Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. רוני, אתה יכול לרשום ככל העולה על רוחך בנוגע לתגובתיי, אך דעתי לא תשתנה אף פעם. אולי באמת אני חולה, "בנורמתיביות"? אולי זאת באמת מחלה?! אולי אני בעל מום שנקרא "האדם השפוי"? אולי... אני נבער? סבבה. תגדיר אותי, או את תגובותיי איך שאתה רוצה. לא אתה, ולא אף אחד אחר ישנה את העובדה שזהו סוג של מום. נקודה.
  2. גם לי אין בעייה עם דברי הרב, אבל עדיף שלא נכנס לזה אחרי השירשור האחרון שהיה בנושא. גם לדעתי, מצעד הגאווה הוא עוד סוג של מצעד של אנשים חולים שצריכים קצת צומת לב, אבל שוב לא נכנס לזה. גם לדעתי, המחלה הזאת היא סוג של מום, ושוב פעם לא נכנס לזה. אלו דעותיי בלבד. עדיף לנעול מוקדם מאשר מאוחר.
  3. אם היית קורא את ההודעות הקודמות היית מבין שמדובר על הודעות המכירה
  4. שים לב טוב טוב להערה מס' 3 בכללי פורום מכירה וקניה של האתר:
  5. אוראל, לא אמרתי שהמנוע אינו קיים בלאון, אלא ההפך. אמרתי שמנוע 1.6 הליטרים בעל 8 השסתומים מעולם לא היה ברכבי גולף מהדור הרביעי. לאון, אני השוותי את מנוע את מנוע 1.8 הליטרים של הלאון למנוע 1.6 החלש יותר. לא קיים מנוע 2 ליטר בארץ בדגמי הלאון של השנים 2002-2005. עם זאת, מנוע 2 הליטר של גולף אומנם חסכוני יותר במקצת אך הוא נחות משמעותית וחלש יותר ממנוע ה-1.8. סתם להמחשה יבשה: מנוע 2 ליטר, 8 שסתומים - 115 כ"ס מנוע 1.8 ליטר, 20 שסתומים - 125 כ"ס (לעומת זאת, אם אני לא טועה, נתון המומנט גבוה יותר במנוע ה-2 ליטר)
  6. אוראל, לגולף בעלות מנוע ה-1.6 ליטר תמיד היו 16 שסתומים בכל הגרסאות (גם ידניות וגם אוטומטיות) ובכל השנים בדור הרביעי. רק בגרסת ה-2 ליטר היו להם 8 שסתומים בודדים. הופתעתי לדעת שללאון היה מנוע 1.6 בעל 8 שסתומים- אך זהו נתון מוחשי וקיים. ישנו מנוע אטמוספרי נוסף ללאון; 1.8 ליטר (20 שסתומים) עם 125 סוסים. לאחר בעלות של שנה על סיאט לאון 4 20VT , אני יכול לספר לך שהאיכות בלאון הן מעל ומעבר למחיר. איכות בנייתה החלקים ברמה גבוהה ואיכותית מאוד, אין בעיה קיימת של חלפים מכל סוג שהוא עקב מכנה משותף עם הקונצרן של פולקסווגן-אודי. אם תפתח את מכסה המנוע, תראה שעל רוב החלקים מוטבעים סמלי פולקסווגן-אודי ולאו דווקא סימלי סיאט. עוד דוגמא להמחשה, היא הדשבורד של האוטו. הדשבורד של הלאון הוא אותו דשבורד שקיים ב-A3. כן, באודי. נמכרו לא מעט רכבים מהסוג בין השנים 2002-2005 וזה מעיד על זמינות חלפים כאלה ואחרים טובה נוחה מאוד. סיאט, מאז 2001, שהשתייכה לקונצרן של פולקסווגן-אודי, מעידה על אמינות טובה ורמה גבוהה מאוד. בנוסף, הלאון בטיחותית מאוד ומציעה שלל תוספות איבזור. נקודת התורפה של הרכב - המשקל. רכב במשקל של 1,300 ק"ג ויותר, שצריך לסחוב אותו- מנוע דל כוח עם 102 סוסים ותיבת אוטומטית דיי מסורסת מקשה על הבעייה. הרכב יצרוך יותר דלק ויגרום למנוע ולתיה"ל לעבוד קשה יותר, וכן לבלאי גבוה ומהיר יותר. אני, בנימה אישית, הייתי ממליץ (אם בחרת בגרסה האוטומטית וגם בידנית) לחפש לפחות את דגמי ה-1.8 ליטר בעלי 125 כוחות-הסוס. למרות שהמנוע נשמע גדול יותר, הוא צורך פחות דלק, מוכר יותר בקונצרן וכן אמין יותר, וגם מאפשר בשילוב תיה"ל נסיעה קלה יותר ופחות מואמצת של החלקים המכנאיים.
  7. אזי הפורום הוא לא המקום שלו ולא של עבודתו בפרט.
  8. כוח-סוס

    פורש קאיין...

    אני כל פעם מתפעל מחדש איך אפשר לעשות מרכב מכוער- רכב מכוער יותר
  9. מיני דריפט עם קליאו ספורט חזק!!!
