Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. "חיפוש" יעזור לך רבות. אלפי הודעות במאות נושאים- יעזרו לך לפתור כמה תעלומות ויענו לך על השאלות. בכל אופן, אין הגדרה מסויימת לכמות הק"מ שרכב אידאלי צריך להיות. יכול להיות רכב א' עם 60,000 ק"מ שלא טופל כמו שצריך, ולכן מצבו המכאני בכי רע. יכול להיות רכב ב' עם 150,000 ק"מ שטופל בקפידה ובמסירות, ומצבו יהיה מצויין ומעל המצופה. אל תשכח שאלו מנועם של VAG ונועדו לעשות הרבה מעבר ל-200,000 אלף ק"מ. הרבה מאוד מעבר. בכל אופן, לפי הגדרת המחירונים- 17,000-20,000 ק"מ בשנה נחשב ממוצע. חשב לבד לפי הרכב שתמצא. לגבי מחירון. איביזות מדגם 20VT הן רכב די מבוקש, ולכן אקסמפלר טוב יסחר במחיר הגבוה מהמחירון בהתאם לדרישת בעל הרכב ומצב הרכב. פה, אתה מחליט מה/כמה/איך לשלם, ואם זה כדאי לך.
  2. אלעד/זיו, אם אתה מחפש את המקסימום שבאחיזה בזמן המהיר ביותר שתוכל לרכוש - F1 עונה לך על הדרישות. ואני מאמין שזה הצמיג שאתה צריך ביחד עם ההנמכה שיש לך. אם אתה מחפש עוד פרמטרים, אין מנוס מלהמליץ לך על ה-SP9000 שאני נועל כרגע.
  3. גם אני ימליץ על ה-TS כרכב אמין וחסכני (יחסית לשאר המתחרות). עם זאת קשה יהיה למצוא אקסמפר מתאים. דרך אגב, איזה לאנטיס-קורולה עושה 9 ק"מ לליטר?! הלאון טורבו שהייתה ברשותי היתה לוגמת ככה, והיא לא בדיוק 1.6 אוטומט.
  4. ביקוש והיצע. ביקוש גבוה והיצע נמוך - גומרים להעלאת מחירים. ביקוש נמוך והיצע גבוה - גורמים לתחרות וירידת מחירים.
  5. ל-V5, למרות הנתונים יש מרכב כבד ומנוע די עצלן. סה"כ 170 בכוח האלו מופקים ממנוע 2.3 ליטר. מנוע לא קטן כלל. מה גם שהיא צורכת דלק בכמוניות מטורפות. פורום VAG יענה לך על הכל ויתן לך הסברים מקיפים. מניסיון עבר אני הייתי ממליץ לך לחפש A3 1.8T (אדום) בגרסה המאובזרת ביותר, שכוללת מושבי עור וטיפטרוניק בהגה. תבדוק את המחירון של הדגם הזה לשנת 2002. מנוע נפלא וחזק מאוד! מה גם שהוא ניתן לשיפור עצום אם תרצה בכך. יכולה להות אחלה תמורה של מחיר לסגנון הרכב שאתה מחפש ואתה אפילו עולה ברמה אחת, ל-אודי.
  6. בן כמה אתה אם מותר לי לשאול? סגנון הדיבור שלך לא הולם את מי שאתה מתיימר להיות. בנאדם שיש לו אפשרות לרכוש איבו או STI לא חושב על לאון כלל. יש לך פורשה 911?! מה אתה מזכיר את המילה לאון. ואם יש לך רכבים כאלה עם סכומי כסף כבירים כמו שאתה טוען, שום התקדמות לא צריכה להפחיד אותך, הרי מחיר הלאון הוא פעוט ביותר ביחס לסכומים שאתה מדבר עליהם. "גם לאבא שלי יש" ואני עדיין לא נוהג על המכוניות שלו או אחרות. זאת התיימרות של ילד קטן. לגבי הנושא של ליאור, אני יכול להיות עד לכך שרכב לא מוכרים בכל מחיר. שאני לא חיפשתי למכור, גם לי הציעו מחירים מפטים אך לא התעניינתי במכירת הרכב באותו הזמן. וכן, ליאור אנחנו כנראה מפגרים, מפגרים שמחייכים כל יום ברגע שהם נכנסים לרכב שהם יודעים שהם קנו במיטב כספם ומשקיעים בם כמיטב כספם - הן באחזקה שוטפת ובטיפולים.
