Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. ניר, אתה צודק ב-100%. באמת כל הכבוד על כל ההתנהלות הזאת! אבל, אל תשכח, שאני, את נסיעת המבחן ביקשתי ביום אחר ללא ה'בלאגן' וגם לזה התנגדו. באמת שחשבתי לכיוון של אחת כזאת בהשוואה ל-MX5 שאני עדין מתעניין בה. דיסקוור, אני יודע. סתם הצגתי קיצוניות עם ל-S3. אין לי בעיה לקפוץ לאודי רגע ליידי ולבדוק אילו מכוניות בדיוק יש לנסיעת מבחן. הקטע היה העיקרון, שדווקא באודי "ילד" בן 18 כן יכול להנות מהשירות המינימאלי הזה. אז למי שלא הבין, אני כן מברך את ההתנהלות, את היוזמה ואת הרצון. הדרך לעומת זאת קצת לוקה בחסר.
  2. דר, אני דיי בדעה שלך לגבי עניין הביטוח והאפשרויות המוגבלות של רנו. אבל, כדי לגשת לשם בביטחון מלא כמו שאתה מציג, ובגילך כדי שתידע דבר או שתיים על הרכבים שאתה בא לנהוג בהם ולאו דווקא ממדריך הרכב של וואלה או אתר אחר המספק נתונים טכניים בלבד. כי, כן מדובר במגאן ספורט שמחירה כ-190,000 ש"ח, וכן מדובר באותה מגאן שמצויידת במגדש טורבו. למגאן ספורט ה"סטנדרטית" יש 225 כ"ס ולא זכור לי שאיי פעם הגיעה לכן מגאן ספורט מוגדשת בעלת 165 כ"ס. גרסאות ה-R בנתיים אינן מיובאות לארץ, לא של הקליאו ולא של המגאן. למרות שאולי יהיו שינויים בעתיד.
  3. אם חשבתי שהם העלו רף עם ה-C-CLASS, שהעיצוב שלה מדהים(!) במיוחד בגרסת ה-AMG. פה הם ממש הגזימו! הרכב הוא אחד המכוערים שראיתי עם העתקות מרכבים אחרים. איכס
  4. דר, אין משהו אישי נגדך, אבל כדי שתעשה קצת שיעורי בית. למגאן ספורט (שהיא מבית רנו ) דווקא כן יש 225 כוחות-סוס שהם קצת יותר מ-197.
  5. זאת הסיבה שכנראה אני מסתייג מלחזור למותג. ההתנהלות שלהם, וצורת ההתייחסות שלהם ללקוחות 'שלא נראים להם' פשוט מרתיחה. גם אני ביקשתי כבר מזמן, עוד לפני האירוע, לבצע נסיעת מבחן במגאן ספורט. הם החליטו מאחר שאני בן 22, אין לי את הזכות לנהוג עליה (כנראה באמת בגלל עניין הביטוח) וכנראה אין לי גם את היכולות לרכוש אותה. * בנוגע לעניין הביטוח, אני יודע שבמתכוון הם לא עשו ביטוח לנהגים מתחת לגיל 24. הפסד לקוחות שלהם. למה ב-אודי כן אפשר לעשות נסיעת מבחן ב-S3?! לאחר מספר צעקות בטלפון, חזר אליי נציג מרנו שהצטער על כל המהומה וביקש שאני יבוא עם הוריי. לצערי וכנראה גם לצערם, הוריי לא יכולים להתפנות לדברים מסוג זה בחודשים הקרובים עקב העבודה של אבי ולימודייה של אימי. אני, בעבודתי בחצי השנה האחרונה בתחום הרכב, למדתי לא לשלול אף לקוח. כנראה שבקרסו עדיין לא למדו את זה והמכירות שלהם כנראה בשמיים (רמז לזה שלא - החזרת חטיבת הספורט ). נהנתי מאוד מהקליאו שהייתה ברשותי בעבר, אבל כנראה אהנה ממותג אחר בעתיד. בכל אופן, אני חסכתי מעצמי את ההגעה היום. אני מקווה שכל מי שכן אגיע, אכן נהנה מהאירוע ויהנה גם מרכב כזה בעתיד.
  6. אני ראיתי שנמצא שם גם סעיף בטיחות, ולכן הסוויפט שנטולת מערכת ה-ESP שברכבים כאלו היא מערכת שהיא בגדר חובה- צריכה לרדת מהפרק. אני אולי לא ריאלי, אבל הקליאו, הפאביה ואפילו הגולף (שבשבילה תצטרך טיפה למתוח את התקציב כדי לקבל את הגירסה האוטומטית) יהיו ראליות יותר. שוב, גם הפאביה המאובזרת ביותר שתכלול מערכת ESP ו-6 כריות אוויר תחסוך לבחור פה כ-15K ש"ח. אם החברה לא סובלת מהבגיר הרובוטי 'הלא מוצלח' של טויוטה ופיאט אז גם הקורולה והפונטו עדיפות על הסוויפט.
