Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. פומה, תקשיב רק לאייל. הוא ייעץ לך הכי טוב (וכמובן שדבריי נכתבו בציניות, אך מאסתי להגיב ולעזור לאנשים אחרי תגובות כאלה)
  2. הדור השני סלחני יותר בגלל הבקרות שנוספו לו (אני הייתי מוותר עליהן). הוא מעודן יותר בפנים ונראה פחות ספורטיבי. לוח השעונים אינו לבן והיא מעודנת יותר בדומה לגרסאות העדינות יותר. מה שכן לפחות סידרו בדור השני את ההגה
  3. סתם לסדר את האוזן, בדגם אתה מזכיר וסובב סביב תקציבך (Cooper S משתון 2001-2) שוכן מנוע 4 צילנדר, 16 שסתומים בנפח 1.6 ליטר מוגדש שמפיק כ-160 סוסים עם מומנט של 21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד. הנעה קידמית כמובן, וגיר ידני 6 הילוכים. משקל סביר של 1,140 ק"ג.
  4. אף פעם, אבל אף פעם, לא אני ולא אף אחד מחבריי בעלי ה-172 המלצנו על הקליאו אלא אם לבעלים היה ניסיון קודם. אתה מוזמן לבצע חיפוש ולבדוק זאת. את הסאנרוף הזה כל אחד יכול להוסיף בגנות או מקום דומה. בכל אופן אני מעדיף בלי. אם כבר דיברנו על הבדלים, אז: טמבונים, פנסי ערפל, פנסי חזית, מראות בצבע הרכב וג'אנטים הן רק חלק מהתוספות החיצוניות שאתה יכול להבחין בהן. דבר אחרון, אל תזלזל בידע שלי או של אחרים. למרות שהיית ואתה עדיין בעלים של רכבי הגולף, אני ו/או אחרים עדיין יכולים ללמד אותך כמה שיעורים ודברים על רכבך. דבר אחרון, אנא נחזור לנושא.
  5. אייל, תפסיק לסנג'ר על רכבך כל פעם מחדש. אתה חושב שאתה לא עושה זאת, אבל אתה מייחצן את ה-גולף כאילו היא הרכב היחידי שצריך לרכוש. ולצערך גם, אתה טועה. הבדלים מוחשיים כן יש בין קליאו 1.2 לקליאו ספורט, ולעומת זאת בין גולף ג'נריישן לגולף GTI אין שום הבדל חוץ מסמל. אני, כבעלים לשעבר של 2 רכבים גרמניים ספורטיביים (עודו מספר רכבים גרמניים שעברו בבית) יכול לספר לך שבסה"כ הכל הכללי, עלות האחזקה דיי דומה בין הצרפתייה הנוכחית לרכבים הקודמים. מאוד דומה. כמובן שבשורה התחתונה, הכל תלוי בסוג הנהג ובאופי הנהיגה שלו ברכב.
  6. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=184992 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=134926&highlight=%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%9F+%D7%91%D7%94%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94
  7. תתחדש! לדעתי, החלקת סמלים וצביעת הפס קישוט השחור בצבע הרכב- יהפכו את אחורי הרכב שלך למושלמים!
  8. יש גבוה ויש "גבוה".
  9. לא נראה לי שיש מה למהר עם הקלאצ' שלך. אם אין לך חריקות בהעברת הילוכים, ההילוכים לא "בורחים" לך והכל מתקתק כמו שעון (חוץ מזה שהוא גבוה טיפה) אני לא רואה שום סיבה 'לרוץ' ולהחליף את הקלאצ'.
  10. קלאצ' גבוה הוא אכן סימן לבלאי, אך לא נראה שזה קשור לבעייתך. בעיית הסחיבה של הרכב בהעדר פעולת הספידומטר נראית לי פסיכולוגית בלבד. סביר מאוד להניח שהבעייה היא בחיישן ספידומטר תקול. החלפת חיישן מקורי כזה כולל עבודה עלולה לעלות קצת פחות מ-500 שקלים כולל מע"מ במוסכי קרסו.
  11. אף בנאדם שפוי לא ימכור קליאו שמורה ב-45-50.
  12. במוסך אף אחד לא ידפיס לך שום מסמך על שום טיפול קודם אם הרכב לא היה בבעלותך. גם לא טיימינג. יעשו לך טובה, אם יענו לבקשתך לדעת על אחד מטיפולי הרכב הקודמים. חשבתי שהבהרנו את הנקודה.
  13. על זה בדיוק דיברתי. כרגע, הנקודה ברורה לכולם.
  14. מישהו מכם קיבל לידיו את היסטוריית הטיפולים מודפסת ?
  15. תראה אסף, אין לי הוכחה מוצקה, אך זהו דבר שהוסבר לי ע"י יותר ממוסך אחד (גם מרכזי, גם מורשה וגם אחרים) של יותר מחברת רכב אחת (צ'מפיון, קרסו ומאזדה/פורד הן רק חלק מן המוסכים). אני מאמין שהנושא מעוגן בחוק. אני פשוט לא מתמצא היכן למצוא אותו. הלוואי ואני טועה ומישהו יוכל להביא לי הצדקה לטענותיו.
  16. זה נכון. זה שחלק מן האנשים הייתה/יש "עזרה" בגישה להיסטוריית הטיפולים הקודמת, גם שהרכב היה שלא בבעלותם, זה לא אומר שהדבר הינו חוקי ומותר.
  17. כוח-סוס

