-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
אחרי הירידה במכירות של הקופרה, העלייה בלוחות על קופרות למכירה, ואחרי ששמעתי שמספיק קופרות 'שברו' גיר אחרי פחות מחצי שנה מהיום שיצאו - הייתי חושב שוב.
-
הריי בתכלס, ה-R8 יותר בכיוון השוואה לקאררה S4. אבל פה נכנס סעיף המחיר שהוא כמעט כפול, לרעת האודי. הריי שבסכום שאתה רוכש R8,א תה יכול לרכוש 911 turbo שהיא כדאית הרבה יותר. ה-R8 V10 TT תהיה אולי כדאית יותר, חזקה יותר ומטורפת יותר מה-911 turbo, אך בטח תעלה גם פי 2. עניין של שיקול למחיר. במיוחד בשביל רוני, שהכסף כבר לא יספיק לו פה *** איפשהו בכתיבת השורות למעלה, התחלתי לחוש בכך שלכל אחד בארצנו יש את הסכומים הדרושים לקניית הרכב. זרמו עם הסגנון.
-
תודה רבה לכולם סופ סופ הגשמתי חלום וקניתי קבריולט
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של yotamix בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יצאו יפים אחרי נקיון, אבל אני עדיין לא אוהב אותם. עניין של טעם אישי. בכל אופן, זהו הסעיף האחרון שהייתי מציע לך לחשוב עליו אחרי היישור קו וסידוריי הפחחות שתיכננת. -
גם לפני שנת 2004 לא היו דגמי 180. רק בשנת הדגם 2004 הגיעו מספר יח' קטן של GTI 180. כמו כן, גם 3 יח' בודדות (אם אני זוכר נכון) מהדגם R32 הגיעו באותה השנה לארצנו.
-
תודה רבה לכולם סופ סופ הגשמתי חלום וקניתי קבריולט
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של yotamix בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ידנית או אוטומטית? אני הייתי מתחיל ביישור קו, שיתן לך רקע מלא אודות הרכב ומצבו המכני והמכלולי. לאחר מכן, פונה לתחום הפחחות והצבע, תוך הקפדה על עבודה נקייה ולא חאפרית. לבסוף הייתי שקול החלפת ג'אנטים לספורטייביים ויפים יותר (עם אישרו מסודר, ולא מכרום ומידה 22 אינצ'). בכל זאת, החישוקים האלה דיי אנמים. -
היה ידוע. אכן יפה וכל הכבוד. אבל, אחרי שה-911 דיי שולטת בתחום הזה (אם לי הייתה את היכולת והאפשרות, אני הייתי מעדיף 911 turbo על פני ה-R8 ) אני באמת אתפעל שפרארי תתחל לשווק בארץ (גם 2-3 דגמים בשנה זה בסדר ).
-
זה לא נכון בדיוק. השאלה אילו מכלולים נפגעו? לפעמים יש גם רכיבים תקינים מרידו מרכבים ששופרו. הכל אפשר לאזן. וגם רכבים שכובו מיד לאחר גמר נסיעתם- לא תמיד תהיה בעיה עם כך. השאלה היא איך נסעו ברכב לפני שכיבו אותו? יש כמה שאלות שחשובות במידה שרכב מסוג זה ננהג בצורה סבירה (בכל זאת רכב ספורטיבי): באילו שמנים הוא טופל ואחת לכל כמה ק"מ/שנים? (יש דגש על שמן סינטטי מלא במנועים מסוג זה) היכן הרכב טופל? ואילו חלקים הורכבו/הוחלפו במהלך השנים? יש לבדוק עם המוכר (בהתאם ליד) כיצד בערך ננהג הרכב, ואיך הוא נשמר? (בשאלות כגון: המתנת דקה-שתיים לאחר שהתנעת את הרכב [בשביל התחלת העברת השמנים המכלולי המנוע]? לאחר נסיעה מאומצת, האם נתת לרכב להתקרר מעט בעודו דלוק?) עקב כך שהרכב מוגדש, יש הוראות טיפול מפורטות לדגם זה, שבדר"כ אם לא ננקטו, והרכב אינו טופל נכון- עלויות התיקון יהיו גבוהות מהצפוי (תלוי בסוג הבלאי)? מומלץ לחפש רכב עם מעט ידיים שהבעלים מודעים לכל ההיסטוריה המלאה של הרכב. עם זאת לא תמיד מספר בעלים קטן הוא גורם לקניית הרכב מאחר שהם יכולים להיות חאפרים בעצמם. מספר הק"מ לא אמור להפחיד אותך (וכמובן עדיף שכמה ק"מ סביר ונמוך). המנוע הספציפי הזה נחשב לאחד האמינים בקונצרן ובשוק הרכב בכלל.