  10. לא מסכים איתך, אני שלא כמוך כנראה לא אתקבל להאוורד. גם לאוניברסיטה (בתואר שהיני מתכוון ללמוד) אני כנראה ולא אתקבל. אז למה לי ללכת ולשבור את הראש, אם אני יכול ללמוד את אותו תואר בדיוק בתוך מאין חממה מסויימת, שכן תקבל אותי ותעזור לי להצליח. אמנם העלויות הן גבוהות יותר, אבל לכל דבר בחיים יש מחיר ואני מוכן לספוג אותו. לא בגלל שיש לי עודף כסף, אלא בגלל איוצים כאלה ואחרים. אז נכון, תואר של מכללה זה לא תואר של אונבריסטה- אבל זה עדיין תואר לכל דבר. כמו שגולף GTI זאת לא אודי TT. אבל זאת עדיין GTI צעיר, צעיר, אבל הכל עניין של גיל. מה אני יעשה שנאי משתחרר רק עוד חודש??
  11. אייל, עם הכבוד שלי אלייך, אני את לימודי התאור הראשון שלי יעשה במכללה למנהל ויתחיל באוק' 08. לכן צורת ההתבטאות הזאת איננה לעניין. לא כל אחד פה הצטיין בשנותיו בתיכון והגיע לממוצעים אסטרונומים, ולא לכל אחד יש את הכסף והזמן (בעיקר זמן) לשפר את ציוניו לאחר הצבא או לפני כן. ושוב, הצורך בדוגמא של המכללה למנהל איננה משאירה טעם טוב בהודעתך. לעניות דעתי.
  12. רוני, אהבתי, תגובה לעניין כדי להיות סוחר בימינו צריך גם תואר במשפטים..?
  13. זה הפואנטה של התרד. בסופו של דבר אף אחד לא יכתיב לו בכמה למכור. אנחנו פה רק במטרה להזהיר "דגים"/פראיירים/אנשים עם אופי חלש.
  14. חבל, אצלי זה בפחות
  15. H1 בפנסי ערפל של דור ראשון. מר שפירא, חבל שהזמנת. אני בדיוק מוכר זוג כאלו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=190459
  16. מבחינתי, לא המחיר שהוא דורש זה האבסורד, אלא זה שהוא רכש אותה לפני מספר חודשים ב-32 אלף שקל פחות ועוד דאג לספר לנו על זה! אז גם היד עלתה, גם הק"מ המשיך לרוץ ומשום מה גם המחיר תפח.
  17. אכן, שאתה מציג את זה עכשיו - זה קצת הזוי
  18. אור, עזוב שטויות. רנו כבר כמה שנים טובות עם 5 כוכבי בטיחות. מתי כבר השירשור הזה ינעל או יחזור למוטב?!?!
  19. אז ככה, ליאור ציינתי את זה בהודעה שלי. דר, אל תגיד דברים שאתה לא יודע בכזאת נחרצות. סוג הנורה היא HB3 ללא שום ויכוח. H7 הוא נורת האור הגבוה. ומר שפירא, קשה מאוד להשיג נורות מסוג דיימונד עבור סוג הנורה HB3. יותר קל להשיג את דגם הבלו-ויז'יין והקריסטל עבור סוג נורה זה.
  20. הייתי מתחיל להגיב, עקב כך שהייתי בעלים גם של VAGית ספורטיבית והיום, אני כמעט שנה כבר של קליאו ספורט, אבל אין לי כח לזה!!! גם השירשור הזה מתחיל לאבד פרופורציות
  21. הוע ענה לך עוד לפני שהצעת.
  22. חיפוש לא היה מזיק לך. סוג הנורה הוא HB3 (נקרא גם 9005). במצב העכור של הפנסים שלך תתקשה לראות שינוי.
  23. בעיקרון, רכבים עם טורבו נותנים למערכת להתחמם כדקה-שתיים-שלוש להתחמם וכנ"ל לקרר אותו לפני כיבוי. אם רכבך "קר" בבוקר, סביר להניח שיוזרק יותר דלק בניוטרל למנוע על מנת לחמם ולייצב אותו. המחוג בשעון הטורים יצביע על 1,200-1,300 סיבובים. לאחר מס' שניות תתחיל לראות ירידה איטית תוך כדי התחממות הרכב. במצב אידאלי המחוג צריך להציע על 750-850 סיבובים. בעיקרון, אני הייתי ממליץ לך לחכות בערך דקה-שתיים אחרי ההתנעה אם רכבך קר ולתת לטורים להתייצב סביב ה-1,000 סיבובים. צריך לבדוק גם את המלצת היצרן של סוזוקי.
  24. אמיל221 תבין, הגישה שלי היא לא במטרה של לפגוע/לרדת/לצחוק בך/עלייך. פשוט שאלות כמו שלך נשאלות אלפי פעמים עקב 'התעצלות' של שניונת בביצוע חיפוש. השאלה שלך מקבילה לשאלות בסגנון הזה: "איזה פורק לחץ לשים למנוע אטמוספרי?" בכל מקרה אחי, תשקיע את הכסף בדברים חשובים יותר (צמיגים איכותיים וכדו') או כאלה ואחרים שיכולים לגרום לך יותר פאן (מערכת וכדו').
  25. התבלבלת בפורום.
×
×
  • תוכן חדש...