Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. אני מעוניין להשתדרג מהסמסונג 990 שברשותי כבר שנתיים. מה שאני מחפש בטלפון שלי חוץ מהיותו טלפון, הוא שיהיה מכשיר מולטימדיה לכל דבר עם מערכת הפעלה פתוחה ואיכות מצלמה טובה ככל האפשר. אני גם "פריק" של ייחודיות ושל "להיות הראשון" בהשגת דברים כאלה. לפי המצב העדכני כרגע ה-N95 נחשב לטלפון הטוב בישראל וכנראה גם הטוב בעולם, והוא הגיע לישראל לפני מספר ימים. בהתחלה אורנג' התחייבו על סכום של 120 ש"ח לחודש לפני הנחת דיבור של מספר דקות בחודש, שבסופו של דבר התשלום יהיה 60 ש"ח על המכשיר והשאר מתקזז על השיחות. כיום המכשיר משווק רק ל-"אנשי עסקים מובחרים" לטענת אורנג ולא נמכר לכל לקוח עד הגעת מלאי מכשירים חדש. מה גם שבגלל הביקוש הגבוהה, המחיר השתדרג ל-130 ש"ח בחודש ללא שום הנחה + 80 יורו (תשלום חד פעמי על GPS מובנה) + 15 שקל (דמי דור 3) + 40 פלוס-מינוס (ביטוח, לא תעשו לכזה מכשיר?!) = סה"כ בסביבות ה-200 שקל לחודש לפני שמתחילים לדבר! תכונות "בסיסיות" סתם כדי לסדר את האוזן: מחכה לעזרה ממכם. תודה מראש.
  2. אין לי בעייה עם ההסבר שלך, רק שיש בו משהו קצת הזוי לפני חודש תיקנת את הרכב (חודש = 30 יום), ותוך 90 יום (3 חודשים) כבר קיבלת את הכסף?
  3. אייל נראה לי שיש קצת הגזמה בסכום שכתבת על הקלאצ'. בסה"כ אם אני לא טועה, זה לא קלאצ' שונה מהקלאצ' של הלאון טורבו ושל ה-A3 טורבו. תתייאץ ב-VAG, ובכלל תפנה ל-GI (גבי ואיציק) ותראה שתקבל מחירים של גג 3,500 ש"ח לחלקים מקוריים כולל עבודה, ואפילו אפשר לשדרג טיפה אם עולים העומסים.
  4. לאחר התקנה של האזעקה הנ"ל ומחסור ברוב המקומות בארץ בכיסוי לשלט הביפר, רציתי לשאול את חברי הפורום אם מישהו נתקל במקום כלשהו שמוכר את האיבזר(כיסוי עור לשלט)? אני מאמין שפיתרון לשאלה שלי יכול לעזור להרבה מבעלי האזעקה. תודה מראש, טל
  5. התגובה שהגבתי הינה תגובה צינית לכל דבר. רק רציתי לתת הסבר לחוקים עקומים אשר פוגעים באזרח גם המקרה שהוא נפגע ולא עשה כלום. הנפגע מפסיד זמן (תיקון), ערך (תאונה), כסף (כל מה שיוצא בזה) והכי חשוב (לדעתי)- ערך סינטמנטלי למי שהרכב חשוב לו.
  6. ושהביטוח מחפש לתקן את רכבך בצורה הזולה והקלה ביותר תוך כדי כך שלא איכפת לו מהתוצאה הסופית או/ו מדעתו של הלקוח, זאת לא הונאה?!
  7. הורכב טורבו חדש? משומש? כמה ק"מ עבר הרכב? הוחלפו עוד חלקים במנוע חוץ מהטורבו עצמו? הגדירו את המחשב מחדש? כל אלה שאלות שצריכות להתעורר בעקבות מה שהרגשת (אם לא נסעת עם מזגן כמו שאייל אמר). הטורבו אכן מתחיל ל"התעורר" במנועים אלה קצת מתחת ל-2,000 סל"ד ואם תהיה במקום לא רועש תוכל לשמוע את התחלת השריקה שלו. את הדחיפה האמיתית אתה תתחיל להרגיש באיזור ה-2,800 סל"ד כאשר הסל"ד יתחיל לטפס בצורה מטורפת. מנסיון של מנוע 20VT עם K03s. כל מכלולי הטורבו ברכבים מסוג זה הינם יקרים ביותר, ולכן אני חושב שאם אכן יש בעייה עלייך לשקול את הנושא פעמיים או להתסדר על מחיר שיתאים לשניכם (ובעתיד להרכיב גם K03s).
  8. כוח-סוס

    פיאט 1.9x

    היא לא B22. היא רק שונתה קוסמטית כמו ה-B22. מה שכן, הרכב הזה הרבה יותר חזק מ-B22.
