כל הקטע של נקמות וסגירות חשבון, הרס בשנייה אחת את כל ההנאה שהייתה לי ולהרבה מאוד אחרים מהתוכנית הזאת....
חבל שהמודחים לא למדו, וגם ההפקה- כלום אבל פשוט כלום מההפקה שנמצאת מעבר לים - בארה"ב!
חבל שהמודחים לא למדו להעריך את מי שהצליח לשלוח אותם הבייתה אחד אחרי השני והתמרמרו על מר גורלם
ועל כך שלא הגיעו לגמר.
חבל שהקנאה פשוט אכלה את כל המודחים ועל-כך אף אחד מהם (!) לא נתן קול אחד לדן, שהיה אמור לזכות. חבל.
ואני לא איזה כוסית מתחסדרת, כמו חצי מצופות התוכנית שבוחרות את נועם על-פי מראהו.
מבחינת אסטרטגיה, יכולות משחק, חשיבה ותיכנון - דן היה רמה אחת אם לא 10 רמות מעל כולם!
חבל שמושיק המתייפייף מציג את עצמו כהגון, ישר ובעל ערכים מוסריים, ובדיוק 5 דקות לאחר סיום התוכנית-
הוא התנהג כמו ערס מגעיל ומצוי מצוי בתוכנית הרכב של אלי אילדיס (העולם המוטורי).
חבל שהיה להם קשה עם המציאות המרה, והם הרסו ל-90% מצופי התוכנית.
חבל, שכל בית בישראל, וכל הילדים שצפו בתוכנית צריכים ללמוד ש-אם בוכים, אז זוכים.
במילה אחת חבל.
באמת שהערכתי חלק מן המודחים (בטח שלא את ליה! יאק) ואת הדרך שהם עברו בתוכנית,
אבל בשנייה אחת ובעוד כמה ראיונות הם נראו לי כמו אנשים שפלים בלי כבוד עצמי ומוסריות.
אנשים שלא יודעים להפסיד לטובים מהם.
חבל.