Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. תפסיקו על התגובות הילדותיות האלה וההתרברבות הזאת. כן זה יכול להיו הגיוני שהרכב נסע רק 8,000 ק"מ מאז מעלה על הכביש. לא כולם רמאים ושקרנים כמו שאתם מציירים אותם. לגבי המחיר זה כבר משהו אחר. ליד הבית שלי הייתה הונדה סיויק קופה אוטומטית שנת 94 שנסעה עד שנה שעברה (הוחלפה בטרייד-אין לצערי) 36,000 ק"מ בלבד. נכון, נהשמע לא מציאותי, אבל זה היה אמיתי! יש יתרונות ברכב שנסע מעט אך יש גם חסרונות. אחד החסרונות הבולטים הוא המחיר המבוקש מאחר שהרכב עדיין משנת 2004 ולא צפוי לו בלאי רציני כמו רכבים אחרים ש'עומדים' מס' שנים ולא נוסעים. הייתי מציע לך להמשיך לחפש עוד רכבים מאותו הדגם, בהנחה שאתה מעוניין בו, מאותה השנה עם ק"מ יותר גבוה ומחיר שיתאים לך יותר. או לחליפין לחפש מודל אחד גבוה יותר בסכום שהוצא לך.
  2. שכחנו מכס?
  3. דווקא אני חושב שה-CUPRA שווה כל שקל. תכנס לחברת סיאט ותשמע את שלל האיבזור שאתה מקבל עם הרכב- וזה יהיה הרבה. אין פרט איבזורי שאתה לא מקבל שם. מה גם ששוכן שם מנוע שמגיע כבר עם 240 כ"ס ופוטנציאל ענק לשיפור בעתיד. בנודע למראה- פעם ראשונה שאני יכול להגיד על הלאון החדשה שהיא נראית טוב בתמונות. ואם התלבהתי מהלאון TFSI במציאות (כי בתמונות היא הייתה נראית לי מכוערת), אני בטוח שה-CUPRA במציאות- מדהימה! מצד שני, בטווח מחיר כזה אפשר לשקול לקנות באמת GOLF GTI MK5 עם 5 דלתות ו-DSG באותו המחיר, וזאת VW. גם הונדה סיויק TYPE-R החדשה נכנסת באותו התקציב. ומי שעדיין יש לו את הכסף ומעוניין להשאיר עודף - מיני COOPER S חדשה או מאזדה MX5 חדשות- יסדרו אותו יופי. באפשרות היד שניה, תמיד אפשר למצוא STI או EVO ממודלים 2005-2006.
  4. לפי מידת ההנאה מהמפגש האחרון היא תהיה במועד קצר יותר ולא פעם בחצי שנה ויתקנו אותי אם אני טועה
  5. יש סיבה מיוחדת שצריך ללכת לקרסו כדי להתקין מצבר? חפש איפה אתה יכול לקנות מצבר "שנפ" שתואם את המצבר שלך הכי בזול. זה כל הסיפור.
  6. אינך טועה, לא היו בכלל בלעי מגאן קופה או רגילות. אפילו בעל המגאן קופה (לשעבר יש לציין) היחיד שאני מכיר - התחדש בקליאו ספורט. והוא דווקא היה נוכח
  7. איירין- מיותר. חבל לנסות להוכיח משהו שאנשים לא מבינים או שמחפשים לקנות קליאו ספורט שמורה במחירון או מחירון +5. את התגובה הזאת אני כותב מחדר ההמתנה במוסך רנו ראשל"צ במהלך טיפול שנתי. עוד לא נכנסתי למוסך ונשאלתי האם אני מעוניין למכור את הרכב. וזה היה ב-7 בבוקר! בקיצור, חבל על טחינת המים כאן. בעלי הקליאו (ושאר מכוניות הספורט המקופחים והאקסמפלרים השמורים) ימשיכו לדרוש את המגיע להם בעינייהם ואתה תעשה את בחירתך (כמו אחרים) ותחליט כמה אתה מוכן לשלם. סביר להניח שלא תמצא קליאו ספורט יד ראשונה-שניה-שלישית עם 30K ק"מ במחירון +5 או +10 וגם לא +15 ו-20. ובכוונה הקצנתי. בהצלחה במציאת הרכב
  8. ^^^^^
  9. יש לך אפשרות של מחירון משוקלל. מוסיפים % מסויים על כל יד או ק"מ נמוך ביחס לשנתון. זה מופיע גם בחוברת המחירונים בהתחלה.
  10. אביעד, אתה צודק, אבל לא יכולתי לזכור ולהכליל את כולם.
  11. אייל, ה-GTI עלתה 220-240 אלף שקל בשנת 2001?! לא נראה לי וזה גם לא העיקרון. גם ה-GTI שלך נשחטת בצורה לא סבירה. 'בשביל הכיף' דפדף במחירון ותראה מה ההבדל במחיר בינה לבין גרסאת ה-1.6 או ה-2 ליטר. לפני כשנה בתחום של הלאון טורבו - גסרת ה-1.6 או ה-1.8 האוט' משנת 2002 עלתה יותר מהדגם המוגדש שיש לו 180 כ"ס עם טורבו K03s, גיר של TT קוואטרו 6 הילוכים, מערכת אלדקס 4X4, סאנרוף, ג'אנטים, כסאות ספורט, פנסי ערפל, בקרת אקלים, כל הבקרות למניהן ועוד ועוד. זה נראה לך הגיוני?!?!?! היום זה קצת עודן, אבל עדיין... אולי אני הדפוק היחידי במדינה הזאת, אבל במצב הנוכחי היום -אני מעדיף להשאר 'דפוק'.
