Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. עוד פחות מ-24 שעות לשליחת הזמנה/עידכון. רשימת מזמינים עדכנית מצורפת להודעה זאת. אני חזור שוב על המחירים: שמן מנוע ELF 5W40 LDX ניתן לרכוש לפי גלונים של 4 ליטר ולפי גלונים של 1 ליטר. אין 5 ליטרים. בכל אופן, המחיר לליטר הוא 17 שקלים לפני מע"מ בזמנה מרוכזת. שמן גיר TransELF 75W80 TRJ/Z קיבלתי הצעות ל-2 סוגי השמנים שהוזכרו במהלך השירשור: TRZ במחיר של 35 שקלים לפני מע"מ לליטר. TRJ במחיר של 21 שקלים לפני מע"מ לליטר. מיכלים של 3 ו-1 ליטר. בנושא שמן הגיר מסוג TRX- יהיה עידכון בנושא מחר (ראשון) בצהריי היום. נוזל קירור ELF Glacelf auto supra ניתן לרכוש במיכלים של 1 ליטר - נוזל שאינו מהול, זאת אומרת- מרוכז 100%. המחיר לליטר הוא 20 שקלים לפני מע"מ. המחירים הם לפני תוספת של מע"מ ובמזומן בלבד. לפרטים נוספים- יש לעיין בשירשור. הזמנות יש לשלוח לי בהודעה פרטית. שליחת ההודעה תהיה כוללת: שם מלא (פרטי+ משפחה), מס' פלאפון זמין ואת סוג הנוזלים וכמותם. טל
  2. גם זה שהם מיידעים אותך זה לא עוזר לך יותר מדי. כבר היו סיפורים על גירים 'שנפלו ומנועים 'שהלכו' 5 דקות אחרי שיצאו מהחברה. לצערנו- רכב חדש לא תקבל, אם כי רק החלפה של החלק הפגום.
  3. לא מצאתי את ה-RACING. אבל מצאתי את ה- OZ Ultraleggera Finish: Matte Graphite Silver במחיר "מבצע" של 189$ לחישוק. מדובר על 16 אינצ' ורוחב 7. פרטים נוספים: Offset: 37mm (מתאים לקליאו?) Bolt Pattern: 4-100 (מתאים לקליאו?) Rec. Tire Size:195/55-16 ( האם אפשר להרכיב תמיג בחתך 45?) **Lightweight: 15.0lbs.** http://www.tirerack.com/wheels/results.jsp?filterSize=16&filterFinish=All&filterBrand=O.Z.&filterSpecial=false&filterNew=All&autoMake=Mini&autoModel=Cooper+S&autoYear=2007&autoModClar=&sort=Brand לא איכפת לי לחפש גם ג'אנט כזה מיד שניה. טל
  4. כוח-סוס

    איך לעשות גינה?

    בנוגע לדשא - אני לא גנן, אז אין לי מושג. בקשר לאבנים, מניסיון, את יכול לשים מתחת יריעות בד או ניילון או לבצע ריסוס תקופתי.
  5. תודה לכולם על תשובות. לחלקם התייחסתי יותר ברצינות ולחלקם לא. גם אם לא הבהרתי את עצמי במדוייק, אין צורך להתחיל לירות לכל הכיוונים. בכל אופן, ליאור יש אפשרות לראות את ה-RACING על הרכב באיזו הדמייה מסויימת? יש אותם בצבע כהה יותר? פה כבר אתה מערער את הבחירה שלי
  6. אייל, היא עלתה בשנת 2004 לכביש אבל היא מודל 2003. כמו שניר אמר, גרסת הספורט של הקליאו הגיעה לכאן רק בשנים 2001-2003. גם אצלי בלאון הייתה סייומת 50 (מאפיין של רכבים משנת דגם של 2003) אבל היא הייתה מודל 2002.
