Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. איפה החלפת, אצל מי? של איזה חברה אם זה לא מקורי? יש ציפצופים ורעשי חריקות? וכמה שילמת?
  2. קדום כל, תודה על כל התודות כל עוד אני יכול אני עוזר. עכשיו יש לי 2 בקשות: הרכב כבר 6 שנים על הכביש ועושה טיפולים אחת לשנה מכיוון שהוא לא נוסע 20K ק"מ בשנה. 1) אני עומד לפני טיפול שנתי (כי 20K ק"מ הרכב לא עשה בשנה האחרונה), על מה אתם ממליצים להתעקש כן לעשות בטיפול? אטמים? גומיות? פילטרים? דברים מסויימים...? 2) מה מחליפים במוסך בטיפול השנתי הזה? שנה שעברה נעשה טיפול שכלל טיימינג. בתכנון במוסך: החלפת שמן מנוע, פילטר שמן, החלפת פילטר דלק, החלפת נוזל קירור ושמן גיר TRX. בתכנון עצמי: ניקוי עצמי של מערת היניקה (SIMOTA). הטיפול יעשה בתחילת אוקטובר במרכזי בראשל"צ ככל הנראה.
  3. גיא , תודה. כמו שחשבתי- לא זול בכלל! צריך הכנה נפשית לפני כל טיפול וטיפול או שזה סתם פראנויה
  4. לא בהכרח צרפתיות, למרות שהיום יש כזאת בעבר החזקתי רק רכבים מתוצרת VAG וכך גם אבא שלי, עד שהוא עבר ליפנית-אמריקאית. אמא ואחי תמיד היו עם יפניות.
  5. אני מחפש את הסמילם הבאים: סמלים של רנו קליאו וקליאו ספורט: רק סמל Clio. RENAULT כבר קניתי. sport לפניות: הודעות פרטיות פלאפון 054-6291111 אייסיקיו 110-469-204 אי-מייל [email protected]
  6. כי זה קלאצ' יחודי לדגם הזה. אין לו תחליפי. והוא בא בחלק אחד (ככה הסבירו לי בעבר). 4,000 +- זה כולל העבודה.
  7. זהו אלברט כי לא הבנתי. חשבתי ששמו לו רק בצד אחד
  8. חיפוש, היה עוזר לך מאוד. ואל תהיה לחוץ אם תוך שעתיים לא קיבלת תשובה! אנשים לא עומדים בתור כדי לענות לך. הנה 'סתם' הודעה שאני רשמתי בנוגע לרכב הנ"ל (היה הרכב השני שלי): * לגבי המחירון, רק לוי יצחק יעזור לך בנושא. או באינטרנט או שתקנה חוברת מחירונים חודשית.
  9. ליאור, אם זה המחיר ליחידה, רשום בצד שזה כפול 2? 'כאילו' 2,300 שקל על סט בלימה (לא מלא, חסר דיסקים ומייסבים אחוריים) לפני עבודה? ומה המחיר הסופי של 2 מייסבים ו-2 דיסקים אחוריים? לא הבנתי אם מחיר הדיסקים והמייבים הוא בנפרד, או ביחד.
  10. בלאון הקודמת שלי שמתי סט מלא (מקדימה ומאחור) של LUCAS מקורי, ועלה לי הרבה פחות! וזה גרמני
  11. בקיצור, סה"כ, מה היא העלות הכללית להחלפת כל מערכת הבלימה?
  12. א. לא שמעתי עדיין. ב. התכוונתי למנועי בנזין (הבחור לא חיפש דיזל מוגדש)
  13. ליאור, אלו הצמיגים שנחשבים לטובים ביותר של DUNLOP? מה מידת הבלאי שלהם? שנים, ק"מ? (לא צריך משהו מדוייק, מספיק הערכה) יש אותם במידה 195/45R16? תודה טל
  14. בפעם הבאה זה עליכם לכל המזמינים: בכל אופן, אורן ביקש ופנה אליי היום שאני יפנה לכל אותם מזמינים שעדיין לא אספו את השמנים/נוזלים שלהם- שיגשו בבקשה בימים הקרובים לאסוף אותם. רק שיתאמו איתו מראש. סה"כ עשו לנו טובה, ואנחנו תופסים להם מקום במחסן. טל
  15. טל. עדיף שתחזור לנושא כדי שלא ינעלו לך אותו עקב 'שכונתיות יתר'.
  16. כסא כזה עם G25- ומחר אני שוקל למכור את האוטו!!! עכשיו רציני, כמה עולה דבר כזה? (לפני שאני שואל בכלל אם אפשר להביא אותו לארץ )
  17. אם נדייק כבר, השם הוא טל
  18. כוח-סוס

    sti/wrx?

    ממה שאני יודע,
  19. ככל שהזמן עובר המחיר יעלה. ומה מצדיק בדיוק לשלם על קוראדו G60 או VR6 60K ומעלה?! זהו המצב הנסחר בשוק. אז פה יש לך סופרה, שנכון שהיא לא הדגם שעשה לה את השם (זה היה ה-MK4), אבל היא לא הדגם הפשוט, היא הדגם המוגדש ועם נתונים מופלאים וכנראה שאפילו אתה ואני יכולים לספור את כמות המכוניות האלה שנמצאות בארץ על יד אחת.
  20. ירדתי מנושא, אבל נחמד לשמוע/לדעת/ללמוד על הנושא. התעניינתי בזה בגלל שזה מן תוספת נחמדה, לא בגלל שזה איזהשהו מדד להעברת הילוכים. ליאור, לגבי זה שנורה תידלק בהילוך 5 ב-7,000 סל"ד... לא נראה לי שזה יקרה!
  21. לפחות חלק מהחלומות כן מגיעים לישראל
  22. אתם שוכחים שבחו"ל הרכב קיים כמו מים ויש לו אלטרנטיבה טובה יותר - ה-MK4! מה שמכפיל את המחיר שההצעתם (40K), הוא היחודיות והנדירות של הרכב. ולא מספיק, גם דברו כך על יד 1 (!!!) וק"מ של רכב משנת 2002-2003.
  23. הקוראדו מתחלקת ל-3 דגמים: 16V, V6, ו-G60 אף אחת מהן לא תסחר במחיר שדומה למחירון. כולם נסחרות בסביבות ה-50K ומעלה. לגבי האקליפס-ת בדוק מחירון. גם הן בהתאם למצבן נמכרות בלא מעט כסף.
  24. אוקיי ניר, נגיד ואני מעוניין 'להחיות' אותה. מה הפרוצדורה שכלולה בכך?
  25. כמו שכבר אמרו לך, האיביזה טורבו קיימת בשנים 2001-2002. ב-2005 הגיח דגם ה-FR עם דגמים בודדים של ה-CUPRA. דגם ה-FR "החליף" את דגם הטורבו. בשנים 2003-2004 לא נמכרו איבוזת מוגדשות בישראל. 36 היא סיומת בדר"כ של 2002. יכול להיות גם שזהו דגם של שנת 2001 שעלה לכביש ב-2002 וקיבל את הסיומת הזאת. חיפוש יתן לך המון מידע בנושא.
×
×
  • תוכן חדש...