-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
אייל, הדבר שאני מתעסק איתו כמעט חצי מהיום שלי הוא הפלאפון. לכן זהו השיקול. בתור אחד שמחזיק סמסונג 990 כבר שנתיים (מיום יצאתו בחברה) והוא טלפון מדהים לדעתי לכל דעה ודבר (יש לו תכונות מתקדמות יותר מפלאפונים שיוצאים היום), ואין לו את הכוונה להזחיק יותר ממכשיר מולטימדיה אחד (מחשב כף יד "ו"-פלאפון)- ראיתי ואני עדיין רואה את ה-N95 כעסקה המשתלמת ביותר. לפחות עבורי.
-
מעונין לקנות רכב ספורטיבי לנהג צעיר עד 65 אלף שקל
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של natnaly21 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה חשבת שאתמצא אחרי יום אחד?! קח בחשבון תקופה של שבוע עד חצי שנה (אם צריך) למציאת אקסמפלר שיתאים לך. ושום דבר טוב לא בא בקלות, לפחות ככה זה אצלי. נ.ב. לא שמעתי על פרלוד בשנת ייצור 94. אני מכיר רק 97 ומעלה. -
ליאור לגבי זה אין לי מושג. דרך אגב, עכשיו חזרתי מאורנג'. מחיר ראשוני שניתן לי (בגלל המסלול) על המכשיר הינו 107 שקלים לחודש (אני עוד מאמין שזה ירד אצלי). 15 ש"ח עבור שרות דור 3.5. ביטוח וכל השאר (חוץ משיחות כמובן) בחינם. עקב זה שסכום התשלום עבור שיחות שלי הוא בין 150 ל-200 ש"ח, נראה לי שמשתלם לי לקנות את הטלפון עקב השימושים הרבים שאני צופה לו. מה גם שהמכשיר זה ישרת אותי לפחות לשנתיים. נ.ב. המכשיר מדהים! הפעלתי אותו באורנג' וראיתי כמה פונקציות. הוא לא נתקע כמו ה-N73. הכל טס בו. איכות מצלמה שעוד לא ראיתם כמוה. לדבריהם מלאי המכשירים יתחדש שבוע הבא למגוון כל הלקוחות. אני מצפה בקוצר רוח.
-
מעונין לקנות רכב ספורטיבי לנהג צעיר עד 65 אלף שקל
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של natnaly21 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זהו גיר אוטומטי לכל דבר אשר מאפשר לך לשלוט ולהעביר בצורה עצמאית הילוכים ללא דוושת קלאצ'. יש לציין שמערכת הטיפטרוניק בפרלוד היא מהרשונות שהיצאו לשוק ברכבים "הפשוטים" יותר ולכן, כמו שציינת לא מצטיינת במיוחד ודרושה בדיקה מקיפה שלה. אך זוהי לא נקודה אשר צריכה למנוע ממך מלקנות רכב מסוג זה. -
באמת נראה טוב! שיהיה במזל ובהצלחה!
-
מעונין לקנות רכב ספורטיבי לנהג צעיר עד 65 אלף שקל
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של natnaly21 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
VTI זה שם דגם לרכב הנוכחי. הרכב עם מנוע מסוג VTI ולכן גם נקרא כך ברמת הגימור: 2.2VTI. (ה-T לא מסמן טורבו למי שלא יודע. המנוע אטמוספרי לחלוטין). להתחיל לעקוב פעם ביום אחרי פורומים שונים: הפורום הנוכחי, פורום הונדה-ישראל ועוד פורומים שאני לא יזכיר את שמם כאןוגם לעקוב אחרי אתרי מכירות כגון: YNET , יד 2 , NRG וכל אתרי מכירוצ המכוניות השונים. חיפוש יעזור לך בנושא. הכי חשוב- סבלנות. -
מעונין לקנות רכב ספורטיבי לנהג צעיר עד 65 אלף שקל
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של natnaly21 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה אני אומר לך באמת? אם יונדאי קופה מנוע 2,000 לא מספיקה לך ויש לך מספיק כסף לטפל ולתחזק את הפרלוד, תתחיל לחפש מהיום הונדה פרלוד 2,200 VTI. מנוע ה-2 ליטר חלש ועצל. אודי A3 לדעתי אינו הרכב שאתה מחפש. ב.מ.וו גם לא נכנסת למשוואה לדעתי. סתם מיותר להוסיף אותה. המלצה סופית: פרלוד 2.2VTI -
מעונין לקנות רכב ספורטיבי לנהג צעיר עד 65 אלף שקל
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של natnaly21 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הפרלוד תהיה חזקה משמעותית מהיונדאי קופה (במיוחד גרסת ה-2.2 ליטר), אך עם זאת תהיה יקרה משמעותית לאחזקה. ביטוחים, טיפולים, חלקים וכל היוצא בזה. לפעמים אפילו יותר מ-A3. להונדה פרלוד 2 סוגי מנועים (אטמוספריים) והיא נמכרה בארץ משנת 97: 1. מנוע 2 ליטר עם 134 כ"ס. מאיץ ל-100 ב-10.8 שניות ומהירות מירבית של 201 קמ"ש. 2. מנוע VTI 2.2 עם 185 כ"ס. מאיץ ל-100 תוך 8.5 שניות ומהירות מירבית של 228 קמ"ש. מה שכן, לא ידוע על גירים ידניים. רק אוטומטיים (יש גם טיפטרוניק). יש כח אבל התנהגות לוקה בחסר. אבל סעיף ההתנהגות הוא לא מה שאתה מחפש לפי מה שאני מבין. -
לא בקטע של זה שאני משוחד או ציניות או משהו, הייתי מעדיף את הקליאו כל עוד לא מדובר על גרסת ה-S של המיני. זה כבר עולם אחר שלא גורם לך לחשוב בכלל. דרך אגב, מה עם איזה מפגש קליאו ספורט?
