Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. ליאור, יש את סגנון השיפורים ה-"ילדותי" - המון רעש (פילטר פתוח ואגזוז), בלי אפקט של שיפור בנהיגה. יש סגנון השיפור "האמיתי" - כמו שאמרת, בולמים+קפיצים+צמיגים ברמה גבוהה, עידכון תוכנה, אינטר חזית ושעוני בקרה. ולאט לאט, תמיד אפשר להוסיף. הכי חשוב לשמור על המכלול המכאני שישאר כמה שיותר אמין ויחזיק לאורך טווח. ויש את שניהם - למי שאוהב לנהוג, וגם מצד שני רוצה ל'שמוע' את הרכב ושאחרים גם ישמעו אותו. סה"כ יש אנשים שעומלים נורא קשה בשביל לרכוש את הרכב שלהם, וטיפת פוזה לא תזיק לאף אחד. *** בסגנונות השיפורים שכוללים הרבה רעש יש להזהר שהעין היחדה שתתפסו היא של בוחני תנועה למניהם ואנשי חוק דומים. ראו הוזהרתם. גם במכוני הרישוי, בביקור השנתי, לא מתים עליכם
  2. הנוזלים השונים הגיעו! הודעות פרטיות ישלחו בדקות הקרובות לכל המזמינים פידבקים כרגע וגם אחרי האיסוף תוכלו להוסיף כאן, טל
  3. יונדאי גטס בגרסת ה-3 דלתות שווקה עם מנוע 1.6 וגיר ידני בלבד. בגרסת ה-5 דלתות יש אופציה למנוע 1.6 עם תיבה אוטומטית בלבד (!!) ושלל התוספות של גרסת "הספורט". כיום גרסת ה-3 דלתות כבר אינה משווקת מאז המתיחת פנים. לגבי האיגניס 3 דלתות ששווקה. היא היתה בעלת מנוע 1.5 ליטר עם 105 כ"ס (מנוע שדומה ליאריס ספורט) וגיר ידני, ג'אנטים של ספייד ליין וכסאות ריקארו. חוץ מזה, שום דבר ספוטיבי לא היה לה.
  4. אם תמכר במחירון כפול! אולי... וגם זה לא בטוח. אתה מדבר על דגם הטורבו ולא על איזו "קאררה פשוטה" (מצחיק/הזוי לכתוב את השורות האלה ), אבל מחיר הטורבו הוא כפול מהדגם הבסיסי.
  5. טוב לדעת, כל יום לומדים משהו חדש. אני הייתי מודע לדגם ה-RS הידני בעל 180 כוחות הסוס, חוץ מדגמי הדיזל וה-1.6 הסטנדרטיות.
  6. אכן השמאלי הוא היפה ביותר, למרות שהימני גם יכול להיראות מצויין על כל קליאו ספורט MK1. אני עדיין מחכה לתשובות בקשר למחירים.
  7. ארז, כתבתי בהודעה הראשונה שלי איתי דיברו על 5 שעות ובגלל זה אני הלכתי לבסיס בנתיים כי הוא דיי קרוב. בפועל- אחרי 3 שעות התקשרו שההגה מוכן בהצלחה ותתחדש!
  8. כוח-סוס

    Aston Martin DB9 בישראל?

    צודק, השעה עושה את שלה. מה לגבי השאלה השניה שלי:
  9. כוח-סוס

    Aston Martin DB9 בישראל?

    האוסטין מרטין מיוצרת בכלל עם הגה בצד שמאל? יש אפשרות להעלות רכבים עם הגה בצד ימין לכבישי הארץ? אפילו לתקופה מוגבלת?
  10. מוזר לי קצת, כי הדגם היחדי שיש לו מנוע בנזין מוגדש (1.8T) משנת 2001 אמור להיות בעל גיר ידני ולהקרא RS. בכל אופן, אם אני לא טועה האוקטביה המוגדת מדיעה עם 180 כ"ס מהחברה וטורבו מסוג K03s שזהו נחשב לטורבו המתקדם לדגם. איזה סוג/דגם של טורבו שמו? K04 של אודי TT? מה זה מתקדם יותר? צריכה להיות לבנאדם קבלה או רישום במחשב החברה עם סוג הטורבו ששמו שם. כמה ק"מ הרכב עבר שהוא היה זקוק להחלפת טורבו? הרכב מטופל כיאות? לפעמים טיפולים לא נכונים או הזנחה של הרכב או התעללות - גורמים למקרים דומים. בקשר לפריקת לחץ זה הגיוני שישמע צלייל, אבל לא חזק כמו שאתה מתאר. אלא אם יש לו פורק לחץ, ואני לא מאמין שיש לו. יש אפשרות של צינור משוחרר.
  11. קח אותי איתך
  12. אפשר לקבל מחיר בפרטי. אני אשמח למחיר ללא הקסנון ולמחיר כולל הקסנון.
  13. היא אכן יקרה יותר. אבל, חוץ מהפרמטר שנקרא איכות, היא עולה על הלאון בכל מרכיביה. אם יש לך את הכסף להחזיק כזה רכב והוא ימצא 'נקי' בבדיקה - תתחדש!
  14. גם בדור שני. אלברט, אם תסתכל טוב בתמונות הראשונות תראה שהטמבון מפורק מצדדיו.
  15. כוח-סוס

