אלעד, אז ככה,
אני , עדיין, לא נתקלתי ברכב במצב שלי:
שנת 2001 עם 72K ק"מ
טיפולים מתועדים מהיום הראשון במוסכים מורשים כולל ספר טיפולים מלא. כל טיפול לפי שעון.
לא נחסך שקל על האוטו, והוא לא מטופל בשמן של 2 שקל ("העיקר לעשות טיפול"). מנוזל מתזים ועד כל דבר שצריך. אפילו שמן הגיר היקר ביותר נקנה, אף על-פי שרנו כלל לא מחייבת להחליף את שמן הגיר. פדנט
חלקים מקוריים בלבד בטיפולים. לא תחליפיים!
הגה עור חדש.
מושבים במצב חדש! דבר דיי נדיר.
קיט יניקה מלא של SIMOTA, כולל כיוון צינור לפתח בטמבון + תפיסה שלו. לא יושב באוויר. (הפילטר המקורי גם אצלי).
צנרת מלאה חדשה מנירוסטה עם הממיר.
דוד בנייה עצמית של גיא סרדין כולל הסתרה. (גם הדוד המקורי עדיין אצלי).
מערכת סטריאו מקורית עדיין שכוללת צ'נג'ר עם 6 דיסקים. לא נעשו חורים במגש האחורי.
פנסים אחוריים של דור 2.
פנסים קידמיים חדשים עקב דהייה (תופעה מוכרת).
פסי קישוט וידיות דלתתו בצבע הרכב.
מנורות PHILIPS. לא נחסך שקל גם על זה.
צמיגי DUNLOP SP9000.
שטיפה ידנית בלבד אחת לשבועיים. וקס נעשה לפני 3 שבועות. אפילו תא המנוע מנוקה אחת לחודש!
אזעקת ביפר רב בריח MVP#625.
אני מניח שקיימים עוד אקסמפלרים שמורים כמו שלי, אבל הם נדירים ברמה של 'גשם באוגוסט'.
מה שאני בא להבהיר זה, שאם הרכב היה מוצא למכירה הוא היה נסחר הרבה מעבר לעשירייה מעל המחירון ואני באמת
חושב שזה מגיע לי. סה"כ כל רכב אחר שיקנה ויעשה לו יישור קו (מה שלא צריך אצלי)- יעבור אפילו את סכום המכירה שלי.
וסתם לידע כללי... אני מקבל כמעט כל יום הצעות למכור את הרכב. :lol:
גמר חתימה טובה וצום קל לכולם