Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. הקטע בסוף בסרטון הראשון הרג אותי! ענק! בסרטון השני, כמעט והמשאית עלתה על הילדה... איזה אנשים מפגרים יש בעולם הזה!
  2. ליביו תודה. כמו שזה נראה, כמעט ואין משחקים מתאימים. מה שגורם לי לחשוב ולוותר על ההשקעה. מה בנוגע למשחק: Forza Motorsport 2 ?
  3. קודם כל, תודה רבה. Dirt תומך בהילוכים או רק בהגה? כי בכל מקרה תיכננתי לרכוש אותו. מה בנוגע למשחקים כמו: Gran Turismo 5 Gran Turismo HD (מישהו יודע מה ההבדל בניהם? או שזה בעתם אותו משחק?) Burnout Paradise (מי שיודע) Race Driver: GRID נם יתמכו במנגון ה-6 הילוכים?
  4. שלום לכולם, אני מעוניין במידע על משחקי פלייסטיישן 3 שתומכים בהגה מסוג G25? וכן במיוחד במשחקים התומכים במצב "הידני" של הגיר בעל ה-6 הילוכים? גם מידע על משחקים עתידיים, שיצאו ויתאימו לסוג ההגה יכול לעזור. תודה מראש על העזרה, טל
  5. ליאור, דווקא אני, שהחלפתי ל-TRX ב-MK1, כן הרגשתי שינוי לטובה וההעברה 'קלה' יותר של ההילוכים. אחרי התחממות של הרכב, בכלל- ההילוכים עוברים כמו חמאה.
  6. נשמע מעניין. שווה מחקר, בעיקר במכוניות עם קיבולת גדולה במיכל הדלק שלהם
  7. הונדה S2000 דגם 04' - 184,000 (לפי מחירון לוי יצחק) לפני שיקלולים כאלה ואחרים
  8. גם אני ימליץ על חיפוש ונעילה עד לשאלה עניינית
  9. מדהימה!!! עברתי תמונה תמונה וגם ראיתי את הסרטון- אין דברים כאלה! וואוו!
  10. זאת התשובה שמסכמת את כל הנושא הזה. פשוט מחדל על סף בושה לאלה שהשקיעו ממיטב כספם על קיטים איכותיים ואיבזרים נוספים על מנת להציג את האור בצורה נכונה ובטיחותית. אין פה שום דבר אחר, מלבד התארגנות של יבואני הרכב "הקטנים" שמפסידים כסף אודות כך שהאזרח הפשוט בוחר להתקין קיטים איכותיים יותר בפחות כסף בצורה עצמאית ולא מרוקן את כיסיו על תוספת של החברה + התקנות חאפריות של קיטים זולים ברמה נמוכה על מכוניות בלי יכולת אופטיקה מינימאלית = הבאה לתודעה כללית ומציאת סיבה לפגיעה בכולם! ללא יוצא מן הכלל. עוד סוג של פס/בוז/*ין שהמדינה שלנו שמה עלינו.
