Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. זאת הבעיה בארץ, שכנראה שאין. ואני מקווה מאוד שמישהו 'יקפוץ' ויתקן אותי.
  2. כוח-סוס

    impreza turbo gt

    עזבו את המצב הטוב, יש לך כ-2,500 שקל מינמום לאחזקת הרכב בחודש וזה עוד לפני דלק? והיא תחנת דלק לא קטנה.
  3. ליאור, אני הייתי מצטרף למועדון הזה חבר'ה תחזרו בקשה לנושא. אני רוצה שזה יהיה רציני ולא שוכנה וסתם ינעלו אותו. בכל אופן, עד עכשיו יש 5 אנשים ברשימת ההזמנה. מצורף תמונה מהקובץ למטה (הוסרו שמות פרטיים וטלפונים מהתמונה). כרגע הוחלט על הזמנה של שמן מנוע מסוג TRX שהוא איכותי יותר, וכן, גם יקר יותר כנראה. "מי שקונה בזול בסוף משלם ביותר". לא בא לי לשמוע את המשפט הזה בעתיד. ביומיים-שלוש הקרובים יובהרו יותר פרטים ויפורסמו בנושא הזה. כל מי שמעוניין ברכישה שישלח לי הודעה פרטית עם שם מלא, מס' פלאפון זמין ומיקום בארץ. יש לציין גם באיזה מן הנוזלים הוא מעוניין. הכמויות לכל סוג של נוזל יהיו דומות לכל מזמין. למי שמעוניין, שישתדל לשלוח עד סופ"ש הבא, 25/08/07. טל
  4. אוקיי, אז ככה, תגיד לי למי לפנות ואני כבר יפנה. כל מי שיכול להפנות אותי לגומרים הרואיים כדי להזיז עניינים ולזרז את עניין ההזמנה מוזמן לעשות זאת. כל מי שמעוניין ברכישה של: שמן מנוע ELF 5W40 LDX - כמות: 1 גלון של 5 ליטר שמן גיר TransELF 75W80 TRZ - כמות: 4 גלונים של 1 ליטר (יש צורך ב-3.3 ליטר לרכב) נוזל קירור glacefl auto supra - כמות: 1 גלון (ישתנה בהתאם לסוג הגלון (מהול או לא מהול) ולכמות הנדרשת) שישלח לי הודעה פרטית עם שם מלא, מס' פלאפון זמין ומיקום בארץ. למי שמעוניין, שישתדל לשלוח עד סופ"ש הבא, 25/08/07. עידכונים יהיו בהודעות פרטיות חוזרות או בנושא הנוכחי.
  5. תגיד לי מה אתה צריך, אני יראה אם אני יכול לעזור ונזרז את העניין תוך יום-יומיים.
  6. אם אתה לא יודע מה הותקן ברכב שלך באמת שאין לי מושג מה לענות לך. ובאמת כמו שאמרת, כנראה שלא כל קיט יכול להסתדר עם מערכת המחשב אצלך ברכב. לפי דבריך זה נראה שהקיט שהותקן אצלך- הוא אחד כזה.
  7. יש לך את שם החברה שייצרה את הקיט? ואת ארץ הייצור? זה יכול לשפוך 'הרבה אור' על הנושא.
  8. עוד מעט יאשר את ההזמנה משתמש נוסף - אביתר. כמה בקבוקים של 1 ליטר של שמן גיר צריך? ומי מזרז את העניינים עם ההזמנה?
  9. דבר ראשון שמחתי לעזור, ואני שמח שנהנים לקרוא את התגובות שלי ושבכלל מישהו לומד מהן. אני מוכן לתרום מהידע שלי בכיף כל עוד אני יכול. לגבי המושב האחורי בקסנטיה. תעשה טובה, אל תשווה אותו ללקסוס. לגביך, אריק. הכל תלוי בגודל הכיס שלך. אם יש לך אתסכום ההשקעה הראשוני והעתידי לאחזקת הרכב הייתי אומר לך - לך על זה. אם אתה מוכן להתפשר קצת ברמה וגם להשאיר עוד קצת שקלים בכיס - לך על המזדה או הניסאן.