-
הייתה גם הייתה דור 3. לרמת הגימור GTI של גולף MK3 היה מנוע 2 ליטר אטמוספרי שהפיק 150 כ"ס (בדומה לאיביזה קופרה). מספר יח' בודדות הגיעו לארץ ביבוא אישי, ואיני יודע כמה נוסעות על כבישי ארתנו עוד היום. אבל, גם לי נראה שהבחור כותרת מתכוון לדור הרביעי. בכל זאת משנת 1999 שווק הדור הרביעי והתחילה הפסקת שיווקו של הדור השלישי. כדאי? כן. הגולף GTI מדור הרביעי הינו רכב מהנה ביותר בהרה תחומים; איכות הרכבה, צורה, אי-חוסר בכוח, אמינות גרמנית. האמינות נסבלת? אם הרכב טופל נכון- כן. בכל זאת, רכב גרמני וחזק שבא מ'בית טוב'. עלויות חלפים נדירים לפעמים יכולות להיות יקרות מעט. צריכת דלק? 1 ל-9.5-10 בממוצע. תחליט אתה אם זה הגיוני לך. נוחות נסיעה? לא שונה עד כדי כך. אייל יעיד טוב יותר עקב כך שבשנתיים האחרות הוא החזיק ג'נריישן 1.6 ליטר וכיום GTI.
-
תודה רבה לכולם סופ סופ הגשמתי חלום וקניתי קבריולט
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של yotamix בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נראית שמורה מאוד. אתה מוזמן להעלות עוד תמונות. דרך אגב, מה המצב הגג? היא ידנית? -
תודה רבה לכולם סופ סופ הגשמתי חלום וקניתי קבריולט
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של yotamix בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תתחדש! תמונות אף פעם לא הזיקו לאף אחד -
סתם שאלה לגבי הגיר החדש; לפי נתוני וואלה, לאיבו X בעלת הגיר ה"אוטומטי" כפול המצמדים (SST) נתוני תאוצה של 6.3 מ-0 ל-100 ק"מש ואילו לגיר הידני ה"פשוט" נתוני תאוצה של 5.4 שניות מ-0 ל-100. ופה מגיעה התמיהה שלי. אנחנו הורגלנו, שהגירים בעלי צמד המצמדים (כדוגמת ה-DSG הגרמני) מעבירים הילוכים בצורה מהירה ונקייה יותר מיד אדם, ולכן נתוני התאוצה וכן העברת ההילוכים של רכב בעל גיר כזה מהירים יותר. איך פה קורה, שהאיבו בעלת הגיר הנ"ל איטית יותר בכמעט שנייה (!!!) אחת שלמה מהגיר הידני? זה מרמז על גיר שאולי לא מתאים לאופי הרכב? (וכמובן שאל תקחו את תגובותי למקום רחוק מדיי. אכן לא נהגתי, וכנראה גם לא אנהג על הרכב בזמן (כמה שנים טובות) הקרוב )
-
[למכירה] מספר פריטים לרנו ולקליאו בפרט
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
upצ'י -
קליאו כן, ולאון בערך. תוכל למצוא לאון 4 (שנת 2002) שמורה, אבל החיפוש יערך הרבה זמן (נותרו כ-17 יחידות על כבישי ארצנו). או לאון 20VT (משנת 2003) שצריך לקוות שמצבה יהיה מזהיר. גם בשנה הזאת לא עלו יותר מדיי יחידות על כבישי ארצנו.
-
מסכים עם שניכם. גם לדעתי לאון 20VT, הדגם עם ההנעה הקידמית משנת 2003 יספק את צרכיו. מה שכן, נראה לי שהחיפוש יקח לא מעט זמן ויהיה צורך למתוח את התקציב בעשירייה בערך.