  11. אני יוסיף על המכוניות של ההורים. אבא (עקב כך שגם אני נהגתי ברכב אני ייתן את חוות דעתי) דגם הרכב: לקסוס LS400 שנת 98 צריכת הדלק של הרכב (משולב): שערורייתית! ממוצע של 1:8 (כאשר רוב הנסיעות הן מחוץ לעיר!!), בעיר הממוצע הוא 1:5 הרכב מבקר במוסך: הרכב עבר אצלנו כמעט 50,000 ק"מ: כל 10,000 ק"מ (שמנים, פילטרים, תיקוני תקלות), מקרים חריגים הרכב אצלי אבא: כמעט שנתיים אני אוהב ברכב: הנעה אחורית, ענק, כוח (!!!), נוחות (הרבה יותר נוחה מה-LS460 החדשה. הרכב הנוכחי הוא סלון בכל קנה מידה שמתארים), איבזור, מפנק, אמין בצורה יחסית אני לא מרוצה ברכב: ענק (זה לטוב ולרע), עלויות הביקורים במוסך שעולה מספיק כסף, דלק, חלקי חילוף יקרים מאוד תוחלף בקרוב: לקסוס GS300 משנים 2007-8, לקסוס LS430 משנים 2002-3 אמא דגם הרכב: פורד פוקוס 2001 1.6 סדאן צריכת הדלק של הרכב (משולב): לא נבדקה במדוייק, אך סובבת סביב 1:12 (רוב הנסיעות הן עירוניות) הרכב מבקר במוסך: עדיין לא ביקר הרכב אצלה: 3 חודשים יותר נכון מה אמא אוהבת: מרווחת יחסית למשפחתית, אמינה, זולה לתחזוקה, מראה אמא לא אוהבת ברכב (יותר נכון אני): המוגבלויות בהתקנת מערכת שמע אפטרמרקט, חלשה מעט (לדעתי) תוחלף עוד הרבה זמן: בשלב הבא אמא רוצה רק ג'יפ
  12. תתחדש! היא יפייפיה! (כנראה השלב הבא גם שלי) הוצאת אותה מהחברה או מאדם שפשוט קם על צד לא נכון בבוקר?
  13. כוח-סוס

    תראו M/// קניתי

    זהו!!!!! מושלמת! אני מתחיל להזיל פה ריר...
  14. התשובות באדום.
  15. בטוטו או בלוטו. בעצם גםלילה אחד עם (הרבה) מזל בקזינו יכול להניב סכומים יפים.
  16. אחרי 7 וחצי חודשים (ואני עד היום אומר שעשיתי טעות שמכרתי אותה) עם הפולו, ואחרי שהיה בידיי ספר הטיפולים המלא של הפולו מיומה הראשון על הכביש עקב כך שאני הייתי היד השנייה (בעלים 01) של הרכב + קריאת אין-ספור מאמרים/ביקורות/בעיות ופיתרונן/טיפולים, אני יכול להגיד שיש לי את הידע והניסיון הדרוש, או לפחות המינימאלי בלתת חוות דעת על הרכב. והיא תהיה חיובית מאוד.
  17. עזוב גיא, זה כבר מתחיל להיות מגעיל. גם הבנאדם וגם סגנון ואופי התגובה שלו. אייל, צר לי ואולי לא יהיה נעים לך לקרוא, אבל את מתנהג כמו ילדה בת 4 ואתה מתחיל להחליא פה אנשים בתגובתייך חסרות הטעם והערך. לי פשוט נמאס לקורא את מגוון השטויות שאתה רושם ואת אוסף החירטוטים ו"הבולשיט" שאתה מציג עקב נסיונך הגדול והעשיר בתחום. אז אני יחדש לך- אין לך את זה. לא את סגנון התגובה המקובל והמבוקש בשירשור ולא את הניסיון שהינך חושב שיש ברשותך. בתור בעלים של קליאו ספורט כיום ובעבר של פולו GTI, אני רק יכול להגיד לך שדברייך חסרי דקויות ואפילו אינם נכונים כלל. יתר על כך, אתה מטעה אנשים בתגובתיך עקב חוסר נסיונך, ואני ירשה לעצמי לצרף את המילה הזאת- המובהק. אני יסכם את דבריי בכך שאקח 2 מילים מתגובותו של גיא שנכתבה מעליי: "שא ברכה"!
