אף פעם, אבל אף פעם, לא אני ולא אף אחד מחבריי בעלי ה-172 המלצנו על הקליאו אלא אם לבעלים היה ניסיון קודם.
אתה מוזמן לבצע חיפוש ולבדוק זאת.
את הסאנרוף הזה כל אחד יכול להוסיף בגנות או מקום דומה.
בכל אופן אני מעדיף בלי.
אם כבר דיברנו על הבדלים, אז: טמבונים, פנסי ערפל, פנסי חזית, מראות בצבע הרכב וג'אנטים הן רק חלק מהתוספות החיצוניות שאתה יכול להבחין בהן.
דבר אחרון, אל תזלזל בידע שלי או של אחרים. למרות שהיית ואתה עדיין בעלים של רכבי הגולף, אני ו/או אחרים עדיין יכולים ללמד אותך
כמה שיעורים ודברים על רכבך.
דבר אחרון, אנא נחזור לנושא.