Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. אני לא בטוח ש-A3 1.8T עם 180 הסוסים תכנס לך בתקציב. 2 רכבים שמומלצים לא פחות ואפילו יותר באותו התקציב ומאותו בית (VAG): סיאט איביזה FR מודל 2005 (150 כ"ס) סיאט לאון 20VT מודל 2003 (180 כ"ס) בהצלחה במציאת האקסמפלר
  2. מאיזה איזור אתה בארץ?
  3. עידן, מי שאין לו צורך בכוח (ויש כאלה), מקבל את כל הפינוק כאן. לדעתי זהו הרכב המושלם לנהג חדש. גם מאובזרת מספיק לצעירים (התוספות מוזכרת למעלה), מנוע סביר ++ (1.4 16V עם 100 סוסים), גם ידנית, גם נראית מצויין, גם אמינה וגם זול! הכל בחבילה אחת! לדעתי זהו הרכב המושלם לנהג חדש! מאבא שהראש שלו על הכתפיים ולא יתפתה לבכי של הילד.
  4. אצלי הכל בסדר במכשיר. לא ידועה לי על בעיה כזאת או אחרת.
  5. זאת מנורת החנייה w5w (מצורפת תמונה). עריכה: אסף, צר לי אך דברים לא מוכרים (ויש מצב גם שמסוכנים) אני לא מרכיב על הרכב. כמה כמה שזה נמצא כבר בגבול לבנון. מקסימום אני יזמין 2-3 יח' בודדות.
  6. כוח-סוס

    תחרות הרכב השמור

    גם אני הצטרפתי "בשביל הספורט" וכדי להגדיל את הנתח של רנו. לדעתי היו צריכים לחלק את התחרות לרכבים משנת 2000 ומעלה, שנות ה-90 עד 2000 ושנות ה-90 ומטה. אז יכולנו לראות יצירות פאר .
  7. אייל, אין לי מושג לגבי ה-H7. אתה מוזמן להתקשר ולשאול. זוג מנורות H1 (מנורות ערפל אצלי) + זוג מנורות w5w (מנורות חנייה) מסוג PHILIPS BlueVision עלו לי סה"כ 180 ש"ח. לעומת זאת, זוג מנורות דרך (HB3) מסוג PHILIPS BlueVision עלו לי 300 ש"ח(!!!).
  8. טוב, אז ככה. לאחר בירור היום עם החנות GTLV; אין ולא תהיה אפשרות לרכוש את מנורות החנייה (w5w) מסוג PHILIPS BlueVision בנפרד וללא אורות דרך שמצורפים לחבילה ובדר"כ מייקרים אותה מאוד. כל נסיונות השכנוע וההבטחות לרכוש כ-20 יח' עלו בתוהו. האפשרות היחידה שיש לי כרגע- היא להזמין מחו"ל, דרך חבר, כמות של 15-20 יח', ואחרי משלוח והכל, יעלה לכל חבר כאן, כ-70-80 ש"חל זוג מנורות כאלה. עכשיו תחליטו אם זה משתלם לכם ואם/או יש לכם אלטרנטיבה זולה יותר לקניית מנורות אלו. טל
  9. מי שמכיר את הסילביה האדומה מהתמונה השנייה יודע שמדובר על אחת המכוניות היותר מושקעות בארץ שעברה פרוייקט ענק (!) ומקדימה יושבת לה 'פצצת אטום' לא קטנה
  10. אכן כן, "המומחה" היא בעצם רשת נוכלות קטנה שאם היית מכירה את האתר לפני קניית הרכב ומחפשת קצת מידע עליו- ישר הייתה נדלקת לך נורה אדומה שהיית שומעת את השם. גם אני, כמו אחרים, מחכה כבר לשמוע על סגירת רשת החובבנים הזאת. מחכה לעידכונים ובהצלחה
  11. הסיירה הזאת לא נוסעת בחיי היום-יום על הכביש, אם אתה מבין למה אני מתכוון. באמת אירוע מדהים! ואין מה לעשות, ה-911 טורבו הלבנה היא חלום! רכב מדהים!
  12. OSRAM היא חברה בדיוק כמו HELLA, PHILIPS וכדומה. גם ל-OSRAM יש נורות פשוטות בדיוק כמו לשאר החברות. בדר"כ 99% מהנורות שהן בשוק הן 'פשוטות'. נורות פשוטות לא חייבם לקנות ב-'אוטו-דיפו'. תקנה מה שאתה רוצה! קיבלת כבר את כל חוות הדעת שאתה יכול לבקש.