  10. לא קיימת LEXUS LS430 בשנה בזאת. לשנת המודל 1994 קיימת ה-LS400, שמופיעה בארץ עד שנת 99. לאחר מכן מופיע בגרסאות בודדות דגם ה-LS430. כיום משווקת ה-LS460. מה שטוב כיום, זה שלאחר שלקסוס התחילו להשתקע בארץ והתחילו למכור רכבים בצורה מסודרת- זה שיש לך גב. אומנם הוא יהיה יקר יותר, אך זאת לפחות תעודת ביטוח קטנה. כיום יש 2 מוסכים רשמיים בארץ של החברה וסכונות אחת בהרצליה, ככה שיהיה לך מענה במידה ותרכוש את הרכב. לי בבית כיום יש את ה-LS400 מודל 1998. במקביל אבא שלי נוהג גם על LS460 שנת 2007. לי יצא לנהוג על שניהם. ולא יודע, חוץ מהטכנולוגיה והצורה החיצונית, אהבתי יותר את ה-98. משהו בתא הנוסעים ה"ישן" והסגנון- מעט עושה (לי לפחות) את זה. אחרי 30K ק"מ ושנה וחצי שה-LS400 אצלנו (ה-LS460 מינואר האחרון) העלויות הן אינן זולות כלל. הרכב מפגין אמינות לא רעה, אך כל טיפול, אפילו הפשוט ביותר, מצריך מבעל הרכב לפתוח קצת יותר את הארנק. כמובן שעם השנים יש את נושא הבלאי ועייפות החומר. מה שאומר שמתישהו תצטרך להחליף מנגנונים חשמליים או חלקים כאלה ואחרים. עניין לא זול בכלל. אם יש לך אפשרות לייבא את החלקים לארץ לפי מספר מק"ט- תוכל לחסוך מאות ואלפי שקלים. לגבי זמינות- חלקים בסיסיים נמצאים בארץ (לפחות מהדגמים החדשים יותר), אך בחלקים נדירים יהיה צורך בהזמנה מחו"ל. לא תהליך ארוך במיוחד אך יכול לקחת בין 3 ימים ויותר. המנוע כמובן מפגין יכולות נפלאות וגם תיבת ההילוכים. אז במקרה של רכישה אם תמצא אחת, ש-200K ק"מ ומספרים אחרים לא יפחידו אותך, זה מנוע שעושה הרבה מעבר לכך. מנוע שקט וחזק. הנסיעה ברכב מדמה שיוט רגוע בספינה. עד שלוחצים על הדוושה עד הסוף . מנוע מצויין מבית TOYOTA ועוד הרבה חלקים שמיוצרים ע"י חטיבת היוקרה של החברה המצויינת הזאת. מנוע V8 (צילנדרים) עם 32 שסתומים, בנפח של 4,000 סמ"ק עם 280 כ"ס ומומנט אדיר- הם לא צחוק. המשקל קצת כבד (לטובה) - 1,815 ק"מ, אך הרכב מציג נתונים של 6.9 שניות מ-0 ל-100, ו-250 קמ"ש סופיים. יש לזכור שהלקסוס היא בעלת הנעה אחורית ויש לייחס לכך חשיבות רבה, במיוחד אם יש נהגים חדשים בבית. צריך ללמוד את הרכב בזהירות בגלל הגודל, המנוע וסוג ההנעה. על הבטיחות לא נראה לי שיש מה להרחיב. הרכב גדול מאוד, בעל מבנה חזק ומסיבי. אני לא מודע לציוני בטיחות, אך רק מראייה ראשונית זהיתי 4 כריות אוויר מקדימה. סביר להניח שאני טועה, ויש יותר כריות אוויר ברכב. הבעיה/מחלה/צרה הכי גדולה שנתקלתי בהם ברכב היא אחת- דלק. (גם הידית הילוכים מתקלפת. בקטנה , זה דבר שאפשר לסדר) הרכב בעל המנוע האימתני הזה לא מרחם על בעליו כלל. צפה ביקורים תקופתיים בתחנות הדלק. הממוצע שאני הצלחתי לראות באוטו הוא 1 ל-6-7, וזה בלי לאמץ אותו כלל. תדלוק של טנק דלק מלא יכול להגיע לכ-500 ש"ח. עניין חשוב מאוד אם הרכב ינסע לא מעט. הגענו