בשנת 1989 היה לי סוזוקי X 50 סמ"ק , אני ועוד חבר החנינו את האופנועים באיזור כיכר אתרים ,ללא כל הפרעה ,במקום רחב מאוד ללא כל הפרעה להולכי רגל , שחזרנו לאופנועים החבר קיבל 250 שקל ולי הפקח לא נתן למרות שהאופנועים היו צמודים.
מה שמסביר שאין הגיון אצל הפקחים , פשוט לא היה לך מזל. אם אתה תושב העיר תנסה לערער על זה ואם זאת פעם ראשונה יש סיכוי שיוותרו לך , לך לעיריה עם הדוח.