bar72,
"א' כל", "ראשית כל" - זה לא כל כך משנה, זאת צורת כתיבה ישראלית טיפוסית, אנחנו לא בשיעור לשון.
אם היה לי מספיק כסף הייתי משתדרג כבר מזמן ל-CUPRA כזאת או ל-Coper S.
הבריטים מזמן כבר לא נעלבים, הם עברו ל-FORD.
לגבי השוק הנחות של הרובר- חבל לדבר. איך אומרים, עם עובדות אין מה להתווכח. אלו לא השערות.
ואיביזות עם 400 כ"ס לא מורידות את הכוח לכביש?!
תאמין לי שאם הרכב בנוי ומכוון נכון (ונוהג בו נהג נורמלי בלבד ולא ילד)- אפשר להוריד את הכח ה"מטורף" הזה לכביש בכיף.
ובמיוחד שסוג הקונצרן הזה הוא די מתון, הכח ירד יפה מאוד לכביש.
לגבי ההשוואה ל-WRX/STI/EVO.
ה-WRX תהיה לדעתי נחותה עדיין מהלאון, אך ה-STI וה-EVO יגמדו את ה-CUPRA בצורה משמעותית מאוד.