Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. גם הלאון טורבו שלי נמכרה לחבר טוב מהפורום ואפילו ללא פרסום. זכות הראשונים ניתנה לו. לגבי המחיר זאת הייתה הסתדרות שלנו. כיום, במצב הקליאו שלי (שנת 2001 - דנדשה מבחינה חיצונית, פנימית- כולל הגה! והשקעה בכל חלק וחלק לטוב ביותר!) ועם 70K על הספידומטר גם ב-20 אלף מעל המחירון הרכב לא ימכר. אם נדייק בדברים, אני לא מכיר היום שום מחירון! ולפותח הנושא, אם הגעת למצב שאתה רוכש בסופו של דבר RSI ב-20K ש"ח, כנראה שלא באמת חיפשת רכבים מסוג הקליאו והאיביזה השפוטיביות. בכל אופן, בהצלחה ברכישה שתבחר.
  2. ליאור החוק מחייב או מתזים או אפשרות לכיוונון גובה האורות (בדר"כ מגיע עם רפלקטור מובנה ואז גם אין בעיה בעדשה). מה שכן, במקרה שאין מתזים חובה לשמור על הפנס נקי כל הזמן. מזל שאצלי יש עדשה מתאימה ואפשרות לכיוון גובה האורות.
  3. אין מחירון לרכבים מהסוג שאתם מחפשים. אין שום סיבה ליישר קו עם אדם כמו לוי ישצחק לאחר שהוא שוחט את שוק הרכבים הסופרטיביים לשווא. אני כמו אנשים רבים ובעלי רכבים ספוטיביים לא מכירים בו כלל. מחירי "המחירון" של האדם הנכבד לקליאו ספורט, איביזה טורבו, לאון טורבו וכד' מגוחחים ואפילו מעלים תמיהה לגבי עבודתו הנאמנה. סתם דוגמא: איך יכול להיות שסיאט לאון 1.6 אוט' משנת 2002 עולה יותר מגרסת ה-20VT שמאובזרת בכל (טורבו, מושבי ספורט, סאנרוף, ג'אנטים, 6 הילוכים, ESP, בקרת אקלים, פנסי ערפל, מערכת אלדקס, דיפוני עור וכד') - איפה ההיגיון פה?!
  4. טו שיש שירשור מסודר סוף סוף על הנושא. אני גם מחכה לתשובה שאלברט מחכה לה.
  5. א. קודם כל מברוק על הרעיון לרכוש רכב שני מהסוג שכתבת. אך קח בחשבון שאחזקת שני רכבים מסוג זה אינה זולה כלל. ב. זה לא עניין של פירגון. איביזה זהו רכב פשוט שהצליח בדבר אחד (מנוע) אך לעומת זאת לא הצליח (מי שרוצה שימיר את זה ל-"נכשל") בסעיף אחר שנקרא התנהגות. אני לא יורד עלייך או על בעלי האיביזות- זאת פשוט עובדה מוכחת. בלי קשר לזה האיביזה אחלה אוטו. ג. לגבי הנקודה האחרונה שלך. שום איביזה בהשקעה של 10K לא תיקח אימפרזה! במיוחד לא מהמקום!!! אולי תצליח לדגדג אותה טיפה וגם זה לא בטוח. אני מאמין שאם אותו נהג (ועדיף שיהיה מיומן), ינהג במסלול שלא כולל מתוכו 90% קו ישר (50-50 גם טוב), גם איביזה משופרת בעשירייה עדיין לא תצליח להגיע לזמים של הקליאו.
  6. סתם שאלה, 167 כוחות הסוס של הרכב הזה לא מספיקים? הרי הכוח (הגדול יחסית) שישי לרכב כזה, השלדה מצויינת (ב-ה' הידיעה) ומראה מדהים (לדעתי לפחות)- מצריכים שינוי כלשהו?
  7. הכי בריא לסתלבט סתם, כל עוד זה לא גורם למריבות על מכוניות תסתלבטו חופשי
  8. עגבניות מומלץ לכתוב עם ע', אבל אנחנונ לא בשיעור לשון צורת ההנאה שאני הגדרתי היא אישית לאחר שנהגתי על רכבים מהקונצרן, וגם עשיתי מספיק 'סיבובים' על איביזה כמו שלך. וכמו ש-system_x ענה לך, קוייל אוברים הכי טובים בשוק הרכב ומוט מייצב עדיין לא ישפרו את ההגה שלך. האיביזה בחיים לא תתנהג טוב יותר מהקליאו עקב הליקויים האלה, והשלדה "המצויינת" שלה שלא בנוייה לסיבובים.
