גם אני משאיר טיפ למכונאי או כל אחד אחר שטיפל לי ברכב.
זה נוהג שלמדתי מאבא שלי ומנסיון עצמי.
למה לתת?
א. כי מגיע להם.
ב. כדי לתת להם הרגשה טובה חוץ מהשכר המינימלי שהם מקבלים מהמעביד שלהם.
ג. כדי שבפעם הבאה וגם בסוף הטיפול- הרכב שלך יפונק כמו שצריך, גם אם המעביד אינו רואה זאת.
ד. סעיף ג' תקף גם לאותו טיפול אם נתת את הטיפ לפני הטיפול. מומלץ להשתמש בסעיף זה בביקור הראשון אצל מי שיטפל ברכב.
ה. גם אני, כמו אנשים רבים אחרים, שעבדתי וקיבלתי טיפים וזה היה מקנה לי חיוך קטן, את אותה ההרגשה אני מעוניין להשאיר למכונאי.
ו. כי לנו הטיפ הזה לא יזיז כלום בכיס כי אנחנו באים בידיעה של הוצאה כספית מסויימת. לאותו בחור- זה כאילו 'קניתם לו עולם'.
50/100 שקל לא ישנו לאף אחד אחד בזמן טיפול כזה או אחר שהם מתכוונים לעשות. לאותו מכונאי הם כן ישנו.
טל