-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
שאני הגדרתי את יוסי בניון וטל בן-חיים "דבילים" זה קרה ביחס לתגובתך. בשביל זה כתבתי שאני מעדיף להיות "דביל" כמוהם. לעניות העניין, אני מכיר את טל בן-חיים ואת אביו אישית וטל ממש לא אדם מפגר ואפילו יותר מכך. מי שיש לו כישרון והוא באמת דביל- לא מגיע לשום מקום. ראה מקרה אובן עובד. צריך בסופו של דבר את שני המרכיבים. ובקיצור- גם טל בן חיים, יוסי בניון ואחרים הם אנשים איכותיים מאוד שעושים הרבה מאוד כסף. זה שבחרת לציין שהרמה בתחום הזה נמוכה- על זה אני חולק עלייך.
-
אני יתייחס לתחום ולא דווקא לקהל שבו. נמוכה לא נמוכה, אני מעדיף להיות דביל כמו רוב שחקני הכדורגל ולהרוויח את סכומי הכסף שהם מרווחים. ראה דוגמת טל בן-חיים (60,000 ליש"ט לשבוע! ללא פרמיות), יוסי בניון (55,000 ליש"ט לשבוע ללא פרמיות!) ואם לא נלך רחוק שחקנים בארץ שמרווחים בין 150 ל-500 אלף דולר בעונה. ואם שכחנו את אברהם גרנט, שהוא האחרון שאפשר לקורא לו טיפש (ומבין יבין) ומרוויח היום 6 מיליון דולר לעונה!
-
הלוואי שאתה תקבל סרטן! שקול טוב טוב את מילותייך! אפס! (מצטער, אבל גם אתה פשוט דורש!) א. כן, לצערנו זה יקרה, וקרה אפילו תגובה אחת מעלייך. ב. גם קללה היא זוג של התבטאות. ג. שריקות הבוז נשרקו כנגד עמדת השמאל ולא כנגד רבין עצמו. אין כל פסול במעשה אוהדי בית"ר ירושלים. יש פסול במעשה ראשי מכבי חיפה שביישו את עצמם, בביוש את אותו נער ז"ל ששיחק במחלקת הנוער שלהם ונרצח שדוחיפם דבר ללא הקשר והתקוממות כנגד התגרות בחצי מדינה. כל מילה בסלע. גם אני הייתי נגד מעשיו של רבין ז"ל ונגד עמדותיו הפולטיות- אך נכון, רצח זהו אינו פיתרון וגם אני מכבד יום בשנה את זיכרו. אבל, עד לכאן, שכל דבר במדינה הזאת נהיה רבין-רבין רבין! גם חג יהודי (וסליחה שאני צריך להשוות את זה ככה) לא חוגגים פעם בתאריך עיברי ופעם בלועזי. היה טקס לפני שבועיים- די נגמר! זה מספיק. לא זכורים לי טקסים דומים לגנדי ז"ל שנרצח בבירתנו ירושלים. עושים לו טובה ומזכירים אותו פעם בשנה. אין שום צדק וטעם בעונש שניתן לאותם אוהדים. וזה שאוהדי הפועל שרים "שתהיה שואה למכבי", " מכבי נאו-נאצים חזירים" ודברים דומים- זה בסדר?! זה גרוע יותר, ואף אחד לא עושה עם זה כלום! בתור בנאדם שסתבא אחת מצד האבא ז"ל, וסבתא רבא מצד האמא ז"ל היו ניצולות שואה אני מתמרמר כל פעם מחדש באצטדיון ומתפלל שיהיה אוהד הפועל לידי. טל, אוהד מכבי ת"א.
-
בתור ליצן - בטוח! אך, זה רק עניין של זמן..
-
לא מבין במכוניות... מחפש רכב ספורט עד 80 אלף ש"ח
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Z-Matrix בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אייל, אני לא רואה זאת כחסרון, אלא ההפך- כיתרון. כמוך. אני רואה זאת כחיסרון לרוכש הרכב. הוא לא מחפש רכב שנראה "אנונימי". -
מומלץ לגשת לפורום ולכתוב במיוחד כאשר גופך נקי משאריות אלכוהול בדם
-
בהחלט קשה בהצלחה בהמשך!
-
זה לגבי נושא האמינות - רק הזמן ידבר
-
ליאור, זהו באמת המנוע הישן והמוכר בעל ה-20 שסת' או מנוע ה-1.8T החדש עם 16 שתס'? אני הבנתי שההספק עלה מ-150 ל-160 סוסים.
