-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
חס וחלילה עידן! אני עדיין אוהב יותר את ההתנהגות והלשדה הצרפתית, אבל בנושא המנוע ואיכות ההרכבה- הגרמנים עדיין משכנעים יותר. הכל עניין של צורך והתפשרות.
-
אני הייתי מסתכל על זה אחרת: "מזל שהיא נמכרה ולא היית צריך לקחת את הסיכון איתה".
-
תושבות מנוע ופלאגים קליאו ספורט MK1
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Shapiraman בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ליאור, התושבת של הקליאו זוהי בעצם אותה התושבת כמו של הקנגו? לא? רק עם תוספת תשלום כפולה -
כד לקבל חוות דעת יותר עניינית תצטרך למלא את השאלון הבא: שנה? מה הנזק שקרה בתאונה? איפה תוקן ובאיזו צורה? (נושא "האין פגיעה בשלדה" קצת תמוה עם המחיר שציינת) יד וק"מ סביר. מה זה סביר לדעתך? היסטוריית טיפולים? לחפחות אחרונים. עם הפרטים האלה, החוות דעת תהיה ברורה הרבה יותר.
-
למכירה מספר פריטים לרנו ולרנו קליאו (גם ספורט) בפרט: המוצרים והמחירים (פרטים ותמונות למטה): מנורות דרך מדגם PHILIPS BlueVision, סוג: HB3 - מחיר: 170 ש"ח פנסים אחוריים של רנו קליאו מדור שני, שנים 99-02 - מחיר: 200 ש"ח מנורת ערפל בודדת לרכבי רנו (קליאו, מגאן) משנים 99-02 - מחיר: 120 ש"ח סוגרים עם סמלי רנו לפתחי מילוי האוויר בגלגלי הרכב. חדש באריזה! - מחיר: 50 ש"ח סט מדבקות לרנו קליאו ספורט ומנועי 2 ליטר - מחיר: 50 ש"ח דוד אחורי של רנו קליאו ספורט MK1 - מחיר: 250 ש"ח טלפון ופרטים נוספים בתחתית המודעה. מנורות דרך מדגם PHILIPS BlueVision זוג נורות דרך מדגם PHILIPS BlueVision הגודל הוא HB3 או בשמו האמריקאי 9005 55W , ו-4000K (גוון האור) נורות איכותיות ביותר! הדבר הכי קרוב לקסנון ללא התקנת קיטים מיוחדים. עבדו כחודשיים בלבד. עדיין באריזתן המקורית. פנסים אחוריים של רנו קליאו פנסים אחוריים מקוריים של קליאו מדור שני, הצורה הראשונה. מתאים לשנים 99-02. משומשים במצב חדש! ללא סדקים ושיפשופים וכד'. פנס ערפל בודד לרכבי רנו פנס ערפל מקורי בודד. מתאים לרכבי רנו מסוג קליאו ומגאן ואולי גם אחרים. מתאים לשנים 99-02. סוגרים לגלגלי הרכב סוגרים עם סמלי רנו לגלגלי הרכב. באריזתם המקורית. מעולם לא נפתח. 5 סוגרים + 'מפתח' לנעילה חזקה יותר. סט מדבקות לרנו קליאו ספורט סט מדבקות שהוזמן במיוחד מחו"ל הכולל: 2 מדבקות Clio Cup 172 1 מדבקת 2.0 1 מדבקת 16V דוד אחורי של רנו קליאו ספורט MK1 דוד אחורי מקורי של רנו קליאו ספורט MK1. פורק מהרכב לאחר כ-60,000 ק"מ למען שידרוג. אני דיי עסוק בזמן האחרון עם נושא הלימודים והמבחנים ולכן, לפרטים נוספים: בהודעות פרטיות למי שמעוניין לבוא ולקחת: 054-6291111 טל
-
אני יהיה בוגר יותר מבין שנינו ואמנע מלהגיב לך. שיהיה לך המשך שבוע נעים.