-
בסכום שאתה מציד ניתן למצוא רכבים משנים 1999 עד 2002-3. יש לך אופציות כגון: איביזה טורבו (20VT) משנים 2001-2002 גולף GTI משנים 1999-2000 (אם נכנסות בתקציב) רנו קליאו ספורט משנים 2001-2002 טויוטה יאריס T-SPORT (אם כי חלשה מעט, 105 כ"ס) לעוד רעיונות, אתם מוזמים להוסיף. על כולם ניתן למצוא "ים" של מידע בפורום, ע"י הקשת המילים הרלוונטיות באפשרות החיפוש.
-
סימן שלא קראת את כל ההודעות בשירשור הנוכחי ובשירשורים קודמים. ביקורת אני יודע לקבל, השמצות לא. כאשר מתארים את הקליאו כסוג של סוסיתא עם אחזקה של פורשה לעומת פרארי (ה-GTI למי שלא הבין) עם אחזקה של סובארו ג'אסטי- זה כבר לא לעניין. שבת שלום.
-
תקרא טוב, חתיכת כלומניק. אתה מכיר את המשפט: זה לא הגיל, העיקר התרגיל (תחביר המשפט לא משנה כרגע). זה משפט שאין לו קשר לעולם המוטורי, אך כאן, בנוסף לשטויות שלך שגם הן לא מתאימות לדפי הפורום, המשפט הזה מתאים את עצמו בהחלט. אז, את הרגשי נחיתות שלך ואת הרמת ידע שלך (או יותר נכון, שאתה חושב שיש לך) תשמור לעצמך. מה שאני יכול ללמוד בשנה או בחודש, אתה גם ב-10 שנים לא ל תצליח ללמוד. גם אם תנסה. תחזור ל-GTI שלך, ותעזוב את האנשים כאן בפורום בשקט עם המלצותייך ההזויות וביקורותייך חסרות הטעם והידע. הריי אתה לא ענייני, לא מקצועי וחסר כל טעם בדעותייך. אנא, השלם שיעורי בית וחזור לכיתה. שבת שלום.
-
ומי שרוצה לדעת את האמת על ה-GTI בטח צריך לשאול אותך. לא?! אייל, די נשבר לי. אין לך מושג בגרוש. כמה חארטות ושטויות אפשר לקורא ממה שאתה רושם. עשה טובה, ותתארגן על איזה פורום GTI משלך. אתה לא יודע לקרוא/לקבל/וגם לכתוב ביקורת. לא נורא, זה האופי שלך כנראה.
-
הרמתי להנחתה? איפה בדיוק?! הלאה. למה מכרתי? סיבות אישיות. לפרט? אני צריך את הכסף ללימודים? אתה מן הסתם אמור לדעת שלימודי תואר ראשון עולים כסף (ולא מעט) ולא בדיור אפשר לעבוד וללמוד כמו שצריך באותה תקופה. לפחות אני. הלאה. למה לקח כל-כך הרבה זמן? פה זה כבר נהיה הזוי. בתור מהנדס (אם אני זוכר נכון) וסתם להשכלה כללית, כדי לקבוע עובדה צריך קודם לברר את הממצאים או לערוך ניסוי עם תוצאות. את שניהם לא עשית. הקליאו שלי נמכרה תוך יומיים. יותר נכון נעשה זכרון דברים מסודר. יומיים למחרת הבחור מודיע לי שאין ברשותו את הכסף. לאחר מכן, לקח יומיים -שלוש לאנשים להתעדכן שהרכב שלי אינו "מכור" כפי שסיפרתי להם לא מזמן בטלפון, כי לבנאדם שהתחייב עליו אין בדיוק את הכסף לרכוש אותו. עוד למה?! כי דרשתי סכום כסף מסויים שלדעתי היה שווה את הרכב. ולא, לא הייתי מוכן להתפשר 'רק כדי להעיף אותה'. ושאלה אחרונה, כי אין לי כח יותר לקביעות המדופלמות שלך, מהי לדעתך התקדמות מהגולף GTI MK4?
