Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. לגבי שאלות כאלה תשתמש באופצייה חיפוש. מומלץ לקרוא את כללי הפורום לפני תחילת השימוש בו. (כמו הכלל הנוגע לאחי?) בימים קצרים אלו (שעון חורף)- זאת שעה אידאלית. כמובן שיהיו קצת מאחרים אני כבר מחכה בקוצר רוח! ואני גם אדאג להביא איתי קצת שתייה (חוקית כמובן... ) כדי שהגרון לא ישאר יבש.
  2. דור ראשון או שני? מעוניין בחתך ספורטיבי או פחות?
  3. אייל, אז אתה בעצם מצדיק אותי. אין שום סיבה שאני אמכור את הרכב אחרי שהוא רק 4 חודשים בבעלותי. אין שום סכום רלוונטי (גם לא 20K מעל) שיזיזו אותי מהקליאו כרגע. הקליאו הייתה בגדר "חלום" עוד לפני הלאון. וגם אם אמכור אותה בסכומים האלה, עקב היותי חייל וסטודנט, אין לי שום אפשרות להוסיף כסף ולקנות 'משהו יותר טוב'. אז, גם ב-60K, אין שום רכב מהנה/שווה/טוב/מרגש (ועוד אין ספור תיאורים...) שאני יכול לרכוש במקום הקליאו. לא עברו שנה שנתיים כמו שאתה טוען, ואולי אז הייתי שוקל את ההצעה לכיוון אחר. מצב שונה היא הם הלאון הקודמת ולכן היא נמכרה. מה גם, אני יודע שהיא נמכרה לידיים אוהבות ומטפלות- ככה שהיה לי יותר נח למכור אותה בצורה הזאת. מקווה שהבהרתי את עצמי. ולרוכש החדש, אכן מזל-טוב! עשית בחירה מעולה. כמו שגיא אמר- אתה מוזמן בשמחה למפגש יום חמישי (ראה נושא נפרד).
  4. להלן דבריי...
  5. אייל, שנגיע לנהר נעבור אותו. חבל להתווכח על משהו שהוא לא ענייני כי הרכב לא מוצא למכירה. סתם בשביל העניין, הייתה הצעה של מעל ל-60K על הרכב (זה אמור להיות 'סוד'), ולא "נשברתי" ומכרתי. אני לא קונה את הרכבים שלי בשביל 'ביסנס'. פשוט יוצא לי למצוא רכבים שמורים (אחרי חיפושים ארוכים מאוד!) שאני שומר עליהם עוד יותר (פדנט כבר אמרתי ?! ) ולכן אני מעריך את סכום שוויים. סה"כ אני לא מצמיד לאף אחד אקדח לראש ולא מאיים על אף אחד.
  6. Herman, גם אני לא עד לפני שנתיים. מצב השוק השתנה עקב ירידה דרסטית ושחיטת מחירונים שלא בצדק. ביקוש והיצע - אלו מילות המפתח. לגבי הדגם שנקרא קליאו ספורט אני לא ירחיב. הרחבות תוכל לקבל בהודעות פרטיות. pickiki, בשביל זה רשמתי עדיין. אם יש עוד רכבים במצב שלי (וסביר להניח שיש כמה), אני חושב שהם שווים סכומים קצת יותר רציניים מאלה שהעלו פה.
  7. כוח-סוס

    2 דלתות == קופה?

    שנתחיל שמשפטי הערצה לגבי חברות המכויות הארץ או משרד התחבורה? שגם במקומות כאלה לצערנו יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל, ובטוח שאין להם מושג מהי ההגדרה הזאת.
  8. סבלנות היא מילת מפתח. במיוחד בערב יום כיפור.
  9. אלעד, אז ככה, אני , עדיין, לא נתקלתי ברכב במצב שלי: שנת 2001 עם 72K ק"מ טיפולים מתועדים מהיום הראשון במוסכים מורשים כולל ספר טיפולים מלא. כל טיפול לפי שעון. לא נחסך שקל על האוטו, והוא לא מטופל בשמן של 2 שקל ("העיקר לעשות טיפול"). מנוזל מתזים ועד כל דבר שצריך. אפילו שמן הגיר היקר ביותר נקנה, אף על-פי שרנו כלל לא מחייבת להחליף את שמן הגיר. פדנט חלקים מקוריים בלבד בטיפולים. לא תחליפיים! הגה עור חדש. מושבים במצב חדש! דבר דיי נדיר. קיט יניקה מלא של SIMOTA, כולל כיוון צינור לפתח בטמבון + תפיסה שלו. לא יושב באוויר. (הפילטר המקורי גם אצלי). צנרת מלאה חדשה מנירוסטה עם הממיר. דוד בנייה עצמית של גיא סרדין כולל הסתרה. (גם הדוד המקורי עדיין אצלי). מערכת סטריאו מקורית עדיין שכוללת צ'נג'ר עם 6 דיסקים. לא נעשו חורים במגש האחורי. פנסים אחוריים של דור 2. פנסים קידמיים חדשים עקב דהייה (תופעה מוכרת). פסי קישוט וידיות דלתתו בצבע הרכב. מנורות PHILIPS. לא נחסך שקל גם על זה. צמיגי DUNLOP SP9000. שטיפה ידנית בלבד אחת לשבועיים. וקס נעשה לפני 3 שבועות. אפילו תא המנוע מנוקה אחת לחודש! אזעקת ביפר רב בריח MVP#625. אני מניח שקיימים עוד אקסמפלרים שמורים כמו שלי, אבל הם נדירים ברמה של 'גשם באוגוסט'. מה שאני בא להבהיר זה, שאם הרכב היה מוצא למכירה הוא היה נסחר הרבה מעבר לעשירייה מעל המחירון ואני באמת חושב שזה מגיע לי. סה"כ כל רכב אחר שיקנה ויעשה לו יישור קו (מה שלא צריך אצלי)- יעבור אפילו את סכום המכירה שלי. וסתם לידע כללי... אני מקבל כמעט כל יום הצעות למכור את הרכב. :lol: גמר חתימה טובה וצום קל לכולם
  10. כוח-סוס

    2 דלתות == קופה?