-
ובקליאו יש מחשב דרך, ומושבים ספורטייבים יותר העשויים מעור. ובדור שני גם בקרת אקלים גם אלה עלו לי סתם ככה לראש. אייל, בתור אחד שאין לו ניסיון אפילו עם אחד מהרכבים, אני מבקש ממך לחסוך את הויכוחים האבודים מראש.
-
נתקן אותך, בתור אחד שחווה את שניהן. על עניין הדינאמיות והכוח אין כלל מה לדבר. חבל לתפוס מקום בשרת של הפורום. מבחינת עיצוב? עניין של טעם. איכות? חד משמעית, הפולו איכותית בהרבה. איבזור? לא בהכרח. הקליאו מאובזרת מעל המצופה ואפילו יותר מהפולו, שגם היא מצוייידת יתר על המידה.
-
האם קליאו ספורט Mk1 מגיעה עם רדיו דיסק מובנה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רדיו טייפ. וחלקן הגיעו עם צ'נג'ר 6 דיסקים מקורי. -
אין שום פונטו HGT ששווה מחירון ומעלה. אולי יד 1 עם 20,000 ק"מ. אז נכון שבתקופה האחרונה הביקוש קצת עלה וכמות האקסמפלרים השמורים קצת ירדה, אבל עדיין, עם קצת סבלנות ניתן למצוא רכב שמור במחיר הגון. מה גם שמחירן הגבוה בצורה יחסית למתחרות הטובות יותר שלה; איביזה 20VT וקליאו ספורט, אינו גורם לשלם את סכומי הכסף הנדרשים. הקליאו והאיביזה, ספורטיביות הרבה יותר, עשירות יותר בתוספות וגם חזקות יותר. אבל מה?! במחירון הן מופיעות במחיר נמוך באחוזים גבוהים מן הפונטו החלשה והרדודה. שוב, הכל יחסי. לכן, גם הצרפתייה וגם הגרמנייה/ספרדייה, שהביקוש אליהן הוא גבוה הרבה יותר וכמות האקסמפלרים השמורים ובכלל נמוכה יותר, נסחרות במחירים גבוהים ממחיר הנוקב בסיפרון הזה שנקרא "מחירון". בסופו של דבר, במשוואה הסופית הן נסחרות באותו מחיר (לאחור שיקלולים של "מעל" ו-"מתחת") למרות שעדיין לדעתי זה לא נכון. אבל לא אני קבעתי- אלא השוק עצצמו.
-
לפולו GTI האטמוספרית 125 כוחות-סוס. בכל אופן, אני עדיין מחכה לשאלות ספציפיות או הערכה של המתעניין במאפייני הרכב שהוא מחפש.
-
אם הינך מתכוון לפולו GTI משנת הדגם 2000, ולקליאו ספורט משנות הדגם 2001-2 שמכונות 'דור ראשון', מוטב שתעטך חיפוש כאן בפורום, ותלמד את כל הנתונים. מידע על השניים בהחלט לא חסר (עלויות, אחזקה, סיקורים וכו'). רק אני כתבתי עשרות של שורות על 2 המכוניות הנ"ל. אם יהיו לך שאלות ספציפיות- אשמח לענות ולעזור.
-
הגולף GTI החדשה שהופיעה ב-2007 או 2006 היא הדור החמישי (MK5). פה אתה זקוק לתקציב שמשלש את עצמו.
