אני מעוניין להשתדרג מהסמסונג 990 שברשותי כבר שנתיים.
מה שאני מחפש בטלפון שלי חוץ מהיותו טלפון, הוא שיהיה מכשיר מולטימדיה לכל דבר עם מערכת הפעלה
פתוחה ואיכות מצלמה טובה ככל האפשר. אני גם "פריק" של ייחודיות ושל "להיות הראשון" בהשגת דברים כאלה.
לפי המצב העדכני כרגע ה-N95 נחשב לטלפון הטוב בישראל וכנראה גם הטוב בעולם, והוא הגיע לישראל לפני מספר ימים.
בהתחלה אורנג' התחייבו על סכום של 120 ש"ח לחודש לפני הנחת דיבור של מספר דקות בחודש, שבסופו של דבר התשלום
יהיה 60 ש"ח על המכשיר והשאר מתקזז על השיחות.
כיום המכשיר משווק רק ל-"אנשי עסקים מובחרים" לטענת אורנג ולא נמכר לכל לקוח עד הגעת מלאי מכשירים חדש.
מה גם שבגלל הביקוש הגבוהה, המחיר השתדרג ל-130 ש"ח בחודש ללא שום הנחה + 80 יורו (תשלום חד פעמי
על GPS מובנה) + 15 שקל (דמי דור 3) + 40 פלוס-מינוס (ביטוח, לא תעשו לכזה מכשיר?!) = סה"כ בסביבות ה-200
שקל לחודש לפני שמתחילים לדבר!
תכונות "בסיסיות" סתם כדי לסדר את האוזן:
מחכה לעזרה ממכם.
תודה מראש.