  7. גם לי יש ניסיון לא קטן. STI תגבה ממך אחזקה יקרה בצורה מטורפת. ממוצע של 4,000 ש"ח בחודש, בשנה, יכול לא להספיק אפילו. לגבי הלאון- גלי לא פורסמה ביד 2 והועברה לחבר קרוב. יש המון (!!!) מכוניות שלא מתפרסמות ונמכרות בדרכי השמועות (מפה לאוזן), וכך נמכרות בסכומים הולמים לאנשים קרובים, לאנשים שיודעים להעריך ומכירים את הרכב וכך גם משלמים בהתאם. אני לא יגיד לך לשלם על כל רכב סכומים מטורפים של כסף, אבל אקסמפלר שמור בהחלט יימכר במחיר מתאים. ואני מניח שאתה מבין למה אני מתכוון. בכל אופן, את השיקולים שלך תעשה לבד. אתה היחידי שתחליט על מה וכמה לשלם. בהצלחה. נ.ב. אם יש לך את האפשרות לעמוד בסכומים שרשמתי למעלה, אין לך אפילו מה להתלבט וגש מחר בבוקר ותרכוש לך STI. ההשוואה לא רציונאלית בככל.
  8. השאלה הגדולה היא: בעיני מי הוא נחשב? אני יכול להגיד לך שאני רק נעזר בו שאני קונה או מוכר רכב במשפחה. הוא לא מהווה לי שום אינדיקציה מעבר לכך.
  9. אז אם רכב לא שמור ולא מטופל - אל תקנה. זה מה שאני עשיתי, וגם ליאור- לא רכשנו רכבים שלא עמדו בקריטריונים שלנו. אומנם זה לקח קצת יותר זמן, אבל זה שווה את הסבלנות! זה אחד הטיפים הכי טובים שקיבלתי בחיים לגבי סבלנות. החיפזון מן השטן.
  10. לא חסר ללוי יצחק כסף, ככה שאל תדאגו למחירון של ה-A6. חוץ ממה שרשמת נוצרת אפלייה כלפי בעלי רכב אחרי שמחיר המחירון הלא משקף שנקבע לרכב שלהם נשחט ונשחט כל חודש. אין למחירון כל משמעות אצל הרבה מבעלי הרכבים בארץ.
  11. הרכב שאתה מצאת ספציפית יכול להיות שלא עומד בדרישות. אבל ש-לי הייתה לאון טורבו מודל 2002 עם 54,000 אלף ק"מ לא מצאתי סיבה לתת אותה במתנה לאף אחד! אם אתה מוצא להתעעצבן על עוד 5K-10K ש"ח תוספת על רכב שבאמת יהיה שמור (יש לאחד כזה בשירשור שהגיב פה. ליאור לא אמרתי כלום..) ושלא תצטרך להשקיע את הסכום הזה ביישור קו, לא נראה לי שתוכל לעמוד בקנייה של STI ואין על מה לדבר בכלל בנוגע לאחזקה של רכב כזה. קצת יותר ניסיון שתרכוש עם הזמן בשוק הרכב, יעשו את ההבדל.
  12. מה הכוונה שלא מוסיפים על תוספות?! מאיפה אתה מביא את זה?! יש אחוז תוספות שמוסיפים על תוספות. בדר"כ על ריפודי עור זה בין 3% לל-5%. הסיאט לאון הוא רכב מבוקש שנע סביב הציר של היצע וביקוש, לכן המחיר הוא כה גבוה וגם שווה. אם אתה לא תרכוש את הרכש, יש עוד 1,000 כמוך שמחכים לו. זה היה תקציר קטן על רכישת רכב מיד שניה.
