Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. מעולה! גם אני למדתי לנהוג (באופן לא רשמי) על מסי פרגוסון 35 משנת 1955
  2. servus

    האם ה"עדר" משנה דעתו?

    אכן הסיבה ההגיונית לתופעה המוזרה. הרי עדר נשאר עדר - הוא לא ממש חושב לטווח ארוך, אלא רק לטווח הקצר.
  3. שניכם ליצנים... אם גם ככה יש אוטו שכור, למה לא לישון בצימר בכפר כלשהו מחוץ לעיר. יש מליון כאלה, והם עולים 50 יורו לזוג. פלוס חניה ב8 יורו ליום ועדיין הרווחתם. גם אוטובוסים יש לכל מקום. (בכל זאת גרמניה) אני השנה מגיע ממינכן בבוקר וחוזר בערב, הרי התערוכה נסגרת ב6. מאחר ושני חברים באים איתי, מישהו יוכל להחליף אותי בנהיגה אם אהיה עייף. (למרות שאני לא אוהב לתת את האוטו לזרים, במיוחד לא על אוטובאן בו כל ישראלי ממוצע, כולל החברים שלי, מנסה לשבור שיאי מהירות.) ועוד טיפ למי שמגיע לפרנקפורט: שווה לנסות את השניצל הכי גדול בעולם 10 דקות מהעיר: http://www.derwaldgeist.de/cms/website.php
  4. servus

    שאלה בקשר לרישיון בחו''ל

    אם מדובר בגרמניה, ניתן להמיר את הרשיון ישירות מבלי לעבור כל מבחן. (תקף רק לרשיון פרטי למיטב ידיעתי) הרשויות לוקחות לך את הישראלי ונותנות גרמני במקום. (שאיתו מותר לנהוג בארץ בביקורים)
  5. מעולם לא שמעתי על זה. אבל העיקר שהוא משרת אותי נאמנה.
  6. לא מסכים עם עידן. אני התחלתי עם מכוניות, ואחרי כמה זמן השתעממתי למוות, אז עברתי לטיסנים. מה שכן - סאונדמן צודק, אם אתה לא יודע להטיס טיסן, אתה תרסק המון. בעצם בכל מקרה אתה תרסק כמה טיסנים. אבל לפחות תקבל הדרכה טובה, למזעור הנזק. בקשר למחירים - בשני התחביבים השמיים הם הגבול, והכל בידיים שלך - בכל מקרה לא הייתי מתחיל ישר עם מפלצת על ההתחלה, כי מי יודע אם באמת הכל יימצא חן בעינייך. בנוסף, היום אנשים קונים את הטיסנים שלהם מוכנים, או כמעט מוכנים. כל הכיף וההבדל בין טיסנים למכוניות זה לבנות את הטיסן שלך לבד. אני לא מתכוון לנסר עצים וכו, אבל כן לקנות קיט, ולהפוך אותו בסוף למטוס שעולה השמיימה - זו הרגשה מדהימה, ששווה את כל הזמן ש"מבוזבז" על הבנייה. ככה גם ההוצאת קטנה יותר.
  7. היתרון של מנועי הבוקסר המדוברים, טמון בהרבה מקרים בפשטות שלהם. ברגע שמתחילים להוסיף מגדשים, קומפרסורים וכו, המנועים לא שונים בהרבה ממנועים טוריים או מנועי וי. וכמובן, איכות הטיפולים משפיעה המון - אם זה דייהו, סובארו או פורשה. ולסיום, תמונה של סבא בוקסר הפשוט והטוב שלי:
  8. מדובר על מאמר שפותח את הגיליון - סוג של מאמר מערכת, ולכן קשה למצוא אותו במקורות אקדמיים. אם אתה מעוניין בנושא CSR אני ממליץ על מאמרים "אמיתיים" - לא חסר כאלה. לכותב המאמר שלך יש למשל כמה מאמרים שמצוטטים המון, אבל לא חסרים גם אחרים.
  9. שווה לבדוק בחנויות טיסנים. משתמשים בברגים כאלה כדי לחזק את הכנפיים לגוף הטיסן. זכור לי שגרייט פליינס מייצרים כאלה: http://www.greatplanes.com
  10. טוב, אז כנראה שצריך פה עזרה ממקצוען. אז ככה, ניסיתי את כל התכשירים (כמעט) שהוזכרו כאן, ורובם לא ממש עזרו לי. הפתרון הכי טוב: בוטוקס (1000$) אם צריך להסתפק במשהו יותר זול: האלומיניום המרוכז הזה הרג לי את בית השחי, קיבלתי ממנו פריחות וגירודים. אחר כך רקחו לי במיוחד משהו בבית המרקחת שגם הוא הפך לי את בית השחי לג'ינג'י מרוב שזה שרף. ואז מצאתי במדינת השמנים המזיעים (ארה"ב) משהו בדיוק בשבילנו: מאחר וזה ככל הנראה נוסה על קופים וכו, זה לא צורב בכלל! ועדיין מפסיק לי את ההזעה לחלוטין, ובנוסף מריח לא רע. עולה בסביבות 8$ בארה"ב בלבד.
  11. servus

