Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. השאלה היא למה אתה מתכוון בדגם בסיס? האם זה הדגם הבסיסי? - כלומר הזול ביותר. אז אכן הX האם זה הדגם הוותיק, והמבוסס ביותר, שעליו מתבססות רוב המכירות - אז כנראה זה הS. אז כנראה ששני הצדדים זוכים.
  2. servus

    דו"ח עיריה??

    אם צילמת את המכשיר, אז תשלח לעיריה. אם לא - אז יהיה לך מאוד קשה להוכיח. ככה"נ רק במשפט.
  3. servus

    ויסטה בהנחה?

    חוקי?? השתגעת?? עכשיו ברצינות - אתה רוצה להגיד, שמייקרוסופט עושים הנחה לקניות מרוכזות? ואני לא מדבר על ארגונים. אגב, כמה זה עולה בדרך כלל?
  4. אני לא מכיר את אביך, אבל שאלת בדיוק בזמן הנכון - אני מניח שהוא חובב רכב... על תערוכת ג'נבה שמעת? 8-18 במרץ? זה ממש עוד מעט, ואחלה רעיון. חוץ מזה - מספיק צ'רטרים ישראלים מגיעים לשם כרגע בגלל הסקי - בטוח תשיג דיל טוב. מנסיון של השנתיים האחרונות, גם יש תמיד אזור שלם של רכבי אספנות. אז, נתראה בג'נבה?
  5. היום, בפעם הראשונה בחיי, נהגתי עם כובע גרב. (אני חולה) למרות שזה כביכול לא מסתיר כלום, הרגשתי כאילו משהו נחסם לי בשדה הראיה והשמיעה. אני מניח שהכי טוב זה בלי.
  6. אני נהג חדש עכשיו לתירוצים: בטסט בגרמניה מחייבים אותך לנחות ב100 מטר הראשונים, אחרת זה נחשב לא מדוייק - ואתה נכשל. אני מניח שאני עדיין רגיל לרוח הטסט, אבל זה לא דבר רע. אגב, זו 152.
  7. משהו מוזר קרה לי בשבוע האחרון. לפני כשבוע, הייתה בגרמניה סופה רצינית שאולי שמעתם עליה. הייתי חייב לנהוג ביום הסופה - ואכן הרוח אשר הרגשתי הייתה חזקה, וירד מבול. לא נפל עליי אבל כלום, ולא שמעתי פיצוץ. חזרתי הביתה והחניתי את האוטו בחזרה בחניון התת קרקעי. יום אחרי זה, בתחילת נסיעתי לעבודה, קלטתי פתאום שבאמצע השמשה הקדמית הופיע סדק בצורת L, אשר מתחיל מלמעלה ויורד כלפי מטה ושמאלה. לא היה לי זמן להתעסק בזה ולכן סימנתי עם טוש עד לאן הוא מגיע ודחיתי טיפול. (וגם זה היה יום שבת, צריך לחכות ליום שני לביטוח). יום אחרי זה הוא גדל בעוד כחצי סנטימטר, ויום אחרי זה עוד. שמתי לב שכשהאוטו חונה כמה שעות בחוץ הסדק גדל. עד כאן החלק הגרוע. ממה לעזאזל זה קרה? יכול להיות שהשמשה נסדקה בגלל הפרשי טמפרטורות? (שאגב, היו קיצוניים מאוד) מכה הרי לא קיבלתי.. עכשיו לחלק של הביטוח: התקשרתי אליהם היום, ודיווחתי על הבעיה. הבחורה שאלה מתי שמתי לב לעניין, ו-זהו. בדקה מה המיקוד שלי, ואמרה שיתקשרו אליי מחברת התקנת השמשות. (יש לי פוליסה שמתירה לחברת הביטוח לבחור את המוסך) 5 דקות אחרי זה התקשרה הבחורה מחברת השמשות, שאלה אותי אם המספר שלדה שבידה נכון, ואם אכן יש לי שמשה ירוקה בBMW. לאחר מכן שאלו אם יוכלו לאסוף ממני את הרכב בשעה 1030. אה, וגם שלא אדאג - הם יחזירו אותו עד השעה 1700. אישרור הכתובת, ו-BIS MORGEN טיפוסי. (נתראה מחר) אני חייב לציין שזוהי התביעה הראשונה שלי, ואכן אני מבסוט מחברת הביטוח שלי. בקרוב בארץ..
  8. האמת היא שהדבר עניין אותי גם. אתה בטוח שזה חיישן מגנטי, ולא פס דריכה שעובד על ידי לחץ?
  9. אולי S6? http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a6/s6.html RS6 אמור (אולי) להגיע בשנה הבאה.
  10. אני נוהג! (בחולצה האדומה) תיהנו!
  11. לא נעים לי לבשר, אבל דבורה יכולה גם לעקוץ דרך חולצה, ואפילו דרך סווטשירט.
