Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. כוח-סוס

    פג'ו 206 XS

    יכול להיות שאחרי העידכון גרסא האחורנה הם הופיעו. בכל אופן, בעבר הם לא היו קיימים עם 100 כוחות-הסוס. לפי מה שמופיע שם- עכשיו גם יש גרסת XS 1.6 עם 3 דלתות וגיר אוטומטי. דבר שלא היה אף פעם. לא זכור לי שאתה מנהל פה. תשאיר את זה לאנשים המתאימים.
  2. כוח-סוס

    פג'ו 206 XS

    206 XS קיימת כיום רסת 3 דלתות - עד 2001 כולל חלק מן הדגמים - 90 כ"ס, 8 שסתומים. מ-2001 הדגמים הממשיכים של הדגם היוצא - 110 כ"ס, 16 שסתומים. עד 2001 היו דגמי XS מעטים בעלי 5 דלתות עם מנועי 1.6 ליטר, 8 שסתומים ו-90 כ"ס. XT קיימת בגרסת 5 דלתות ובעבר היו דגמים מעטים בגרסת 3 דלתות. המנוע היחידישנמצא בגרסה הזאת הוא מנוע 1.4 ליטר, 8 שסתומים עם 75 כ"ס. מעולם לא הייתה גרסת XT ב-206 עם 110 כ"ס. לעומת זאת קיימת גרסת XT ב-307 שבה שוכן מנוע 1.6 ליטר, 16 שסתומים עם 110 כ"ס.
  3. Black Joker, זה שוק אחר משאר הרכבים. שוב אני יזכיר- היצע וביקוש. ככל שיש ביקוש יותר גבוה והיצע נמוך יותר- כך המחיר עולה. ברגע שרכב (במיוחד מהזן הספורטיבי) הוא נדיר בשוק, מטופל כמו שצריך ומעבר לכך (ולא בטיפולים של 10 שקל כמו שהרבה מבעלי המכוניות בארץ עושים), שמור ומטופח ללא פגיעות מיוחדות ועם תא נוסים שלם וחדש ככל האפשר, וגם כמות הידיים היא נורמלית והק"מ הוא נמוך מהממוצע... אין לרכב הזה מחירון! במיוחד לא מה שרשום "בספר הקודש" של הקונים באותו הרגע. נ.ב. אני מעדיף שתפנים את הכתוב ואת מצב השוק ושלא נחזור שוב על הדיון הזה.
  4. ליאור,אכן כן. זה המחיר שנאמר לי היום בחרה- 1,200 שקלים למדחס. מחר אני יאשר זאת סופית.
  5. אני מתבייש שזהו שר תחבורה במדינתנו, שמה שמעניין אותו הוא להעלות את הנה המלווה לנהגים החדשים ל-60 שנה ולהציב עוד 5 מיליון מצלמות מהירות. והכי גרוע- לחשוב שזה יפתור את בעיית ההרוגים. אני כולי נסער לשמוע על מקרה המוות הזה שנגרם כולו בידיו הגלויות של שר-תחבורתינו. לשים אדם כזה בתור שר תחבורה - זה כמו לשים ורטרינר לטפל בבן-אדם במצב אנוש. אין כל היגיון! חבל שאדם כזה, שר התחבורה, לא באמת קורא כתבות כמו אלו, ומתעלם מהן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=169068
  6. אתה משלם סכום ראשוני (כשליש מסכום הרכב) לאחר מכן סכום מסויים במשך 36 חודשים ואחרי 3 שנים אתה יכול או לשדרג או להשלים את שאר הכסף ולרכוש אותה. הרכב לא שלך אחרי 3 שנים, ככה שלמי שאין כסף זה כן ממש בעיה לרכוש את הרכב הזה. וכן, אפשר לעשות את הטרייז הזה גם על ה-CUPRA. ועוד פעם, אם יש לך כל-כך הרבה כסף- חפש STI. היא הרבה יותר נפוצה בשוק (יחסית) והרבה יותר מהנה לנהיגה.
  7. עדיף שתרכיב גם שעון BAR או PSI ותעקוב אחרי הגדישות שלך. בסטנדרט אתה אמור לגדוש משהו כמו 0.6 או 0.7 BAR. בכל אופן, יש לך 3 מקומות לבחירה: 1) E&A 2) PIT-STOP (שלוחה של גיא פרלינג. אני התקנתי שם והייתי מבסוט מאוד) 3) גיא פרלינג עצמו (מומחה מס' 1 בארץ בנושא)
