-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
תמיר, עם הסגנון הזה לא תגיע לשום מקום. תאמין לי. ולגבך בן, אתה יכול לחפש עדשה מתאימה/פרוג'קטור מתאים לפנס שלך ועליו להרכיב את סט הקסנון. ככה הסט יאיר טוב יותר ולא יסנוור אף אחד.
-
הסטיג פשוט צוחק עליה בקטע הזה. בכל אופן, גם אני הייתי מעדיף GT3 על R8.
-
יש למישהו תשובה?
-
תמיר, הסגנון והגישה שלך שליליים ביותר ולא נכונים. אגב, אם אתה מסנוור נהגים, סימן שבורח לך אור וככה אתה לא יכול לראות טוב יותר. חשבת על זה?! אני ממליץ בחום על xEnlight. מניסיון אישי. מתעלק טיפה עם שאלה קצת אחרת: האם יש חומר המבודד מחום שניצן איתו לעיטוף של הבלאסטרים (ממירי-הכוח)? האם מותר לעטוף אותם בכלל? השאלה מגיעה עקב כך שאת המנוע קטן בקליאו ספורט קטן מאוד והאיזור מתחמם דיי בקלות, ובדר"כ ממומלץ שמיקומם של הבלאסטרים (או איך שלא קוראים להם) ימוקמו במקום הקר ביותר בתא המנוע.
-
Derish, אתה ענק! חייבים למנות אותך למנהל פה דחוף! זה ממה עצוב לראות את זה ולדעת כמה שאתה צודק. ואייל, הבנתי שיש התקדמות! גם אני מחכה בקוצר-רוח לסיום השביתה הזאת. בוא נוסיף את "ילדי הלילה" שיושבים בשכונות הערים מדיי לילה עקב חוסר מעש ומפריעים לישון.
-
במילה אחת: וואוו !!! אלי, אני מקווה שהפעם תהיה יותר מהקרנה אחת בסינמה-סיטי, וכך יותר אנשים יוכלו להנות מהסרט. אני מאמין שיהיו לפחות 4-5 אולמות מלאים.
-
בקליאו ספורט MK1 זה אכן ככה! אבל זה נראה לי רק עניין של 'פוקס'. יש מצב שהצפרתים עשו משהו שיקל על חיי הנהג בטעות?!
-
אני מסכים עם ההמלצה הנוספת, פשוט הייתי חייב לתקן כמה דברים שהיו נראים לנכון
-
אני לא מהמומחים ומבעלי הניסיון שידעו לענות לך על השאלות האלה. אבל, גם לי יש חבר שהתעניין ב-CTR לאחר שירד מאיביזה טורבו (כמו שלך שנת 2001) עם תוספת קטנה רק של ציפ. אחרי נסיעה ב-CTR הוא התאכזב קשות מהזמינות של הכח בסל"ד נמוך והיום כבר פוזל חזק מאוד לכיוון נינג'ה יפנית. נכון, שמכל שאר המכלולים של הרכב הוא התלהב, ובסה"כ הכללי כח לא היה חסר שם. רק פשוט המעבר מהטורבו לאטמוספרי היה לו משונה. לכן לך, שגם אתה ירדת מרכב דומה (ואצלך אין לי מושג אילו תוספות היו ברכב, ועל כמה כוח הוא עמד) אני מציע לעשות נסיעה קצרה על רכב כזה מאחד מחבריך או מאנשים שאתה מכיר ומזחקים רכב כזה. לגבי ה-CUPRA MK4. סבלנות, סבלנות ועוד סבלנות. ככה גם תוכל לחסוך עוד כסף והלהעשיר את הכיס בעוד קצת מזומנים, וגם כל תוכל למצוא בסופו של דבר אקסמפלר שיתאים לדרישותך.
-
אפשר הסבר למה? ואם נגיע לנקודה של ה-VR6- היא דיי יקרה לאחזקה ביחס לאחרות. רמז: 6 צילנדרים.
-
אייל, טענתי את זה כבר. עמוד אחד אחורה.
