-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
למכירה: רנו קליאו ספורט MK1 שנת 2001 צבע כסף (תמונות בהמשך) הרכב נקנה לאחר שנבחר ונבדק בקפידה (מי שמכיר אותי יודע שאני לא קונה חתול בשק ) הרכב יד רביעית , 03 ברישיון (יש תיעוד ורישיונות של בעלים 2 ו-3) 78,000 ק"מ ! שלדה נקייה. התחייבות על מנוע וגיר. טסט לעוד 7 חודשים ( 10/2008 ). מתודלקת אך ורק 98 (יש קבלות על כל תדלוק ותדלוק, פזומט). נשטפת אחת לשבועיים-שלוש בצורה ידנית בלבד. עברה טיפול ווקס מלא לצבע מטאלי לפני החורף. 80% מנסיעותיו של הרכב נעשות בדרכים בין עירוניות. מושבי העור במצב מדהים! לא מתקלפים ולא מתפוררים. אפילו לא קצת. לרכב 4 צמיגי DUNLOP SP Sport 9000. תאריך ייצור 0107. מאז שהרכב אצלי, הוא לא נכנס לדרכי עפר / דרכים משובשות / דרכים לא סלולות. מערכת מקורית + צ'נג'ר מקורי ל-6 דיסקים. טיפולים שנעשו בשנה האחרונה ישנה היסטוריית טיפולים מלאה מיום היוולדו של הרכב ועד היום במוסכים מורשים של רנו. לי יש היסטוריית טיפולים מאז שהרכב ברשותי. הגה עור חדש! פנסים קידמיים חדשים עקב דהייה. טיפול שמנים, נוזל קירור ופילטרים מקיף (שמני elf בלבד. שמן גיר TRX- היקר והאיכותי ביותר). טיפול מקיף למזגן הרכב: שסתום מקורי, מייבש, ואקום + גז, שמן למדחס ופילטר מזגן. ממיר קטליטי הוחלף לחדש. הוחלפו בהזדמנות לחדשים (עקב מחירים הזויים): ראדיטור מקורי, מעבה מזגן מקורי ומאוורר מנוע. בחברה עולים יחד מעל ל-7,000 ש"ח. תוספות קיט קסנון 6000K של חברת xEnlight. שאר המנורות - מסדרת BlueVision של PHILIPS. קיט יניקה מקארבון של חברת SIMOTA. הוחלף צינור יניקה לחדש, עקב בלאי. פנסים אחוריים של רנו קליאו דור 2. פסי קישוט וידיות בצבע הרכב. אזעקת ביפר דו-כיוונית של רב-בריח ( MVP-625) כולל מרימי חלונות מקוריים. הורכבו 4 רמקולים חדשים (מלפני 3 חודשים) של MAGNAT. מדבקות-סמל CUP172 מיוחדות שהוזמנו מ-רנו ספורט צרפת. יש תיעוד של כל פרט שזז ונקנה לרכב מהיום שהוא אצלי. על הרכב לא נחסך ולו שקל אחד! המחיר בהתאם: 58,000 ש"ח (מודע למחירון ההזוי של הרכב. אין מה להזכיר את הנושא.) * ניתנת לחברי וגולשי Scale-Forum / PSI / Carsforum זכות מקדימה לפני פרסום חיצוני של הרכב לפרטים נוספים: 054-6291111 טל התמונות: (כל התמונות הן של הרכב עצמו ולא נלקחו מרכבים אחרים)
-
רצועת תיזמון - רנו קליאו ספורט MK1 01'
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של Shapiraman בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כל 5 שנים או 120,000 ק"מ. זוהי הוראת יצרן. מה עוד? אם אני לא טועה- רצועת אביזרים, פולי מנוע, משאבת מים ועוד כמה דברים. טיפול לא זול בכלל. -
אוראל, בתור מישהו שנהג בשני המכוניות, אני מאוד מסכים עם רועי. לי אין ספק בכלל שיש הבדלי אכויות. אבל, מי שמחפש יותר בפחות כסף - שילך על האיביזה. על הפולו הוא יצטרך להוסיף עוד כ-5K-6K ומעלה על מנת להגיע לאותם נתונים של הקופרה (מבחינת כ"ס ואחיזה).
