אני יוסיף על המכוניות של ההורים.
אבא (עקב כך שגם אני נהגתי ברכב אני ייתן את חוות דעתי)
דגם הרכב: לקסוס LS400 שנת 98
צריכת הדלק של הרכב (משולב): שערורייתית! ממוצע של 1:8 (כאשר רוב הנסיעות הן מחוץ לעיר!!), בעיר הממוצע הוא 1:5
הרכב מבקר במוסך: הרכב עבר אצלנו כמעט 50,000 ק"מ: כל 10,000 ק"מ (שמנים, פילטרים, תיקוני תקלות), מקרים חריגים
הרכב אצלי אבא: כמעט שנתיים
אני אוהב ברכב: הנעה אחורית, ענק, כוח (!!!), נוחות (הרבה יותר נוחה מה-LS460 החדשה. הרכב הנוכחי הוא סלון בכל קנה מידה שמתארים), איבזור, מפנק, אמין בצורה יחסית
אני לא מרוצה ברכב: ענק (זה לטוב ולרע), עלויות הביקורים במוסך שעולה מספיק כסף, דלק, חלקי חילוף יקרים מאוד
תוחלף בקרוב: לקסוס GS300 משנים 2007-8, לקסוס LS430 משנים 2002-3
אמא
דגם הרכב: פורד פוקוס 2001 1.6 סדאן
צריכת הדלק של הרכב (משולב): לא נבדקה במדוייק, אך סובבת סביב 1:12 (רוב הנסיעות הן עירוניות)
הרכב מבקר במוסך: עדיין לא ביקר
הרכב אצלה: 3 חודשים
יותר נכון מה אמא אוהבת: מרווחת יחסית למשפחתית, אמינה, זולה לתחזוקה, מראה
אמא לא אוהבת ברכב (יותר נכון אני): המוגבלויות בהתקנת מערכת שמע אפטרמרקט, חלשה מעט (לדעתי)
תוחלף עוד הרבה זמן: בשלב הבא אמא רוצה רק ג'יפ