-
הבעיה היא שרמת הלימוד שלהם שווה לת*ת! ואני מדבר מניסיון עבר כלשהו שנראה לי שכולם עברו אותו. ל-90% מהמורים בארץ אין ידע במקצוע בו הם מלמדים ואין להם דרך נורמלית ללמד אותו. מכאן אנחנו מגיעים לסקנה שגם אם ישלמו להם סכומים של 5 ספרות בחודש ויותר- זה לא יעלה את רמת החינוך, אלא יסגור להם את המינוס יותר מהר בבנק. משהו צריך להשתנות כאן וזה לא בכסף. לכן לא מגיע להם אף לא פרוטה אחת נוספת עד שיוכיחו אחרת.
-
זה לא מדוייק ב-100%. יש סטיות לכאן ולכאן. לדוגמא: סיומת 35 תופיע גם בחלק מדגמי 2002, וסיומת 50 תופיע בחלק מדגמי 2003.
-
כמה תיקונים:
-
נהג צעיר עם ניסיון או שזה רכב ראשון שלו? אתה מחפש רכב מוגדש, היחידה שנמצאת בטווח המחיר שלך מהמודלים הראשונים של שנות ה-2000 היא האיביזיה 20VT. לפולו GTI מנוע 1.6 ליטר, 16 שסת' והיא מייצרת 125 כ"ס. אומנם לא מוגדשת אבל יושבת יופי בתקציב שלך. ל-206 GTI מנוע 2 ליטר, 16 שסת' והיא מייצרת 138 כ"ס. גם היא אינה מוגדשת וגם לא מהאסכולה של הצרפתייות הישנות. דגם של שנת 99 או אפילו 2000 יוכל להכנס בתקציבך במקרה הטוב. לגולף GTI מנוע 1.8T, 20 שסת' והיא מייצרת 150 כ"ס. לצערך, רק דגם מוגדש משנתו הראשונה כאן בארץ (99), וגם אם הוא אינו כל-כך שמור וייסחר סביב למחירון ומתחת לכך- יכנס בתקציבך. ההמלצה שלי (בהתחשב בנסיבות שהינך מעוניין ברכב מוגדש: האיביזה 20VT. אם תתפשר על עניין הטורבו- הפולו GTI מאימה לך בול. פיורט נוסף תוכל למצוא במנוע החיפוש של האתר.
-
הבעיה היא חד-משמעית בחינוך. מערכת החינוך בארץ הולכת וקורסת תוך כדי שהיא מנוהלת ע"י חבורת ליצנים ומועסקים בה מורים ואנשי מקצוע שלא מן המניין. עקב השכונה שמתרחשת כבר חודש שלם (להלן "השביתה") שממשיכה להראות איך מערכת זאת רק מדרדרת יותר ויותר וגורמת לנוער ללכת בדרכה. עד לאן הגענו?! אל תשכחו גם את הענישה הקלה בארצנו, ואת ההשפעה השלילית שיוצרת המשטרה/יס"מ (זבלים! ואני עדין במילותיי) כך שהיא מפעילה אלימות פיזית קשה כנגד ילדים ונערים שלא עשו מהומה כאשר "העבריינים האמיתיים" ממשיכים להשאר ביציעי המגרשים בלי שום הפרעה. משטרת ישראל משחק מאין משחק "אן-דן-דינו". ולצערי, ולא בפעם הראשונה, הייתי עד לכך גם היום באצטדיון בלומפילד. אנשים יקרים, הכוח הפיזי שהופעל היום על אחד הנערים, לעיניי כל, היה יכול בקלות לשתקו או לפצועו קשה. ואני לא מגזים כלל! אוייבים ואסיריי מלחמה לא מכים כך, אז אזרח ישראלי כן?! שוב אני יצעק את זה: עד לאן הגענו?!
-
להפסיק ומיד! אני עדיין בשוק מהתמונות בטלויזיה...
-
תסכים איתי שלסוויפט החדשה נמכרת יותר מאשר ה-C2. לכן, כך נראה ךי, שמי שמעוניין בסוויפט הרגילה ויראה את הספורטיבית (כמוסן שצריך להוסיף למשוואה מחיר אטרקטיבי) יעשה חושבים ולעניות דעתי יקח את הספורטיבית. כך גם אימאות שקונות את הסוויפט כרכב חדש מהבחרה יוכלו "להתאים" את הרכב לנהג חדש או צעיר שנמצא בבית.
-
טיפול השיפורים הגדול - חלק 1, הצתה, יניקה, ופליטה (סיוויק 95+תמונות).
