Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. ולי נשאר להסכים עם כל מילה שכתבת. אכן הבנאדם חובב מדבקות. הג'אנטים שמורכים על ה-""S4 TDI"" הם הג'אנטים של דגמי ה-A4 בעלי מנוע 2 ליטר.
  2. לספקנים ולכל אלה שקבעו קביעות חד משמעיות: יש כ-3-4 רכבים מסוג גולף R32 MK4 בארצנו. אכן, כמו שאייל אמר, בעבר אחת מהן הוצעה למכירה בסכום לא מבוטל. גם 309GTI ישנה בארץ, ואני ראיתי (וצילמתי) לפחות אחת דיי מקורית בפ"ת. וגם RX8 נראתה במו עיניי לפני כשנה וחצי בת"א.
  3. כוח-סוס

    הרכב החדש שלי .

    תתחדש! יפייפיה! הלוואי עליי ביום מן הימים
  4. אכן מדובר על גרסה חדשה לטוארג. לא ענייני שאף חברה תפתח מלחמה עם פוולקספאגן.
  5. אתה מוכן להפסיק לבלבל את המוח עם חוסר הידע שלך וביסוס טענותיך על בסיס כמה שורות ומשפטים של עוד אנשים שלא מחזיקים/החזיקו/יחזיקו את הרכב לעולם. נכון, שכאן, בנושא הזה תראה יותר בעלי קליאו מגיבים מכיוון שבאופן כזה או אחר כותבים כאן את דברים הלא נכונים. ומי יתקן את אותם שטויות שנכתבו כאן? בעלים של מאזדה?! טיוטה?! אולי סובארו?! לא יזיק לך להריץ חיפוש קצר עם מושג בטיימינג בשאר המכוניות בארץ כולל הגולף GTI (וגם לשאול כמה מבעליהן) מהי עלות ההחלפה. עלות החלפה של טיימינג בגולף היא כ-1,500 ש"ח כולל חלקים ועובדה. וזה אם אני ממש עדין. כל החלפה שנייה מתווסף עוד חלק שעולה כ-800-900 שקל. ככה יצא בגולף שמחליפים חגורה אחת ל-3 שנים (2 חוגורות ב-6 ואפילו פחות) ואפילו פחות (כמו בקליאו דיברו כאן ). יוצא שכל 5 שנים ישנם 2 החלפות של טיימינג בגולף = כ-3,800 שקל. בקליאו (אם מחליפים רק טיימינג) זה יוצא כ-3,500 שקל (והגזמתי המחיר) ל-4.5 שנים. אז מה ההבדל?!?! והמחירים נכונים גם לגבי משפחתיות יפנימטיות. נכון שבקליאו מתווספים עוד חלקים ועוד עבודה כי הטיפול גדול, אבל אף אחד לא בירר מה מתווסף בגולף?! וכמה זה יוצא בסוף?!?! * לכל בעלי הגולף, סליחה על הדוגמא. אני לא העלתי את סוג הרכב. הלאה. כנראה שאף פעם לא אחזקתה מרצדס, ב.מ.וו, אודי, לקסוס וכד'. לא מאשים אותך אבל סתם כדי לחדד לך את חוש בשמיעה/ראייה, בלקסוס (ויש לי הרבה ניסיון ברכב הזה) החלפת שמן ופילטרים עולה קרוב ל-1,500 ש"ח. השמן מזהב?! לא יודע, אבל אלה העלויות. אז נחסוך את דברינו על הטיימינג. מה גם שמרבית המרצדסים והלקסוסים מונעים באמצעות שרשרת ולא חגורה. הלאה. קשה לטפל בלקיאו ספורט?! אולי, אבל דברייך הן מהן הגזמה. הקליאו היא עוד "חייה" מבית צרפת "האהובה" עלינו, כמו הפיג'ו וגם הסיטרואן. זאת סוג של אהבה, לא ברירת מחדל. מתאים לך? יופי, לא מתאים? הלאה. להחליף נורה ע"י פירוק טמבון?! טוב דיי, פה נמאס לי כבר. כבר נשבר לי לבזבז כח על לענות לך. הייתי עדיין, טל