-
איך ההתנהגות? קשה להגדיר אם היא טובה יותר או גרועה יותר. האיביזה חולקת את אותה שלדה של הפולו. לגולף שלדה אחרת לגמרי, והיא כבדה ביחס לאיביזה. מה שכן, בעזרת שיפור מתלים נכבד, צמיגים איכותיים ואנטירולים אפשר לשפר את ההתנהגות בכמה רמות. הבעייה הגדולה בגולף MK4 היא תקשרות ההגה (שהשתפרה ב-MK5) והמשקל הכבד יחסית. אותו מנוע של ה-TT? בגדול כן, אבל לא. מדובר על אותו מנוע (1,800 סמ"ק, 4 צילנדרים, 20 שסתומים וטורבו), רק שבגולף/איביזה/A3 הוא מפיק 150 סוסים. ישנם כמה הבדלים מניטוריים, כשהגדול בניהם הוא ההבדל בטורבו. בגרסאות ה-150 כ"ס ישנו טורבו מסוג K03. בעזרת צ'יפ בלבד תוכל לשפר מעט את המומנט ולהוסיף לרכבך עוד כ-30-40 סוסים.
-
אם "אחלה" בשבילך זה יד 7 ו-180,000 ק"מ עם 'קצה שלדה' מקדימה לבסוף... "שמורה בטרוף!", אז סבבה
-
הצלחה עם מסע החיפוש. הוא יהיה מסע חיפוש לא קל בכלל, אבל יהיה שווה את המאמץ בסופו של דבר. 2 נקודות שתיקח בחשבון עם הרכבים של סובארו, גם ה-GT וגם ה-WRX (על ה-STI אין בכלל מה לדבר): גם ה-GT וגם ה-WRX ישתו הרבה יותר דלק מאשר 1:9-10. גם בנסיעות מאופקות. בתקציבך הנוכחי סביר להניח שלא תוכל למצוא רכב ממודל הגבוה יורת משנת 2001, וגם בכדי לקנות WRX שמורה ממודל 2001 - סביר להניח שתצטרך למתוח מעט את תקציבך. בכל אופן, רכבים אלו הם רכבים ספורטיביים לכל דבר שנוסעים על כבישי ארצנו כבר בין 7 ל-9 שנים. קח זאת בחשבון, שהבלאי שלהם בדר"כ הוא לא קטן ועלות החלפים אינה זולה כלל. בנוגע ל-TT. הוא הביא את הרכב עם צ'יפ פשוט ל-225 כוח? לא מאמין. המנוע ב-TT זהה לשאר מנועי הקונצרן, כמו ב-A3 1.8T אדום, גם בלאון טורבו וכד'. גם סוג הטורבו זהה - K03s. רוב הצ'יפים ב-'שוק' שדרגו את הרכבים ונתנו תוספת של בין 25 ל-36 סוסים. וגם זה ע"י גדישה גבוהה יותר, ובדר"כ על חשבון אמינות אם שאר המכלולים לא טופלו כראוי. כך שאני מאמין של-TT יהיו כ-210 סוסים ברמה סבירה. בכל אופן, קשה לי להאמין ש-TT עם 210 סוסים והנעה קידמית לא הלהיבה אותך ולא הייתה דיי חזקה/מהירה. המסקנה שנובעת מכאן היא: כנראה שנהגת על רכבים חזקים יותר או שפשוט ה-TT אינה מתוחזקת כראוי ובנוסף לירידת ההספק עם שנים- בקושי גירדה את ה-140 סוסים. (המספר הוא סתם דוגמה, לצורך הבנה) בנוגע לאפלא, היכן ה-147 2 ליטר נכנסת במשוואת הריגוש והכוח עם שאר המכוניות שהוצגו? מילא ה-GTA. אבל כאן אנחנו חורגים מאוד וגם לא נראה לי שתמצא אחת עקב כך שיש אקסמפלרים בודדים מאוד בארצנו. אמינות? נכון. האלפא אמינה כמו כל צרפתייה כזאת או אחרת, ואפילו גם שאר הרכבים. אם היא תתוחזק כראוי ולא יחסכו עלייה כספים (כמו שהרבה אנשים כן עושים), אין כל סיבה שהיא תגרום לך להוציא סכומי כסף מיותרים. טל
-
מצטער אחי. לא משהו אישי, פשוט היה קונה לפנייך. ועד עכשיו הטלפון שליהזה לא מפסיק לצלצל , לאנשים כנראה יש "דיליי" רציני. לגבי ה-TT. אם מדובר בדגם בעל 225 כוחות הסוס, הרי שמדובר בדגם הקוואטרו. מאפיינים חיצוניים בולטים: סימליי קוואטרו, ג'אנטים שונים וזוג מפלטים מאחור במקום אחד. (למרות שהרבה גרסאות 180 היום, החליפו טמבונים אחוריים ומערכות פליטה לאלו כמו של ה-225). ושוב, אם הרכב הזה לא ריגש אותך, אני לא חושב שהרכבים הבאים שהצגת ירגשו אותך יותר. אני מעדיף לחכות למומחים ממני ו/או מגוון נוסף של רכבים יתווסף לרשימה על-מנת שאוכל לבסס את דעתי האישית.
