Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. אני חייב לציין שהמחיר הוא "זול" ביותר בזמנו שדיברו על סכומים של 2,800 לרביעייה זה היה יקר, אז 3,325... זה מחיר כפול לדאנלופ או למישלין וגם גבוה משמעותית מהטויו. אנשים התחרפנו!
  2. א' כל, התקנה של נורות קסנון וכיוון אורות מתאים בנוסף לריפלקטור מתאים לא מהווים שום בעיה ואינם מהווים שום עבירה על החוק. גוון אור גבוה מדיי (8000K ומעלה) אשר יכול לגרום לסינוור של נהג אחר ומשיכת תשומת לב מוגבת - מהווים בעייה ויטופלו בדרך החוק. הנורות של PHILIPS חוקיות מאוד ואף מומלצות על נורות רגילות. גוון האור והעוצמה שלהם חזקים יותר וברורים יותר. אין לך אף צורך בהוכחה שהנורות שלך תקינות כי אין שום בעייה איתן. שוטר שירצה 'לחפש אותך'- ימצא וימציא דרכים כדי לעשות זאת.
  3. לא הבנתי את שאלתך.
  4. מניסיוני ("הלא רב בכלל") בנסיעות רגועות ושלוות מנוע ה-1.8T, עם 150 הסוסים, 'שותה' פחות דלק מהמנוע האטמוספרי המקביל. ה-A3 הוא רכב כבד מאוד, ו'קל' יותר למנוע הטורבו ל'סחוב' את הרכב. מנוע ה-1.6, למרות נפחו הקטן, צורך יותר דלק משניהם עקב התאמצות של המנוע. שוב אני יחזור על דבריי ממקודם, בדוק את מצב מערכת ההזרקה שלך, פילטרים סתומים וכדו', שהם עלולים להעלות את צריכת הדלק באופן מסויים.
  5. אין שום חדש בנושא האודי. זאת צריכה רגילה לחלוטין מניסיון של חבר. מה שכן, תבדוק אולי את מצב מערכת ההזרקה שלך, פילטרים סתומים וכדו'.
  6. אולי סט צמיגים חדשים מחברה מוכרת ומסדרה ספורטיבית שלאו דווקא הם סליקס או חצי-סליקס - יתאימו לך.
  7. התוצאות לא מדהימות כלל. הן דיי ידועות דווקא. אבל, זה שלאנשים עדיין לא איכפת מהנושא ועצם זה שיש מכון תקנים שמאשר לחלק מהצמיגים האלה לעלות על כבישי ארצנו - זה מדהים! סה"כ חברות הליסינג, השכרות הרכבים וכו' ימשיכו להשתמש באותם צמיגים מאיכות ירודה עקב עלות מוזלת ורווח גדול יותר. לא יודע עד כמה הכתבה הזאת תשנה משהו, אבל אני מקווה שלפחות 10% מאלה שיראו אותה ישנו את פן ההתנהגות שלהם בנושא. בכל זאת, צריך להתחיל ממשהו אני מקווה שיום אחד במשרד התחבורה יתחילו להתעסק בדברים האמיתיים, ולא בשטויות כמו הארכת מלווה לנהג חדש ל-10 שנים וכד'.
  8. למה דווקא חצי-סליקס? לאיזה סגנון נסיעה אתה מחפש את הצמיגים? איזה רכב יש ברשותך?
  9. באיזה קלות אתה רושם את זה הלוואי והיה סיכוי כזה! היום כבר הייתה יושבת לי GTI6 מתחת לבית ולידור, פעם ראשונה שאני נתקל בכתבה הזאת. נחמד לקרוא פרטים אודות המכוניות מהכתבה, אבל לדעתי עדיף שתשמע מבעלי המכוניות עצמם.
  10. לא בהכרח. כל מקרה לגופו. המקרים שציינת יכולים להיות תקפים גם ברכבים יפנומטיים.
  11. כולל החובה + כל נהג? כללת בזה גם גרירה ושמשות?
  12. אם אתה חייב בכך, לצבע מטאלי מומלץ לרכוש את הפוליש העדין ביותר.
  13. אני, בן 21, בתור נהג צעיר (חדש אם אתה רוצה) משלם כ-2,000 שקל לביטוח חובה כולל כל נהג, ו-3,950 על ביטוח מקיף שכולל גרירה, חלונות וכו'. סה"כ כ-6,000 ש"ח.