  12. אלעד, אני יענה קודם לך. גם למכור 106Rally במחיר מחירון (15K אתה אמרת...) זה לא הגיוני. אם הקליאו הייתה מוערכת מחדש ע"י אדם רציני יותר שמודע לתמורה שלה ולמצב השוק שלה, מחיר דגמי ה-2001 היה כיום מינימום 60K. לחבר השני, לא הוא לא על קראק. הוא הגיוני מאוד. גם אם יופיעו קליאו משנת 2001 ויהיו במצב שמור, מלוקק ובעל נתונים טובים - וידרשו אותם מחירים, אני ועוד בעלי קליאו נוספים לא נתפלא כלל. "מחיר המחירון" פשוט מבייש ומבזה רכבים כמו: קליאו ספורט, מאזדה MX5, סיאטים מוגדשות, פיג'ו ספורטיביות ועוד אין ספור מכוניות ספורטיביות.
  13. אחלה תמונות גיא!
  14. ליאור, חבל שאין קבצים מתורגמים לאנגלית
  15. אינפיניטי QX56 (טנק מרכבה) ולקסוס LS4600 ו-LS400 נראה לי שזה מספיק גדול בשבילי
  16. רנו ספורט ישראל מפגש 27/09/2007 כידוע לכולם, היום נערך מפגש של בעלי רנו קליאו ספורט בישראל + כמה חברים בעלי מכוניות ספורט ומתעיינים. אני חייב לציין שזאת הפעם הראשונה שלי שאני מגיע למפגש כזה ונהנתי נורא. משך המפגש נערך כ-3 שעות מ-10:00 עד כ-13:00. גם אני, כמו חברים אחרים אני מניח, למדתי עוד כמו דברים חדשים בנושא תחזוקת הרכב ושמירת הערך שלו. 2-3 תמונות שלי (סוף סוף יכולתי לבחון את ה-N95 החדש ): תמונות של כולם הבובה שלי עוד תמונות אני מאמין שיפורסמו בהמשך, חג שמח
  17. את האמת שפניתי ל-nightman. קופה, בקשר אלייך: קודם כל צריך את המידה המלאה כולל רוחב צמיג ומידת חתך ולא רק קוטר. דבר שני, אני יותר מתמצא בעניין הקליאו, פחות במגאן. לכן אחרי שתתן את המידה המלאה שלך יבואו המומחים ויתנו לך תשובה מלאה לעניין.
  18. צירפתי לך קובץ WORD עם 'זכרון-דברים' מסודר שאני משתמש בו כבר הרבה זמן. זיכרון דברים.doc
  19. תזכור את התאריך- נדבר עוד שנה
  20. עוד פחות מ-10 שעות...
  21. נתחיל לפי סדר ה-א'-ב' כדי שייהה יותר קל. אז ככה: א. אני לא שואל אותך בכלל מה כן לעשות ומה לא לעשות. ב. מי אתה בכלל שתטיף לי מה לעשות ומה לכתוב?! ג. אל תעביר ביקורת בהפגנתיות על אנשים שאתה לא מכיר ולא פגשת בחיים שלך. אתה עדיין לא אלוהים. ד. אתה יכול לשים כמה כסף שאתה רוצה, בנתיים אתה לא בעל האוטו וגם בעתיד סביר להניח שלא תהיה. ה. תרד מהעץ שתיפסת עליו, עדיף מהר, הוא דיי גבוה בשבילך. ו. האוטו לא יהיה בשום פנים ואופן למכירה בשום חצי שנה וגם בשנה הקרובה. אבל אנשים יותר גדולים ממני דיברו ודעתם השתנתה. אי אפשר לדעת מה יקרה מחר מכיוון שאני עדיין חייל וגם משלם על לימודיים אקדמיים. שיהיה חג שמח היום! גם לך...
  22. באמת נראית מדהים והיה מעניין מאוד לקרוא. לכמה כוח אתה מעוניין להגיע עם הרכב? כי יש לי הרגשה (וזאת רק הרגשה ולא ניסיון) שמיאטה מבחינת הכוח היא כמו 106 (GTI לצורך העניין), יותר מדי כוח רק יהרוס. מהו ההספק האידאלי, בשביל שיהיה 'מספיק' כוח וההתנהגות תשאר עדיין מספיק טובה? סה"כ הרכב שוקל כמו נוצה.
  23. מהי המידה הנוכחית שלך?
  24. כן כן אתה צודק... הייתי מסטול מעייפות כי לא ישנתי בלילה בגלל כאבי גב מטורפים.
  25. אז כמו שכבר ליאור ציין, המידה הכי 'גדולה' וספורטיבית שתוכל לשים עם אישורים היא 195/55R15 שנמצאת על רכבי הקליאו מסוג ספורט.
×
×
  • תוכן חדש...