    Aston Martin DB9 בישראל?

    לא, חזרה לבריטניה. לאחר מכן הוא קנה ריינג' רובר ספורט. היום הוא נוהג על מרצדס - לא זוכר את הדגם.
  16. ארז, אין שום שינוי לרעה במצב ההגה. ההגה במצב פנטסטי ואני נהנה מכל יום שעובר. אין שום סימני חולשה או דברים דומים. אם תשאל מישהו מתי נתפר אצלי ההגה- הוא לא ידע לענות לך אם זה נעשה לפני 3 חודשים או אתמול. בקיצור, כמו אביתר, ממליץ בחום! תהנה!
  17. נעלב אני לא. זה עניין של טעם וריח. כנראה שהטעם שלנו שונה ואין בזה פסול. בכל מקרה, ליאור בשביל זה רציתי לעלות ל-16. באותה מידה של דגם ה-CUP שהיא 195/45R16. זה גם יראה טוב וגם יהיה 'מספיק ספורטיבי'.
  18. נמצאים בבעיה. אני מכיר בעלי רכבים כאלה שמכסים אותם. הפתרון היחיד שאני מכיר הוא תפירת כיסוי יעודי.
  19. אני לא ממש מכיר את גדמי הצמיגים שרשמת. את החברות אני מכיר די טוב. אני מאמין שהאתר הזה יוכל לעזור לך בנושא: http://www.tirerack.com/index.jsp
  20. עידכון בנושא: שמן גיר TransELF 75W80 TRX היום נעשו מספר טלפונים לבירור הנושא. במחסן החלפים המרכזי לא הבינו מה אני רוצה, גם לאחר מסירת מק"ט. לאחר מכן התקשרתי למוסך המרכזי בת"א (ברחוב ריבל) ומסרתי להם את המק"ט שקיבלתי: 7711143543. אצלהם כן נמצא במחשב שמן הגיר, והוא אכן מסוג TRX. אין הפתעות בנושא הכספי, והמחיר הוא 381 (ירד בשקל ) שקלים חדשים לפני מע"מ ל-4 ליטרים של שמן. בשאר המוסכים, צר לי, אך לא יצא לי לברר. יש להזמין מראש את השמן למעוניינים. בעקבות ה'סקופ', מי שמעוניין לעדכן את הזמנתו בנושא שמן הגיר- זהו הזמן. 5 שעות אחרונות לעידכון/הוספת הזמנה. רשימה מעודכנת (נכון לבוקר יום ראשון) מצופת להודעה זאת. טל
  21. ליאור, נראים טוב! הנה תמונה של קליאו MK1 עם OZ Ultraleggera: משום מה הם נראים לי במידה 15' והם נראים קטנים מדי (מבחינת יופי)
  22. איך בד בעובי של מילימטר שומר על הרכב ממכות חניה?
  23. כבר קיבלתי, תודה בכל מקרה
  24. זאת העזרה הכי מהירה (נראה לי) שקיבלתי בחיים שלי! תודה
  25. כל פיסת מידע תעזור (איזה נואש אני נשמע ) הקובץ מסוג MP3 ושוקל 1.45MB. הצלחתי לחתוך אותו ממחרוזת שהייתה לי במחשב. http://www.israfiles.com/show/33987/15-AudioTrack_15_00.mp3 או http://www.megaupload.com/?d=672I8HIM תודה לכל מי שיעזור, טל
×
×
  • תוכן חדש...