    בדיוק! אין דבר כזה גולף קופה. razmel, הגדיר את זה מדוייק.
  11. ליאור, אני לא מגזים בכלל. יצא ליל לראות הרבה אקסמפלרים טובים ופחות טובים בתקופה האחרונה (ובמפגש הקרוב אני יראה עוד) ואני מעריך מאוד את מצב הרכב שלי. אני לא מכריח ולא מצמיד לאף אחד אקדח לראש, בדיוק כמו שאני רכשתי והשקעתי בה המון. מי שיד להעריך את הרכב ביחס למצב שוק הספוטיביות בארץ ידע מה וכמה לשלם. אבל זה לא עקרוני הקליאו לא למכירה!!!
  12. אלעד, לא יודע מה איתך, אם הקליאו שלי הייתה מוצבת היום למכירה היא הייתה נסחרת הרבה מעבר לסכומים שרשמת. ואתה מכיר את הרכב
  13. מצטף לשאלה לגבי המחשב. אני בדרך כלל בנאדם של קונסולות ניידות.
  14. זאת אכן הקליאו ספורט מיד 2. יש להן בדיוק אותן נתונים. אז או שאני שיכור או שיש 2 קליאו ספורט בארץ בצבע בורדו בדיוק באותו מצב
  15. דור, לא קשה למצוא גם את העמוד הזה באתר: http://honda.co.il/Index.asp?CategoryID=359&ArticleID=1308 ודרך-אגב, היא מוצגת כבר בסוכניות ונמכרת בצורה סדירה עם תג מחיר קצת גבוע לטעמי.
  16. אתה יודע שאי אפשר להגמל מהימורים באמת. עכשיו תכלס, הוא יצטרך להשקיע עוד 'קצת' מהכיס שלו ולחזק עוד מכלולים ברכב כדי שהוא יוכל לשמור על האמינות לפחות. אם לא, במוקדם או במאוחר - זה יעלה לו ביוקר.
  17. fish, השאלה שאני ישאל היא דיי דומה. השאלה טענת כך: כמה זמן המנוע יחזיק עם כל "השיפצורים" שכתבת כאן? אני מהמר שלא יותר מדי. כמה זמן הנושא הזה יחזיק עד שינעל?
  18. "שווה בדיקה?" זאת שאלה שאתה צריך לענות עליה, לא אנחנו. אתה יודע כבר את כל הנתונים על הרכב. כאן אתה צריך להחליט אם נתוני הרכב מתאימים לך והאם המחיר משקף אותם לדעתך. מה הייתי ממליץ? תמתין. הסבלנות משתלמת, מניסיון.
  19. תתחדש! באמת מנוע מצויין 'יושב' לך מתחת למכסה מנוע
  20. ליאור, י'מצחיק לא דיברתי על התוכנה אם לזה הוא יתכוון רציתי לארגן קובץ (ואני עדיין רוצה) עם החלקים היותר שימושיים ביום-יום שיכלול מחירים ויעזור גם למי שאין את התוכנה המדוברת
  21. לי אין אותה בכל אופן. הייתי שמח אם מישהו היה מביא לי אותה. בכל אופן, בקובץ הזה אני רוצה להוסיף גם מחירים מעודכנים. כי מי שיוכל לעזור- אני אשמח. טל
  22. אני יהיה שם!
  23. ערב טוב לכל בעלי רנו קליאו ספורט (וגם בעלי הקליאו הרגילות). פתחתי את השירשור/נושא/הודעה הזאת בשביל שחלקכם תוכל לעזור לי. לאחר שעברתי וקראתי עשרות ואולי מאות הודעות הנוגעות וקשורות ברכב המדובר, ולאחר שאני הצטרפתי למשפחה לפני מספר חודשים, החלטתי להכין קובץ וורד קטן שיכלול וירכז מק"טים ופרטים אודות חלקים שימושיים ופחות שימושיים לרכב הנ"ל. הקובץ לצערי לא יכלול שיטות טיפול, או סדרי טיפול ודברים דומים. אולי בהמשך. כרגע המטרה היא לבנות קובץ שיכלול את הנתונים הבאים: מק"ט פריט תיאור פריט מחיר יצרן של הפריט בש"ח ולפני תוספת מע"מ היכן ניתן להשיג את הפריט (רובם ב-'קרסו') הערות הקובץ נכון להיום בשלבי הכנה (רוב הפריטים שנאספו הם לקליאו שנת 2001) וכאן אני צריך/זקוק לעזרה שלכם. כל מי שיש לו מידע נוסף, שיכול להוסיף לקובץ ולעזור להמשיך ולהשלים את בנייתו- מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית או להגיב בנושא הזה. גם בעלי צרפתיות אחרות שברשותם נמצאים נתונים של פריטים אוניברסלים (שמתאימים גם לקליאו)- מוזמנים לעזור. כל פריט שישלח או יופנה אליי- חייב לכלול לפחות את 4 הנתונים הראשונים המבוקשים. מודה מראש על העזרה, ומצרף ברכת חג שמח ושנה טובה , טל
  24. הרכב גמע 72,500 ק"מ. אני יעבור על הספר טיפולים ויבדוק.
×
×
  • תוכן חדש...