Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. חוקיות מאוד, עשיתי טסט לפני שבוע וחצי. לא מסנוור ולא כלום. אם הפנסים הקידמיים שלך דהויים אז כמעט ולא תראה שינוי, אבל אם הם במצב טוב/חדשים הם יראו כמו אצלי.
  2. בארץ הם יעלו לך גם סביב ה-200. מדובר על הנורות לפנסי ערפל. אני מוכן נפשית למחירים הללו. אבל אני יעשה בדיקה גם בתחילת שבוע הבא. w5w http://cgi.ebay.co.uk/W5W-501-PHILIPS-BLUEVISION-SIDELIGHT-BULBS-ULTRA_W0QQitemZ130159954497QQihZ003QQcategoryZ72233QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem H1 http://cgi.ebay.co.uk/H1-Philips-Bluevision-headlightbulbs_W0QQitemZ170156039320QQihZ007QQcategoryZ72235QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/Philips-Bluevision-H1-Bulbs-Pair-Plus-Side-Lights_W0QQitemZ200159480433QQihZ010QQcategoryZ72235QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem הם יעשו משלוחים לישראל...
  3. תראו, מצאתי אפשרות להזמין מ-EBAY נורות Philips Blue Vision W5W במחיר של 5 פאונד לזוג נורות. ומצאתי נורות Philips Blue Vision H1 למנורות ערפל בקליאו במחיר של 17 פאונד לזוג נורות. הבעיה היא, שחבר שלי מוכן להזמין רק לי כי הוא לא מוכן להתחייב לכולם אז ביקשתי ממנו שיחכה. אז אם יש מישהו שמוכן להזמין לכולנו לפני שאני מזמין- אני ישמח להצטרף להזמנה.
  4. תודה אנשים!!! אלברט, תן לי כמה ימים, אני יראה איך אני מתארגן על נורות כאלה.
  5. לא נעשה שימוש באקסיג' במנוע של MR2, אתה אפילו אומר את זה. נעשה שימוש במנוע של סליקה. לסליקה היו מנועים מוגדשים וכך גם ל-MR2 הישנות, מודלים שלא הגיעו לארץ.
  6. נורה כזאת מתאימה לי בתור מנורת אור חנייה? ואין לי אפשרות להזמין מ-EBAY, אלא אם מישהו מוכן לעזור לי. ניתן להשגי נורות כאלה בארץ?
  7. וכל מילה נוספת מיותרת
  8. אין ספק שאתה צריך ואמור להתרכז בנהיגה ואם לא- אל תעלה על הכביש אפילו! אבל כמו שאתה לא תעלה עם רכב עם צמיגים קרועים, בלמים דפוקים ותא דלק נוזל, ככה אתה מצפה שמי שנותן לך את התנאים לנסיעה (ויש כאלה שאצלם היא יומ-יומית) יתן לך תנאים אידאלים וידאג לטפל בהם אם הם לא. ואם חשבת לשפץ איזשהו כביש- אל תעזוב את הכביש באמצע שיפוץ. לדעתי אין קשר לסוג ולשנת המכונית- אלא קשר לנהג. אולי במקרים אלו הנהגים הם אלה באמת שלא היו בסדר. אבל מה עם עוד 1,001 תאונות של פצועים ונזקים שלא מסופרים לנו?! הכל זה בגלל הנהגים?!
  9. כוח-סוס

    העברת בעלות על רכב

    מקווה שעזרתי
  10. כן, אבל הלדים לא מוגדרים כך. הם מוגדרים כנורות 12V. זה תקין?
  11. טור דעה שיצא לי לקרוא באתר Y-NET והייתי חייב לשתף אותו איתכם: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3455640,00.html ממש עצוב ומרגיז לקרוא דברים נכונים כאלה :cry:
  12. אבל עובדה שהם עשו את זה עם ה-CUPRA ל-GTI. הדבר היחידי שקצת "מעכיר" על העסקה זה 'המחיר'. וזה מצחיק אותי לרשום את זה , כי גולף GTI ידנית בעלת 5 דלתות (שהיא בעיקרון המקבילה מבחינת צורה ומרכב לסיאט) - עולה אותו מחיר ומציעה הרבה פחות!
