Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. אתה יכול לקחת את התשובה שלי ל-2 כיוונים, אבל השעון היחידי שאתה צריך לשים ברכב הוא שעון שיראה לך מה השעה. 'השעונים הנוספים' מראים יחס אוויר דלק, גדישה, חום פליטה, חום שמן, לחץ שמן, וכד'. שום שעון לא נחוץ לך אם רכבך אינו משופר או עבר התעללות קשה.
  2. יש עניין של ביקוש והיצע. זה כל הסיפור. בנוגע לצרפתיות, מאיטות וכד' בעלות המחירון המאוד נמוך ש'לוי יצחק' (מי זה?! ), ערך הרכב והחבילה הכוללת שלו בדר"כ שווה הרבה מעל הדבר שמוגדר כמחירון. נויסף לזה את עניין הביקוש וההיצע - מקבלים מחירון מעודכן ומתאים לרכב. בנוגע למיני, גם לה הביקוש הוא גבוה לעומת היצע נמוך(מאוד). במשך השנים עם ירדת ערכה, מחיר השוק שלה רק יעלה.
  3. אל תשכחו שמדובר ב-BMW מאוד מבוקשת ולשמחתינו/צערנו, עם ב.מ.וו משלמים (בכל היבט שהוא)
  4. אכן, מדובר ב-450SL. מצטער על ההתלהמות ולוקח את דבריי בחזרה
  5. חבר'ה, אני לא שולל את הרכב או אם יש עודף צירופיי מקרים. אבל, אם יש יותר מדי צירופי מקרים- אז צריך לבדוק אותם טוב טוב
  6. וסדק בשמשה קידמית זה מקקי של ציפורים? נכון...?
  7. הייתי מטר מהרכב, אז אל תמליץ לי על כלום. גאון הדור. על בגאז' הרכב ישנו סמל בצד שמאל ועליו רשום 460CL. נקודה.
  8. אז למה בסמל רשום 460CL?
  9. חבר יקר, עם כל עצבייך (שהם לשווא כנראה) - אייל צודק לכל דבר. אתה יכול להתעצבן ולהתמרמר, אך עדיין, זה שמדובר ב-106RALLY לא מחייב אותך לרכוש את הרכב. רוב ממצאי הבדיקה שהצגת הם אינם כסת"ח, ויתר על-כך, לפי הממצאים מדובר על רכב שעבר תאונת חזית לא קלה ולא טופל כראוי. אתה מוזמן לקחת את חוות הדעת האלו לכל מקום שתבחר. אתה שאלת- אנשים ענו. בין הם מבינים יותר ממך או פחות ממך.
  10. אם אני לא טועה ואם אני זוכר נכון היה רשום שם 460CL
  11. שטוב שירדת מהרכב. אין שום דבר לפי הבדיקה שמעיד על כך שאתה צריך לרכוש אותו, אלא אם סכום הרכישה עומד על 4 ספרות. בכל סעיף הוא נכשל, ופה כבר אי אפשר להגיד שזה כסת"ח.
  12. היום, בשעות הצהריים אני נוסע לתומי באיילון צפון מכיוון בת-ים/חולון לת"א ופתאום אני קולט את המראה הבא! מדהימה! מס' זר. הייתה קצת מאובקת. מישהו מכיר את הדגם? וצר לי, אך רק תמונה אחת הצלחתי לתפוס
  13. קודם כל - תתחדש! מברוק על המציאה. בסופו של דבר הכל עניין של סבלנות או מזל. זה לא קרבורטור בכלל שהיא תודלקה ב-98 ואתה מתדלק ב-95?!
  14. גיא, אתה צודק. אבל, עם זאת, אף אחד משני הרכבים שהוא הציע אינו מתאימים לו. הבנאדם מבקש: כוח (0-100) מהירות (שאפש להכניס אותה גם בסעיף הקודם) לא משנה לו הגיר (וסביר להניח שספורטיבית אוטומטית הוא לא ימצא בתקציב הזה) אמין נוח חסכוני עד 70,000 לא הלאון ולא הקליאו נכנסות במשוואה הזאת. בעצם שאני חושב על זה- שום רכב לא יכנס במשוואה הזאת! ככה זהוא יצטרך להתפשר על כמה בקשות.
  15. יש שביתה שלא שמעתי עליה או שיש איזשהו חופש היום? ועכשיו ברצינות, אין חובה על גיר ידני, אבל מומלץ.
  16. זוג נורות דרך מדגם PHILIPS BlueVision. הגודל הוא HB3 או בשמו האמריקאי 9005. 55W , ו-4000K (גוון האור) נורות איכותיות ביותר! הדבר הכי קרוב לקסנון ללא התקנת קיטים מיוחדים. זוג הנורות נקנה לפני 5 חודשים ועבדו כחודשיים בלבד (!), מהחנות GTLV בת"א במחיר של 300 ש"ח. תמונה של הנורות מורכבות על הרכב: לפרטים נוספים בהודעות פרטיות או בפלאפון 054-6291111 טל
  17. רק צמיג וג'אנט הוחלפו? שום חלק אחר לא נפגע?