-
אין לי כבר כוח לכמויות השטויות שנכתבות כאן לפעמים. אייל, במיוחד אצלך, זה כבר מתחיל להראות כמו רגשי נחיתות. הגולף שלך כן משעממת (תקרא עד הסוף) ביחסית לספורטיביות אחרות (במיוחד מול הצרפתיות) - תשלים עם זה. זה שהיא מאובזרת יותר, בנוייה טוב יותר, מוגדשת -זה משהו אחר. רכב ספורט? ממש לא.. ואף אחד לא השמיץ אותך או את הגולף שברשותך (למיטה זכרוני השמתי רק את צ'מפיון, וגם את קרסו) עד עכשיו איני מבין מדוע שוב הגבת בצורה מתקיפה. אומרים שההגנה הכי טובה היא התקפה. אני אומר "סייג לחוכמה שתיקה". נ.ב. אם יש לך שאלות נוספות לגבי אחזקת הרכבים שלי, אתה מוזמן לשאול בפרטי. כמדומני, לא היה לך עשירית ממה שהיה לי בגיל שלי. ולא, לא הייתה לי שום תמיכה כלכלית מהוריי.
-
רועי לאחר בדיקה מקיפה והשוואת מחירים (טיפולים תקופתיים ואחרים לפי ק"מ/שנים/בלאי) דווקא נמצאו הבדלים משמעותיים, אם כי אפילו זניחים ומקרים מסויימים אף הפוכים. מה גם שהביטוח של הלקיאו זול משמעותי מהגולף, וכך גם צריכת הדלק ואגרת הרישוי השנתית. זה לא עניין של התנפלות, פשוט בעבר הוצגו כאן רק הדעות השליליות לגבי הטיפולים בה (וזה לא היה מן הנמנע עקב יחס החברה), והדעות החיוביות נעלמו להן. מן הסתם, פחות ידובר על טיפוליים סדרתיים שעברו "בשלום". כמו-כן ניתן לחפש גם את המושג "צ'מפיון" במנגנון החיפוש של האתר. אני כמעט בטוח שלא ימצא שירשור חיובי אחד. וכיום, אחרי שאיני מחזיק יותר ב-"צרפתייה המשוגעת", אני עדיין נוטה לדבוק באותן דעות וקביעות שהוכחו לגבי הקליאו. עריכה: מסכים עם כל מילה של רוני בסעיף ב'.
-
אני כבר מציע לך ללכת למחסנים בבית או אפילו להתקשר לשרותי הביטחון של מדינת ישראל ולהשאיל שחפץ. אייל לא יאהב את דברייך על הגולף, למרות אני, מסכים עם כל מילה. בנוגע לקליאו. הדור השני של הקליאו בנוייה בצורה שהיא טובה יותר מהדור הראשון. אך לדעתי, ולדעת מומחים ממני, הדור הראשון מהנה יותר לנהיגה עקב העדר אי אלה בקרות ותוספות משקל למינהן. נקודת הטורפה היחידה של הדור הראשון היא ה-ABS שנכנס מוקדם מדיי לפעולה. אבל אתה תרגיש את זה רק בתנאי מסלול. חיסרון נוסף שמתרגלים אליו (במיוחד במעבר מרכב מוגדש) הוא העדר הכוח בסל"ד נמוך. הקליאו מהנה בכל קנה מידה אפשרי. התנהגות מעולה (אחרונת הצרפתיות עם תקשורת הגה מצויינת), אין חיסכון באיבזור וגם כוח לא חסר. לדעתי, אחת התמורות היותר טובות שיש בארצנו לכסף. אז נכון שמוסכי החברה אינם מהטובים בארץ (גם לא צ'מפיון), ומחירי החלפים והטיפולים הגדולים קצת יקרים (וכאן גם צ'מפיון), אך מחירי האחזקה הכוללת של הקליאו הינם סבירים בהחלט לרכב ספורטיבי שנותן כל-כך הרבה. מחירי הביטוח זולים, יחסית למנוע 2 ליטר- הרכב אינו "זולל" דלק (12:1 לי בממוצע), טסט זול עקב השיוך לקבוצה 3 וטיפולים סדרתיים במחירי "העם" הרגילים. שאלות מיוחדות? טל
-
[למכירה] מספר פריטים לרנו ולקליאו בפרט
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
האגזוז נלקח. שאר חמשת הפריטים עדיין מוצעים למכירה. טל -
הוא סוף סוף מגשים את החלום שלו ענק!!!