  9. זה שיש חלק של אנשים פה שמדברים שטויות - זה לא חדש. אבל מנסים לרסן את זה. לגבי הציטוט. הוא ציטט אדם גדול (גבי ) ולכן זה נגנז. באמת יופי של השקעה.
  10. מחפש HONDA Civic TYPE-R (הונדה סיוויק 'טייפ-אר') משנים 2001-2002 עדיפות לשמורה, אך כל מספר טלפון או הודעת קנייה התקבלו בברכה. ה"פ או בפלאפון 054-6291111
  11. זה באמת זה! אתה גדול!! תודה רבה! תודה רבה לכל מי שעזר וניסה לעזור.
  12. עד עכשיו גיליתי שקוראים למשחק משהו כזה: THE SETTLERS. מסתבר שלמשחק הזה יש הרבה גרסאות ואין לי מושג איזו מהן היא המוצגת בתמונה ומאיפה אני יכול להשיג אותה? נ.ב. לא מצאתי אותה באתרים שנתתם. תודה.
  13. לא. עם AOE יש לי נסיון עם כל הגרסאות. אבל תודה בכל אופן.
  14. חיפוש לא מזיק. תקרא את השירשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=156498&highlight=%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8+%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95 לגבי מוסך, אני ממליץ על המוסך הזה(מרכז השירות בראשל"צ): http://www.renaultservice.co.il/rishon יהיו כאלה שימליצו על אחרים. גם בנושא הזה חיפוש יעזור.
  15. אני מחפש את המשחק הזה כבר שנים. שיחקתי בו שהייתי קטן ואני חייב להשיג אותו שוב. יש מישהו שמזהה אותו לפי התמונה? (עדיף שם מלא שככה אוכל להשיג אותו) ואם מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג אותו זה יותר טוב. תודה מראש, טל
  16. אין משהו כזה. זה לא הוקוס-פוקוס. וגם אין לך איזה שבלולון ברכב שאפשר לגדוש קצת יותר גבוה ולהוסיף בזמן קצר עוד כמה סוסים לאורווה שלך. תקציב חובה. נ.ב. אם אתה מעוניין בשיפור שיהיה מקצועי ולא איזה "חאפר" - זמן הוא לא בדיוק פונקציה.
  17. זה רשום כ-"ב.מ.ב", אבל אם אני לא טועה זה "קמור חלפים".
  18. "קמור" בקיצור. תעשה חיפוש קטן ב-Google, תמצא הכל.
  19. שנינו יודעים שהאלדקס קיים למטרות ביטחות ולא ספוטיביות עם המחשב הסטנדרטי. מה שכן הוא לא יגרום לה להתעכב במקום ולכן הגולף מזנקת כל כך מהר.
  20. טוב לדעת. כל יום לומדים דבר חדש. למרות שאני מאמין שזה עדיף על מים מהברז. נעבור למים מהמזגן?
  21. אני למשל, ואני רק דוגמא, ממלא את מיכל המים של השפריצרים ב-"מי-עדן". כן כן, ב-"מי-עדן". רק אם אני שופך בצור חיצונית, אני שופך מים מהברז.
  22. גיא, תקרא את השירשור הקודם. לי בכל אופן, אין ולא הייתה את הבעייה, אבל הכל זאת נחמד לקרוא וללמוד על דברים אופיניים ברכב שלנו. 99% שמקור הבעייה הוא סתימה או אבנית. תבדוק אם מתיז המים האחורי עובד גם הוא. גיא זהו הנושא הקודם: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=162405
  23. הם עושים הכל. הם מרכיבים מושבי עור ודיפוני עור שונים גם לרכבים שטרם יצאו מהחברה. אתה יכול גם להתקשר לשאול הכל כמו שליאור אמר.
  24. אטו לא הולך וגם לא רונאלדיניו... הם לא משוחררים בעד שום סכום! אייל צדק, זאת תהיה התקפת מחץ עם אטו והנרי בחוד, ורונאלדיניו ומסי מאחוריהם. ג'ולי כנראה לא ישאר. ולא חסרים לבארסה קשרים כמון צ'אבי, איניסטה ודקו. מה זצריך עכשיו זה מג שמאלי נורמלי אחרי שיש קו הגנה עם זמברוטה, פויול וטוראם. ואלדז לא יפריע אם תהיה לו הגנה טובה וקישור אחורי יציב עם צ'אבי.
  25. "קוויק-שיפט" אינו דבר זול כלל. איני יודע אם שווה לך עלות ההתקנה ברכב כמו שלך.
×
×
  • תוכן חדש...