Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. רואים שאשה תכננה את מערכת החנייה האוטומטית ב-LS460 מניסיון אישי, עדיף להחנות אותה לבד. גם ככה הדגם המפואר ביותר שהגיע לארץ- לא הגיע עם מערכת החנייה האוטומטית הזאת. לגבי המיני מכונית- דרושה אחת כזאת בכל בית בישראל
  2. שידרוג למנוע כזה בלי חיזוק והחלפת המכלולים כמו שיגאל טען, יגרמו לבלאי מוגבר ואני בספק אם יש חלקים מסויימים שלא יגמרו את חייהם אחרי פחות מ-1K ק"מ עם המנוע החדש. החלקים הנוכחיים שלך כיום (חוץ מהגיר והשלדה) מיועדים לעמוד בהספק ובכוח של מנוע 1.8 ולא יותר מכך. הדבר החשוב ביותר שלא יוכל לעמוד בעומסים החדשים והגבוהים ועלול לגרום לסיכון החיים שלך ושל אחרים הוא - מערכת הבלימה. כמו שיגאל אמר, שידרוג המנוע ברכב הזה יעלה לך עשרות אלפי שקלים ולא יסתיים במנוע בלבד. מה גם שלאשר את כל הפרוצדורה ולקוות שהכל יצא מושלם- אתה עדיין רחוק מאוד מזה. אני הייתי מציע לך להנות מרכבך כפי שהוא היום (מודע לזה שהוא "חלש קצת" עקב משקלו) או להשתדרג לדגם חזק יותר.
  3. הוא עדיין לא שם, ואפילו לא קרוב בלי קשר, נדמה לי שכבר הבהירו בנושא הזה שהמודעה עצמה היא בלוף אחד גדול, ושהרכב הינו אמיתי ומקורי ועדיין אצל בעליו המאושרים (מאוד!).
  4. עזוב את המודעה ההזויה, התמונות של הרכב ובמיוחד הכבתה (שאני רואה אותה לראשונה) גרמו לפחות לי צביטה קטנה בלב
  5. מדהים!!! רכב פשוט מדהים! (לפחות לפי התמונות ) הלוואי שיום אחד יהיה לי את הזמן והממון להכנס לפרוייקט כזה! הלוואי לגבי המכוניות המהירות בארץ; תעשה חיפוש עם צמד המילים 'מפלצות-התאוצה' ותקבל הרבה תשובות
  6. זהו! אלברט, הייתי בטוח שהחלפת שם ועכשיו ברצינות. מדהים ממש לראות את התמונות האלה. מסחן מעניין סוף יכול להיות באמת מכונית F1 כנגד המטוס או פשוט כלי דו-גלגלי כגון: YAMAHA R1 או Kawasaki ZZr1400 אלו באמת צריכים להיות מבחנים מעניינים!
  7. אם אתה סגור עליהם- תתחדש! הם לא פחות טובים מה-DUNLOP.
  8. ישנה חנות בת"א שנקראת GTLV שעושה עבודה מצויינת! אני בחרתי פשוט להחליף את צמד הפנסים.
  9. מכל דבר, מסתבר, עושים פה בדיחה: http://sports.walla.co.il/?w=/316/1188481 מצחיק ומשעשע, אבל אני יאחל רק טוב ובהצלחה לאברהם גרנט! אני גאה כל פעם מחדש לראות אותו בכל משחק ומשחק.
  10. תתחדש! בסכומים האלה זוהי התמורה הטובה ביותר לכסף, לדעתי.
  11. כוח-סוס

    הוולקן- שלי!

    תתחדש!!! יפיפייה. גם אני בעד המלצה לצביעה וסידור של צבע הרכב מבחינה חיצונית. התגובה שהכי אבהתי ואני מצדיק אותה- היא:
  12. למכירה סובארו ג'אסטי ידנית, אדומה, שנת 91 יד רביעית מזגן שמורה 6,000 ש"ח בלבד! 050-5219523 052-8789799
  13. רוני, אני מצודד בדברייך. ברק, התנהג בצורה הולמת ולא מתנשאת. לאון, אין זה אומר שאם יש חופש/שביתה הפורום יכול לההפך לשכונה.