  7. הרבה נכתב על הרכב. גם אני כתבתי לא מעט שורות. אתה מוזמן לבצע חיפוש.
  8. למכירה מספר פריטים לרנו ולרנו קליאו (גם ספורט) בפרט: המוצרים והמחירים (פרטים ותמונות למטה): פנסים אחוריים של רנו קליאו מדור שני, שנים 99-02 - מחיר: 200 ש"ח מנורת ערפל בודדת לרכבי רנו (קליאו, מגאן) משנים 99-02 - מחיר: 120 ש"ח סט מדבקות לרנו קליאו ספורט ומנועי 2 ליטר - מחיר: 50 ש"ח הכל ביחד - 300 ש"ח! טלפון ופרטים נוספים בתחתית המודעה. פנסים אחוריים של רנו קליאו פנסים אחוריים מקוריים של קליאו מדור שני, הצורה הראשונה. מתאים לשנים 99-02. משומשים במצב חדש! ללא סדקים ושיפשופים וכד'. פנס ערפל בודד לרכבי רנו פנס ערפל מקורי בודד. מתאים לרכבי רנו מסוג קליאו ומגאן ואולי גם אחרים. מתאים לשנים 99-02. סט מדבקות לרנו קליאו ספורט סט מדבקות שהוזמן במיוחד מחו"ל הכולל: 2 מדבקות Clio Cup 172 1 מדבקת 2.0 1 מדבקת 16V לפרטים נוספים: בהודעות פרטיות למי שמעוניין לבוא ולקחת: 054-6291111 טל
  9. נכון, אתה צודק. אני רק אמרתי שבחבילת מיגון הכוללת של סקודה יש גם מרימי שמשות שזה דבר חיוני לכל דבר. בנוסף ציינתי שחבילת המיגון הוא בגדר חובה לחברות הביטוח, אך ניתן שלא להתקין אותה בסקודה. אור, מה שצגת פה זה דבר אחר. את זה אפשר לקבל.
  10. אור, אני לא יודע באיזה עולם אתה חי או איזה רכבים יש לך. 'מרימי שמשות' יש היום כמעט לכל רכב. בסקודה יש אפשרות לקבל את זה כחלק מחבילת מיגון. כדי שתעשה קצת שיעורי בית ואח"כ תגיב.
  11. אור, "מרימי שמשות" זה לא חלונות חשמל או מרימים אוטומטיים של החלונות חשמל. "מרימי שמשות" זה מנגנון שמרים את השמשות במקרה שהשארת אותן פתוחות ויצאת מהרכב; המנגנון מרים את החלונות בעת ההפעלה של האזעקה. Caveman, יכול להיות שבסקאוט זה משהו אחר או שלא הבנת נכון. בכל אופן, לא נראה לי שאתה נהג מונית ותגיע ל-100K ק"מ בשנה.
  12. תקרא שוב, עודכן.
  13. המחיר הוא 118,900 ש"ח על הרכב, ו-1,529 ש"ח על האגרת רישוי - סה"כ: 120,429 ש"ח לרכב על הכביש. הערכת מיגון שביטוח מחייב (שכוללת: אזעקה, מרימי שמשות, קודן, איתוראן/פוינטר לבחירה ועלוקה) אבל גם לא חובה להתקין אותה אצלנו. בסקודההערכה עולה עולה 1,690 ש"ח. האחריות היא לשנתיים או 200K ק"מ. הראשון מבניהם. בימים אלו ממש יש הטבה על הדגמים המאובזרים של סקודה - משמע גם על הסקאוט. יש 3 אפשרויות לרמות איבזור (רומסטר, רומסטר פלוס וסקאוט) ו-3 אופציות לגימור פנימי. לרכב אין הנעת 4X4, אלא הנעה קידמית בלבד.
  14. אתה מדבר על האוטו או הבחורה? ותיקון טעות, היא נמכרה לבת של שר-התחבורה ולא הביטחון. שכחתי שהוא קודם
  15. יש הרבה יותר. מידע פנימי רק לפני חודש וחצי הבת של שר-התחבורה שלנו לקחה רומסטר סקאוט אדומה.
  16. באמת רכב יפה! אוראל סחטיין על הצילומים ראיתי אותה בדיוק לפני ששוחררה. תתחדשו!
  17. כוח-סוס