    קליאו ספורט 2002

    זיו, אתה טיפל'ה מגזים עם הסכומים. אבל בקטנה, זה הכיוון פחות או יותר לאוטו שלא תוחזק כראוי.
  18. קטעים ענקיים!!! איזה כיף להיזכר בדברים האלה
  19. כוח-סוס

    קליאו ספורט 2002

    אז ככה. אין קשר בין מס' הק"מ שהרכב עבר לחלק מן הטיפולים שהוא עבר או צריך לעבור. רובם הגדול של הטיפולים נקבעים לפי מס' ק"מ או לפי מספר שנים (עקב בלאי). טיפול טיימינג מתבצע בקליאו ספורט אחת ל-120,000 ק"מ או 5 שנים, ומכיוון שהרכב (סביר להניח) נמצא כבר כ-5 שנים בכבישי ארצנו- הוא צריך לעשות את הטיפול. בטיפול הזה מחליפים גם את פולי המנוע ועוד כמה חלקים. לא כל יום מוציאים את המנוע רכב כזה, ללא ספר טיפולים, מצריך 2 סוגים של בדיקות. לדעתי לפחות. הראשונה היא במכון רכב מורשה ולא איזה חאפר כגון "המומחה". מ.מ.מ, קומפיוטסט ודומיו יעשו את העבודה. מומלץ לשאול כמה שיותר שאלות בכמה שיותר נושאים על הרכב ולהתעמק ככל האפשר במה שאתה רוצה לדעת. השניה צריכה להתבצע במוסך מורשה של החברה שמכיר את דגם הרכב. המרכזי בראשל"צ או מנור בפ"ת יכולים לעשות עבודה טובה. בדוק איזה חלקים הם הינם בעלי בלאי גבוה ומה צריך להחליף. עשה גם בדיקת דיאגנוסטיקה שתהיה מדוייקת יותר במוסכי החברה. ספר הטיפולים החסר ועצם זה שהרכב מופיע מספר חודשים בלוח הרכב- הם הדברים המחשידים ביותר בעצם הרכישה של רכב זה.
  20. כוח-סוס

    קליאו ספורט 2002

    מי שמשלם בזול בסופו של דבר משלם ביוקר. בהנחה שהשלדה באמת לא קיבלה מכה, תבדוק מתי הרכב עשה טיימינג ופולי בפעם האחרונה. תבדוק תושבות מנוע וגיר, ובכלל את הגיר עצמו לפי תיאוריך. תבדוק את מצב הבלומים והקפיצים. תבדוק את עניין הבלמים, אם הם תקינים. תבדוק את נושא המזגן, למרות שמדחס בקליאו הוא לא חלק יקר כל-כך. שוב פעם, דברים מסביב כגון מצב צמיגים, נזילות למניהן, פסלטיקה וכד'. חשוב שתבדוק אם הרכב עשה טיפולים באופן סדיר (ומומלץ גם היכן), ומתי ומה נעשה בכל טיפול מטיפוליו האחרונים. בהנחה שחלק מן הכתוב למלעה לא במצב תקין- הרכב יעלה לך הרבה הרבה מעל מחירון. קח נקודה למחשבה.
  21. כוח-סוס

    קליאו ספורט 2002

    שלום גם לך. קליאו ספורט במחיר מחירון עם נתונים יפים יחסית - צריכה להדליק אצל הקונה נורה אדומה מהבהבת חזק הרכב הנ"ל מופיע כבר מספר שבועות ואולי אפילו חודשים באתר הנ"ל עם אותם הנתונים. יש אפילו חבר כאן בפורום, אם אני לא טועה, שבדק וראה אותה בעבר. מזאת אומרת נראה סביר מבחוץ? לגבי ההגה. מחלה ידועה של הקליאו ספורט. הינך מוזמן לעשות חיפוש בנושא ולמצוא גם פיתרונות. אם באמצע ההגה, במיקום כרית האוויר, ישנם קילופים/חור- תבדוק את תקינותה של הכרית והמערכת עצמה. קלאץ אמור להיות דיי קשה ברכב הזה. אל תשכח שמדובר ברכב ספורטיבי עם קלאץ קצר מאוד יחסית. גם בנושא הזה אתה מוזמן לעשות חיפוש. יש קושי בהעברת הילוכים? תבדוק את מצב הגיר. הגיר הוא חלק רגיש ברכב הזה ואם לא טופל נכון ועבר התעללות- תזהר מן העניין. הבלמים? אחת הנקודות היותר מוצלחות ברכב. שוב, אני יחזור על דברייה מלמעלה- במחיר שכזה לרכב הזה אתה צריך לפתוח 10 עיניים!
  22. מחזק בכל מילה! גם לי היו BlueVision וגם CrystalVision, ואין מה להשוות בכלל לקסנון שנמצא היום.
  23. מסכים איתך. לוקח את השורה הזאת בחזרה.
  24. מה אנשים עדיין לא עשו בגרות בלשון ולא למדו הבנת הנקרא?! תפעל לפי הבקשה ויענו לך. דובר על זה כבר עשרות פעמים שבפורום אין מקום לפירסומות או למו"מ.
×
×
  • תוכן חדש...