אני את הלאון שלי קניתי "בטעות" לאחר שחיפשתי הוט-טאצ' ספורטיבית.
אני לא מצטער לרגע על כל-יום שהיא הייתה אצלי, אבל פשוט היא לא התאימה לצרכיי.
אתה הולך לעשות את אחת הקניות היותר כדאיות שלך בחיים!
ועכשיו אני יסביר למה.
במחיר שאתה רוכש לך אחת כזאת (גם אם הוא גבוה משמעותית מהמחירון, וסביר להניח שזה כך) אתה מקבל רכב אדיר!
מנוע 1.8T גמיש ואחד מהמוצלחים בקונצרן עם 180 כ"ס, גיר 6 הילוכים שנקלח מאודי TT, הנעת 4X4 אלדקס
ועוד מגוון תוספות ואיבזור - כסאות ספורט, ג'אנטים, בקרות למניהן, סאנרוף, בקרת אקלים, פנסי ערפל ועוד ועוד...
איכות בנייה וחומרים מצויינת! ובכלל, רואים שהרכב יצא ממפעל גרמני! להמחשה: אפילו הדשבורד נקלח מאודי A3.
הכי חשוב, שבעזרת צ'יפ אחד קטנטן אפשר להתחיל כיף כמעט בלתי מוגבל. 210 כוחות-סוס לערך וכמעט 30 קג"מ מומנט, וזה רק התחלה.
הלאון 4 הוא רכב עם מערכת אלדקס וגיר חזק שנועדו לעמוד בהספקים גבוהים! מאוד.
עם ניהול נכון של מערכת האלדקס ותוספת כח משמעותית- אתה תהנה ברמות מטורפות!
המגרעה היחידה של הרכב (כשהוא סטנדרטי בדר"כ) היא המשקל. כמעט 1.5 טון שוקלת הלאון 4. דיי הרבה.
גם נושא החיסכון בדלק לא חזק ברכב זה. אני, בנסיעה משולבת שכללה בעיקר נסיעות לאורך כביש איילון
הגעתי לממוצעים של 9-10 ק"מ לליטר. ואל תשכח שמומלץ למלא 98.
לנושא השוק אין לך מה לדאוג. לפי דבריך הרכב עם נתונים מצויינים. שמירה ואחזקה נכונה של הרכב, אי חיסכון
בטיפולים, ובנוסף כמות האקזמפלרים הנמוכה שנשארה בארצנו לעומת הביקוש הרב לדגם- יכולים לגרום לך ללכת לישון בראש שקט.
רק תיזהר מלוי יצחק בפינה
שוב, לדעתי זאת לא קנייה טובה. זאת קנייה מצויינת!