Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. זה מה שקורה שחושבים שמכירים את הרכב או שחושבים 'שיודעים' לנהוג וששום דבר לא יקרה לך. אני מבין שאף אחד לא יודע היכן היא נמצאת? רוב הסיכויים, שנשארה רק השלדה כבר
  2. זאת עוד דרך לשווק מוצר. 90% מצבעי הברזל המוצאים בשוק "יעודיים" לצביעת הקאליפרים. לגבי הפולו 16V, יש לה אורנטציה ספורטיבית בדיוק כמו להונדה סיוויק. הבעייה היחידה שהן לא באמת 'ספוטיביות'.
  3. מדובר בגולף GTI, ולא איגיטי או IGT. עדיין לא קיימית גולף איגיטי. אם כבר- ג'י.טי.איי. לנהג שנהג בהאצ'בק יש ניסיון מטורף עם הרכב, הוא נהג ברמה מאוד גבוהה. זה מה שאיזן בעצם בין התוצאות.
  4. ונחזור לענייננו. יש חדש בנושא?
  5. ואתה מדבר מניסיון של כמה זמן!? צר לי לאכזב אותך, אבל כל צבע לברזל שיעודי לעמוד בחום- יחזיק. כמובן שבמכוניות עם בלמים גדולים יותר וכאלה שנוטים להשתמש בהם הצורה מסיבית עקב צירוף סוסים לרכב- פה עדיף צבע שיחזיק בטמפרטורות גבוהות יותר.
  6. 2 התשובות הכי נכונות ומתאימות לנושא הזה. והספריי "היעודי" באוטו-דיפו זה דבר לא חדש, לא מהיום.
  7. נראה לי שהקישור הזה יעזור לך: http://eanda-autosport.com/index.php
  8. לקחת קובץ PHP פתוח של פורום (מוכר מאוד! ) ובנית אותו על דטהבייס שלך. חבל שאני לא ילד המחשב שלי להראות לך על מה אני מדבר. שוב, תשקיע בגרפיקה.
  9. מומלץ שהם יהיו חיים, לפני שהם ימותו כל מי שיש לו פיסת מידע בדבר - זה יעזור מאוד. תודה.
  10. בעיקרון זה נכון. אבל זה גם כואב/מצער/מעצבן שעוד 'בת משפחה' הולכת לה ככה. אייל, אם כבר הזכרת, מישהו באמת יודע להיכן הגיע הקליאו הזאת, או מה איתה עכשיו?
  11. תעבוד בבמיוחד על חזות האתר ועל הגרפיקה שלו. לפעמים משהו שמושך את העין ויזואלית יכול למשוך את הגולש ולגרום לו להתעניין בחומר הכתוב.
  12. אחלה כותרת סידרתם לו
  13. חבל. מצער לשמוע. וקליאו ספורט זהו לא רכב מסוכן, אבל זהו בהחלט רכב שיכול לעקוץ נהג לא מיומן, שמחליט שהוא מינימום מיכאל שומאכר. לצערינו, המחיר הנמוך (יחסית) של מכוניות כמו קליאו ספורט, איביזה 20VT וכו' מאפשר כמעט לכל אחד היום לרכוש רכב מהסוג הזה, וגם אבות רבים לא נרתעים וקונים רכבים מהסוג הזה כרכב ראשון לנהג חדש שעלה על הכביש/בנם חסר הניסיון. חוסר הניסיון וההתלהבות מהכוח האדיר של המכוניות- מהווה גורם מסוכן מאוד שמביא בדר"כ לטרגדיות כאלה. אני מקווה שהמקרה הזה היה שונה ואני טועה.
  14. באמת שאני לא מזלזל, אבל אתרים כאלה בניתי בכיתה ו' אבל באמת כל הכבוד על הזיקה ליהדות. חזק ואמץ.
  15. ספר לי על זה, הייתי מטעין אותו פעם בשבועיים. נפל פעמיים מקומה שלישית, וחוץ מזה שהוסללה התפרקה ממנו וקצת שיפשופים לא קרה לו כלום. אתה צודק לגבי השיקולים. שלי הם כאלו שיש לי צורך במיני מחשב נייד איתי, וזה שיש בו טלפון זה בונוס
  16. הוא תמיד יכול ללכת על NOKIA 5110. גם 'דק', גם 'נראה טוב', גם 'משוכלל' (אפילו יש בו סנייק!) והכי חשוב- הוא פחות המוני! אין אותו לאף אחד! תמונה להמחשה למי ששכח איך הוא נראה: דרך-אגב, קשה נורא כבר להשיג אותו מרוב ביקוש. לפי תגובתך- זהו הטלפון האידאלי בשבילו. גם זול יותר מה-N95 (ונדמה לי שגם מה-N93i), גם אין סליידר והוא בטוח שלא המוני.