-
לא מבין במכוניות... מחפש רכב ספורט עד 80 אלף ש"ח
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Z-Matrix בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אכן, טל זה השם. אני יוסיף ויחדד על דבריו הנכונים, לטעמי, של רועי. הקליאו "נושכת". תרצו או לא תרצו, ואפשר להתווכח על זה עד מחר- הקליאו "נושכת". היא הרכב האחרון בתקציב שלה (למרות שאין לה תקציב נקוב ) שהייתי ממליץ עליו. נכון שיש נהגים רגועים וסלחניים יותר, ונכון שיש נהגים זהירים, אבל, נהג שרושם כותרת בסגנון "לא מבין במכוניות... מחפש רכב ספורט עד 80 אלף ש"ח"- הוא האדם האחרון שאני ימליץ לו על הרכב הנ"ל. הקליאו בניגוד למאזדה 3/רכב גרמני מקבוצת VAG (כמו שליאור הציג)/כל משפחתית אחרת, נטולת מערכות עזר בנהיגה. ברגע שאותו נהג יבין מה יושב לו מתחת למכסה המנוע- הוא ישכח משאר המכלולים. ליאור יש דבר מה בדברייך. אבל, הגולף GTI והלאון 4 הן זאב בעור של כבש! וזה לא מה שהבחור מחפש פה למיטב הבנתי. תסכים איתי שגולף שלא תצליח לזהות גולף GTI מבחינה חיצונית ללא הסמל. היא נראית כ-1.6 או 2.0 ג'נריישן. כנ"ל עם הלאון 4. רק 4 ג'אנטים וצמד מפלטים מסגירים אותה חיצונית. יונדאי קופה נראית לי באמת כרכב שתתאים לו. -
לא מבין במכוניות... מחפש רכב ספורט עד 80 אלף ש"ח
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Z-Matrix בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זאת דעתי בעניין אחרי חצי שנה על האוטו, לא כל אחד חייב לקבל. נכון שהיא עדיין לא S2000 או נינג'ה יפנית, אך עדיין לדעתי הקליאו לא מתאימה לנהג חדש / רכב ראשון / מישהו שרוצה שיסתכלו עליו. זאת דעתי האישית. -
פה אם אני זוכר נכון, היה לפחות הבדלי משקל.
-
לא מבין במכוניות... מחפש רכב ספורט עד 80 אלף ש"ח
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Z-Matrix בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה קליאו ספורט מה?! הבנאדם מציין שאין לו ידע מוקדם בתחום וישר דוחפים לו את הרכב הזה. מתי כבר תסתיים השביתה?! -
[קניה] סמלים של רנו קליאו וקליאו ספורט
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך קניה - מכוניות ואופנועים בלבד
הקפצונת -
עבודה נקייה ויפה. תתחדש! כל פעם מחדש (במיוחד אחרי שגם הספקתי להנות מהשירות המדהים שלהם, ואין לי כל קשר למקום- למטילי הספק) אני נדהם מאיכות העבודה שלהם!
-
[מכירה] שמן גיר ELF וזול קירור TOTAL במחירי עלות
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
עדיין למכירה! -
ניר, אז אילו מכוניות כרגע "עולות לגמר"?
-
כבוד כבוד! מחמם את הלב
-
ה-350Z שזיו הציג פה באמת יכלה להוות עליית מדרגה משמעותית אך מחירי האחזקה שלה יקרים מאוד עקב העדר חלפים כאלה ואחרים בארץ. אני לא זוכר מה נסגר עם בעלי הרכב הנ"ל בעבר שניסו לאשר את כך שרכבם יוכר ע"י קרסו ויטופל כמו שצריך. אבל בשורה התחתונה- רכב מדהים שעולה על כל צפייה ודימיון! תראה ניר, רכישת STI או EVO משנים 2005-2007 ישאירו בכיסך סכומי כסף נאים לאחזקת הרכב, לפחות בשנה-שנתיים הראשונות. מחירן סביר להניח, יהיה נמוך יותר מהסכום שהצגת כאן, ורוב הרכבים שתמצא יהיו עדיין במהלך תקופת האחריות שלהן או זמן קצר לאחר שנגמרה תקופת האחריות ולכן טופלו כראוי. מה גם שמי שרכש רכבים כאלה מהיבואן הוא בדר"כ (ואני מדגיש את ה-בדר"כ) אדם בעל ממון שמבין