  6. דובר פה על סטנדרטיות. אביזה "משופרת" תצרוך יותר דלק והבלאי אצלה יהיה מהיר יותר וגדול יותר. מה גם שתדרש לבצע טיפולים במועדים קצרים יותר. בקיצור, 'אי אפשר לערבב מים עם שמן'. הלאה. רוני סיכם נכון את הנושא. אם אתה רוצה לחלק את זה ל-2,3,4 או 5 זה לא משנה. בחישוב הכללי זה יוצא אותו חישוב, רק מתחלק לכל אדם בצורה אחרת. אתה אומר פה שבעצם שחלק מן האנשים ישלמו הרבה כסף על הטיפולים, אבל מצד שני אנשים אחרים "ירוויחו" ויחזיקו את הקליאו בעלויות אפסיות...? לפי חישוב מתמטי פשוט זה נקרא קיזוז. פרק בנושא "השתלמות" יבוא מאוחר יותר. למה 2,000 שקל ברקסים אחוריים? ככה. כי זה לא 2,000 שקל. רפידות קידמיות ואחוריות + צלחות בלימה אחוריות (הכוללות מייסבים המייקרים את הנושא) וצלחות בלימה קידמיות + עבודה = עולים כמעט 3,000 שקל כולל המע"מ. הכל כולל הכל, ומדובר על חלקים מקוריים ועבודה שמתבצעים במוסכי קרסו הידועים לשמצה. א. ברוב המיקרים יוחלפו רק הרפידות עקב אי צורך בהחלפת צלחות הבלימה בכל טיפול. ב. מערכת הבלימה בקליאו הינה מערכת בלימה מצויינת והיא אחת מנקודות הזכות הרבות של הרכב. דברים כאלה לפעמים יקרים יותר. דלק? 98? גם רכבים מוגדשים, ובמיוחד המשופרים דיי מחוייבים לנסוע על האוקטן המיוחל. זה שלא כולם ממלאים 98- זו כבר בעייה אחרת. ובלי קשר יש מה שנקרא "פזומט". היום ה-"פזומט" אפילו נותן אפשרות למילוי בכל תחנות החברה, ולא רק בתחנה אחת מוגדרת. מה הוא נותן? נכון, זאת לא עלות של 95. אך 90 אג' לליטר 98 הינם מחיר זול מאוד וכדאי. ולא נזכיר את מצב הדלק בארץ
  7. קונדסון, היא דווקא עלתה בסביבות ה-320K. אבל זה לא משנה כרגע. ומה יש להשוות בין ה-106 לקליאו. תשוו בין ה-306 לקליאו. זה הדבר הקרוב יותר. ההשוואה של 106 לקליאו, זה כמו השוואה של מיאטה NC ל-S2000 (הנה היא שוב חזרה ).
  8. לירן, אני אבקש שוב פעם לעשות את מה שליאור ביקש/אמר, תקראו הכל ולא חלקי תגובות. אל תיקח את עלויות הטיפולים של הקליאו ותקבע שהם נחשבים לעלויות החאזקה היחידות. האחזקה בדר"כ מורכבת מ: עלויות טיפולים ירידת ערך מחיר ביטוחים וטסט עלויות הדלק ואם שכחתי משהו, אתה/ם מוזמן/ים להוסיף. ככה, שגם אני, גם רוני וגם אחרים מציינים שבעלות כללית שנתית של הקליאו יוצא שהיא לא יקרה כלל לאחזקה ואף זולה מהרבה מכוניות אחרות. למצוא הוט-טאצ' צרפתייה במצב הגון ושמור למכירה, זה כמעט כמו הסיכוי לזכות בטוטו/לוטו. ואני לא כלל מגזים. הקליאו היא הדבר האחרון, סוג של שריד להוט טאצ' הצרפתי "של פעם". עריכה: ביטון, אני נתתי הערכה כללית על הנושא. ל-S2000 אין מה לחפש בנושא. אני לא הזכרתי אותה.