  18. אלעד תתחדש!!! אחי, אני מה זה שמח בשבילך אחרי מה שעברת. שיהיה במזל
  19. אלא אם מדובר על לאון 2 על 4 מכויילת היטב (קויילאוברים), צמיגים מהשורה הראשונה, והעלאת הספק ל-220 ומעלה כ"ס- פה אני כבר בספק! מאוד בספק.
  20. אתה יכול להחליף מתי שאתה רוצה. אבל, אם היצרן המליץ לעשות זאת פעם בשנה או 20K ק"מ, ורכבך סטנדרטי ולא עבר שינויים כאלה ואחרים אשר יכולים לגרוע או להשפיע לרעה על מצב מנוע הרכב ושאר מכלוליו- אני לא רואה שום צורך לחרוג מהוראה זאת. אלא אם ברצונך לבזבז עוד כסף. מה שכן אסור לעשות הוא לחרוג מתקופות הממלצה של הטיפולים מכיוון שאז כן נעשית פגיעה, מינייטורית או גדולה יותר, ברכב אשר תשפיע בעתיד ומשפיעה גם על צריכת דלק לקוייה.
  21. לגבי ה-CTR, כראייה באחת ההודעות הקודמות של ZIV- היא לא ממש מהירה יותר מקליאו. יותר גדולים ממני העידו ויעידו גם. מה שכן, בקליאו לא תוכל לעלות להספקים בכזאת קלות שאתה עולה במנוע מוגדש. בעצם, גם -CTR לא. ולבסוף, כל CTR במצב טוב שנמצאת כיום בשוק תעלה יותר מהרכב הנוכחי שלך. אז כנראה שהיא בכלל ירדה מהפרק. כמה תיקונים. מה זה טורבו של A4 ולא של A3? גם ב-A4, גם ב-A3, גם בדגמי הסיאט המוגדשות וגם בגולף GTI MK4 ישנם שני סוגים של טורבו בהתאם לדגם- K03 שבדרך-כלל מופיע במנועי ה-150 כ"ס, ו-K03s שמופיע בדר"כ במנועים שמפיקים 180 כ"ס. ישנו גם טורבו מסוג K04 שנמצע באודי TT קוואטרו 225, אך לא בדגמים שדובר עליהם כאן. (אם אני לא טועה, ה-K04 מופיע גם בכמה גרסאות בודדות של גולף GTI MK4 180 שהגיעו לארץ במהלך שנת 2004). לגביי עלות החלפים והתיקונים. הרבה מאוד מחלקי המנוע והפנים ברכבים דומים. לפחות בשנים 2000-2002. אם תפתח את מכסה המנוע בסיאט לדוגמא, תראה שעל כמעט כל החלקים מוטבעים סמלי VW ו-AUDI ולא סימלי SEAT. הדשבורד בסיאט לאון 2002 הוא בדיוק אותו דשבורד כמו ב-A3, בדיוק אותו אחד. זאת סתם דוגמא לכך שאין שום נחיתות באיכויות. ו... דווקא לגבי סכומי הכסף- אתה טועה ובגדול. יכול להיות שזכית ברכב ללא תקלות והוא שקט בנתיים, אך בבוא היום אתה תבין למה נמצא הסמל של 4 העיגולים מקדימה. בכל חנות חלפים אחרת מצ'מפיון או ממשווק מורשה, עלות החפים תהיה זהה או קרובה במחיריה אחד לשני. אך, בצ'מפיון עלות החלפים תהיה מדורגת על-פי הגדרת הרכב לשוק, מרכב צעיר עד ליוקרתי (להלן: סיאט, פוולספאגן, אודי). ואני לא מדבר על פילטר, או קוייל. מדובר על מנגנונים למניהם, חיישנים, חלקי פלסטיק שונים ועד לגירים וכדו'. ולבסוף, מה גם שהאודי סופגת את ירידת הערך הגדולה ביותר עקב מחירה הראשוני היקר. ושאף אחד לא יספר לי שהוא מכר A3 1.8T מעל המחירון.
  22. אם תמצא CTR בפחות מ-100 - צלצל אליי. יש "חיות" כאלה שמורות, המחיר בהתאם. לגבי ה-GTI6, היא אולי איטית יותר מהרכב הנוכחי שלך, אך עגלה הא כלל וכלל לא! אם אני לא טועה, הזכירו איפשהו שבהאצות הביינים היא עומדת עם WRX יפה מאוד. תמיר, צר לנו (או יותר נכון לך), אך לא תוכל למצוע רכב עם כל הדירשות שביקשת. תצטרך להתפשר לפחות על אחת מהן. גם אני הייתי ממליץ על ה-GT למרות האחזקה שתתמחר אותך הפאן מטורף. אבל, למצוא GT במצב טוב ב-70- זה גם עניין של מה בכך. ועניין לא קטן בכלל!
  23. אלעד, עם זה אני מסכים לכל מילה! אפילו 90% ומעלה ולא 85%.
  24. קודם שיביאו את ה-ST, אחרי זה שיביאו את הקבריולט. אני לא רואה אותה נמכרת, במיוחד לא במחיר הזה - פרט לכמה יחידות בודדות (מאוד!) בשנה.
  25. את זה אתה אומר עכשיו, שאתה מחפש אחת
×
×
  • תוכן חדש...