  17. אני מחפש את הסמלים הבאים: סמלים של רנו קליאו וקליאו ספורט: רק סמל Clio. RENAULT כבר קניתי. sport לפניות: הודעות פרטיות פלאפון 054-6291111 אייסיקיו 110-469-204 אי-מייל [email protected]
  18. עלתה בו הרגשת הקיפוח לרגע. לא נורא, עם הזמן הוא יבין לא לקחת הכל ללב ושלכל משפט שנכתב פה יש יותר מהמשמעות הראשונה שעולה בראש הקורא.
  19. אלברט יכול להיות שיש אמת בדבריך. מצד שני אני שמעתי גם דברים רעים על מנור, כך שהבחירה היא לא חד משמעית. אני בסף הכל נכנסתי לטיפול ארד שגרתי עם תוספות קטנות משלי (שמן מנוע ונוזל קירור שאני הבאתי, פילטר דלק ושמן גיר מסוג TRX). בסה"כ הייתי מאוד מרוצה מהשירות והטיפול ברכב. יכול להיות שאם הייתי זקוק לפתרון בעייה רצינית יותר - השירות היה אחר והפיתרון לא היה נמצא עקב חוסר מקצועיות, אין לדעת. כרגע פתחת את עיניי, ואני מאמין גם שאת עייני אחרים, לנושא. להבא בכל בעיה שתצוץ (טפו טפו טפו), אני אבדוק את 2 האפשרויות ואחליט בנוגע למוסך המטפל.
  20. גם שלי תומך, לא דיברתי על זה. פשוט ה-8G יגיע עם קיבולת הזיכרון כבר בתוך המכשירו וללא חריצי הרחבה. נכון שנושא הסוללה וה-RAM לא קריטי, אבל שנינו יכולים להודות שהיינו מעדיפים סיכרון RAM גדול יותר ושמשך הזמן של הסוללה יהיה ארוך יותר.
  21. אני אשמח לשמוע. דרך-אגב הנה תמונה של המוסך עצמו מעמדת ההמתנה מיום ראשון שעבר: למי שמתאמץ, הרכב שלי מצד שמאל למעלה על הליפט
  22. כמו שליאור אמר, אל תתקרבי ל'מרכזי' (שהוא כבר לא באמת המרכזי) בריב"ל. יחס חם מיועץ השירות שרון את תקבלי שם, אבל לגבי איכות הטיפול- אני בספק. אני עשיתי טיפול מלא לרכב לפני שבוע במרכזי בראשון עפ"י המלצתו של גיא (casper). יועץ השירות שאליו הופנתי היה חיים. השירות היה על גבול המדהים! כל דבר ודבר הוסבר לי, הורדתי פעמיים לרכב מחדר ההמתנה כדי להראות לי את מהלך הטיפול והחלפת החלפים וכל בקשה שלי טופלה בשניות ספורות. המוסך עצמו מדהים. חדש, נקי, מסודר, חדר המתנה נעים והשירות והטיפול מצויים אל מול חלון ענק בחדר ההמתנה. בסוף הטיפול אפילו התעקשו לשטוף לי את הרכב למרות שהוא נשטף כ-4 ימים לפני (היה מפגש למי שזוכר ). אני ממליץ.
  23. זאת הגרסה המוגדשת?
  24. אחרי 3 שבועות עם ה-N95, המכשיר מדהים! לא נראה לי שיש מכשיר טוב ממנו! ובטח שלא כדאי לך להחליף! רק 2 'פאקים' יש למכשיר: סוללה חלשה מעט (אני מסתדר איתה) וזיכרון RAM נמוך. מי שיוכל להמתין (ואני לא הדוגמא לכך ) , יוכל להנות בעתיד מה-N95 'החדש' בגרסת ה-8G שתצא; גם זיכרון RAM ענק, גם סוללה חזקה פי 2 וגם זיכרון פנימי של 8G. ובטוח שיוסיפו וישפרו עוד שלל פיצ'רים.
  25. בגלל הכותרת.
×
×
  • תוכן חדש...