  9. מר 911 יקר, החלפת הפלאגים (המקוריים, וניתן להשיג פלאגים זהים ומקוריים בחצי מחיר) כולל עבודתם כן נכללים בטיפול "הענק". חפש את הודעתי הקודמת, ואת הקישורים המתאימים. קודם כל, מחירי השוק של ה-Type R וה-S2000 עדיין יקרים משמעותית. והקליאו ממש לא נופלת, אם לא מתעלה על ה-Type R. ודרך אגב, אחזקת פעם S2000 ? ביררת מהן עלויות האחזקה של כזה רכב ? אתה יודע שישנם חלקים ברכב זה שכלל לא נמצאים במחסני החברה בארץ וכדי להשיג אותם אתה צריך לחכות זמן מה (ארוך בדר"כ) ולשלם לא מעט כסף ? גם חגורת הטיימינג של ה-S2000 היא לא חגורת טיימינג של סיוויק. תברר לפני שאתה זורק סתם דברים לאוויר. ביטון היקר, ליאור הוא לא זה שהזכיר את נושא ב-S2000. דרך אגב, לפי "המחירון", מחירה של דגם ב-S2000 משנת 2002 מופיע בסביבות ב-120K, שזה אומר (ונדמה לי שאני יודע מחירון) כ-1/3 מעלותה המקורית. לכן, לפני הסקת מסקנות וקביעת עובדות מדעיות - בדר"כ עושים מחקר. רק בדר"כ. לגבי שווה/לא שווה - זאת בחירת הרוכש ואותו אדם שמפש את הרכב הנ"ל. הקליאו היא לא סוג של ברירת מחדל. אני ממש לא אוהב אנשים שלא היו בעלים של הרכב או שלא חוו אחזקה של אחת כזאת ויכולים לבוא ולתת חוות דעת. גם את אלה שמחזיקים את הרכב חודש,חודשיים ואפילו שנה - עדיין לא יכולים לתת חוות דעת מלאה, כללית ומקיפה על הרכב. ולכן נמנעתי מלענות ולהסיק מסקנות. רוני לעמות זאת, כבעלים של הרכב מזה כבר שנתיים +, יכול לתת חוות דעת מקיפה ועניינית בנושא, וזה מה שהוא עשה. זה שחולקים עליו - שיחלקו. הוא בנתיים האדם היחידי שיכול לתת חוות דעת עניינית לתווך ארוך ולא קצר ולאמוד מחירים יותר מדוייקים. אני רואה שגם ליאור הגיב תוך כדי התגובה שלי. עוד הבעת עמדה נכונה. בכל אופן, למי שיש שאלות, הוא מוזמן לשאול. ולא לקבוע עובדות על סמך זה ששמע שאצל איזה חבר שלו היה ככה, או שאיזה חבר פורום זרק מחירים בלתי הגיוניים בעליל. המשך יום נעים, טל
  10. הרנו מדהימה! פשוט שיפוץ נהדר! כן ירבו! דרך אגב, איזה מנוע יש ברכב?
  11. שאלה טובה באמת , טוב שהעלת את זה יריב. הייתה איפשהו תשובה לנושא, לא זכור לי היכן.
  12. כרגע מתחלק ל-3, בעתיד (אחרי סיום הלימודים ככל הנראה) אני אדע טוב יותר: STI, EVO או בקטן... MX5 NC.