-
למרות שאני חושב שהפולו יפה הרבה יותר, כדאי לך לשקול גם את האופציה של הסיאט איביזה קופרה. הרבה יותר בפחות כסף.
-
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ליאור, ובכל-זאת, את כותב פה דברים כאילו אתה מחליף את הרצועות ואת הפולי לבד בחנייה שלך. -
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני לא חורץ דברים. זה כמו שאומרים על הגרמניות שמחליפים טיימינג כל 3 שנים או 90,000 ק"מ. גם אני ראיתי חגורות ששם הלכו לפני המועד המבוקש ומצד שני כאלה שהחזיקו גם אחרי. האוטו נכנס לטיפול שנתי/לפי מד אוץ, ושם ידעו גם לעדכן אותך בקשר לשאר המכלולים, בהתאם לסדר הטיפולים הכרונולוגי. -
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כולם מחליפים לפי הזמן הנקוב, מסתבר שבקליאו זה כן חכם -
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש משהו תמוה ב-245 הזה התגובות באדום. -
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
עקב הבילעדיות של קרסו ביבוא החלקים. שמדובר על טיפול כולל הכל: מדובר על טיימינג, פולי, מותחנים והרשימה עוד ארוכה. בקליאו (כמו בפיאט קופה ולא שכמו בגרמניות) יש צורך בפירוק מלא של המנוע להרכבת הטיימינג. רוב הכסף משולם על עבודה שאורכת מספר שעות. ולכן, גם החלפת פולי ועוד מספר דברים צורכים פירוק של המנוע ותשלום מיותר על עבודה בעתיד, אז מבצעים הכל בטיפול אחד. שוב, דבר כזה מתבצע פעם ב-5 שנים או 120,000 ק"מ. ס ה"כ זו לא הוצאה גבוהה למדיי בצורה יחסית. -
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
טיימינג לבד עולה כ-3,000 ש"ח כמו שגיא אמר. מחליפים אחת ל-5 שנים או 120,000 ק"מ. בדיוק קצת פחות מכפול מהמחיר באיביזה אבל כפול בזמן. כנ"ל לגבי שאר החלפים שמתבצעים. גם 9K הוא מחיר מוגזם. המחיר יותר סביב 7K כולל עבודה ומע"מ, וכולל החלפה של הכלללל! -
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שחכת שמחשב הדרך ומסך בקרת האקלים בכלל נוטה להשתגע. מקרה מאוד תדיר, אצל הרבה מבעלי האיביזות זה קרה. שכחת שלאביזות יש קונסולה עם מערכת מובנית, שכדי להחליף/לשדרג אותה צריך להפוך חצי רכב, והלמצי מיקומים חדשים. "תא נוסעים שנשאר שלם ומוצק" - ידיות הרכב והקונסולה מסביב לא מעידה על כך. מה גם, שגם האיביזה רכב קשיח מאוד ועם הזמן מתגלים קירקושים כאלה ואחרים. גם ידיות הכסא לא שורדות לרוב. וגם קליפסים כאלה ואחרים שיצא לי לראות בזמנו באיביזות שחיפשתי לא שרדו. בקיצור, אם מחפשים דברים שליליים - תמיד מוצאים! ונכון שמה שרשמתי לא תקף לכל האיביזות אשר הן, אבל אל תהפוך דבר טוב (סביר +) לדבר הכי טוב שיש. האיביזה היא עדיין לא גולף/לאון/אודי עם איכות החלקים המשובחת יותר. לגבי הקליאו אני מסכים, אבל התא נוסעים מתבטא באיכויות אחרות. איכות הפלסטיקה אומנם ירודה, אך ישנם דברים אחרים המחפים על כך. -
לארץ יכולה להגיע גם גולף MK3 כמודל 2000. ברר זאת לפני שאתה יוצא כך עם דבריך בנחריצות זאת. גם בארץ קיים בדיוק אותו דגם ה-GTI VR6 בדיוק עם אותם נתונים, רק שפה הוא נקרא V6 4Montion בלבד.
