Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. fiverr זה פח אשפה, למשהו מקצועי אין מה לחפש שם, תכלס גם למשהו זול אין ממש מה לחפש שם.
  2. קורולה קרוס זה רכב משעמם לאנשים משעממים.
  3. ch28566

    רנו 4 ו-5 חשמליות

    זה רנו, סתם זבל של רכבים. רנו הפכה להיות חברת פח אשפה בכל תחום אפשרי.
  4. אתה יודע מה נחמד בזה? שבתקופת אובמה הייתה הכניסה הלא חוקית הנמוכה ביותר אי פעם ודווקא עם כניסת טראמפ לתפקיד הייתה קפיצה גדולה בכניסות, שאז נעצרה בשל הקורונה. כך עובד מוח ביביסטי, ביבי מצידם אחראי לעשור הכי שקט, אבל לא אחרי לטבח הכי גדול. עכשיו לכל דבר כזה יש גם הסבר הגיוני שהוא לא קשור בנושא התפקיד, אבל כאמור, מוח ביביסטי, אין בכלל טעם לדבר איתו בהיגיון.
  5. ברגע שיש צו מעצר? לרשויות המדינה לא תהיה ברירה והן צריכות לקיים את הצו ואז כמו כל מעצר של אזרח זר הדיפלומטיה נכנסת לפעולה ואם זו מדינה ידידותית יחסית ניתן יהיה לומר שהוא ייחקר כאן בישראל (לכן תמיד אומרים שצריך מערכת משפט עצמאית שאפשר לסמוך עליה). לצד זה, סביר להניח שהבעיה הגדולה יותר תהיה של חיילים עם אזרחות כפולה כי אז כל הנושא הדיפלומטי כבר בעל משמעות פחותה ויש באמת סיכוי שיתמקדו בעיקר בחיילים כאלו (כבר היו מקרים).
  6. מבחינת ה- ICC הוא פחות מתעסק בחיילים פשוטים ויותר במנהיגים או קצינים בכירים, הבעיה היא שניתן להגיש על סמך ההחלטה הזו תביעות אישיות בכל מיני מדינות החברות ב- ICC וכאן ארגונים פלסטינים כבר עושים עבודה מעולה, לצערנו, ואין לי ספק שיוגשו תביעות מעצר גם ברמת החיילים הפשוטים. עכשיו זה לא תמיד אומר שיש להם הוכחות לפשע מלחמה אבל גם לא צריך את זה, יש סרטון על אירוע שיכול להיות בו חשד? נפלו על שופט שהוא לא חובב ישראל במיוחד? זה מספיק כדי שיהיה סיכוי שיעצרו אותך לחקירה עד תום ההליכים.
  7. אם תרצו הם גועל נפש גם עבורי.
  8. זו הגרסה האמריקאית לפורום קהלת.
  9. טוב, כמתעב חורף מדופלם, זה שטראמפ רוצה לתמוך בהצעה של מאסק לבטל את שעון הקיץ מבחינתי אומרת את כל מה שצריך על האיש המוזר הזה, בעצם שניהם מוזרים.
  10. אם היה לי מרצה כזה הוא בהחלט היה שומע את דעתי המנוגדת, גם במחיר של לעוף מהקורס. אבל כזה אני, אף פעם לא התרגשתי מבעל סמכות, לא בבית הספר, לא בצבא ולא בחיים אישיים (כנראה בגלל זה אני עצמאי 99% מחיי הבוגרים). נניח את דעותיו של המרצה בצד, השאלה החשובה יותר היא האם זה כן או לא פגע למישהו בציון.
  11. על זה שבפועל הם כבר שם.
  12. אתה רק מוכיח את הטענה שלי שאנשים בימין כמו אמסלם לא רוצים תיקון, הם רק רוצים לקחת עוד, להשיג עוד כוח ויאללה, שנהיה כמו המדינות הנכשלות סביבנו. הימין ובמיוחד זה הביביסטי זה כמו הפלסטינים, תוקפים וכאשר הם חוטפים הם קוראים "לעצור את התוקפנות של ישראל". אלו אותם אנשים שקוראים לביידן בוגד למרות שהוא יותר ציוני מכל אחד ואחד מהם, אלו אותם אנשים שיקללו את ארדואן אך יהיו הראשונים לנסוע לחופשה בטורקיה, הם יקללו את הסינים שתומכים באיראן אך יהיו הראשונים לקנות רכב סיני...