-
מעונין לקנות רכב ספורטיבי לנהג צעיר עד 65 אלף שקל
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של natnaly21 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אז בסופו של דבר כולם מגיעים להודעה הראשונה שלי, רק שהופתם את היונדאי. רכבים כמו: כל סוגי ה-GTI מבית פיג'ו, קליאו ספורט, ואפילו גולפים או אימפרזות לא יתאימו בשבילו. מה גם שמי שמעוניין לקנות רכב בתקציב כזה, אני לא מאמין שהוא יכול לעמוד באחזקה של GT או WRX. להונדה מנוע 1.6 ליטר עם 125 כ"ס. ישנו גיר ידני אך האוטומטי נפוץ יותר. ליונדאי מנוע 1.6 ליטר עם 105 כ"ס או מנוע 2 ליטר עם 138 כ"ס. ישנם גם גירים ידניים וגם אוטומטיים. -
דני, גם אני חשבתי על הבעיה הזאת. פשוט לא רשמתי אותה
-
מעונין לקנות רכב ספורטיבי לנהג צעיר עד 65 אלף שקל
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של natnaly21 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הוא כתב פיג'ו GTI, שאלתי איזה? עדיין הוא לא הסביר איזו מהן הוא רוצה. -
מעונין לקנות רכב ספורטיבי לנהג צעיר עד 65 אלף שקל
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של natnaly21 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שוב אני יחזור על זה. אתה טועה. דגם השפיץ שאתה מתאר יוצר עד שנת 91. דגמי 92 ו-93 כמו כן גם דגמי 94-95 הם בעלי צורה עגולה יותר. נפוצים מאוד בארץ. הצורה של "עד שנת 91": הצורה מקדימה של שנים 92-95: לגבי האיביזה 20VT, שכחתי ממנה לגמרי. תספק אותך מאוד. -
דרושה עזרה מבעלי נסיון ברכבים עם מנוע VAG ה 150 כ"ס 1.8T
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של נהג רגוע בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני יענה לך על כמה שאלות ששאלת. צי'פ לא יכול לגרום לרכב להכשל בטסט, אבל חוסר ממיר כן. פליטת הגזים הלא תקינה וסביר והניח שגם הרעש יכשילו אותך. אין בעייה להרכיב K03s על האינטר הקיים, אבל מומלץ להחליפו בלי קשר כי המקורי לא בדיוק עושה את העבודה לטווח ארוך בנסיעה מאומצת. גם בלאון 4 קיים טורבו מסוג K03s על אינטר צידי קטן. בדיקה במכון טובה אבל לא מספיק. מומלץ גם ללכת למוסך מורשה (מישהו אמר צ'מפיון...?), להתחבר לרכב, לבדוק תקלות ועלויות של תיקונים- אם צריך. ענן שחור - שוב פעם מחשיד. לגבי הק"מ- עניין של סבלנות. אם תמשיך להשיקע בחיפושים תמצא רכב עם ק"מ נמוך יותר. לוקח זמן, אבל שווה את המאמץ. מניסיון שלי והרבה מחברי הפורום. -
מעונין לקנות רכב ספורטיבי לנהג צעיר עד 65 אלף שקל
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של natnaly21 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בוא נתחיל להסביר לפי סדר כרונולוגי: 1. לקליאו שלי מנוע 2 ליטר ו-172 כ"ס לא מה שאתה מחפש מבחינת הפוזה. 2. הונדה שפיץ יוצרה עד שנת 91. לאחר מכן הופיעו הדגמים המעוגלים יותר. ישנה צורה מסויימת לקופה בין השנים 92-95, וב-96 ו-97 צורתה שונתה קצת. עודנה יותר. 3. גולף GTI לא נראה לי שתעמוד סבכום ההשקעה שלך עם כל התוספות שרצה לשים. פיג'ו GTI, איזה סוג? 106GTI - נדיר למצוא וגם לא סגנון החיפוש לפי דבריך. 205GTI - הגיעה לארץ עד שנת 92 עם מנוע 1.6 ו-1.9. אם תמצא והשנתון מתאים לך, יכולה להוות יופי של רכב בשבילך ולהשאיר לך הרבה כסף בצד. 206GTI - שנת 2000-2001 תעמוד בסטנדרטים שלך. לגבי תוספות חיצוניות זה לשיקולך. 