  8. :lol: הרגת אותי!
  9. Aviry, אני שמח שמצאת והבנת את מצב השוק סוף סוף. אני מחכה לעידכונים ותמונות.
  10. כסף הוא לא בהחלט המרכיב להנאה, אבל יכול לשפר אותה. בכל אופן, שאני קניתי את הקליאו, זה לא היה משיקוליים כלכליים- אבל לא נכנס לזה. בהצלחה בחיפושים
  11. תקרא מה שרשמתי פה על הפולו http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=108485&highlight=%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95+GTI
  12. גם אני מחזק. גם טלפון אנונימי ל-"לרדת בגדול", שילמדו אותה איפה כן צריך לאכול סלט, לא היה מזיק.
  13. חשוב לציין גם את נושא החיפוש, שהרי הנושא הזה נטחן פה מאות פעמים- במיוחד בשבועות האחרונים.
  14. או, תודה רבה. סיכום כמו שצריך. ומר anan_hl, תמשיך ללכת ברגל או לחפש רכב הולם שימכר לך במחיר מחירון. אני מאמין שתשתמש ברגליים עוד הרבה זמן. שיהיה לך בהצלחה.
  15. אני אחד מהם. לאון, חזק ואמץ
  16. למכירה פילטר פתוח של SARD. היה מותקן במשך 5 חודשים ו-6,500 ק"מ. במצב חדש! הרכב לא נסע ב'שטח' או בכורכר אפילו דקה אחת! ראו תמונה. 150 ש"ח. 054-6291111 טל
  17. רוני, חבל שאין קליאו V6 בארץ אההה...? יושבת לא רע. אין כל כך הרבה מכוניות בעלות 2 מושבים מהשנים האחרונות. אפשר לספור אותם על כמעט 2 ידיים: Mazda MX5 , Toyota MR2 , BMW Z3 , BMW Z4 , Benz SLK , Audi TT , Honda S2000 , Nisaan 350Z , Jagoar XK ו... זהו. לא רואה אף אחת מהן שמתאימה לנהג חדש, לכן הייתי מציע לשקול להתפשר על תכונה זאת ולחפש רכבים כגון: פולו GTI חדשה, איביזה 16V או FR חדשה, 206CC (שכבר נאמרה פה) וכד'.
  18. שמוליק מחכים לקצת תמונות
  19. סבבה גיא. כנראה שלא הבהרתי את עצמי מספיק טוב ולכן לא הבינו את כוונתי. אתה עשית את זה יותר טוב. אבל מה כן, אי אפשר להגיד עכשיו שכל פגיעת שלדה היא כלום ואי בכך.
  20. אין דבר כזה קצה או רבע קצה, זאת פגיעת שלדה. ברגע שיש כיפוף חוזר של קורה שהתעקמה או הלחמה מחדש יהיה שוני בסחירות וגם בהתנהגות הרכב. דוגמאות של שיפשוך ממדרכה או כיפוף שסודר עם פטיש לא נקרא פגיעה בשבילי.
  21. זיו, צר לי לבשר לך- אבל דבריך לא מדוייקים כל כך. כל פגיעה בשלדה ולא חשוב איך היא תוקנה - תשפיע על התנהגות הרכב. הרכב אף פעם לא יחזור להיות במצבו המקורי ותהיה לו נטייה מסויימת. לכן גם ההתנהגות תשתנה, וביר להניח שלרעה.
  22. דייייי עם הנושאים האלה!!!! אני מציע לנעול ולעשות חיפוש לפני שיהיה פה שמח!
  23. ליאור, מצדד בכל מילה שכתבת. מילים כדורבנות. מוכן לתת יד ועזרה לכל הנושא הזה אם יצטרך.
  24. אלעד, אין לי בעיה "להסגיר" את עצמי ודור, ביררתי לחבר עם קליאו נוספת לגבי הטמבון וזהו המחיר שנאמר לי בטלפון כאשר ביררתי גם לגביי בקשר לקאפה לג'נאט שהייתי צריך (54 שקל בחברה למי ששואל). לגבי הפנסים בזמנו נאמר לי שזה ללא מע"מ. אם יש שינוי - מה טוב. את הג'אנטים של speedline אני ימשיך לחפש. אני יעדכן בהמשך לגבי סמלי ה-CUP.
×
×
  • תוכן חדש...