  13. יריב, זה סוג הפלאג: NGK spark plug PFR6E-10 (plugs) Laser Platinum 3688 לגבי הפלאגים- לפי המוסך המורשה צריך להחליף כל 120K ק"מ אך בדר"כ ההחלפה מתבצעת לפני. בכל אופן, גם את הפלאגים האלה אפשר וכדאי להזמין (מ-EBAY למשל) לפני כדי לחסוך עלויות מיותרות. אפשר לחסוך כ-300-400 שקל מעלותם במוסך. והרשימה עוד יכולה להמשך בחסכונות הבאים: הבאת שמן מנוע, נוזל קירור והלאה. לגבי המסלול. אני מאמין שאם היית מתחרה כנגד ה-CUP, או להבדיל הבדלי הבדלות כנגד הקליאו V6, לא נראה לי שהאיביזה שברשותך הייתה עושה זמנים טובים משלה. ואני מאוד מעריך את האיביזה שברשותך. הקליאו "לא חזקה" דייה בסל"ד נמוך (והדברים נאמרים בלשון המעטה), ולכן רכב במשקל דומה, עם 60-70 יותר כ"ס ושיפורי מתלים- סביר להניח שיעשה תוצאה טובה יותר. איביזה סטנדרתית לא תעשה תוצאה דומה לשלך, גם לא CUPRA. לפי מה שהבנתי גם, הקליאו הגיע למבחן עם צמיגים במצב של מאזדה 3 מליסינג. אחרי שנגמרה תקופת הליסינג ולקינוח, אני מאמין שקליאו עם סט-אפ טוב, צמיגים טובים וקיט קטן של שיפור למנוע שיכלול שבלולון כגון זה: http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2088&pic=1 והקליאו תעשה זמנים הרבה-הרבה יותר טובים משל האיביזה.
  14. יש משהו בדבריך. אם אני לא טועה היה שינוי במחיר עקב מהלך שהוביל מריוס בזמנו עם כמה בעלי קליאו כנגד קרסו.
  15. גיא (וכולם), כתבתי תגובה מסודרת כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1612181&postcount=11 אתה מוזמן לעיין.
  16. אז להלן סדרי הטיפולים בקליאו ספורט MK1 לפי יצרן הרכב: * כל טיפול יבוצע אחת ל-20,000 ק"מ או שנה בהתאם טיפול ראשון - ארד (20,000 ק"מ , שנה) זמן עבודה 1.2 שעות (228 ש"ח) שמנים: שמן מנוע סינטטי, 4.85 ליטר (210 ש"ח) חלפים: מסנן שמן (46 ש"ח) אטם מתכת (10 ש"ח) מסנן אוויר (87 ש"ח) סה"כ: כ-671 ש"ח כולל המע"מ שהתווסף בחישוב הסופי טיפול שני - כסף (40,000 ק"מ , שנתיים) זמן עבודה 1.2 שעות (228 ש"ח) שמנים: שמן מנוע סינטטי, 4.85 ליטר (210 ש"ח) חלפים: מסנן שמן (46 ש"ח) אטם מתכת (10 ש"ח) מסנן אוויר (87 ש"ח) סה"כ: כ-671 ש"ח כולל המע"מ שהתווסף בחישוב הסופי טיפול שלישי - זהב (60,000 ק"מ , 3 שנים) זמן עבודה 4.3 שעות (817 ש"ח) שמנים: שמן מנוע סינטטי, 4.85 ליטר (210 ש"ח) חלפים: מסנן שמן (46 ש"ח) אטם מתכת (10 ש"ח) מסנן דלק (60 ש"ח) מסנן אוויר (87 ש"ח) רצועת (אביזרים) למנוע שטוחה (135 ש"ח) סה"כ: כ-1,577 ש"ח כולל המע"מ שהתווסף בחישוב הסופי טיפול רביעי - כסף (80,000 ק"מ , 4 שנים) זמן עבודה 1.2 שעות (228 ש"ח) שמנים: שמן מנוע סינטטי, 4.85 ליטר (210 ש"ח) חלפים: מסנן שמן (46 ש"ח) אטם מתכת (10 ש"ח) מסנן אוויר (87 ש"ח) סה"כ: כ-671 ש"ח כולל המע"מ שהתווסף בחישוב הסופי טיפול חמישי - ארד (100,000 ק"מ) * במקרה שהרכב הגיע לגיל 5 לפני צבירת הק"מ "הדרושים" יש לבצע החלפת טיימינג, אך בדרך-כלל יבוצע טיפול הפלטינה המקיף, שהוא בעצם הטיופל הבא בסדר הטיפולים. זמן עבודה 1.2 שעות (228 ש"ח) שמנים: שמן מנוע סינטטי, 4.85 ליטר (210 ש"ח) חלפים: מסנן שמן (46 ש"ח) אטם מתכת (10 ש"ח) מסנן אוויר (87 ש"ח) סה"כ: כ-671 ש"ח כולל המע"מ שהתווסף בחישוב הסופי טיפול שישי - פלטינה (120,000 ק"מ , 5 שנים) זמן עבודה 4 שעות (760 ש"ח) זמן עבודה החלפת טיימינג 5.2 שעות (988 ש"ח) שמנים: שמן מנוע סינטטי, 4.85 ליטר (210 ש"ח) חלפים: מסנן שמן (46 ש"ח) אטם מתכת (10 ש"ח) מסנן דלק (60 ש"ח) נוזל בלמים (29 ש"ח) תכשיר להסרת פיח (81 ש"ח) נוזל קירור , 7 ליטר (140 ש"ח) מצתים/פלאגים , 4 יח' (741 ש"ח) מסנן אוויר (87 ש"ח) מע' טיימינג (2,452 ש"ח) רצועת (אביזרים) למנוע שטוחה (135 ש"ח) סה"כ: כ-6,626 ש"ח כולל המע"מ שהתווסף בחישוב הסופי ------------------------------------------------------------------------------------------------ ועכשיו לאחר שקיבלתם את כל המידע הדרוש, אני יגיב. לסדר הטיפולים הנ"ל יכולים להתווסף: פולי מנוע, מותחן לרצועת האיבזרים, שמן גיר וכו'. אבל, ויש אבל גדול! שישבו מתכנני הרכב הזה, רנו קליאו ספורט- למי שכבר הספיק לשכוח, מטרתם הייתה לתכננו כרכב ספורטיבי ככל הניתן בלא עלות גבוהה מדי. יש להזכיר שחלק ממתכנני הרכב שייכים לצוות של רנו ב-F1, ולאור השגיהם בשנים האחרונות, לא נראה לי שיש להוריד ערך מהעניין. בכל אופן, התוצאות ראויות לכל דבר ודעה. אז נכון, בטיפולים מסויימים הקליאו יכולה להיות יקרה יותר מגולף GTI, ממיאטה, מאיביזה טורבו ומעוד עשרות רכבים. אבל, מבחן התוצאה מוכיח אחרת. ונעזוב את זה בצד שבמשך 5 השנים הללו, שאתם מקטרים על עלות הטיפולים, סכומי הכסף שתחסכו בדלק ובביטוחים ישווה את שאר העלויות, אם לא יפחית אותן בסופו של דבר. בקליאו מקבלים הרבה מאוד דברים שלא מקבלים ברכבים אחרים. סוג של שלדה חלומית לרכב הנאה קידמית מבין אלה שהגיעו לארצנו, בשילוב של מנוע חזק. דבר מה המזכיר את ה-306GTI/Rally המדהימה. ונשאר רק להגיד חבל על הפסקת יצורה. שום רכב אחר, לא נותן דבר דומה מבחינת "גרם" של שקל להנאה. לפחות לדעתי, כשאני לוקח בשיקלול: מודל, התנהגות, כוח והוצאות נילוות. אולי האיביזה, הגולף GTI ואחרות מהירות יותר בקו ישר. אולי (זה לא אולי, זה בטוח) המיאטה וה-MR2 מתנהגות בליגה אחרת לגמרי, וטובה יותר משל הקליאו בשל הנע(א)תן האחורית. אבל במבחן התוצאה הסופי, הרודסטרים