-
שלום לכולם מחפש כסא ספורטיבי מרכב יד-שניה, שלישית, רביעית ואילך.../פירוק למטרת בניית כסא משחק להגה מסוג G25. במיוחד כסא של רנו קליאו ספורט (אם למישהו יצא להתקל)! במיוחד מהאחרונות שהלכו לעולמן. דוגמא לכסא שאני מעוניין לבנות: בהודעה פרטית. טל
-
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זה מה שאתר רנו פירסם באותה תקופה. דווקא נתוני התאוצה של הדור השני ירדו עקב התוספות של הבקרות, השיכלולים והמשקל שעלה (בצורה מינימאלית). עם זאת, נתוני המהירות הסופית גבוהים במקצת בדור השני. אבל כמו שהזכרת, זה לא משנה כ"כ. -
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
MK1 שרשום בחתימה שלי מהווה דור ראשון של רכבי קליאו ספורט מדור שני (משמע MK2). רכבי הוא אכן רנו קליאו MK2 Phase 1, אך הדגם הספורט הראשון - MK1. להוציא כמובן את ה-RSI ואת ה-'וויליאמס' ששייכות לדור הראשון המלא. -
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מדובר על נתוני יצרן. דור שני 7.2 שניות. דור ראשון 6.8 שניות. גם ככה, אני לא מאמין שמישהו יכול להוציא מהרכב את הנתונים האלה עריכה: אני אישית מטפל בראשל"צ במרכזי ע"י סוכן ומכונאי שאני מכיר אישית. שם, אני גם יורד לבקר את הרכב כל רבע שעה לערך ולפעמים בדברים מסובכים אפילו נשאר להסתכל, ואם צריך גם עוזר. זה הפדאנט שבי. יש בעלי קליאו ספורט שמטפלים גם במנור בפ"ת. גם שם הבנתי שיש מכונאי מעולה, והמלצות חמות על המקום בזמן האחרון. -
ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של meymia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני לא מאמין שבחיפוש שביצעת לא מצאת את כל התשובות לשאולתך אבל כדי למנוע, גם את המשתמש הבא שיעלה את אותם שאלות, אני יענה בקצרה. סיאט איביזה 20VT מנוע 1,781 סמ"ק מוגדש (טורבו) 4 צילנדרים, 20 שסתומים 156 כוחות-סוס 1,119 ק"מ 0-100: 7.9 שניות מהירות מירבית: 218 קמ"ש אינה צעקנית במיוחד. נבדלת בצורתה החיצונית מגרסת ה-1.6 המאובזרת ברביעיית ג'אנטים, זוג מפלטים מניקל מאחור וגג-שמש (סאנרוף). אמינה למדיי, חוץ מהחלפת קויילים דיי תדירה. צריכת דלק ממוצעת של פחות מ-10 ק"מ לליטר. בעד: מנוע מוגדש עם אפשרות להעלות להספקים גבוהים מאוד בעלויות נמוכות יחסית. מנוע מהאמינים והמוכרים בעולם ששייך לקונצרנן פוולספאגן. אמינה יחסית. מחיר טיפולים סביר (גרמנייה לכל דבר), עם זאת טיפולים תדירים יותר מהקליאו. מהירה מאוד בקו ישר. מאובזרת כראוי: כסאות ספורט, פנסי ערפל, בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת ועוד שלל תוספות. נגד: התנהגות. שלדת האיביזה אינה מותאמת להתנהגות ספורטיבית מלאה (אם בכלל), אם כי ניתנת לשיפור ע"י החלפת מכלולים. מחירי חלקים מקוריים. צבע צהוב שיש כבר לכל אחד רנו קליאו ספורט MK1 (גם -בMK2 הנתונים דיי זהים) מנוע 1,998 סמ"ק אטמוספרי 4 צילנדרים, 16 שסתומים 172 כוחות-סוס 1,035 ק"מ 0-100: 6.8 שניות מהירות מירבית: 220 קמ"ש הקליאו אינה צעקנית כלל. נבדלת