  14. כנראה שלא 'מציתי' אותם עד כדי הרגשת הבדל. לפי הכתוב זהו באמת צמיג מדהים ובגלל זה הוא הורכב על הלאון. במידה הנוכחית לא מצאתי את -SportMAXX ולכן הלכתי על סט של SP9000. כל מילה אחרת מיותרת
  15. אכן תמונות קשות אבל על טעם וריח אין מה להתכווח, בהצלחה בפורייקטון שלך. את שאר התשובות לגבי הטסט וההורדה הצפוייה מהכביש- כבר קיבלת.
  16. אני מדבר מנסיון ולא ממה שכתוב. נכון שברמת הדירוג בכל מהאתרים הם מדורגים גובה מה-SP9000 אך בכל אתר הדירוג שונה. אני אישית המלצתי על ה-SP9000 מניסיון אישי של 3 שנים, ב-3 מכוניות שונות.
  17. זה בדיוק מה שטענתי. כנראה שלא הבנת את דבריי. הצמיג הוא איכותי מאוד ואכן ברמה גבוה מעט מעל הדגמים הקודמים שהצגתי, אבל, מחיר של 166% יותר ממחיר הדאנלופ והמישלין - לא נראה לי שריאלי לשלם.
  18. אז בגדול אתה מצדיק את הטענה שלי, תודה.
  19. סימן שאין לי מה לדאוג בנושא
  20. גם אני משאיר טיפ למכונאי או כל אחד אחר שטיפל לי ברכב. זה נוהג שלמדתי מאבא שלי ומנסיון עצמי. למה לתת? א. כי מגיע להם. ב. כדי לתת להם הרגשה טובה חוץ מהשכר המינימלי שהם מקבלים מהמעביד שלהם. ג. כדי שבפעם הבאה וגם בסוף הטיפול- הרכב שלך יפונק כמו שצריך, גם אם המעביד אינו רואה זאת. ד. סעיף ג' תקף גם לאותו טיפול אם נתת את הטיפ לפני הטיפול. מומלץ להשתמש בסעיף זה בביקור הראשון אצל מי שיטפל ברכב. ה. גם אני, כמו אנשים רבים אחרים, שעבדתי וקיבלתי טיפים וזה היה מקנה לי חיוך קטן, את אותה ההרגשה אני מעוניין להשאיר למכונאי. ו. כי לנו הטיפ הזה לא יזיז כלום בכיס כי אנחנו באים בידיעה של הוצאה כספית מסויימת. לאותו בחור- זה כאילו 'קניתם לו עולם'. 50/100 שקל לא ישנו לאף אחד אחד בזמן טיפול כזה או אחר שהם מתכוונים לעשות. לאותו מכונאי הם כן ישנו. טל
  21. זה תלוי בהרבה נתונים: גודל, רוחב, חתך, חברת הצמיג ונתוניו 'הספורטיביים'. ככל שהצמיג יהיה יותר 'ספורטיבי' בדר"כ הוא יהיה גם יותר יקר. יש הבדל גול בין מה שאני טענתי למה שאתה טוען, אבל אני לא יפתח על זה דיון
  22. אל תשכח שה-GOODYEAR GSD-F1 גם מתבלים מהר יותר, כך שאם הינך מחפש צמיגים שרוב השימוש בהם הוא לנסיעות כביש - ה-Dunlop וה-Michelin יותר ממה שאתה מחפש. לדעתי, אין שום היגיון להוציא על רביעיית צמיגים סכומיים לא רציונאלים כמו שנקבתעל סט של F1.
  23. לפני הטיפול (שנערך לפני כחודש), בדקתי אחת לשבוע בצורה ידנית ולא נתגלו בעיות. היום לאחר הטיפול אני לא רואה שום סיבה לבעייה ולכן אני בודק אחד לשבועיים-שלשו בצורה ידנית, וביום-יום דרך מחשב הרכב.
  24. גם אני כבר חצי שנה נועל Dunlop SP Sport 9000 ומרוצה מכל רגע שאני איתו. גם בלאון 4 הקודמות 'נעלתי' במשך כמעט שנה Dunlop Sp SportMAXX (דיי תואמים ל-9000) ואני עם 0 תלונות. לאחר שזיו העלה כבר את הנושא, הנה קישור לשירשור שפתחתי בעבר בנושא הצמיגים במידה הזאת: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=154275
  25. אתה מדבר על הקליאו או על כל רכב אחר? כי אם אתה מדבר בכלליות- זה ממש לא נכון! ואם אתה טוען את הטענה לגבי הקליאו, אני אבדוק בעוד כחודשיים אם יש מה להוסיף.
×
×
  • תוכן חדש...