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Volk בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
קודם כל קבל ח"ח על ההשקעה והאבה לאוטו. נחמד ונעים לראות אנשים שמטפלים ודואגים לרכבם כמו שצריך. אבל כמו שהזכירו כאן כבר- חשבת על מקרה כזה שיותזו מים על הפילטר? במיוחד בהגעינו בזמן הקרוב אל עונת החורף. מה בנוגע לטסט? ובכללי, יש כוונה להגדיש את הרכב או שאתה מתכוון לשדרג אותו בצורה אטמוספרית בלבד? -
יש לי הרגשה שהיבואן עושה פה טעות איומה! אבל למה כבר אפשר מסוזוקי פשוט רכב יפה. מונע 1.6 ליטר ידני עם 125 סוסים על הרכב הקטנטנן הזה. נתון של 8.9 שניות מ-0-100. ויד גם גרסת 4x4 (!) כמו שנכתב כבר למעלה. לא מבין את היבואן. פשוט טעות! ועכשיו נחזור למציאות וניזכר שאנחנו חיים במדינת ישראל.
-
אין לך לאן לרדת, רמתך נמוכה משלי. גם אם את מתיימרות להיות צדיקה תמימה. קומץ?! שיטחיות?! אין לי מה להעריך אדם שחילק/נתן/הביא/מסר נשק לעמיתנו הפלסתינאים שהיום משתמשים בו להרוג אזרחים וחיילים ישראלים. את נושא הצבא אני לא יפתח פו בפומבי, בפורום כאשר עין כל אדם יכולה לראות ולקרוא. אני רק יוסיף ואומר שכל אחד עושה כיכולתו. אני מעריך מאוד את שירותו הצבאי של הרבין, אך מעבר לכך אין לי שום הערכה כלפיו. אנחנו חייבים להראות כמה אנחנו "גברים"?! הרגשת הקיפוח והצורך לשקט שלך נובעת מהבריחה מהאמת, וצר לי שכך.
-
ואתה מצחיק. מישהו צריך לקחת לך את שתי הידיים כדי שלא תכתוב תגובות כאלה.
-
אין לך צורך לצרף לינק וחבל שאת בחורה שיטחית ולא עיקבית. התמונה הזאת קיימת כבר מספר שנים ברשת. אבל ישנם גם גולשים "צעירים" ברשת האינטרנט. לגבי ההעתקת התאריכים באחת ההודעות הקודמות שלך. מה נסית להציג שם?! שאת יודעת להעתיק תאריכים?! גם ילד בן 3 יודע לעשות את זה. אם כבר את עושה מעשה כזה, עדיף שתכתבי את זה בסגנונך וכל נחשוב שלפחות באמת ידעת את התאריכים. אוהדי בית"ר שרקו בוז לאבי לוזון ויוסי בניון קישורית: http://www.one.co.il/Article/101897 עם כל ההרצה שלי לשחקן המוכשר הזה הוא לא היה צריך לצאת כנגד האוהדים אלה כנגד המעשה בכלל. כל מה שמתרחש כנגדו עכשיו מתקבל בהבנה מלאה! לגבי אבי לוזון. אך אל, מה נגיד ומה נאמר על יו"ר ההתאחדות לכדורגל- מר אבי לוזון. אבי השחיתות והבושה של הכדורגל הישראלי. עושה המסחרות הכי גדול בכדורגל ומבייש כל אדם שקשור לענף. מתוך הכתבה: אוהדי בית"ר הגיעו עם שלטים ובאחד מהם רשום: "אבי לוזון, קודם כל תחנך את אחיך", "אני גאה להיות אוהד בית"ר", ושלט נוסף שאומר: "ביזוי ההמנון כן, השלכת רימון הלם כן, ביזיון בקרואטיה כן, אבל לשרוק בוז - לא". קרית-שמונה מקווה להפתיע ולחזור למסלול הניצחונות לאחר שסיימה בתיקו בשני המחזורים האחרונים. אני מחפש תגובה למעשים האלה. לכל נושא השחיטות שמתנהל כאשר אח אחד יו"ר מטה הכדורגל בארץ, אח שני מאמן הפועל ת"א ושאר האחים מנהלים קבוצת כדורגל נוספת - מכבי פ"ת. וכן, אין שום ניגוד אינטרסים . מה עם השלט השני?! אני עדיין מחכה לתוגבה. מחר, שקט לא יהיה בדרבי. לילה צהוב שיהיה לכם.
-
בוקר טוב