בצורתה החיצונית מגרסת הקליאו המאובזרת ברביעיית ג'אנטים, טמבון קידמי ואחורי ספורטיביים. וזהו... גם הקליאו דיי אמינה. לי לפחות לא היו בעיות מיוחדות בשנה שהיא אצלי. מחירי הטיפולים והחלפים משתווים לאיביזה בדרלך כזו או אחרת ע"י כך שהטיפולים הסדירים מתבצעים אחת לשנה (או 20K ק"מ), או לדוגמא: טיימינג, אחת ל-5 שנים (או 120K ק"מ). צריכת דלק ממוצעת של 12.5 ק"מ לליטר. בעד: שלדה מטורפת והתנהגות מדהימה! אחרונה לדור הצרפתיות שהתאפיינו בהתנהגותן המשובחת. מנוע חזק... חזק מאוד! צריכת דלק סבירה למדיי. לא בולטת. לא לבני נוער ולא למשטרות. סוג של זאב בעור של כבש. מערכת בלימה מהטובות שנמצאו ברכבי ספורט (!!!) באותה הרמה (בהתאם ללאון 4X4). איבזור: מושבי ספורט מעור, פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת, מחשב דרך וכו'. נגד: הכוח בכל זאת מגיע בסל"ד גבוה. יש צורך להתרגל למי שעובר לרכב כזה ממנוע מוגדש. איכות חלקים והרכבה ירודה. העדר כמות מוסכים שיודעים לטפל בדגם. מקווה שזה יספיק (לפחות עד ההודעה הבאה ) נ.ב. תשכח מהמילה מחירון בשתי סוגי המכוניות . -
איזה שסתום פריקה כדאי לקנות לגולף GTI?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של colt96 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אתה לא יכול לדעת אם יש לו מצערת מכאנית או אלקטרונית. דווקא בשנים 2001 ומעלה (במיוחד 2002) התחילו להופיע המצערות האלקטרוניות ברוב המכוניות, למעט מכוניות בודדות שנשארו עם המצערת המכאנית. חבר יקר, תצטרך להפנות את שאלתך בפורום VAG בצירוף מספר מנוע, שם תוכל לקבל את התשובה המדוייקת לשאלתך. -
אין כבר שיקלול לרכב משנתון 'ישן' כמו 93.
-
יכול להיות גולף GTI בעלת מנוע 2,000 סמ"ק, פשוט מדור קודם - דור 3 סביר להניח שאם זה נכון, היא מייבוא מכיוון שלא שווקו הדגמים האלה ביבוא סדיר בארץ. גם לה בכל אופן, 150 סוסים ממנוע אטמוספרי המנוע המוגדש (1.8T, 20 שסתומים) שנכנס בדור הרביעי - לו היו גם 150 סוסים ואם זה מנוע 2 ליטר עם מדבקת GTI, כמו שהזכירו, הוא אכן מצטייד רק ב-115 סוסים ממנוע בעל 4 צילנדרים ו-8 שסתומים
-
החלפת טורבו , במה זה כרוך ?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של wazars3 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כי עם כיוונים נכונים ותוספות מינוריות הוא יוכל לגרד את ה-225-230 סוסים בכיף, ואמינות הרכב עדיין תשאר ברמה טובה. השאלה כמה כוח הוא מחפש. -
החלפת טורבו , במה זה כרוך ?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של wazars3 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לא כל רכב יתפקד כמו שצריך עם 35, במיוחד לא 1.8 סטנדרטית. את ה-35 הייתי מרכיב על מנוע V6. בכל אופן, עדיף לך אולי לשקול GT28 עם חיזוקים כאלה ואחרים. נ.ב. סתם, בשביל שתדע (ואני מניח שאתה כבר יודע), אפשר להגיע להספקים יפים עם K04, ניהול וכיוונים נכונים ועוד כמה תוספות קטנות. מניסיון של איביזה מוכרת. מאוד מוכרת.