  9. על השאלה השניה יענו לך רק בעלי הרכב. בתור אחד שהחזיק בעבר 2 גרמניות ספורטיביות (פולו GTI ולאון טורבו) וכיום מחזיק צרפתייה (קליאו ספורט)- הגרמניות (כל מכלולי הסיאט גרמניים כיום) הרבה יותר אמינות מהצרפתיות! על זה אין מה להתווכח. גם האיכות חומרים טובה יותר. סביר להניח שהאיביזה תהיה אמינה יותר מה-XS, אך כמו ש-Roy אמר- מחירי החלפים יקרים יותר ב-VW. תשובה לעניין. איביזה לעולם לא תגיע ליכולות פנייה של קליאו סטנדרטית (שלא נדבר על משופרת קלות), אבל איביזה עם שיפורים קלים תוציא בקו ישר מה שאלפי שקלים לא יוציאו מקליאו. השלדה של האיביזה טורבו מהשנים הראשונות (וגם אחרי זה) לא נחשבת לשלדה "מתנהגת" וגם ההגה לא מתקשר ברמות על, אבל אפשרי להביא את האיביזה לרמת ביצועים טובה יותר על ידי שינויים 'קטנים' במתלים, בולמים, צמיגים וכד'. לא מעט כסף. שיקול של התנהגות מול כח. מי שמעוניין להשאיר את רכבו סטנדרטי מבין 3 המכוניות המדוברות: 106 (לגרסאותיה הספורטיביות), קליאו ספורט ואיביזה טורבו - הסדר יהיה כך: 106 - המתנהגת והמתקשרת הכי טוב מבין ה-3 אך לא מהירה מספיק (כל אחד להגדרתו ולרמת סיפוקו). קליאו ספורט - הרכב שהכי מתקרב ברמת ההתנהגות והתקשורת ל-106 ול-306. הכי מהירה בקו ישר. איביזה טורבו - מהירה יחסית בקו ישר (שהיא סטנדרטית!). איכות חומרים ואמינות מצויינת! הרבה יותר טבה מהשתיים האחרות. * לאיביזה פוטנציאל השיפורים הגדול ביותר ביחס של: כוח = כסף. כששאולים איזה מבין 3 הרכבים, במסקנה כללית, מספק אותי הכי הרבה ומעלה לי את החיוך הכי גדול על הפרצוף? התשובה היא ללא ספק- הקליאו!
  10. אכן אתה צודק, טעות שלי. לאון!!! תקרא שוב את מה שכתבתי: מה שנכון נכון. רק לגבי הקופרה החדשות הייתי קצת חולק עלייך.
  11. לאון, ה-XS מתחלקת לדגמים מ-2 קבוצות שנים שונות: 1) 99-01 מנוע 1,587 סמ"ק 16 שסתומים ו-4 צילנדרים, שמפיק בשנים אלו 90 כ"ס. 10.6 שניות מ-0 ל-100. 2) 01 ומעלה מנוע 1,587 סמ"ק 16 שסתומים ו-4 צילנדרים, שמפיק בשנים אלו 110 כ"ס. 9.9 שניות מ-0 ל-100. ה-XS מגיעה כדגם ידני בלבד. רמות האיבזור שונות טיפה בין השנים. כמובן שה-XS מתנהגת טוב יותר מאיביזה ספורט 1.4 (אבל לא מקופרה או FR) וגם מגרסת ה-XT שלך, אך היא תהיה נחותה קצת מגרסת ה-GTI. בכל זאת שלדה צרפתית. (חבל שלא בטעם של פעם, כמו בגרסאות ה-106, 205, 306 הספורטיביות). צריכת דלק סבירה ביותר, יעידו על כך בעלי הרכב השונים בפורום.
  12. לאון, אל תתחיל עכשיו עם שטויות! תמתין בסבלנות, או ל-206GTI או שהמחירון של ה-FR ו-CUPRA יצנח קצת. ס"הכ בנתיים הקרובות עלו לא מעט קופרות לכביש והמחיר לא צפוי להיות כל כך יקר. הסברים מלאים תקבל מחר בבסיס!
  13. אתה מכיר מקום ספיציפי אחד או יותר שאני אוכל לגשת לשם לברר מחירים?
  14. גם לבעלי הפולו הקודמת שלי גנבו את המתזים וגם לחבר שלי עם הפולו הנוכחית גנבו אותם. ממש מכת מדינה! אם אני לא טועה אפשר להזמין אותם ביחידים דרך המוסך המרכזי או דרך מרכזי השירות. מקסימום זה יקח יום-יומיים-שלוש.
