Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. אני אישית מדדתי נתונים אחרים, אבל רכבי המבחן שלנו כנראה הם לא בדיוק הרכבים המתאימים לבדיקת הנושא. שמחתי לשמוע עוד הערות.
  2. טעות אחת קטנה; גיר הטיפרוניק של הפאביה בעל 6 יחסי העברה נותן תריכת דלק דומה אף מאוד לגיר הידני. הפאביה החדשה הקדימה את אחיותיה, הפולו והאביזה, בכך שהגיעה אלינו כבר עם השלדה שעתידית של הקונצרן שעתידה להגיע על הפולו. מדובר במנוע 1.6 החדש של פוולספאגן ובמערכות רבות (כגון גיר ומערכת היגוי) מבית היוצר הגרמני. הרכב מאובזר מאוד ובעל איכות ייצור טובה למדיי. אומנם הפאביה קיבלה "רק" 4 כוכבי בטיחות במבחן, אך בגרסת הסטנדרטית ביותר היא כוללת, כמו שציינת: 4 כריות אוויר, ABS, מערכת קריסת דוושת+הגה+מנוע, ESP (מערכת שאין בכל רכב במיוחד בטווח המחירים הזה הזה) ועוד דבר או שניים שאיני זוכר. כדי לקבל הצעה קונקרטית יותר על הפאביה, שלח לי הודעה פרטית. * הכותב (אני) הינו עובד צ'מפיון. סקודה, אם נדייק.
  3. כוח-סוס

    הצוללת... כחולה!

    הגג הינו תוסף בתשלום. יש אפשרות להתקנה מקומית, כמו שאוראל אמר- אבל גם אני לא הייתי ממליץ. בכל אופן, לא היתה פאביה 1.6 ידנית עם הצבע שאוראל בחר ועם סאנרוף במלאי ולכן הם העדיפו לוותר עליה. אם הם היו מעוניינים לחכות לסאנרוף (שזה רכב שלא היה במלאי), היו פותחים להם הזמנה ישירה מול צ'כיה והרכב היה מגיע בעגינה של הספינה הבאה. תקופה של בין חודש וחצי ל-3 חודשים.
  4. צדק יש רק בבית משפט! או לפחות אמור להיות שם על דבר אחד אני לא אתווכח; בכדורסל, יש לחולון את הקהל הכי טוב וחם בארץ!
  5. כוח-סוס

    הצוללת... כחולה!

    מי שמענויין בפרטים אודות נושאי המימון + הסברים כאלה ואחרים מוזמן להרים טלפון מחר החל מהשעה 9 בבוקר למספר 3440* מכל טלפון. שיבקש אותי - טל. דרך-אגב, אנחנו עושים יום מכירות ענק עם המון מבצעים והטבות במהלך הסופ"ש הקרוב. בהרשמה בלבד. פרטים נוספים בטלפון שצויין הנ"ל. (שוב, להתקשר ולבקש אותי. מומלץ לציין שראיתם את המודעה ב-'קארס' )
  6. כוח-סוס

    הצוללת... כחולה!

    הרכב באמת נראה קצת גבוה, אבל שנוהגים בו לא מרגישים בזאת כל כך. גם במציאות הוא נראה הרבה פחות גבוה מאשר הוא נראה בתמונות. דרך אגב, אוראל, אמא שלך לא בקשה להחליף את הוילון לירוק?
  7. כוח-סוס

    הצוללת... כחולה!

    כי עוד אין יצור מסודר בעולם של ה-vRS
  8. כוח-סוס

    הצוללת... כחולה!

    תכלס, גם אני שעברתי לקליאו הגג לא היה חסר לי
  9. כוח-סוס

    הצוללת... כחולה!

    אוראל, חבל שלא היה במלאי דגם עם סאנרוף. במיוחד שעכשיו נותנים אותו כמעט בחינם (ואתה בטח יודע על מה אני מדבר )
  10. כוח-סוס

    הצוללת... כחולה!

    קודם כל תתחדש אוראל! אכן כן בסוף לא ראיתי אותך, אבל ראיתי את אמא שלך באה בבוקר עם האיביזה. היית מרים טלפון או שולח הודעה. בטח בזמן שהיית- אכלתי או הייתי למעלה. הפאביות החדשות (במיוחד בגרסאות הספורט והאלגנס) נמכרות כמו לחמניות! זה פשוט טירוף כמויות המסירות שמתבצעות שם כל יום. ביום רביעי יצא לי לנהוג על ה-1.6 ספורט הידנית (לא שלך ), רכב פשוט מדהים! תהנה ושמור עליו. מסתבר שמצאתי אחלה מקום עבודה ושוב, תתחדש!
  11. כוח-סוס

