Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. נסה את BLACK HOLE SUN
  2. לטובת מי?
  3. ובו ניתן לעשות הגדרה על מטוסים ימיים תוך שבוע בעלות של כ-1800 יורו, כולל טסט.
  4. עכשיו יש לך עוד סיבה שלא לקנות רכב מליסינג. גם מהנדס הייטק חרש איתו את נחלי וואדיות הצפון, וגם צריך להוריד ק"מ. לך על פרטי - עדיף.
  5. servus

    ביי ביי CARS -FORUM

    בלון.
  6. servus

    גולף עולה בלהבות! למה?

    אני מזמין את האדון מחפש המהירות לגרמניה. בוא לדבר עם כמה צעירים, ותראה מה הם חושבים על הנושא - זה לא חוכמה לזרוק משפטים שכאלה, בלי לבדוק את העניין לעומק. גילוי נאות: כל ארבעת סביי ניצולי שואה ומחנות ריכוז, ואני עדיין גר בגרמניה - ואפילו ביקרו אותי כאן.
  7. גרמניה. צריך רק תרגום של הרשיון, ולהפקיד הישראלי במקום הגרמני החדש.
  8. אז זהו, שכן. פעם שאלתי את רס"ר הבסיס (מוכתר ואז לביא), אם מותר לחייל לצבוע שער. הוא ציטט משהו כמו: פקודת מטכ"ל 546: חייל לא ישחית גופו ו/או יצבע שערו. אלא אם אתה רוצה ללכת כמו ערס 3 שנים עם פלסטר על האוזן, שכח מזה. בכל מקרה, אני לא מכיר מפקד שיאהב את הרעיון.
  9. נראה מצויין, איזה צמיגים אלה? לא נראה לי שזה משהו שאני מכיר.
  10. כן, זו דוגמא אחת.
  11. זה יילך גם אם הוא לא ממש נראה טוב, זה בכלל תלוי אם בת ה-60 נראית טוב. אתה עובר בפרנקפורט בדרך, אני מבין.. ישנם כרטיסי טיסה מיוחדים מסביב לעולם, עולה כ3000 דולר (לא לתפוס אותי על המילה) החוכמה היא לעשות הפסקה של כמה ימים\שבועו\שנים בכל מקום ולהמשיך הלאה. ככה עניין הטיסות יוצא זול, מאחר וזה נעשה עם כמה חברות שיש ביניהן הסכם. (כמו ה-STAR ALLIANCE לדוגמא)
  12. אכן, מאזור הצפון הרחוק (כפר ורדים).
  13. servus

    אוטובוס לליאור ברוך:

    איזו נוסטלגיה, אני זוכר את האוטובוסים הללו מנתב"ג. כשהייתי ילד קטן, הייתי בטוח שהם מרחפים כמו בסרטים, מאחר והיו להם כיסויים לגלגלים. הדבר הנוסף שאני זוכר זה המזגן המקפיא שהיה בהם. תודה על התמונה!
  14. אתה טועה, רז. נראה לי שאני ראיתי אותו שם...
  15. אפ! תיקון טעות קטנה - מדובר רק במונה המרחק הדיגיטלי, הספידומטר עצמו עובד. (מדובר באוטו חדש שרכשנו, ואני בגרמניה - אז הבעיה לא הובנה לי במלואה) תודה.
  16. ונראה כאילו נוחתים בו חוצניים בדיוק.
  17. סרוו 3003 הוא מהפשוטים ביותר, כפי שאמרתי - תחליף לסרבו כוח עם גג"ש ברזל. השקעה משתלמת.
  18. ואני חשבתי שכולם פה ילדית ירושלמים תמימים, שבכלל מדברים על סוכריה על מקל. שכח מזה, חביבי.
  19. ממליץ על אחד מסרבואים הכוח של פוטבה. ככל שיהיה יותר חזק, ככה ההיגוי מהיר יותר. בכל מקרה, אין לוותר במקרה כזה על גלגלי שיניים מברזל. בקשר לשיפורים לHPI שווה לשאול מישהו אחר, אני מתמצא בקיושו. בכל מקרה יש בטוח. עריכה: תבדוק קודם פה: www.towerhobbies.com יש לי נסיון נהדר איתם ויש להם ה כ ל. HPI הם גם מחזיקים.
  20. אחרי ששיחקתי אותה גרמני... אני שמרתי את התמונה הזו לעצמי, כי עשיתי אותה בעירום.
  21. שלום לכולם, חברתי ואנוכי החלטנו בשבוע שעבר לנצל את החופש הזמני שלי מהעבודה והאוניברסיטה, ולנסוע לטיול קצרצר בן יומיים בצפון איטליה. תוכנן איזור הטירול הדרומי, בו לא יצא לנו להיות עדיין, ומאחר ומדובר ב3 שעות נסיעה ממינכן גם לא נורא בכלל. תוך כדי הנסיעה, נזכרתי שאי שם באיטליה מצויות להן חברות רכב אשר לא ביקרתי בהן עדיין, בירור קצר - ומסתבר שכולן נמצאות באזור העיר מודנה. כמובן שסחבתי את חברה שלי ולשם נסענו מאיזור בולזאנו בו היינו (עוד 3 שעות ו20 יורו לכבישי אגרה). בערב הגענו לעיר מודנה ובה נכנסנו לTOURIST INFORMATION. אנגלית? גרמנית? לא חשוב - איפה פרארי ולמבורגיני פה? אמרו פרארי במראנלו, ולמבורגיני בסנט אגטה בולנייה. בנוסף, למבורגיני רק מוזיאון קטן ואפשר להזמין סיור במפעל שבוע מראש. בעיה - אני צריך סיור מחר, ולאחריו ישר בחזרה למינכן, צריך לעבוד יום אחרי זה. אני אתקשר למספר שנתנה לי הבחורה, מה יש לי להפסיד... השעה 5 אחה"צ, עונה לי כריסטינה מלמבורגיני. אני משחק אותה מטומטם (אבל כזה גרמני, שלא תנתק לי בפנים). א: שלום, באתי עד לפה ולא ידעתי שצריך להזמין סיור, אפשר לבוא מחר? כ: אני הולכת הביתה. תבוא מחר, יהיה בסדר. א: מה בסדר? אני באירופה בכלל, מתי לבוא? כ: בבוקר או אחה"צ. א: באיזו שעה בבוקר? (זוכרים - אני גרמני) כ: ב11 יש סיור. עכשיו אני הולכת. ביי. וייז מיר, אם ככה הם בונים מכוניות, אז אני לא קונה. בדיקה קצרה בספר המלונות, ולאחר טיול בעיר CARPI המדהימה, פנייה לאיזור החווה בה תיכננו לישון. היה מדהים ממש - ארוחת בוקר חלומית, וחדר חדש דנדש. בבוקר אחרי סיור בשוק של העיירה השכנה NONANTOLA, מגיעים ללמבורגיני בערך בשעה 10. את כריסטינה אני מוצא במוזיאון, שאגב כניסה אליו לא עולה כסף (בניגוד לפרארי - 12 יורו). א: מתי הסיור? כ: עוד מעט תגיע קבוצה, תסתכלו בינתיים במוזיאון. חברה שלי כבר סקפטית, ובטוחה שמשתינים עלינו בקשת. מוזיאון לא גדול מדי אך מרשים ובו כל הדגמים החשובים של החברה בהם האקזוטיים ביותר, כולל אבות טיפוס. בנוסף, כל 10 דקות יוצאת איזו למבו לנסיעת מבחן ואני רץ כמו דביל להסתכל. מ ד ה י ם. באיזשהו שלב כריסטינה העסוקה מסבירה שאין קבוצה, אבל אנחנו ועוד 3 ישראלים מקבלים סיור פרטי עם האסיסטנט שלה, סטפן הגרמני. היה ממש מדהים, 40 דקות סיור בקווי היצור של הגאיארדו והמורצ'יאלאגו. מה שהדהים אותי במיוחד היה התפירה הידנית של העור במכוניות. באמת חויה חד פעמית. (מזל שכריסטינה אחראית רק על הסיורים ולא על התפירה) סטפן הסביר שמאז שאודי קנתה את החברה ב99 האיכות השתפרה פלאים, ובמילותיו הוא: "מאז אנחנו כבר לא כמו פרארי ואלפא שמתקלקלות כל הזמן". לצלם כמובן שאסור היה בשטח המפעל. לסיכום: שווה להתעקש, אני מרוצה שנסענו ללמבורגיני ולא לפרארי (לא היה זמן לשניהם). סיור כזה אישי עוד לא היה לי, וזו חוויה שונה לגמרי מקווי היצור של BMW ואודי בהם כבר ביקרתי. עלויות: כבישי אגרה ממינכן, כ60 יורו. 10 לכבישים המהירים אוסטריה, 14 למעבר ברנר בין אוסטריה לאיטליה, וכ27 באיטליה. 1300 קילומטר ו100 יורו על דיזל. (באוסטריה שווה לתדלק יותר מגרמניה. 100 במקום 115 סנט לליטר בערך. לינה: צימר איטלקי טוב עולה בין 50-70 יורו לזוג. זמן נסיעה: 6 שעות בול ממינכן. (מלמבורגיני נסעתי ישר חזרה בשיוט של 130 כל הדרך (בקטע האיטלקי)) מומלץ מאוד! (ושווה לתכנן מראש) 2 תמונות מהמוזיאון:
  22. שלום, הבעיה היא ספידומטר שלא עובד בטראנו 2000. (דיזל ארוך, למרות שלא קריטי) שתי שאלות: 1. האם מישהו מכיר בעכו בחור המתעסק בתחום זה? שמעתי עליו רבות איך אינני זוכר את שמו כרגע. (חסן אולי?) 2. האם נכון הדבר שלמרות הספידומטר התקול, מחשב הרכב ממשיך לספור את הקילומטרים, ובתיקון ניתן להחזיר לקילומטראז' שהאוטו צבר מאז שהתקלקל? תודה.
  23. אחרת הייתה מוציאה על ידני...
×
×
  • תוכן חדש...