  7. ליאור תודה על ההמלצות החמות, אך חוץ מאיכות- אני מחפש גם קצת יופי. כיום יושב סט מלא של DUNLOP SP9000 שהותקן לפני כ-3 חודשים, ואני יותר ממרוצה ממנו. חצי סליקס וסליקס לא כל כך באים בחשבון עקב המחירים וזה שאין לי כל כך צורך בהם. הצמיג הבא יהיה גם SP9000 (או SportMaxx בהתאם) אם TOYO T1R. ה-GOOD-YEAR לדעתי יקרים מדיי. אני מעוניין לעלות ל-16 מכיוון ש: א. אני רוצה למתן קצת את הכוח. ב. החישוק בגודל הזה נראה יותר טוב מ-15 על הרכב. המשקל של ה-KOSEI באמת מדהים אבל החישוק לא כל כך מצא חן בעיני. תומר, כנראה באמת שאני יחפש את ה-ULTRA בצבע הזה. גם סט שיהיה יד 2 במצב ובמחיר טוב מתקבל על הדעת. למישהו בכל זאת יש תשובות לשאלות הללו: תודה, טל
  8. זה היה הדבר האחרון שמטריד אותי שאני רואה את הרכבים בצורה כזאת
  9. באיז מהירות נסעת? אתה בטוח שהקאיה הזאת לא עשוייה מקרטון?!
  10. אוראל (נכון?!), את המידע שננת לי אני פחות או יותר יודע. רציתי מידע יותר מדוקדק בנושא. תודה בכל מקרה. מחכה לעוד תשובות שיעזרו לי בקבלת ההחלטה.
  11. שלום לכולם, עקב מחשבה להזמין מחו"ל סט של Speedline Turini במידה 195/45R16 היישר מדגמי ה-Clio Cup, החלטתי לבדוק אופצייה נוספת. אני מתעניין ברכשית החישוקים שמוזכרים בכותרת (עם עדיפות ל-OZ Superleggera). אני מעוניין לעלות מהמידה הנוכחית של הקליאו ספורט MK1 שהיא - 195/50R15 , למידה של הקליאו ספורט MK2 שהיא - 195/45R16. עכשיו יש לי מספר שאלות, שאם מישהו יוכל לעזור לי בהן, אני ישמח מאוד. מה שאני מעוניין לדעת: 1) ממה שהבנתי, המשקל של החישוקים האלה קל במיוחד, זה באמת נכון עד כדי כך? ובכמה? 2) האם המידה הזו קיימת בישראל וניתן להשיג אותה איפהשהו? ואם כן, היכן? 3) כמה עלולה לעלות רביעייה כזאת? Super או Ultra? 4) משירשור קודם של ניר (NMP), הבנתי שבקרסו לא ששו לשנות לו את מידת הצמיגים בקליאו MK2 שלו. הוא היה מעוניין להרחיב את הרוחב במעט. מידה שאני לא חושב שקיימת במאגר הגדלים שמאושר לקליאו. אני בכל אופן, מעוניין לעלות למידה שקיימת בקליאו, אך ב-MK2- האם זה יהיה אפשרי? תודה מראש על העזרה, טל נ.ב. מצורפות תמונות של Speedline Turini , OZ Superleggera , OZ Ultraleggera מימין לשמאל.
  12. היום נעשה ניסיון כושל בהשגת פרטים אודות שמן הגיר מסוג TRX. העניין יבדק ויסגר סופית ביום ראשון ולכן ההזמנה תדחה ביום אחד ליום שני, כדי שמי שיהיה מעוניין לשנות את הזמנתו בהתאם למידע שיתקבל- יוכל לעשות זאת. בכל אופן, ההודעה הזאת (שנכתבה בשירשור אחר לפני מספר חודשים) תוכל לעזור בבירור יום ראשון: יום ראשון אני ינסה לאמת את הדברים, ולראות אם הם הינם נכונים גם להיום. רשימה מעודכת מצורפת בתמונה. ניתן לשלוח/לשנות הזמנות עד יום ראשון 26/08/07 בשעה 22:00. ההזמנה עצמה תתבצע ביום שני בשעות הבוקר. תודה מראש, טל
  13. tomz, אני רואה שאתה מעביר שעות נוספות ב-YouTube אבל מצאת דברים מדהימים!
  14. אחרי שאני יזמין את ה-Speedline Turini של ה-CUP אני ידבר איתך
  15. כוח-סוס

    Mini Cooper S...

    זה הולך להיות הנושא הכי מהיר שננעל אי פעם. כל יום שוברים פה שיאים חדשים בנתיים עד שהוא ינעל, אני ימליץ על קריאת הכללים ו-חיפוש.
