Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. בדגם הראשון של ה-S4 וה-RS4 היה מושתל אותו מנוע שנמצא בחלק מן האודי A6 שנוסעות בכבישי ארצנו; מנוע V6 בנפח 2,700 סמ"ק וצמד מגדשי טורבו. תשובה מלאה לשאלתך: בשנת 1997 הופיעה ה-S4 הראשונה. (הדגם שמוצג בכתבה, אבל עבר שינויים רבים חוץ מהשתלת מנוע ה-RS4) לה יש מנוע V6 בנפח 2,671 סמ"ק טווין טורבו שמפיק 261 כ"ס ו-40.8 קג"מ. בשנת 1999 הופיעה ה-RS4 הראשונה. לה יש מנוע דומה למנוע ה-S4, מנוע V6 בנפח 2,671 סמ"ק טווין טורבו שמפיק 376 כ"ס ו-44.9 קג"מ. בשנת 2002 הופיע ה-S4 "השניה". לה יש מנוע V8 בנפח 4,163 סמ"ק (אטמוספרי) שמפיק 339 כ"ס ו-41.8 קג"מ. בשנת 2004 הופיע ה-S4 "השלישית". אותו מנוע ונתונים כמו לקודמת. דור חדש ל-A4/S4, בעל שינויים קוסמטיים ומכניים נוספים (כמו משפחת ה-A3). בשנת 2005 הופיע ה-RS4 "השניה". לה יש מנוע V8 בנפח 4,163 סמ"ק (אטמוספרי) שמפיק 414 כ"ס ו-43.8 קג"מ. לכולן מערכת "קוואטרו" (הנעה כפולה) וגיר 6 הילוכים. מקווה שלא טעיתי בנתונים, אבל אם כן - אתם מוזמנים לתקן. טל
  2. כפתור החיפוש שנמצא במעלה הדף מצד שמאל יעזור לך בעניין. יש הרבה מאוד חונר בנושא. טל
  3. עד 250K ש"ח, ואם אתה מחפש הוט-טאצ' מאחת הסוכניות בארצנו הקטנטנה- SEAT Loen CUPRA 2008! האוטו! יש כאלו שיגידו שהוא יקר מדי, אני לא מסכים עם זה בכלל. שתיגש לסוכנות סיאט, ותשב על הרשימת איבזור, אתה תשאל למה הוא כל כך זול . וה-CUPRA אכותית יותר ומאובזרת יותר (שלא נדבר על חזקה יותר) מה-GTI MK5. אם היה לה סמל של VW בגריל הקידמי, המחיר היה מתחיל מ-300K
  4. כתבה מדהימה! רכב עוד יותר מדהים! כיף לראות שרכבים כאלה מגיעים לידיים הנכונות.
  5. דור ראשון או דור שני? לגבי האגזוז, יש לך 2 אפשרויות שאני מכיר וממליץ בחום: 1. זהו "אקסטרים טיונינג". http://www.extreme-tuning.net/picture/index2.htm פנה לבחור בשם קובי. 2. גיא סרדין, שאין לי מושג אם הוא נמצא בארץ כרגע. לגבי קסנון, יש חברה ישראלית בשם "קסנלייט". צור איתי קשר בפרטי ואולי תצטרף לקנייה והרכבה מרוכזת של סט קסנון.
  6. אני את טיפול הארד שעשיתי לפני 3 שבועות עכשיתי קוורא בראשל"צ. יצאתי עם סכום של 1,100 שקל, כאשר הוספתי שמן גיר (שרק הוא עלה 450 ש"ח), פילטר דלק ועוד עבודה על החלפת נוזל קירור. את שמן המנוע ונוזל הקירור הבאתי גם מהקנייה המרוכזת שערכנו. אני חייב לציין שהמחיר אכן היה סביר ולא נורא שהתחשב שהרכב נסרק על רוב מכלוליו ונמצא כתקין עד לבדיקה נוספת בטיפול הבא.
  7. מהו סכום הקנייה שאתה מכון להשקיע?
  8. מדובר על מיצובישי לנסר ולא על הרנו. ישנה אפשרות שהג'אנטים של הקליאו ספורט דווקא כן יתאימו.
  9. ה-RX8 זה בגדר חלום! איך שכחנו מהאוטו הזה ועוד בטוח שיש לו אשרה.
  10. מומלץ מאוד ללפנות למוסך אם אינך יודע לנקז את המים ואת "שאריות המים" מהמיכל והצינורות כמו שצריך. את החלפתי את מי הקירור, למים שהמלצתי לך עליהם, בקליאו שלי- בטיפול האחרון לפני כשלושה שבועות.
  11. 1. כן מומלץ ועדיפות במהרה להחליף את מי הקירור של המנוע. המים המומלצים הם ELFGlacelf Auto Supra מהולים בכמות של 50/50 עם מים מזוקקים. צריך כ-7-8 ליטרים. 2. כן, הוא משמש כחלון לגלאי ראדר, GPS וכדומה.