  13. אז תפתחו פורום ל-"פרופסורים" של עולם הרכב, שרק אדם עם פרופסורה בתחום יוכל לרשום שם וככה אף אחד לא יעצבן אף אחד! הזוי ביותר
  14. משהו שמצאתי במקרה http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCartrade.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=108435
  15. סליחה "מר מושג" שלא כולם חכמים כמוך. לידעתך, כן יש לי מושג, הצגתי את זה רק שלפי איך שזה קרה בחודשים האחרונים.
  16. טוב שלא אמרת שצריך 5,000 שקל רק בשביל דלק כל חודש ושהצריכת דלק שלה בכביש מהיר בשיוט של 90 קמ"ש היא 1:4 אולי אתה בעל קופרה, אבל נסיון לא נראה שעדיין יש לך איתה, אלא התלהבות יתר . וזה בסדר גמור לבעלים חדשים של רכב חדש! גם אני כמו רוני מגיע לעלויות של 700-900 שקל על דלק (ויש פזומט של 98, רק 98!) כיום עם הקליאו, ואני נוסע... הקליאו הרבה יותר נוחה מהלאון הקודמת בעניין תצרוכת הדלק.
  17. זה כל התרגיל! כל חודשיים-שלוש מורידים 2% ואחרי זה מעלים ב-4%-7% כל חודש! זה רק למראית עין שהדלק באמת יורד
  18. יש לי הרגשה שאני מכיר את החבר הראשון
  19. אף אחד לא אמר ש-A3 זהו רכב רגיל
  20. אני יענה לך על זה. אז כן!, יצא לי לשבת בשתי המכוניות וב-S2000 אף לנהוג. ישבתי ב-Z3 1.9 ונהגתי ב-S2000 הצהובה המוגדשת (אם אתה מכיר ). אומנם לא מרחק גדול, אבל בכל זאת אחזתי בהגה. הנדסת האנוש ואיכות החומרים יותר מהודרים ב-BMW אבל נהתי יותר מתא הנהג והסגנון הקרבי של ה-S2000. הבחור פה לא התעניין באיכות החומרים ותא הנוסעים אלא איזה רכב יותר טוב? ואני משער כמוך, שמדובר על סגנון הנסיעה. אני נהנה הרבה יותר עם הקליאו ספורט היום לעומת הלאון טורבו הקודמת, למרות שבלאון היה תא נוסעים הרבה יותר מכובד ואיכותי.
  21. 1. קודם כל, צא נקודת הנחה שאין אודי A3 בתקציב הנ"ל. 2. צא מנקודת הנחה ש-A3 זהו רכב "ספורט".
  22. גם אני הייתי גיבור גדול שגררו לי את הרכב שחשבתי שאני יכול להחנות איפה שבא לי בת"א שהייתי נהג חדש. הגעתי לרכב (שהחנתי על המדרכה ליד אלנבי) וגליתי שהוא נעלם! בהתחלה חשבתי שגנבו אותו ואחרי זה התברר שהוא נגנב. הכי מתחיק שממול להיכן שהחניתי יש חניון, ומסתבר שזה שיושב בחניון מזמין במיוחד את הפקחים בכל אופן שילמתי כמו גדול 760 שקל (260 גרירה ו-500 חנייה על מדרכה). לא נעים, אבל זה היה עוד שיעור בחיים ש: עדיף לשלם X כסף לחניון מאשר להעשיר את קופות העיריות השונות.
  23. היא לא Z3 M. ה-M הכחולה שאתה מכיר היא דגם נפרד בפני עצמו של חטיבצ ה-M של BMW והוא אינו קשור לדגם ה-Z# כי אם דומה לו במקצת. לדעתי, וזאת דעתי האישית בלבד, לחובב הגה ה-S2000 תהיה מהנה יותר, אטרקטיבית יותר ויפה יותר (מזכיר שזאת דעתי). מה שכן צריך לדעת ולבוא בחשבון זה- שה-S2000 הוא רכב די מסוכן לנהג לא מיומן. זה רכב די "מטורף"!
  24. כל כך לא קשה...
×
×
  • תוכן חדש...