Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. דווקא היו שמועות על הקופסא בנתניה
  2. אחת?! זה מסנן גם את כל "הערסיות" ממקושרים שלא יודעות אנגלית.
  3. אכן זוועתיים. הקליאו הזאת לא הייתה של מישהי באחד הידיים הקודמים? ובאמת חבל. כל הודעה כזאת גורמת לעוד צביטה בלב.
  4. כמה חבל.... על הרכב כמובן!
  5. מה שנכון נכון. אלעד תהיה חזק ותתחיל לחפש כלה אחרת.
  6. כל אחד ורמתו. לפעמים יש חטיבות יוקרה למכוניות פשוטות יותר ולפעמים יש חטיבות יוקרה למכוניות יוקרה עצמן
  7. כאמור, למכירה פיג'ו 106GTI שנת 99 צבע בורדו יד 4 כ-140,000 ק"מ לא משופרת (סטנדרטית), שמורה להפליא! יפייפיה! מחיר נדרש: 50,000 ש"ח מספר הטלפון יעבור בהודעות פרטיות לאנשים רציניים בלבד שקראו גם את סעיף המחיר. הרכב אינו שלי, אך התבקשתי לרשום זאת.
  8. יפייפיה!!! מדהימה ממש! לדעתי, ג'אנטים לבנים כמו של עומר והיא על סף שלמות. יש משהו בצורה שלה ושל ה-306 (משולשת הדלתות) שאין לו תחליף.
  9. זוג נורות דרך מדגם PHILIPS BlueVision. הגודל הוא HB3 או בשמו האמריקאי 9005. 55W , ו-4000K (גוון האור) נורות איכותיות ביותר! הדבר הכי קרוב לקסנון ללא התקנת קיטים מיוחדים. זוג הנורות נקנה לפני 4 חודשים בלבד (!) מהחנות GTLV בת"א במחיר של 300 ש"ח. תמונה של הנורות מורכבות על הרכב: לפרטים נוספים בהודעות פרטיות או בפלאפון 054-6291111 טל
  10. תתחדש!! נשמח לתמונות גדולות יותר
  11. לא נגמרה השביתה? ובטון קצת יותר רציני, את הניסיוי שעשית אתה יכול למצוא כאן בחיפוש פשוט בהסברים אחרים. גם לגבי המלצותיך- הן כבר נכתבו בעבר עשרות פעמים. בכל מקרה, תודה על השיתוף.
  12. כוח-סוס

    התחדשתי ב205 GTI

    באמת נראית מצויין! תתחדש.
  13. מזל טוב!!
  14. נדב, אם ל בחרת באופצייה הראשונה כבר לבד נראה לי שעדיף, בשבילך, שתשאר עם ה-GTI שברשותך. ככה תוכל להמשיך ולחסוך כסף עד השאיפה הבאה שלך.
  15. מסתבר ששמועות הן כנראה אף פעם לא סתם גל של מילים שנזרקות לאוויר העולם.
  16. אז זהו! שאני לא. ואתה מוזמן לעשות חיפוש. ופה, אני ועוד רבים, נחלוק עלייך. ה-HGT עדיין לא מגיעה לרמתה של ה-GTI. עדיין לא. נ.ב. אחלה הגה יש לך שם
  17. מה קשור לדחוף את הרכבים שאתם נוהגים עליהם כל פעם?! הסיאט חזקה ומפנקת משמעותית מה-HGT וגם כדאית יותר לרכישה. וגם ה-206 מהנה ומומלצת על פני ה-פיאט! מה היא קשורה פה בכלל!? ורון, זה לא נכון בהרכח. זה מתחלק ל-3 גורמים: בלאי, מחירי החלקים ומרווחי הטיפולים.
  18. הפיאט אכן לא קשורה, אבל לא צריך להתייחס לכל תגובה. בסופו של דבר גם אני הייתי ממליץ על ה-FR. אפשרות לשנתון חדש יותר תוך כדי מציאת יותר אקזמפלרים שמורים.