  15. זה מה שנקרא "קצה (!?) שלדה" או שאחרי התיקון המוכר אומר לך: "זה רק שיפשוף קטן ממדרכה"
  16. צור קשר עם גבי או איציק GI-DUB (מתמכים בוואגים!). 0505251888 איציק. שירות ואיכות שלא הכרת! מניסיון. http://img151.imageshack.us/img151/6814/1wordspc3.jpg
  17. ואיפה אפשר לרכוש את החלקים בארץ פרט לקרסו?
  18. תודה על הטיפים. אך יש בכל זאת מישהו שיודע דבר מה על מידות הרפידות והדיסקים, וחברת הייצור שלהם?
  19. כוח-סוס

    2008 - A3 או 120i?

    מנוע ה-1.8T די דומה למנוע הישן אך לא זהה. לאחר "הניסוי" שהיה עם מנועי ה-2.0T ו-16 השסתומים הוחלט להחזיר גם את מנועי ה-1.8T עם ה-20 שסתומים (כפי שידוע לי) למרות שאיפשהו קראתי שגם ב-1.8T ישנם 16 שסתומים. כרגע 2 המנועים קיימים באודי החדשות. לגבי מרווח טיפולים- זה יתקזז עם עלויות הטיפולםי והחלקים בקמור. הבחירה שנשארה באמת היא בין התנהגות (ב.מ.וו) לכוח (סביר יחזית - אודי). אני היית הולך עם ההמלצה של roee וממליץ על הגולף GTI.
  20. שלום לוכלם, אני לפני טיפול קרוב, וכנראה גם החלפת רפידות ואולי גם דיסקים. הייתי מעוניין לדעת מהן המידות הקדמיות והאחוריות של הדיסקים והרפידות? איזה חברה מייצרת את החלקים המקוריים של מערכת הבלימה? לאור המחירים המופקעים, האם כדאי לי לבצע את החלפת החלקים במוסכי החברה? מאחר שמערכת הבלימה בקליאו מצויינת לדעתי, יש מישהו שממליץ לשדרגה מניסיון עבר שלו בקליאו ספורט במחירים דומים? תודה מראש, טל
  21. החברה שהצגת הינה חברה ישראלית והיא אינה זולה ביחס למה שאפשר להזמין מחו"ל. מעוניין בעוד הצעות. תודה בכל אופן.
  22. שלום לכולם. אחרי שקראתי אין ספור נושאים בחיפוש, למדתי רבות על הנושא וראיתי סט מורכב על סוג העדשה שלי (לא מסנוור ואפילו נראה מדהים!), ואחרי שלפני שבועיים הרבתי סט של Philips Blue Vision והוא מאיר מצויין, אך עדין לא מספק את דרגת האור והגוון הכחול שחיפשתי - החלטתי שאני מעוניין לרכוש ולרכיב סט קסנון כזה לרכבי. סוג העדשה: עקב מחירים 'די הזויים' בארץ, הייתי מעוניין להמלצה על חברות מומלצות לרכישה לאחר שנמצאו ב-EBAY אין ספור חברות ומחירים מ-800$ ל-50%: http://search.ebay.com/hid-9005_W0QQfromZR40QQfsooZ2QQfsopZ3QQsbrsrtZd http://search.ebay.co.uk/xenon-kit_W0QQ_trksidZm37QQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfromZR10QQfsooZ1QQfsopZ1QQftrtZ1QQftrvZ1QQga10244Z10425QQsabfmtsZ1QQsacatZQ2d1QQsaobfmtsZinsifQQssPageNameZWLRS בקליאו מורכבת נורה מסוג HB3/9005 ואני מעוניין בדרגת אור 6000K (לדעתי מספיק, אין צורך ביותר מזה). עקב זה ששמעתי על קיטים זולים שגורמים להתחממויות, המסת חלקים, וכד'- אני מעוניין בקיט שיהיה אמין וטוב, ואם זאת לא יקר מדי. תודה מראש על כל עזרה שהיא, טל
  23. GTV זוהי אלפא-רומיאו. נדירה במחוזותינו. עכשיו כבר אתה מעוניין ב-TYPE-R שעולה לא פחות מ-240 אלף ש"ח? אתה לא סגור על עצמך. שתדע על מה אתה סגור (חדש או משומש) ובאיזה תקציב רכישה כולל מדובר (ומהו התקציב הראשוני)- תוכל להגיד לנו אותו, וככה יהיה אפשר להמליץ לך על רכב.
  24. אבל העיקר... משטרה! סתם. כמו ש-ROY אמר, תתייחס לכל תגובה כאן בגדר המלצה. את הבחירה האמיתית והסופית אתה תעשה בסופו של דבר לבד.
×
×
  • תוכן חדש...