראה לעד. אם היו קוראים לך חיים כהן, אז לא הייתה לך את הבעיה הזו. פשוט אל תכתוב יותר הודעות בפורום לעולם.
  14. servus

    ערב זמר

    השאלה היא מי הפך למי: יעל לחיים, וצחי ליעל? או שצחי עבר שינוי מקיף והפך לחיים?!
  15. רק על הפדחת, אבל בגלל שזה WINDSTOPPER, לא שמעתי טוב כל כך - בקיצור הרגשתי מנותק מהסביבה. ומה לעזאזל זה DRAGAM? בגרמנית זה לא.
  16. מה שכן מסביר את זה, היא העובדה שרוב האוכלוסיה בארה"ב, עדיין לא גרה בערים גדולות. להרבה מהם אכן (עדיין) יש צורך בטנדרים.
  17. עזוב אותך, אחלה סאב יש לך. בוא לבקר בגרמניה במקום לבזבז כסף. אה, ושאתה צריך מקום בבגאז', פשוט תוציא אותו - זה רק שני חוטים. SERVUS
  18. אין לי שום דבר נגד אנגליה - להיפך. אבל זה מה שהבחור ביקש בסופו של דבר.
  19. לא מכיר את הילדים מבחוץ, אבל אלו שבטרמינל הם בהחלט וותיקים - יש שם את אותו גרוזיני שמנקה את שירותי הגברים מאז שהתחלתי לטוס.
  20. servus

    פנסי קסנון

    זו שאלה לפורום הטכני. איזה אוטו? למה? כמה? מתי? איך? איפה? מי? וכו... (ותסלח לי ההנהלה)
  21. לא ממש - ראית אותם פעם? הם חבורה של בטלנים שמנים, שעסוקים בלצעוק אחד על השני בגרוזינית. למען האמת, פעם אחרונה שהגעתי לארץ, זה הדבר הראשון ששמעתי בשדה תעופה - צרחות בגרוזינית. האמת היא אבל, שלא נראה לי שהם מתלוננים, עם הוועד הכי חזק בעולם בערך שיש להם.
  22. הקב"א זה אחד הדברים היותר קשים לשינוי - שאמור להישאר קבוע עד שתהיה רמטכ"ל אפילו. (ע"ע מופז) רק קומבינה - ואני מדבר על אחת רצינית, תעזור. לשכת הגיוס ככה"נ שלא. שיהיה במזל.
  23. servus

    איפה כדאי לבטח את הרכב?

    אז לנו יש נסיון מצוין איתם, וגם בעיון בלינקים ראיתי אנשים שקיבלו מהם יחס טוב וכאלו שפחות. אבל שכל אחד יעשה את החשבון שלו.
  24. servus

    איפה כדאי לבטח את הרכב?

    אנחנו כבר שנים אצל שירביט. מחירים ושירות טובים - גם לנהגים חדשים. תתקשר ותבדוק מחיר.
  25. servus

    דו"ח עיריה??

    +1 תשלם ותסגור עניין. לא רוצה לפגוע, אבל בפעם הבאה תגיע בזמן - בחו"ל לא היו נותנים אפילו דקה אחת יותר מהזמן. אני מניח גם שהסיפור עם ה5 דקות תוספת זה מיתוס אורבאני וישראלי עד מאוד. הזמן נועד בשביל לעמוד בו. (אני נשמע כמו רנ"ג טאיטו)
×
×
  • תוכן חדש...