-
תשובות באדום.
-
[למכירה] רנו קליאו ספורט 2001
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
נמכרה -
לגבי האחזקה אני יסכים איתך למרות אני לא מכיר כלל וכלל את היאריס בנושא. אך לא הייתי מזלזל בטויוטה. לגבי הדלק, פה אני כבר דיי אחלוק עלייך. מנוע קטן מתאמץ יותר כדי להגיע להספקים נאים, וכן יצרוך יותר דלק. מה גם שידוע שהקליאו אינה צורכת דלק בכמות גבוהה יחסית לרכבים ספורטיביים ויפנימאטיות.
-
אייל צודק ודיי מחזק את מה שאמרתי. לגבי הקליאו ספורט. אם הבחור כאן חיפש יאריס, 206 XS או פונטו- אני הייתי מחכה קצת עם הקליאו. בכל זאת, אני עדיין לא מודע לגילו ולנסיון שלו בנהיגה, אך אם הוא נהג חדש עדיף להתחיל עם "רכבים ידודיתיים" יותר, כגון: לא רכבים מוגדשים, לא הנעה אחורית וכנראה שגם הקליאו נכנסת איפשהו במשוואה. זאת דעתי האישית בכל אופן.
-
אם הינך ממש נעול על היאריס, הייתי ממליץ לך להמשיך ולהמתין בסבלנות עד הגעתו של אקסמפלר שמור. על הרכב בעל "הקצה השלדה" הייתי ממליץ לך לוותר בכל מקרה, גם עקב התאונה שהרכב עבר וגם עקב אי-הבנתו/ידיעתו/רצונו לשתף איתך פעולה בהסבר מלא ופירוט על התאונה שהרכב עבר. לגבי המלצות. השאלה איזה רכב אתה מחפש? מה המאפיינים החשובים לך ברכב?
-
"קצה שלדה" הינו מושג שסחורי הרכב הכניסו אותו לשוק המכירה/קניה של עולם הרכב. "קצה שלדה" ו-"שלדה" הינם אותם מאפיין, אלא שהמילה הראשונה מציגה את אופן הפגיעה והתאונה שהרכב עבר באופן סביר יותר לאוזן ומתקבל יותר על הדעת. בנוגע לתאונה של הרכב הנ"ל- חשוב לדעת אילו קורות נפגעו, באיזו מידה הן נפגעו ואיך תוקנו? אני אישית, ואני מדבר רק אישית, לא הייתי רוכש רכב עם פגיעה כלשהי בשלדה מחשש עתידי לנושאים כגון: בטיחות הרכב, הבלאי שנוצר באופו עתידי עקב תיקון השלה שאינה כשהייתה תקינה, התנהגותו של הרכב וסחירותו.
-
ראיתי פה בכמה דיונים שלפולו 16v 1.4 אין כוח מתחת
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של ChaoscripT בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
איך? "שבלול" קטן. כדאיות? לא כדאי, הרבה כסף.