306GTI - לא בשבילך. חבל להרוס יצירת אומנות. סיאט איביזה FR נמכרת משנת 2005. לא יוצא אם תמצא רכב במחיר שאתה מחפש. 4. EX זהו שם לרמת גימור לרכבי הונדה. ישנם 3 רמות גימור: LS ,EX ,ES. כאר LS זוהי רמת הגימור הפשוטה ביותר ו-ES המפוארת ביותר. ה-EX היא הנפוצה. ESI ו-DXI אלו רמות הגימור של הסיוויק קופה וההאצ'בק בשנים 92-95. 5. דגמי הפולו GTI קיימים בארץ רק בשנת 2000 ובשנת 2006 חודש שיווקם עם דגמי הטורבו. לפולו של שנת 2000 מנוע 1.6 ליטר עם 125 כ"ס. מצוייד בהרבה צוספות מקויות מהחברה: סאנרוף, קסנון, כסאות סופרט, ג'אנטים של BBS, צמיגים בחתך נמוך ועוד ועוד. לדעתי אחד הרכבים ביותר יפים לאותו שנתון אך לא כאלה שיש מה להוסיף להם. 6. 206XS - הגרסא "הפשוטה" של ה-GTI. מנוע 1.6 עם 110 כ"ס החל משנת 2001 (לפני כן 90 כ"ס). לרכב תוספות בהתאם לבעלי הרכב הקודמים או תוספות שנרכשו דרך החברה בעת קניית הרכב. מקווה שזה מבהיר קצת את התמונה. -
יכולות להיות 1,001 סיבות. צריך לחבר את הרכב למחשב ולבדוק. יכול להיות שיש בריחות אוויר ובטורבו אינו עובד כהלכה.
-
GSI נתן לכם פתרון מעולה ונוח, והכי חשוב מובנה. חבל להוסיף עוד תוכונת ושטויות על המחשב ועל הזיכרון.
-
מעונין לקנות רכב ספורטיבי לנהג צעיר עד 65 אלף שקל
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של natnaly21 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
40 אלף נראה לי יספיקו. לפי הניסוח והדרישות- סיוויק קופה מהשנים 95-97 תספק את הדרישות שלך. -
רכב בשנתיים הראשונות שלו על הכביש חייב לקבל חלפים מקוריים. תקרא את כל הנושא מההתחלה.
-
דרושה עזרה מבעלי נסיון ברכבים עם מנוע VAG ה 150 כ"ס 1.8T
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של נהג רגוע בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הרבה מרכיבי ה-VR6 טובים וחזקים מרכיבי ה-V6. לא יודע ספציפית הנוגע לקלאצ', יהיה מי שייפרט בנושא. מנוע ה-2,700 של ה-VR6 עומד בעומסים שמנוע ה-2,800 של ה-V6 לא יחלום לעמוד בו. -
אלעד, מכשיר הטלפון הסלולרי כבר מספר שנים לא משמש רק כטלפון להתקשרות, אלא כמכשיר מולטימדיה לכל דבר. חלקם מתקדמים יותר, חלקם מתקדמים פחות.
-
דרושה עזרה מבעלי נסיון ברכבים עם מנוע VAG ה 150 כ"ס 1.8T
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של נהג רגוע בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אז זה באמת חדש לי. שחיטה רצינית. עלות של כ-6-7 אחוז מערך הרכב. מטורף! -
תודה! אפילו לי עזרת עכשיו.
-
אז ככה, כסף עדיין לא נוזל לי מהכיס. אני מקווה שבאחד הימים הוא כן ינזל, ואני ידע להשתמש בו נכון. K800 ו-N73 כרגע לא באים בחשבון עקב היותם זמן ממשוך בשוק הפלאפונים וההתקדמות המהירה שלו. אל תשכחו שאני רוכש טלפון ל-3 שנים או לפחות לשנתיים. עדכוני מחיר: ביטוח יורד מהפרק עקב המסלול שלי (אני כן מקבל ביטוח מלא, אבל בחינם). לגבי תוכנת ה-GPS- היא לא הכרחית כרגע ויש לה תחליפים גם ללא כסף. לגבי המכשיר עצמו, כנראה וכן אקבל הנחה של 50% על המכשיר. סה"כ 80 ש"ח לחודש (כולל 15 ש"ח על דור 3). קיצוץ רציני! בכל אופן, הסוללה היא עניין שמדאיג אותי מאוד עקב כך שכבר סבלתי שנתיים מהסוללה של ה-990 שלי. תחילת שבוע הבא אני אמור להגיע אל אורנג' להתרשמות וקבלת פרטים נוספים והעדכן.
-
אזעקת ביפר MVP#625 של רב-בריח - היכן ניתן להשיג כיום כיסוי לשלט הביפר?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפי דבריהם יגיע להם מלאי חדש של הכיסויים במהלך שבוע הבא. המחיר הוא 60 שקלים ליחידה, למתעניינים. תודה רבה על העזרה.