  12. הגיעו בלנסר של 2005. הם דומים, אבל לא תואמים לג'אנטים של הקליאו ספורט. זהו פשוט דגם אחר.
  13. אם זה במצב - ייתכן ואתה צודק. אבל, אצל עומר, זה נראה שימים יגידו. בדר"כ הרכבים שהוא נוהג בהם נראים מושלמים.
  14. התשובות פה לפעמים הן גאוניות! איך לא חשבו על זה קודם. בנאדם רוצה לצבוע את הבית שלו. הוא ישאל איך, ומה נענה לו? לך תהיה צבעי?! בנימה זו נגיד לכולם לילה טוב ונקווה שהשביתה תסתיים במהרה!
  15. עומר, מחכים לבוק! אחרי הראלי, אין מצב שה-GT לא זוכה למשהו בסגנון. לגבי הספויילר. גם אני לא בנ-אדם של ספויילרים ואני אפילו דיי מתעב אותם. אבל, הספויילר של pro-drive שיעודי לדגם הזה נותן לרכב את המראה הקרבי והמושלם לעניות דעתי. ממליץ לך לראות רכב דומה עם ספויילר כזה ושקול את העניין. כל ספויילר אחר שישב על רכב כזה - הוא בגדר פשע לדעתי. לגבי הצנרת והפורק. אני נותן לך גג חודשיים , יום יבוא ואתה תתענג על כל אפצ'י (אלא אם הדלק ישתה לך את הכיס)
  16. לגולך GTI MK5 שנמכרת בארץ מוצערת או עם גריל ידני רגיל (6 הילוכים) או גיר DSG. הפוקוס ST שנמכרת כיום כרכב 'חדש מהחברה' היא ה-ST225. המחיר בחו"ל לרכב חדש נע בין 18,000 ל-20,500 פאונד. תלוי ברמת האיבזור.
  17. מה יותר פשוט מלעבור על השירשור הזה שהיה בכותרת עד לפני כמה שעות
  18. תקרא כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1452978&postcount=62 צבע של תנורים, מיועד לתנורים.
  19. יש צורך ב-2 מברשות. אחת קטנה/בינונית לצביעה על גבי שטח הקאליפר. ומברשת אחת קטנה/דקה לצביעת מקומות קטנים ופינות בזהירות.
  20. volvo 240, בדר"כ אין צורך. שכבת הצבע מספיק 'בוהקת'. אם החלטת בסופו של דבר להשתמש בלקה, חשוב שהיא תעמוד בחום גבוה. dawn_m206, צריך להזהר לאל לצבוע את הדיסק ולצבוע עם צבע יעודי. מומלץ לצבוא רק את הקליפר עצמו בצידו שבולט כלפי חוץ עם כניסות קלות פנימה. לגבי קנייה של קליפר צבעוני: בדר"כ יש קאליפרים צבעוניים של חברות 'אפטר-מרקט' יקרות ובדר"כ אם אין צורך בדבר- זה לא משתלם. מה גם שפירוק והרבה של קאליפר זה לא עניין של מה בכך, וחשוב שיעשה זאת בעל מקצוע או אדם שמבין כדי שידע לפרק נכון ולנקז אוויר כמו שצריך. יש אפשרות לפרק את הקליפר לגמרי ושלוח אותו לצביעה בתנור. אבל שוב, הרכב צריך להיות מושבת ליומיים-שלוש וחשוב שרק בעל מקצוע יתעסק עם 'הרכב'. עוד אפשרות, היא לקנות כיסוי דמה לקאליפר (תמונה מצורפת). מגיע בערכה בדר"כ עם דבק מיוחד כדי לעמוד בחום הגבוה של הקאליפר בעת הבלימה. הבעייה במוצר שהוא לא דק ונוטה לבלוט ולהוסיף לקאלפיר מספר לא מועט של מילימטרים. כך יתכן והוא יגע בג'אנט הרכב ולא יהיה אפקטיבי.
  21. ה-RENAULT Clio Cup ממוקמת שם במקום ה-69. איך/איפה אני מוצא את הסרטון ההקפה של הסטיג איתה?
  22. תאמין לי, עם ההוצאות על הדלק, בזמן הקרוב זה יגמר רק בזה
  23. ליאור, יש בידך את "החולץ" המדובר?
  24. גם אני צבעתי עם מברשת על הרכב הנוכחי לפני כ-3 חודשים והרכב כבר עבר כמה וכמה שטיפות, והג'אנטים אפילו עם חומר יעודיי להסרת השומנים מהם (וזה משפריץ גם על הקאליפר עצמו)- והצבע במצב מצויין!
  25. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=176450
×
×
  • תוכן חדש...