לנוחות. לא נראה לי שיש דבר נוח ממנה! מושבי עור מפנקים, ענקיים וחשמליים. סתם דוגמא: אפילו כיוון גובה החגורה נעשה בצורה חשמלית. גם מאחור יש מרווח אדיר ליושבים ובכיף יכולים להכנס לשם 3 אנשים מבוגרים. לא נחסך שום דבר ברכב והוא מאובזר בשלל תוספות שלא מביישות רכבים מדגמי 2008. סאנרוף, גלגלי מגנזיום, בקלת אקלים (כולל פתחי מזגן מאחור), מחשב דרך, קסנון - הן רק מעט מן התוספות שאני יכול למנות כאן. זה לא היה קצר מקווה עזרתי, טל
  11. 120 כ"ס אבל לא נתווכח על זה
  12. אז פיג'ו 106 XR עם מנוע מושתל 1.6 16V היא נחשבת ל-GTI? לא חבר נכבד. לצערנו זה עדיין לא עובד ככה. השתלה של מנוע בלבד לא מהווה אף תחליף של דגם. סיימתי להוסיף בדבר ה-VTI שלא קשורה לשירשור.
  13. כמו שהמליצו לך, אם האוטו מטופל ולדעתך הק"מ לא מהווה בעיה - לך על זה. אני בכל אופן הייתי מוותר, ומתאזר יותר בסבלנות.
  14. גם אני כנ"ל! מוכן אבל רק ל-3 נוזלים ש-ALX מעוניין בהם. אני מעוניין בנוזל קירור Glacelf supra בלבד.
  15. אני יחזור על זה שוב, אי אפשר להשיג שום VTI במחיר שאתה 'מוצא' ראלי. VTI הוא סוג של רכב שמי שמחפש אותו- מחפש אותו ורק אותו. וכי למה? כי מצב השוק שלו גורם לו להגיע למחיר של רכבים חדישים יותר ומהירים יותר ממנו. שבת שלום.
  16. השאלה שאני ישאל אותך היא: כמה לאונים מוגשים תמצא מאותה שנה על הכביש בכלל? וכמה מוצאים למכירה? והאם תצליח למצוא רכב שמור כמו שהזכרת? כל זה מהווה את השיקולים על כף המוזניים. הבחירה בסופו של דבר היא שלך.
  17. אני מצדיע לנושא וגם מחפש תשובות, כמו מי שפתח אותו. בתור בעלים "די חדש" של קליאו ספורט, אשמח לשמוע על הנוזלים המומלצים לרכב והיכן אפשר להשיג אותם. במיוחד שיש טיפול 'בקרוב'. באוקטובר.
  18. עידן, ההודעה שלי לאו דווקא דיברה אלייך.
  19. לפעמים התגובות פה אהן כאלו הזויות
  20. א. תתחדש! יפיפיייה! היה שווה לחכות. ב. ליאור, עוד שבועיים זה קורה! (נגמר החופש הגדול... אבל בשקט... שאף אחד לא ישמע!)
  21. כן לאון, אני יודע על מה אתה מדבר ולא נזכיר מילה פה
  22. את האמת שאני לא כל כך מבין אותך. זאת שאלה שהיית צריך לשאול לפני "שבזבזת" כמה מאות שקלים על בדיקת הרכב.
  23. אחרי שיחות עם המוסך המרכזי בת"א ועם מחסן החלפים של רנו בדרום אלו פרטי המדחס: פרטים מלאים: מיוצר ע"י חברת Sanden Serial Number 1941609045 Model 1422A R134a 6000073500 והמחיר (!!!) - 1,386 ש"ח כולל מע"מ ומשלוח למוסך הקרוב לביתך.
  24. כוח-סוס

    פג'ו 206 XS

    מבחינתי אף פעם לא רבנו או משהו כזה. זה סתם היה צורם לעין. בכל אופן, גם אני למדתי משהו חדש מהנושא פה.
  25. כוח-סוס

    פג'ו 206 XS

    מעיר לו, לא מדווח על זה לכולם. 'הודעה פרטית' הייתה עושה זה טוב יותר מאשר להציג את זה בצורה כזאת.
×
×
  • תוכן חדש...