  13. אז זהו, שבפעם האחרונה שהייתי שם הם מכרו את נורות החנייה רק בנוסף לסט של מנורות דרך H1, H4 וכדו'. אני אשמח אם חברנו שהולך לשם מחר יוכל לברר ולחדד את הסוגייה. ואני אמשח אם יותר מזה, אם מישהו יוכל לדבר איתם מחר ויברר אם אפשר לעשות מעין קנייה מרוכזת קטנה של נורות w5w (נורות חנייה)- של PHILPS מסוג BlueVision. אני מעוניין ברכישה נוספת של (לפחות) 4 נורות w5w.
  14. לאחר טיפול לפני שבועיים ולאחר שקניתי עודפים של שמנים ונוזלים למקרה חירום בלבד, נשארו ברשותי 1.3 ליטר של שמן גיר ELF וליטר (לא מהול!) של נוזל קירור TOTAL. הפרטים המלאים: שמן גיר - elf TRANSELF TRX 75w80 - סינטטי מלא! הגלון מכיל 5 ליטרים. נשארו בפעול 1.3 ליטרים. מחיר גלון חדש כולל מע"מ (ניתן לקנות רק בקרסו) - כ-450 ש"ח. מחיר נדרש: 110 ש"ח. נוזל קרור - TOTAL Glacelf Auto Supra 1 ליטר של נוזל לא מהול(!). מיועד להכנת 2 ליטרים של נוזל קירור בעירבוב של 50/50. * יש בשרותי גם מים מזוקקים למעוניין. מחיר נדרש: 30 ש"ח. לפרטים נוספים בהודעות פרטיות או בפלאפון 054-6291111 טל
  15. OSRAM זוהי הנורה הרגילה שמורכבת ככל הנראה אצלך כרגע.
  16. אני מחכה לפיאט 500 המוגדשת. יש אפשרות לרכישה של אחת כזאת במקרה והיא תגיע בזמן הקרוב כמובן שמדובר על גרסא ידנית בלבד.
  17. אכן 195/60R15. הג'אנט דומה לג'אנט של הקליאו ספורט אך בפירוש זהו לא אותו ג'אנט. ואני לא מדבר על הצבע כלל.
  18. היית בחנות שנקראת GTLV וראית את סוג המנורה שרשמתי בתגובה מס' 6 - PHILIPS BlueVision. יש לך גם תמונה מצורפת של הנורה בפעולה בתגובה מס' 6. אין מה לראות ולהגיד, אתה מוזמן להתבונן בתמונה. כדי להבחין באור הלבן חשוב שהפנס יהיה מבריק ולא דהוי ושהעדשה תהיה נקייה. זה עדיין לא קסנון, אך זה קרוב לכך.
  19. איזה סוג מנורה יש ברכב שברשותך?
  20. הנורה נקראת Philips Blue Vision . תמונה של הנורה מורכבת על הרכב שלי מצורפת.
  21. א. סחטיין על ה-8 נושאים שפתחת. ב. תסופות חיצוניות הן בחירה ושיקול של בעל הרכב. מה שאתה אוהב או חושב לנכון- אתה מוזמן לעשות. כל בחשבון שלפעמים אלו לא דברים זולים ולפעמים הם גם לא חוקיים. ג. כנ"ל לגבי המערכת. אתה מוזמן לשאול על נושא האודיו בנפדש בפורום המוזיקה. ד. לגבי פילטר פתוח, את יכול ומוזן לשים. אין לי מושג עד כמה זה יישפר את ביצועי הרכב למעט רעש יניקה 'נחמד' יותר. לגבי הפורק לחץ? על זה תצטרך לוותר. למה? כי רכבך אינו מוגדש (במילים אחרות: אין לך טורבו)- אז אין לך את מה לפרוק. פורק לחץ פורק לחצי אוויר מהטורבו. מכאן בא השם - פורק לחץ.
  22. את המנוע שנמצא ברכב שלך "סחטו" כדי להוציא ממנו 131 סוסים. צ'יפ כמו שאמרו, יתרום לך 5 סוסים במקרה הטוב. אם תוסיף צנרת וקיט יניקה שימוקם נכון, אולי תקבל עוד כמה סוסים בודדים. מחשה ניהול מנוע (שמנהל גם את ההזרקה ) לא כל כך אפקטיבי ברכב כמו שלך. את השיקולים שלך אתה מוזמן לעשות.
  23. http://www.carfolio.com/ http://www.parkers.co.uk/
  24. מה בדיוק רגיל ב-Dunlop Sp Sport 9000, זה שהם לא סליקס או סמי-סליקס? אל תשכח שלרכב יש מערכת הנעה-כפולה
  25. גם הקליאו ספורט 197 גדלה משמעותית לעומת הדורות הקודמים
×
×
  • תוכן חדש...