    פייטון נולדת...

    ביקרתי שם בחודש שעבר. ניתן בקלות לארגן סיור בפס הייצור של הפייטון, גם בהתרעה יחסית קצרה. בהחלט מרשים לראות את העובדים עם הכפפות הלבנות עובדים על הרכבים. בנוסף, המכוניות החדשות מאוחסנות במגדל הזכוכית ע"י מעלית רובוטית, עד אשר הלקוח המאושר בא לאסוף אותם.
  12. השיטה מוכרת מאירופה. בהבדל אחד קטן: משתמשים בה כאן על מת לאכוף מהירות במנהרות ע"י הצבת מצלמה בכניסה וביציאה. השיטה מיועדת במיוחד למנהרות מאחר אין בתוכן אופצייה לשים מצלמה רגילה, בשל האפשרות שהנהג ייסתנוור מהפלאש ויעשה תאונה. מאחר ולא עוצרים במנהרות, והאורך של המנהרות קטן יחסית, זו אכן שיטה מוצלחת. בכביש הערבה אין לדבר ממש הגיון.
  13. +1 ירכא לא רעה בכלל. בעבר אפילו פעלה שם מתפרה מטעם היצרן... הם היו מוכרים גינסים מקונטיינר בצומת התחתונה של ירכא.
  14. http://en.wikipedia.org/wiki/German_car_number_plates ראה EXPORT PLATES אז מסתבר שאין בעיה לנסוע שנים עם מספר כזה. חשוב רק שהביטוח יהיה בתוקף. (ניתן עד שנה אחת) המאמר בויקיפדיה הגרמנית מפורט יותר
  15. אהלן שי, קראתי כבר הבוקר את הודעתך, משום מה הייתי בטוח שלא בדקו לי ויזה וכו כשקניתי את הרכבים כאן, אבל כנראה זה כי הייתי רשום במחשב בתור תושב העיר מינכן. בכל מקרה, לפי אתר הרישוי של העיר אתה צריך להיות רשום כתושב העיר (סיפור פשוט ובחינם) ובנוסף בעל ויזת שהייה. אם אתה בעל אזרחות אירופית, אתה פטור מעניין הויזה. במידה ולא, הדרך היחידה לרשום רכב על שמך זה בעזרת מספר רישוי מיוחד לייצוא - לא מומלץ מאחר והוא מיועד לזמן קצר של ייצוא רכב מחוץ לגרמניה. במידה ואתה כשיר לרישוי רכב, הסיפור די פשוט: 1. נרשם בכתובת בעיר - אפילו אם זה מלון 2. הולך לחברת ביטוח לבקש אישור כיסוי לרכב מסוים (עלולים לבקש חשבון בנק כאן) אגב, מכתב באנגלית מהארץ על היעדר תביעות יוזיל לך את הביטוח באופן משמעותי... 3. קונה אוטו משומש ולוקח מבעליו את כל הניירות 4. הולך למשרד הרישוי ומעביר בעלות זהו. אשמח לענות על עוד שאלות.
  16. אוויס היחידים שמשכירים כאן Porsche למיניהן. קח בחשבון בסביבות 200 יורו ליום, וחובה עלייך לשלם עם 2 כרטיסי אשראי בשביל הביטחון. כשאחד חייב להיות מגרמניה, או כרטיס אחד מיוחד - כמו אמריקן אקספרס זהב. חוץ מזה, אסור להיכנס איתן לאיטליה. http://www.avis.de/FahrzeugeundServices/Fahrzeuge/Prestige-Flotte/Porsche-911