  12. תנסה את NITCH, למרות שאני לא בטוח שהוא מתחבר למצית באוטו.
  13. אני מת פה! :lol: :lol: אני מעלה את זה למיליון שקל למי שלא צוחק!
  14. מצטרף גם לשואלים: בחודש הבא אני מגיע לביקור בארץ. התכנון הוא להיות בבית בצפון, ואז כמה ימים בירושלים, שמשם אני רוצה להמשיך דרומה - לכיוון ים המלח, מצדה ולבסוף אילת. (בא איתי חבר גרמני שלא היה לעולם בארץ) שאלתי היא לגבי הכביש שיורד מאילת ישר לבקעה - זה שעובר דרומית ליריחו, וניתן להגיע איתו ישירות לים המלח. מאחר ומאז תקופת הצבא לא נסעתי בו, אבקש לדעת אם ישנם איזשהם סיכונים שצריך לדעת עליהם, ואם לא עדיף לעשות עיקוף. אני שואל כי זכור לי שנסענו באוטובוס ממוגן בכביש הזה, ומאז שאני בחו"ל גם אין לי גלוק יותר. מה אתם אומרים? ירושלמים - רן, HANS וכו...
  15. אני חושב שהנושא אותו העלת, התפספס קצת. כל מה שגיבסון רוצה להגיד, אם אני מבין אותו נכון, זה שאין אתה יכול לדבר על איך "הפכנו לעם של זבלה" בעודך עצמך נוסע על כבישים צדדיים, על מנת לחסוך דקה מפקק. הרי זוהי עצם מהותו של הישראלי החוצפן, הלא סבלני והמזלזל! ברור שניתן לדבר על תשתית לקויה, שוטרים מסריחים ומיני ירקות. אבל בסופו של דבר, בכל מדינה מתורבתת, אנשים לא ירוצו ישר לחפש עיקופים דרך שטחים חקלאיים וכו, אלא יהיו מסוגלים לעמוד בפקק. דבר נוסף שגיבסון אמר שאיתו אני מסכים גם כן, הוא שעצם חיפוש קיצורי הדרך לעיתים בעצמו גורם לפקקים.
  16. האוטו מדהים ביופיו, והצלם שצילם אותו מוכשר ביותר. גם אני אהבתי את פנסי עיניי המלאך. בהחלט משנים את הפרונט. אם יורשה לי, הייתי רוצה להעיר\להאיר הע(א)רה אחת. מצטער שאני היחידי שלו הערה שלילית, אבל אני חייב. הפנסים כל כך יפים, אבל למה לשים נורה כחולה כזו? זה מזכיר לי את כל הפיאט אונו שמסתובבות בציר כפר יאסיף - מזרעה עם האור הכחול המבחיל הזה. הרי ברור לכולם, כולל בעל הרכב, שלא מדובר במשהו שאפילו קרוב לקסנון. האורות לא מאירים יותר טוב (להיפך), וסתם מוסיפים נופך ערסי. (לדעתי) למה לא לשים נורה איכותית מבית טוב, הרי מבחינה בטיחותית היא טובה פי כמה מאותן מנורות כחולות. את הקסנון עדיף להניח לנפשו. או שיש לך קסנון, או שלא. ושוב, האוטו מדהים לדעתי, וגם הפנסים. רק הנורות...
  17. מה היית עושה בלי הפורום?!
  18. אני מכיר רק בצפון הרחוק. זה מה שהבחור שאל: מי מכיר... בכל מקרה, רמלה וכפר קאסם קרובים יותר בשבילך. בהצלחה.
  19. אני לא מבין אם אתה מתכוון כשאתה מחייג, או כשהטלפטו מצלצל. אם זו בעיה בחיוג, אז היא קלה לפתרון: אמור להיות כפתור בצד המכשיר, הקובע אם יש לחייג בפולסים או בצלילים. כנראה שהוא זז. פשוט תחזיר למצב TONE אם זו הבעיה השניה, כנראה הלך הרמקול.
  20. רק בצפון הרחוק. מרכז החלק במעיליה - ליד מעלות. לבחור יש הכל.
  21. Playground פשוט וקולע. אתה בא לפלייגראונד?
  22. אשמח לקבל מחירון לאיזטה 58. (כל הדגמים הקיימים) תודה.
  23. תיארתי לעצמי, למרות שאני לא מכיר את המוזיאון. סיבה לבקר בו אם כך, בביקור הבא בארץ.
  24. זו הסימקה 1100 שחיפשתי. בדיוק כמו שהייתה לנו - עם חלון חתוך מאחור. מישהו יודע אם אפשר לקנות ממוזיאון אגד רכב שכזה?
  25. servus

    בחזרה לעתיד.

    תראה את הסרט(ים), ותגלה.
×
×
  • תוכן חדש...