    תמונות | VAGz

    טוב, אני עדיין עם פה פעור! נעזוב לרגע את זה שכל מכונית יותר מדהימה מהשניה! איכות הצילום והעריכה כאן שואפות לשלמות! וואו!
  18. מצטרף לשאלה. חלק מן ההודעות נהיה קצת מעיק.
  19. רכב מדהים! נהנה כל פעם לקרוא ומהתמונות מחדש... לגבי הג'אנטים, חפש משהו יפה ומקורי (אפילו אם זה יקח זמן) ואל תבחר בג'אנטים הקיימים כבר מתוצרת פיג'ו. זאת דעתי. לא חסרים LENSO או OZ (ועוד מספר חברות) שיכולים להיראות מליון דולר כל הרכב שלך.
  20. כוח-סוס

    הצוללת... כחולה!

    הרמן יקר, לוח השעונים הנוכחי נועד להוזיל את עלויות ייצור הרכב. אני מזמין אותך להתרשם מהלוח הנוכחי, שכן חלקכם יכולים להתאכזב ממנו, אך הוא ממצא את כל הנתונים הדרושים. הייתה אפשרות של הוספת 1,200 ש"ח למחיר הרכב וככה פשוט הוא היה נמכר עם הלוח שעונים 'המפורט'. למה זה לא נעשה? לוח השעונים "המתוחכם" יותר כולל בנוסף למחשב הדרך בחלקו האמצעי, שורת תצוגה המכילה את פרטי המצב בו נמצא הרדיו המקורי של החברה (תחנות, ווליום, מספר שיר וכד').. עקב כך, שסקודה לא רצתה להיות כמו חברות אחרות (ואני לא יזכיר שמות), לא הוכנסו 'עודף' פריטים לרכב שכן ישנה אפשרות להוסיפם ועדיין להגיע למחיר זול וכדאי מהמתחרות. היא רצתה לבוא ולתת את האופציה של בחירת אגף האודיו (מה שקורה בדר"כ) על-ידי הקונה.
  21. זה נושא מעניין מאוד שכן אני שקלתי (ועדיין שוקל) כרכישה עתידית את המיאטה NC. אבל בכל זאת, כחובב כוח ולאחר נסיעת מבחן על ה-NC, חשבתי פשוט לוותר על השלב הזה ופשוט 'לקפוץ' לשלב ה-S2000. כמובן שאני מודע להבדלים בין הרכבים (חוץ ממחירי האחזקה, ולכן נושא זה מעניין אותי גם) ולאופי הנהיגה שצריך לנהוג ב-S2000 בחיי היום יום. מה שכן, פה נכנסת עוד התלבטות. בין שיקול של קניית NC ממודלים חדשים יותר (על סף חדשה) לבין קניית S2000 שנוסעת על כבישינו כבר 4-5 שנים. אשמח לשמוע, כמו Moonlight Theory, עוד תגובות בנושא.
  22. כוח-סוס

    הצוללת... כחולה!

    ישנה אפשרות לקבל את לוח המחוונים המפורט יותר עם תצוגת פירוט של המערכת המקורית (אם רוכשים אותה גם) כתוספת.
  23. הקפצונת 3 פריטים אחרונים: פנסים אחוריים של רנו קליאו מדור שני, שנים 99-02 - מחיר: 200 ש"ח מנורת ערפל בודדת לרכבי רנו (קליאו, מגאן) משנים 99-02 - מחיר: 120 ש"ח סט מדבקות לרנו קליאו ספורט ומנועי 2 ליטר - מחיר: 50 ש"ח
  24. בתור אחד שקצת מכיר את התקנון של המחירון : רק במידה והרכב עומד בקריטריונים תקבל מחירון. חלק מהקריטריונים: ללא תאונות ידיים פרטיות מספר ידייים נורמלי (עד 3) בהתחשב בשנים תאריך טסט ק"מ סביר יוש עוד כמה משתנים. אם ישנה בעיה כלשהי, אתה מוזמן לפנות אלי ולהתייעץ איתי.
  25. סיאט משתייכת לקונצרן פוולספאגן החל מתחילת שנות ה-2000. מאז, היצא המנועים שלה ומערכות נוספות כן שייכות ללהוריה הגרמניים. בשנת 94 מכלולי ההנעה עדיין היו ספרדיים. מכך שנובע שהמנוע ברכבך הוא ספרדי למהדרין. המנועים הגרמניים ידועים כאמינים ועמידים יותר. לא בהרכח כחזקים יותר, גם בשוואה לפוולספאגן באותם השנים. איי שם, בשנות ה-90 המוקדמות ייצרה 'פורשה' מנוע ששכן לו בסיאט מלאגה. כמובן שלא מדובר על מנוע ספורטיבי מבית פורשה שאנו מכירים היום ואז.
×
×
  • תוכן חדש...