עדיין יקרות הרבה יותר מהקליאו בעלותם הראשונית במודולים ישנם יותר, ורכבי "הקו ישר" לא יתנהגו כמו שהקליאו מתנהגת. לא יעזור כלום, וחבל על העצבים של אנשים. מי שמחפש קליאו - מחפש קליאו. או שיש לו יותר כסף, ואז הוא יכול להרשות לעצמו cooper s. אם ימצא עלותה הסבירה ביחס לשוק (גם במחיר הגבוה משמעותית מהמחיר שכתוב בספר קטן כזה, שנקרא "מחירון") ביחד עם מחיר הטיפולים עדיין שווה לכל אחד שמחפש רכב ספורטיבי שמתנהג מצויין. "המחיר המפחיד" שמתגלה לעין לאחר הטיפולים הגדולים, מתקזז בסופו של דבר. מיש אל הבין היכן, מוזמן לחזור כמה שורות למעלה. גם אני פחדתי בזמנו מעלות אחזקתה של הקליאו (וקנייתה התעכבה במספר מועט של שנים) ,למרות שהיא לא אצלי הרבה זמן, התבדתי לדעת שלא כך הדבר. הקליאו ממש לא מפחידה כמו שעושים אותה. ושוב, כל אחד עושה את חישוביו לגבי מידת ההנאה שהוא מייחס לשקל. לכל אלה שחושבים שאני מגונן על הרכב בשל כך שאני מוכר אותו עכשיו, אז אין קשר לדבר. אני פשוט מנסה לפתוח עיניים לאנשים שמנסים לסגור אותן בכוח. רק בעלים של הרכב הזה לתווך ארוך יכולים להעיד על הנושא. וצר לי, אני לא אחד כזה. מקווה שהרבה נקודות הובהרו פה. המשך סופ"ש נעים, טל
  17. כן, נכון. אבל תכניס סעיף צמיגים, ברקסים, חלקים מיוחדים כמו אינטרקולר וכד'. אלה גם עולים כלום כסף. אני מאמין שבעלי אימפרזות לאורך השנים יכולים לשפוך יותר אור ואמת לגבי דבריי. לגבי הקליאו, אנשים הופכים פה דברים קצת לשחורים מדי. נכון שהטיפול על כל סעיפיו הוא לא זול בכלל, אך נזרקים פה סכומים שאין להם שחר ודברים. אני יעלה מאוחר יותר את טיפול הטיימינג המקיף על חלקיו ועבודה כפי שמופיע אצלי בטפסים בבית.... עריכה: לפני שאני מעלה את כל החומר והמידע, מישהו יכול לתת לי את המק"ט של רצועת האביזרים? חשוב ביותר.
  18. תצטרך לשאול כאן אנשים שמבינים יותר ממני בתחום.
  19. אם אתה כבר חושב (מכיוון שאני לא ראיתי, אני לא אעריך) שמצאת אקסמפלר טוב ואתה כבר מעוניין לשפץ/להחליף מנוע, אז תנסה להוריד עוד קצת במחיר, ואז הייתי מציע לך כבר לחשוב על השתלה של מנוע 16V. גם תהיה מבסוט יותר וגם רכבך יהיה חזק יותר. וכך בסכום דומה למה שתיכננת להוציא תוכל לקבל הרבה יותר.
  20. 5 שנים או 120,000 ק"מ, אבל מומלץ בדר"כ לבדוק לפני.
  21. כוח-סוס

    E92 M3 vs. IS-F vs. S2000 vs. 350z

    הלקסוס, מנסיון יושבת (לדעתי) על שלדה טובה יותר והגיר שלה הרבה יותר מוצלח משל ב.מ.וו. הגיר של ה-LS460 החדשה הוא בגדר דבר מדהים! מכל הרבעייה - אני הייתי בוחר את ה-350Z. אבל זוהי רק בחירה שלי.
  22. רעיון נחמד אבל הקליאו שברשותי עשתה את טיפול הטיימינג המלא לא מזמן
  23. ואחת ש...?