בתחום הרכב והחזיק אותו וטיפל בו בצורה מתאימה, מסודרת והולמת. גם כאן זהו שיקול רציני מאוד. אם עדיין חפץ ליבך בהוט-טאצ' בכל זאת (בשביל זה נפתח הנושא הזה ), תשקול לחיוב את המיני קופר S. אפילו כחדשה מהחברה. FUN מטורף וחווית נהיגה תהיה לך על בטוח! גם ההגדשה של הרכב שתתין לך כוח בסל"ד נמוך תוסיף מאוד להנראה שלך מהרכב. על איכות הייצור וצורתו המדהימה אין מה לדבר כלל. עלויות האחזקה הגבוהות והדמיון לקליאו, הם המניעים היחידים שיכולים לעצור בעדך. הסיאט לאון CUPRA החדשה תתאים לך יותר מהגולף GTI לדעתי. אומנם חוויות הנהיגה על-פי רוב המאמרים והכתבות שקראתי גדולות יותר בגולף, אך הכוח שהתווסף ב-CUPRA בנוסף לכל שתמיד תוכל לשדרג את מערכת המתלים יכולים לתת לך הרבה יותר מגולף. אם המחיר מרתיע אותך, GTI ידנית חדשה בעלת 3 דלתות (בתוספת צ'יפ אם תחפוץ בעתיד) יכולה להוות גם כאופציה טובה (אני מצטער שזה נשמע ככה "יכולה להוות גם כאופציה טובה", אך ביחס לשאר המכוניות שמוצגות כאן זאת דעתי. אני בכל אופן הייתי מת שתהיה לי "רק" גולף GTI דנדשה). הגענו עכשיו לבחירה שלי. אני לא יודע עד כמה הרכב הזה יהיה פרקטתי לך ועד כמה אתה באמת חפץ בו משאר הרכבים שהוצגו כאן, אבל המיאטה NC (כמובן בגרסה הידנית) היא הרכב שהכי מצדיק את היחס תמורה-מחיר שאפשר לרכוש כיום כרכב חדש מהחברה. אין כוח מטורף, אך 160 כוחות סוס ממנוע 2 ליטר ביחד עם הנע(א)ה אחורית ומשקל מינימאלי (בטופ-גיר הראו שאפילו הפחיתו ממשקל המראה הקידמית כדי לחסוך במשקל) מהווים חוויה מדהימה לנהג. תג המחיר אינו בשמיים וישאיר לך מספיק כסף בצד. גם האמינות ועלויות האחזקה של הרכב לא יהיו יקרות עד שמיים (מאזדה בכל זאת ). עוד לא הגענו לכך שהרכב הוא גם קבריולט וגם נראה מדהים. לא רואה אפשרות שאתה יורד מרכב כזה לאחר שנהגת בו ללא חיוך. פשוט לא רואה מצב כזה. המינוס היחידי (וזה גם תלוי במי מדובר. לי בכל אופן זה לא היה מפריע) - הוא שהרכב בעל 2 מקומות. בכל אופן, אני מאחל לך בהצלחה בבחירת הכלה לעתיד ומחכה לעידכונים, טל
-
צריך לשבור אותו כדי להוציא אותו. אבל, עצם זה שהגנב יזהה שהסמל מחובר עם ניטים סביר להניח שהוא יוותר, אלא אם הוא יחליט להשחיט את רכבך.
-
סמל חדש בחברה עולה כ-250 ש"ח. 2 אפשרויות נוספות הן: אחת ב-EBAY. השניה היא שעבר נמכרו סמלים כאלה בחנות 'אוטו-דיפו' (ואולי גם בחנויות אחרות) במחיר של 100 ש"ח לערך. כדאי לבדוק. איך לחבר את הסמל? ע"י ניטים במיקום שני הקליפסים שנמצאים על הסמל ונכנסים למיקומם במכסה תא המטען של הרכב. אני יביא תמונות ביום-יומיים הקרובים.
-
ואם זה כך באמת נשאר רק להגיד חבל. חבל שלא תצא גרסה קלת משקל, עם איבזור מינמאלי והרבה כוח. והכי חשוב(!), עם דיוק נהיגה וההגה "של פעם".
-
306 - בנית טורבו או אטמוספרי וזהו.
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של fizban בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
האפשרות השניה כולל החלפת הראש נשמעת הכי כדאית ומתאימה. השתלת ה-605T כמובן עם ראש 16 שסתומים. תמיד תוכל בעתיד גם לשדרג את השבלול -
הופכים את הרכב הזה לביזיון. עושים ממש צחוק מחלטורה, ואנשים שלא מבינים עניין באמת יכולים ללמוד שטויות מהמודעה הזאת. חבל על זה שמטרידים סתם בנאדם, וצוחקים על משהו שלא מצחיק כלל, אם כי קצת משעשע. יהיה עדיף שימחקו את מודעת המכירה, זאת שלפחות קשורה לאתר.