  13. מעניין שאף פעם לא שמעתי את זה על תחומים כמו רפואה, הנדסה וכו', רק על תחומים שיתנו להם עוד ועוד כוח ושליטה. ובכלל, איזה ייצוג לי יש כחילוני ברבנות? בבתי הספר של הציונות הדתית או החרדית? כל הדבר המעוות הזה של "מגיע לי גם" לא מגיע מרצון לתיקון אלא מרצון של אנשים רעים ומושחתים באופי שלהם להשיג עוד כוח, זה הסיפור כולו. זה כמו המזרחיים בסגנון אמסלם שעד היום מתלוננים ומתבכיינים על מפא"י, הוא לא רוצה לתקן הוא פשוט רוצה להיות מפא"י על סטרואידים. בכלל, לכל חברי הממשלה הזו אין זכות כיום, אחרי ה-7 באוקטובר הדבר היחיד שהם צריכים לעשות זה לשתוק (בדיוק כפי שהם נעלמו מהמפה חודשים לאחר האירוע וכמו שסמוטריץ' אמר בבור שהם אחראיים וצריכים ללכת הביתה) ולהכריז על בחירות בזק. חודש אחד ויאללה לקלפי.
  14. אם זה מה שמנחם אותך, אשריך. להזכירך ישראל חיסלה בלב איראן אין ספור אנשים הקשורים בפרויקט הגרעין, אפס השפעה על ההתקדמות של איראן בפועל.
  15. להערכתי, הנחת העבודה בשלב זה כבר צריכה להיות שיש להם פצצה, לפחות ברמת המעבדה. לבצע ניסוי בפועל זה כבר להכריז לעולם שיש לך ולזה יש כמובן משמעויות רבות שהשלטון עדיין רוצה להימנע מהן.
  16. תמיד יהיו רמאים, אישית אני לא אוהב את זה שלא מעט מערכות במדינה מתייחסות לאזרח קודם כל כאל רמאי. הבעיה בתרבות הישראלית היא שאף אחד לא אוהב לקחת אחריות על מעשיו ולכן נוקטים בגישה הזו שבסוף ממררת לכולם את החיים. הנורמל צריך להיות מאמינים לך, אבל אם שיקרת תחטוף חזק.
  17. נשמע לך כמו משהו רציני? גם אובמה אמר שכל האופציות פתוחות.
  18. יש עוד משהו שממשלת הדמים הזו לא עושה מתוך קנאה ושנאה? בחיי שכל חברי הממשלה הזו צריכים לעמוד למשפט על בגידה במדינה. כולם שם חלאות המין האנושי שרואיים להרקב בכלא לכל החיים.
  19. צופה עכשיו בעובדה, שום דבר לא מפתיע שם. ביבי צריך לעמוד למשפט על בגידה במדינה, העדיף את התפקיד והקואליציה על חשבון בטחון המדינה. ביבי התיר את הרסן לכל חברי הקואליציה להפוך את המדינה. שר המשפטים הגיב על החלטת בג"ץ לחייב אותו למנות נשיא קבוע לעליון תוך כחודש ואמר כי מדובר ב"צו מביש". "זו הדחה בפועל של השר הנבחר מראשות הוועדה לבחירת שופטים". אם שר המשפטים לא ממנה כבר שנתיים נשיא עליון, הוא הדיח בפועל את עצמו. אם היה כאן ראש ממשלה ראוי, הוא היה מדיח את שר המשפטים.
  20. באופן אישי לא מת על המותרים של chemical Guys אבל בלי קשר, אני מדבר רק על חומר ניקוי שאפשר להשתמש בו גם על מסכים, לא מומלץ לרסס חומר הגנה כמו VRP על מסכים.
  21. לא מתפלא שזה הקצין החביב על הציונות הדתית המשיחית וכמובן שגם על עמית סגל שכבר לא מסתיר דבר מהמשיחיות שלו ולא רק חזר לזחיחות הרגילה שלו אלא כעת הוא זחוח על סטרואידים. כבר אמרתי מלחמת אזרחים? זה יגיע, לביבי זה מצוין כדי לקבע את שלטונו והוא עושה הכל כדי שנהיה בדרך לשם.
  22. ברכות על כושר הסיבולת שלך, מכל הסקירות שראיתי זה תהליך די איטי לפזר כך קצף על כל הרכב, לי אין סבלנות לזה
  23. עקרונית, כל הנוזלים הייעודיים לניקוי תא הנוסעים עדינים מספיק למסכים, כאן אני מדבר על מוצרים לצרכן הכללי ולא אלו המקצועיים המיועדים גם לדילול וכו'.
  24. ch28566

    השקת ה 3008 החדשה.

    אני חושב שתא הנוסעים של ה-3008 הוא כמה רמות מעל טסלה ולא מעט מתחרות מסין, אבל אין ספק שהמחיר מאתגר בלי קשר, מה גם שעבור רבים טסלה היא סמל סטטוס ואת זה אין לפיג'ו.
  25. "החשודים היו מתוסכלים מהמצב בעזה" ולכן התביעה לא תדרוש עונש מאסר לרובם. זו התביעה בהולנד, לא פלא שגם שם הימין עולה ועולה. בפעם הבאה שאת נאנסת בהולנד, יש סיכוי שהתביעה תאמר שהאנס היה מתוסכל מכך שלא היה לו סקס לכן צריך להתחשב בו.
×
×
  • תוכן חדש...