  16. ליאור, קיבלתי. מחר אתה וכל שאר החברים תקבלו עידכון לגבי שמן הגיר מסוג TRX, שאותו לא ניתן להשיג דרך היבואן. לא אני ולא היבואן. שלוחה של היבואן נמצאת שם. אז 5 ליטר שמן מנוע יספיקו או שכדאי לרכוש 6 ליטר? רשימה מעודכנת של המזמינים (ושל אלו שצריכים לעדכן אותי בכמויות- נתונים ריקים ליד השם שלהם) כולל הכמויות -מצורפת בתמונה להודעה זאת. טל
  17. באמת נראה טוב. זה טאסות או שאני מדמיין?
  18. פוקס לא פוקס, זה נראה מדהים! אם כבר נדבר על סל שהקפיץ לי את הלב- תזכרו את השלשה של שארפ!
  19. Derish, לי אין תשובה חד משמעית בנושא מכיוון שאיני מכונאי בתחום. בכל אופן, אם תהיה מעוניין להצטרף להזמנה- שלח לי הודעה פרטית עם הפרטים שביקשתי. כמה ליטר שמן מנוע נכנס ברכב שלנו? מישהו יודע? ו-wiking(ליאור) ו-lior172(ליאור) אני מחכה לעידכון שלכם להזמנה אחרי שעידכנתי פרטים. מזכיר שוב: מי שמעוניין להזמין שישלח לי ה"פעם הפרטים שביקשתי עד יום שבת 25/08/07. ההזמנה תשלח ביום ראשון למחרת. טל
  20. יש שיפור? המדחס עכשיו עושה את העבודה?
  21. אלכס, השם הוא טל. כן, אפשר להזמין את אחד מ-2 סוגי שמני הגיר שרשמתי שם לפי המחירים שהם רשומים שם. הזמנות ושינויים ניתן לשלוח לי בפרטי. תיקון: המחיר הוא לפני מע"מ, ולא ללא מע"מ כפי שרשמתי.
  22. עידכונים לכרגע (ולא הכל ורוד...): שמן מנוע ELF 5W40 LDX ניתן לרכוש לפי גלונים של 4 ליטר ולפי גלונים של 1 ליטר. אין 5 ליטרים. בכל אופן, המחיר לליטר הוא 17 שקלים לפני מע"מ בזמנה מרוכזת. שמן גיר TransELF 75W80 TRX כמו שאביתר אמר וצדק- אי אפשר להשיג את השמן חוץ מבחברה. אין הסכמה מצד היבואן לייבא את השמן ולמכורו באופן פרטי עקב העדר ביקוש. במחיר בחברה הוא 382 ש"ח לפני מע"מ. קיבלתי הצעות ל-2 סוגי השמנים שהוזכרו במהלך השירשור: TRZ במחיר של 35 שקלים לפני מע"מ. TRJ במחיר של 21 שקלים לפני מע"מ. מיכלים של 3 ו-1 ליטר. נוזל קירור glacelf auto supra ניתן לרכוש במיכלים של 1 ליטר - נוזל שאינו מהול, זאת אומרת- מרוכז 100%. המחיר לליטר הוא 20 שקלים לפני מע"מ. אני החלטתי כרגע לרכוש את שמן המנוע + נוזל הקירור. לגבי השמן גיר ישנה אפשרות שאני יזמין מהחברה למרות המחיר הגבוה. סה"כ זאת החלפה של אחת לכמה שנים, ובשביל כמה (הרבה) עשרות שקלים- אני לא מעוניין להקל ראש בנושא. הבקשה שלי כרגע שכל אחד ישלח לי מחדש במה הוא מעוניין ובאיזו כמות כדי שאוכל להעביר את ההזמנה בתחילת שבוע הבא. האיסוף נעשה מקרית-אונו או מהיבואן עצמו בתיאום טלפוני מראש של כל רוכש. המחירים הם ללא מע"מ ובמזומן בלבד. טל
  23. 800 מטר קו-אוירי (אני הרגע עם החוברת ביד). הגארד מגרדת את הקילומטר.
  24. גיא, עידכונים נוספים אני ירשום כאן שיהיו לי תשובות. אם תחליט "ללכת על זה"- תשלח לי הודעה פרטית עם פירוט מלא של מה שאתה מעוניין לרכוש אז איך לכתוב זאת. הבנתי את כוונתך, אך לא הבנתי איך לרשום זאת. כמובן שדיברתי על Coolelf Auto Supra -37 שיהיה עדיפות למדולל. הכמויות אם אני טועה לא משתנות - 2 מיכלים מדוללים או 1 מרוכז. יש לך תמונה שלו? כרגע מספר המזמינים עומד על 7 אנשים.
×
×
  • תוכן חדש...