  24. כוח-סוס

    התחדשתי!

    זהו! נשברתי אני חייב להגיב. MX3 היא לא קופה. קופה- פירוש המילה הוא "חתוך" (בצרפתית). הכוונה היא לגרסה "חתוכה" של רכב מאותו דגם - גדול יותר, כאשר נפח הפנים של הרכב קטן בעקבות "חיתוך" זה. התוצאה היא בד"כ ויתור על הדלתות האחוריות והארכת הדלתות הקידמיות (סוג של תוצאה עיצובית). כמו שהוזכר בעבר, גם העדרה של קורה B ברכב מרמז על השינוי שעבר למטרת היותו "קופה". בכל אופן, מרבית הרכבים המוגדרים כקופה, והם בעצם בלעלי 3 דלתות - הם אינם קופה, גם אם משרד התחבורה/השם השיווקי מגדיר אותם כך. היום קיימים גם רכבי קופה בעלי 4 דלתות - כדוגמת המרצדס CLS. ונעבור ל-פולו. אז ככה, לפוולספאגן פולו ישנם מספר דגמים. אני יתייחס לדור הנוכחי שבעל הרכב קנה. בשנת 2000 התמזג הדור הנ"ל עם דורו הקודם, והתחילו להופיע בו המנועים הבאים תחת תתי הדגם: 2 תתי דגם 1.4: דגם אחד בעל מנוע 1.4 ליטר עם 8 שסתומים המייצר 60 כ"ס. הדגם השני, גם הוא בעל מנוע 1.4 ליטר, אבל עם 16 שסתומים (כמו של הבחור שהתחדש) המייצר 75 כ"ס. שניהם מוצגים כאותו רכב ע"י אותם סמלים. בדר"כ גרסת ה-16V (לא הדגם!) נמכרה עם רמת הגימור הגבוהה יותר. תת דגם 16V: מופיע בדרך כלל במרכב 3 דלתות אך ישנו גם ב-5. מאחור אפשר לראות בבירור מצד ימין את כיתוב ה-16V (בדור הקודם הכיתוב היה מצד שמאל). ברכב זה שוכן מנוע 1.4 ליטר בעל 16 שסתומים, המייצר 100 כ"ס. דגם זה נחשב ל-"ספורטיבי לייט" לפני גרסת ה-GTI. הדגם בדרך מאובזר יותר מגרסאות ה-1.4 הרגילות ומגיע עם סאנרוף מקורי. תת דגם GTI: לא ארחיב יוצר מדי, אבל גם תת דגם זה מופיע בדרך כלל במרכב 3 דלתות אך ישנו גם ב-5. תת דגם זה נבדל משאר הדגמים ברמת האיבזור המיוחצנת שלו יותר. להלן כמה פריטים שאפשר להבחים בהם: פסי קישוט וידיות בצבע הרכב, סאנרוף מקורי, ג'אנטים של חברת BBS עם צמיגים בחתך נמוך, פנסי קסנון, מושבים ספורטיבים ועוד. ברכב זה שוכן מנוע 1.6 ליטר, 16 שסתומים במייצר 125 כ"ס. הוא נחשב לתת הדגם הספורטיבי ביותר של דגם הפולו לאותם שנים. -------------------------------------------------------------------------------------------- מגוון הרכבים חולק ל-2 רמות גימור: טרדליין(בסיסי) וקומפרטליין(מפואר), ול-2 סוגי מרכב: 5 דלתות ו-3 דלתות. בדגמי ה-1.4 היה ניתן לבחור בין גיר אוטומט לידני. ב-16V וב-GTI הדיר היה ידני בלבד. ל-GTI הייתה רמת גימור אחרת. הגבוהה היותר. תוספות (ואני יודע שהחסרתי דברים וגם תתי דגמים נוספים) יתקבלו בברכה, מקווה שעכשיו הכל יותר ברור. טל
×
×
  • תוכן חדש...