  18. דגם הרכב: רנו קליאו ספורט 2001 דור ראשון צריכת הדלק של הרכב (משולב): 1:12.7 ( כמובן שמתודלקת 98 ) הרכב מבקר במוסך: פעם בשנה לטיפול סדרתי (עקב כך שממוצע הק"מ נמוך מהדרוש בין טיפול לטיפול) הרכב אצלי: שנה אני אוהב ברכב: גודל, כוח, התנהגות, נוחות, פרקטיות, חסכנות בדלק (עניין יחסי) אני לא מרוצה ברכב: מה שזיו אמר: פלסטיקה (צרפתים מז^%#)- למרות שאצלי לא מורגשים רעשים אך איכות יצורם אינו מלהיב, טיפולים יקרים (קרסו ^%#) הייתי מחליף אותו ברכב הבא שלי: מיאטה NC, אימפרזה STI - בהתאם לאותה תקופת הצורך, יכולת האחזקה, הרצון והפרקטיות
  19. כוח-סוס

    תראו M/// קניתי

    ללא כל צל של ספק- היא אחת המדהימות! לדעתי, יפה יותר אפילו מהדגמים החדשים של ה-M. כמו שכבר הזכירו מעליי, אנג'ל אייז והיא מושלמת! נשאר לי רק לאחל לך מזל-טוב ושתתחדש על האקסמפלר המדהים הזה! תהנה ממנה כמה שתוכל ושתשמור עלייה יפה כמו שהיא היום. פשוט הנאה לעיניים.
  20. אני רק אומר שצריך להזהר ולפתוח יותר מזוג עייניים. "החרטה" הראשונה התגלתה במספר הידיים האמיתי.
  21. נדב, לדעתך, הנתונים לא קצת מחשידים כשמשקללים אותם ביחד עם הסכום שהוא דורש..?
  22. אני הייתי מציע לך לחפש לאון 20VT. עניין לא קל בשלו הוא. גם איביזה מוקשחת עם סט של קפיצים ובולמים טובים יכולה לענות על דרישותייך.
  23. בנתיים, הדברים היחידים שאתה עושה הם להצית אש/לנסות לכבות אש עם דלק (ולא משנה כרגע האוקטן). יכול להיות שזה דיי מעצבן שאני אומר לך את הדברים בפנים (או לפחות על דפי הפורום) אבל זאת המציאות וזוהי האמת, ואתה חייב להתחיל להתמודד איתה. אל תנסה להיות ליצן הכיתה (הפורום), כי זה ממש, אבל ממש כבר לא מצחיק. קח את זה לאן שתרצה, דבריי בנושא הנ"ל בתרד זה הסתיימו. לאורון, בגולף אתה מקבל תמורה מצויינת לכסף, למרות שגולף הספורטיבית (משמע GTI) בדור הרביעי (והשלישי, שהגיע לארצנו ביבוא אישי בלבד) אינה דומה לרכב ספורטיבי, והיא דיי מגושמת במצבה הסטנדרטי. דבר זה תוקן בדור ה-5. מה שכן, שינויים אלה ואחרים במתלי הרכב, הקשחת הרכב, החלפה לצמיגים ספורטיביים יותר ועוד- יאפשרו לשיפור התנהגותה של הגולף. איכות החומרים מצויינת ולא מקרקשת או מרעישה. לדעתי, החלק היותר יקר ונפוץ בהחלפתו במנוע ה-20VT הוא דווקא הקוייל, ולאו דווקא הפלאגים (שאותם מחליפים אחת ל-60K ק"מ). מה שכן, אסור לחסוך ולו שקל אחד באיכות השמנים והחלפים כדי לא לשלם ביוקר מאוחר יותר. ה-GTI שותה קצת יותר ממשפחתית 1.6 אוטומטית הודות למשקלה (כן אייל, אני מוכן להתערב על זה ). ניתן להגיע להספקים גבוהים יותר במנוע 20VT בקלות יתרה והוא נחשב לאחד האמינים של הקונצרן.
  24. אייל, עם זאת שאני מכבד אותך מאוד, לפעמים אתה נוטה להרוס שירשורים, וסתם לגרום לאנשים להוסיף עוד כמה מניות שליליות אצלם לגבייך. אחרי שתנהג בבוגאטי ויירון, תהיה לך הזכות להעביר את דעותייך בעודף ציניות. כרגע, אתה נוהג רק בגולף GTI "שכל אחד" יכול להרשות לעצמו אחת כזאת.
  25. אני בנתיים ישמור על שתיקה (טפו טפו טפו )
×
×
  • תוכן חדש...