  13. שלום לכולם וחג שמח. אז ככה, כמו בכותרת, אני מחפש מנורות/נורות שמוגדרות לפי הספר רכב בשם w5w בצבע לבן לקליאו שלי. כרגע מורכבים מנורות אור דרך מסוג Philips Blue Vision ובקרוב יהיה מעבר לקסנון ככל הנראה. לדעתי, נורות החנייה הצהובות (w5w) מכערות קצת את העניין ולכן אני מעוניין להחליף אותן ללבנות מטעמי אסתטיקה ויופי. מה גם שאחת מהן כבר נשרפה לי אתמול רציתי לדעת היכן אני יכול למצוא ולרכוש מנורות כאלו לבנות? צירפתי תמונה כדי להמחיש את הנכתב הנ"ל תודה מראש, טל
  14. אחת ויחידה: Ferrari F430
  15. קטלני! אלכס, יש לך מושג איפה אני יכול להשיג דבר כזה? או אם יש לך את המק"ט של זה?
  16. באיביזות K03s (גרסת ה-180) מגיע עם אינטקולר קידמי לעומת אינטרקולר צידי וקטן יותר ב-150. לעומת זאת, בלאון טורבו, שגם בה שוכנים 180 סוסים מטורבו K03s יש אינטרקולר צידי קטן. צריך לברר זאת ב-A3.
  17. לא הבנתי את התמונה. זה אמור לחלץ את המגב? איך בדיוק?
  18. ליאור, לטיפולך. אני מחכה בקוצר רוח למק"ט או לתמונה
  19. יש תמונות של החולץ?
  20. bar72, "א' כל", "ראשית כל" - זה לא כל כך משנה, זאת צורת כתיבה ישראלית טיפוסית, אנחנו לא בשיעור לשון. אם היה לי מספיק כסף הייתי משתדרג כבר מזמן ל-CUPRA כזאת או ל-Coper S. הבריטים מזמן כבר לא נעלבים, הם עברו ל-FORD. לגבי השוק הנחות של הרובר- חבל לדבר. איך אומרים, עם עובדות אין מה להתווכח. אלו לא השערות. ואיביזות עם 400 כ"ס לא מורידות את הכוח לכביש?! תאמין לי שאם הרכב בנוי ומכוון נכון (ונוהג בו נהג נורמלי בלבד ולא ילד)- אפשר להוריד את הכח ה"מטורף" הזה לכביש בכיף. ובמיוחד שסוג הקונצרן הזה הוא די מתון, הכח ירד יפה מאוד לכביש. לגבי ההשוואה ל-WRX/STI/EVO. ה-WRX תהיה לדעתי נחותה עדיין מהלאון, אך ה-STI וה-EVO יגמדו את ה-CUPRA בצורה משמעותית מאוד.
  21. bar72, א' כל- אתה כנראה לא הבנת שהדגם המקביל לגולף GTI הוא ה-FR. ה-CUPRA היא רמה או שתיים או אפילו 10 מעליהן בנוגע לאיבזור וכח. כל עוד לא מדובר ב-S3, אני הייתי מעדיף את ה-CUPRA על A3 TFSI. אבל זה אני. ב'- הרכב לא מכוער לא מבפנים ולא מבחוץ. טענו שיש אכזבה מבחינת הדשבורד הפנימי. כל הסובב, החל מכסאות הספורט, לוח השעונים, ידית ההילוכים וכיוצא בזה נראים נהדר. אל תשכח שאנחנו נותנים חוות דוות על סמך תמונות. תשב ברכב במציאות ואז תוכל לכתוב ביקורת עניינית. ג'- רובר אוטו מכוער. ולא מספיק, גם אין לו שוק בארץ עקב חלקיו יקר והעדר מוסכים,
  22. יש סיבה מסויימת, אתה לא חושב?! נראה לך שסתם ככה בכל הקונצרן הזה יקבלו אישורים שסיאט תהיה יקרה מ-VW. חוץ מהדשבורד, כמו שהוזכר- היא שווה כל שקל לטעמי. עניין של טעם וריח.
  23. יש לך תמונה של החולץ הזה?
×
×
  • תוכן חדש...