  19. בעיקרון, שני הרנו הן מדור שני. ככה היא נראית לאחר המתיחת פנים:
  20. אייל, אתה ציני יתר על המידה ביומיים האחרונים או שאתה פשוט טוען שכל אחד ממליץ על הרכבים שברשותו? כי לדעתי, זה ממש ללא נכון. יש הכוונה ניסיונית, אך לא המלצות גורפות.
  21. גם לי נראה שהאמירה בדבר שינוי הצמיגים שהיא גרמה לשינוי העיקרי- היא מוגזמת יתר על המידה.
  22. אני את הלאון שלי קניתי "בטעות" לאחר שחיפשתי הוט-טאצ' ספורטיבית. אני לא מצטער לרגע על כל-יום שהיא הייתה אצלי, אבל פשוט היא לא התאימה לצרכיי. אתה הולך לעשות את אחת הקניות היותר כדאיות שלך בחיים! ועכשיו אני יסביר למה. במחיר שאתה רוכש לך אחת כזאת (גם אם הוא גבוה משמעותית מהמחירון, וסביר להניח שזה כך) אתה מקבל רכב אדיר! מנוע 1.8T גמיש ואחד מהמוצלחים בקונצרן עם 180 כ"ס, גיר 6 הילוכים שנקלח מאודי TT, הנעת 4X4 אלדקס ועוד מגוון תוספות ואיבזור - כסאות ספורט, ג'אנטים, בקרות למניהן, סאנרוף, בקרת אקלים, פנסי ערפל ועוד ועוד... איכות בנייה וחומרים מצויינת! ובכלל, רואים שהרכב יצא ממפעל גרמני! להמחשה: אפילו הדשבורד נקלח מאודי A3. הכי חשוב, שבעזרת צ'יפ אחד קטנטן אפשר להתחיל כיף כמעט בלתי מוגבל. 210 כוחות-סוס לערך וכמעט 30 קג"מ מומנט, וזה רק התחלה. הלאון 4 הוא רכב עם מערכת אלדקס וגיר חזק שנועדו לעמוד בהספקים גבוהים! מאוד. עם ניהול נכון של מערכת האלדקס ותוספת כח משמעותית- אתה תהנה ברמות מטורפות! המגרעה היחידה של הרכב (כשהוא סטנדרטי בדר"כ) היא המשקל. כמעט 1.5 טון שוקלת הלאון 4. דיי הרבה. גם נושא החיסכון בדלק לא חזק ברכב זה. אני, בנסיעה משולבת שכללה בעיקר נסיעות לאורך כביש איילון הגעתי לממוצעים של 9-10 ק"מ לליטר. ואל תשכח שמומלץ למלא 98. לנושא השוק אין לך מה לדאוג. לפי דבריך הרכב עם נתונים מצויינים. שמירה ואחזקה נכונה של הרכב, אי חיסכון בטיפולים, ובנוסף כמות האקזמפלרים הנמוכה שנשארה בארצנו לעומת הביקוש הרב לדגם- יכולים לגרום לך ללכת לישון בראש שקט. רק תיזהר מלוי יצחק בפינה שוב, לדעתי זאת לא קנייה טובה. זאת קנייה מצויינת!
  23. ניר, אני לא יהיה קטנוני, אבל גם ב-MK1 יש מערכת מקורית עם שליטה מההגה ובחלקן גם ShiftLight
  24. זה סוג של בעיית תרבות בארץ והמחשה לאדם החושב רק על עצמו. מה לעשות, אבל לא נצליח לשנות את העולם (וגם לא את הנהגים בארץ). עד לפעם הבאה ששוב יוצע איזה רעיון או איסור מטומטם כנגד סוג המכוניות בו אנו נוהגים.
  25. דווקא אני יכול להגיד מניסיון שהפולו GTI רכב אמין מאוד. לפותח הנושא, אתה צודק. אתה חייב להתפשר. רוב המכוניות השמורות מכל הדגמים (גרמניות, צרפתיות וכו') מוחזקות כיום באהבה אצל בעליהן. לכן, תצטרך לחכות בסבלנות עד שאחת מהן תוצא למכירה או שתתפשר בדרישותך.
×
×
  • תוכן חדש...