    [צבא]קבלת גימלים

    איך ידעתי שתגיב... אני בתור המפקד של לאון לשעבר , חייב לציין שדבריו הם הנכונים והמדוייקים ביותר. אין כמו להיות אזרח!
  12. כל הקטע של נקמות וסגירות חשבון, הרס בשנייה אחת את כל ההנאה שהייתה לי ולהרבה מאוד אחרים מהתוכנית הזאת.... חבל שהמודחים לא למדו, וגם ההפקה- כלום אבל פשוט כלום מההפקה שנמצאת מעבר לים - בארה"ב! חבל שהמודחים לא למדו להעריך את מי שהצליח לשלוח אותם הבייתה אחד אחרי השני והתמרמרו על מר גורלם ועל כך שלא הגיעו לגמר. חבל שהקנאה פשוט אכלה את כל המודחים ועל-כך אף אחד מהם (!) לא נתן קול אחד לדן, שהיה אמור לזכות. חבל. ואני לא איזה כוסית מתחסדרת, כמו חצי מצופות התוכנית שבוחרות את נועם על-פי מראהו. מבחינת אסטרטגיה, יכולות משחק, חשיבה ותיכנון - דן היה רמה אחת אם לא 10 רמות מעל כולם! חבל שמושיק המתייפייף מציג את עצמו כהגון, ישר ובעל ערכים מוסריים, ובדיוק 5 דקות לאחר סיום התוכנית- הוא התנהג כמו ערס מגעיל ומצוי מצוי בתוכנית הרכב של אלי אילדיס (העולם המוטורי). חבל שהיה להם קשה עם המציאות המרה, והם הרסו ל-90% מצופי התוכנית. חבל, שכל בית בישראל, וכל הילדים שצפו בתוכנית צריכים ללמוד ש-אם בוכים, אז זוכים. במילה אחת חבל. באמת שהערכתי חלק מן המודחים (בטח שלא את ליה! יאק) ואת הדרך שהם עברו בתוכנית, אבל בשנייה אחת ובעוד כמה ראיונות הם נראו לי כמו אנשים שפלים בלי כבוד עצמי ומוסריות. אנשים שלא יודעים להפסיד לטובים מהם. חבל.
  13. היום, גם המנורות הקידמיות נמכרו. מה נשאר? פנסים אחוריים של רנו קליאו מדור שני, שנים 99-02 - מחיר: 200 ש"ח מנורת ערפל בודדת לרכבי רנו (קליאו, מגאן) משנים 99-02 - מחיר: 120 ש"ח סט מדבקות לרנו קליאו ספורט ומנועי 2 ליטר - מחיר: 50 ש"ח בלי כסף
  14. ב-110 אלף שקלים היא יכולה לקנות אחלה רומסטר שבעולם! ואם היא מעוניינת באיבזור נוסף - התוספת היא לא גדולה כלל. רכב ענק (!!!) במרחב הפנימי כמובן, גיר טיפ' 6 היל' ובטיחותי מאוד: מערכת ESP, הוא זכה ב-5 כוכבי בטיחות. וזה עוד לפני שנכנסנו לאמינות של קבוצת הרכבים האלה. זה נכון שה-TSI מצויינת, אך היא לא זולה כלל.
  15. אני הייתי בודק את הסקודה רומסטר.
  16. 4 הפריטים עדיין מוצעים למכירה
  17. נכון, גם הגיר של קליאו הוא גיר 'רך' יחסית שהרבה קליאויים היו דרושים בהחלפתו. בדר"כ זה היה קורה אחרי החלפת שמן גיר (שלא לפי הוראות היצרן) במוסכי החברה ואחרי נהיגה מסיבית מאוד. יריב, הגיר של ה-20VT משנים 2001-2 הוא אותו גיר כמו של ה-FR וה-CUPRA? אם כן, משהו כאן קצת מסריח עם הדגמים האלו. בכל אופן, נתון המכירות של ה-CUPRA ירד פלאים.
  18. גם הסוגרים של הגלגלים נכמרו. מה נשאר? מנורות דרך מדגם PHILIPS BlueVision, סוג: HB3 - מחיר: 170 ש"ח פנסים אחוריים של רנו קליאו מדור שני, שנים 99-02 - מחיר: 200 ש"ח מנורת ערפל בודדת לרכבי רנו (קליאו, מגאן) משנים 99-02 - מחיר: 120 ש"ח סט מדבקות לרנו קליאו ספורט ומנועי 2 ליטר - מחיר: 50 ש"ח
  19. הטיגרה הכי יפה שראיתי!!! ללא כל צל של ספק. שמור עליה
  20. יש בזה משהו, אבל זה לא רק זה. עידן, האיביזה שלך עשתה את תחילת דרכה עם 150 סוסים במספר לא מבוטל של ק"מ. דבר שני, אתה נוהג בזהירות יתרה, לעומת נהגים אחרים. הגיר של הקופרה חלש משמעותית ואינו מתאים ל-180 כ"ס. הוכח, ולא על-ידי. נקודה.
  21. שכחת לציין שאתה נוהג על FR ולא על CUPRA. הגיר מתנהג בקלות יתרה עם 150 הסוסים ולא עם 180 סוסים.
  22. אני לא משמיץ את הקופרה בתור רכב. אני אפילו יכול להגיד שבהגדרה כללית, היא מהווה אולי את התמורה הטובה ביותר לשקל. אבל, לא רק מההודעות בפורום VAG, אני יודע על מספר לא מבוטל של קופרות עם בעיות גיר חוזרות ונשנות. תיקונים שארכו זמן רב מהצפוי, ולא תמיד החברה נהגה בהם בעין יפה (מדובר על המוסכים כמובן). ואל תשכח, רכב שתוקן במיוחד בהתחלת דרכו, לא תמיד יחזור להיות מה שהיה (במיוחד שהתיקון מתבצע במוסכי צ'מפיון). כנראה, הגיר של הקופרה רך וחלש יחסית ל-180 כוחות-הסוס שהמנוע מייצר, ולכן היא זולה כל-כך. אם היו משקיעים בגיר, ושמים לדוגמא את הגיר של ה-TT קוואטרו כמו שהורכב בלאון 4, אני לא מאמין שהיינו שמועים על בעיות כאלה, אבך היינו שומעים על תוספת גדולה במחיר.
×
×
  • תוכן חדש...