  17. אני אז רשאי לדבר בתור עונד הברייטלינג הראשון. לעולם לא הייתי קונה ברייטלינג באינטרנט, וגם לא בחנות קטנה ו/או מפוקפקת. את השעון שלי רכשתי לפני כ5 שנים כאן בגרמניה. הוא עדיין נראה כמעט כמו חדש אחרי שימוש יומיומי - וזוהי הגדולה של ברייטלינג אני ממליץ על גרמניה בפרט או על אירופה לרכישת השעונים הללו. היתרון הגדול הוא בזה שבתור ישראלים, אנחנו זכאים לקבל את המע"מ בחזרה, ובמחירים כאלה מדובר בסכום לא קטן. לשעוני ברייטלינג יש מחירון קבוע מהיצרן, ולכן מפורסמים כמעט בכל חנות באותו המחיר. השעון שלי לדוגמא: Colt super ocean automatic כבר 5 שנים עומד על מחירון של 2710 יורו בחנויות . (אני בודק מדי פעם בתור ספורט בכל מדינות אירופה בהן אני מבקר) עם זאת, עדיין אפשר לדבר על מכיר, במיוחד לאור העובדה שלא כל יום קונים כאן ברייטלינגים בחנויות. במקרה שלי הצלחתי להוריד את המוכרת ל2500 יורו עגולים. בנוסף, קיבלתי בשדה התעופה בסביבות 270 יורו בחזרה על מע"מ - ככה שיצאתי עם שעון ב2230 יורו, כאשר המחירון היה 2710, ובארץ הוא עלה הרבה הרבה יותר. (בסביבות ה25 אלף בזמנו אם אינני טועה) בקיצור, שווה את כרטיס הטיסה לאירופה.
  18. בוא לגרמניה, יהיה יותר זול יותר מהר.
  19. זה משהו בין 150-200 מטר אם אני זוכר נכון.
  20. מאזדה (כולם) אין כמו איכות אירופאית טובה, אפילו אם היא לא גרמנית.
  21. סוכן סוזוקי הכי גדול נקרא wimmer und merkel יש לו 3 חנויות בעיר, זו שאני מכיר נמצאת ליד תחנת Donnersbergerbruecke ונמצאת על רכוב westend. אני מניח שאם מדובר בחלקים סטנדרטיים אז יהיו לו, ואם לא אז ניתן להזמין תוך יום.
  22. צבע ירוק מטאלי 242000 קילומטר ללא תאונות אוטומט יד שנייה (לא מצעיר פוחז) צ'יינג'ר מצב מעולה 70000 ש"ח מיקום: צפון הארץ (איזור נהריה-כרמיאל) 054-4746473, 054-6514121
  23. R1200GS
  24. servus

    למבינים בפוקר

    לאו דווקא. במיוחד אם השחקן טוב במיוחד או גרוע במיוחד, התגובה שלו עלולה לתעתע את שאר השחקנים.
  25. פה בבואריה אפילו החצי לא חוקי. יחי ה- Maßkrug = כוס הליטר המסורתית
×
×
  • תוכן חדש...