  14. לידור, תראה. הלאון אומנם חזקה יותר על הנייר מהקליאו אך גם כבדה ממנה פי 1.5. לנתון המשקל פה יש השפעה גדולה . אם אני יסכם את זה במשפט אחד- מאוד נהנתי מהלאון, אבל זה לא היה באמת מה שחיפשתי. הלאון חזקה (יש הרבה כח בסל"ד נמוך), מאובזת, איכותית ועוד הרבה מאוד(!) במחיר של כלום כסף. זאת אחת הסיבות שקניתי אותה. החלום שלי תמיד היה רכב קטן, חזק ומתנהג כגון 106GTI או קליאו ספורט או החלום האמיתי - 306GTI. עקב "הפחד" מהצרפתיות ועקב אי מציאת אקסמפלר מתאים החלטתי לפזול לכיוון הגרמניות. אז בהתחלה הייתה הפולו GTI. לאחר מכן, שרציתי יותר כח, נפלה לי משמיים הלאון 4. למרות שבכלל חיפשתי איביזה טורבו. אחרי 9 חודשים איתה, הבנתי שזה לא הרכב בשבילי. אין לי צורך ממשי בגודל הזה וגם הרגשת החוייה של "הקארטינג" שחיפשתי תמיד- לא הייתה שם. אחרי המכירה של הלאון, רציתי לנוח קצת מהתחום ולהתחיל לחסוך קצת יותר מזומנים כדי ללכת על משהו גדול יותר. אבל מי כמונו יודע שזה "מחלה". תוך חודשיים נפלה לידיי קליאו במצב דנדש ולא יכותי להגיד לא! היום, אחרי חצי שנה על הרכב, אני יותר ממאושר מהבחירה שעשיתי (למרות שגם לרכב הזה יש חסרונות)!
  15. סביר להניח גם שאחזקת האלפא תהיה יקרה משמעותית, ותקנו אותי אם אני טועה. לגבי איכות הייצור והחלקים של הקליאו. נכון האיכות היא לא ברמה הגבוה ביותר, אבל אתה מוזמן לבוא ולראות את הרכב שלי ולהיות עד לכך שבנסיעה אין שום קירקוש וכד'. בזמנו דובר על ההגה של ה-206 שאיפשהו אינו מתקשר כל-כך ורחוק מאוד מדגמיה הישנים והמוצלחים של פיג'ו. תראה PorSche-911 (אין לי מושג איך קוראים לך ), גם אני פעם פחדתי מהאחזקה של הקליאו. אך לאחר חצי שנה של אחזקה של הרכב + הכנת תשקיף כללי לעתיד (שלא כולל הפתעות! טפו טפו טפו) - הקליאו לא נוראה בכלל! הביטוח זול משמעותית וגם צריכת הדלק מצויינת! ואני אחרי ירידה מרכב מוגדש וממלא רק 98. גם בעניין הטיפולים והאחזקה השוטפת - לא נורא כל כך. למרות שאני חייל עדיין משקיע בקליאו כל שקל שצריך ולא חוסך וקונה את השמנים והחלפים האיכותיים ביותר כדי לא לשלם ביוקר מאוחר יותר. טיפולי הטיימינג, הפולי, הבלמים וכד' אוליי קצת יקרים, אך בהשוואה לתדירות ההתרחשות שלהם- המחיר דומה לרכבים אחרים מאותו סגנון. טל
  16. רועי שכחת גם מייסבים. זה לא נראה לי עסקה כ"כ משתלמת.
  17. תקבל בדיוק אותה תאורה אם כי קצת חזקה יותר. סה"כ הפנס הנוכחי שלך דהוי במקצת ומקשה על פיזור האור. בקליאו כמו שלך נראה לי שיש גיפות ואנג'ל אייז עם רגע שחור. הרבה יותר יפה ומתאים לטעמי.
  18. לא בהרכח ולאו דווקא נכון. העיקר שאף אחד מהתוספות שציינת לא מסכן חיים.
  19. בבית, אתה מדליק אש עם 2 אבנים?
  20. מי סיפר אותך?!
  21. אין שום בעיה להשאר עם סט התאורה הקיים והחליף רק את הפנסים. אתה לא חייב בכלל קסנון. קח בחשבון שהחלפת הפנסים כלולה בפירוק הטמבון. צרפתים
  22. זה אחד הנתונים החשובים שיש בקליאו, כמו גם מצב הגיר, בולמים והאם עשה טיימינג ופולי מנוע לאחרונה. אם נפלת על מכון בדיקה לקוי, קח את הרכב למכון בדיקה נוסף. אין מה לעשות בקשר לזה.
  23. כוח-סוס

    PORSCHE "CAYENNE" CANNABIS

    הרסו את האוטו! לא שבאמת היה מה להרוס
  24. טוב תשמע, עד עכשיו התאפקתי ואזרתי סבלנות אבל אתה פשוט עובר כל גבול עם החוצפה שלך. אתה לא בגדר של עוזר או ממליץ פה. אתה בגדר פושע! אם סיאט החליטו "לחסוך" אצלך, ולא הרכיבו פנסים עם עדשות או פרוג'קטורים יעודיים לקסנון, ואתה החלטת על דעת עצמך שלך מותר הכל ואתה יכול לסנוור נהגים עד כדי כך שהם יכולים (חס וחלילה) לעשות תאונה ולהפגע- אז אתה פושע! בן, לצערך הרב קיט קסנון מקצועי ואיכותי יעלה קצת יותר עקב העדר חלקים בפנס הרכב שלך. אתה יכול להדמות לחברנו למעלה ולהרכיב קיט שיסנוור נהגים אחרים או להיות אדם מן השורה ששומר על חיי האנשים מסביבו חוץ מאשר האגו הפרטי שלו. לכן, קיט קסנון כולל עדשה יכול לעלות פי 3 ויותר מקיט רגיל. אני יתן לך שוב את הקישור שניתן עמוד קודם: http://www.hidplanet.com/package.html
×
×
  • תוכן חדש...