קדום כל, תודה על כל התודות
כל עוד אני יכול אני עוזר.
עכשיו יש לי 2 בקשות:
הרכב כבר 6 שנים על הכביש ועושה טיפולים אחת לשנה מכיוון שהוא לא נוסע 20K ק"מ בשנה.
1) אני עומד לפני טיפול שנתי (כי 20K ק"מ הרכב לא עשה בשנה האחרונה), על מה אתם ממליצים להתעקש כן לעשות בטיפול?
אטמים? גומיות? פילטרים? דברים מסויימים...?
2) מה מחליפים במוסך בטיפול השנתי הזה? שנה שעברה נעשה טיפול שכלל טיימינג.
בתכנון במוסך: החלפת שמן מנוע, פילטר שמן, החלפת פילטר דלק, החלפת נוזל קירור ושמן גיר TRX.
בתכנון עצמי: ניקוי עצמי של מערת היניקה (SIMOTA).
הטיפול יעשה בתחילת אוקטובר במרכזי בראשל"צ ככל הנראה.