Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. עידן, יש משהו בדברייך. אני טוען את זה כבר שבועיים. Y-a-k-u-z-A, על סמך מה אתה טוען את טיעונייך?! אני מכיר קילואיים (קליאו ברבים ) ספורטיביים רבים שעברו כבר 120K ו-150K ק"מ ולא נשמע ציוץ מפיהם בקשר לגיר. הכל תלוי באופי ההתנהגות של הנהג שנוהג ברכב. נכון שלקליאו יש גיר 'רגיש' יחסית, אך אם הנהג הוא פרא אדם ומתהלל ברכב, אין שום סיבה שהוא גם ישבית גיר בכל רכב אחר שהוא נוהג או ינהג בו. לגבי המחלות והאמינות (שזה כל צרפתייה בכלליות), אני אשמח אם תוכל לספר לי על כמה ולשפוך אור בעיניי. זה יעזור לי מאוד ללמוד, ולדעת למה לצפות מהרכב שלי.
  2. אצל כולם זה אותו דבר, קרי- המצב שלך בסדר גמור.
  3. הבסר יותר טוב מזה לא נראה לי שתוכל לקבל. בעיקרון, שהרכב עומד במישור, עדיף שיוצגו לך 5 ריבועים.
  4. סבלנות סבלנות. יהיה גם יהיה
  5. משפט ענק! מסכים על כלה מילה! על שניהם לא יכשילו אותך. גש לטסט בראש שקט
  6. אייל, אלה סמלים המקום ה-GTI הקודם או שזה לגריל הקידמי?
  7. אניגם מצודד בהערה הזאת. תתחדש!!!
  8. באמת תמונות מדהימות! במיוחד של הפיאט
  9. התמונות האלה עוד יותר דוחקות אותי להתקין גוון 6000K.
  10. ה-N95 הוא בדיוק כמו רכב יקר ומפואר. נותן את כל (אבל כל!) הפינוקים שיש אבל מצד שני מצריך הרבה יחס, שמירה עליו ולהתרגל גם למינוסים שלו. לאחר חודש וחצי של בעלות אין מבסוט ממני מהמכשיר. המכשיר יחידי שאולי יחליף אותו בעתיד יהיה N95 8G.
  11. דבר ראשון, תתחדש! דבר שני. או שהתמונות אינן איכותיות או שהגוון באמת 'כחול מדיי'. אני כרגע לפני התקנת קסנון בריכבי ומתלבט בין 6000K ל-8000K. מצד אחד אני מעוניין שהסט יראה איכותי וכחלחל ומצד שני איני מעוניין בסט שימשוך את עיניי הנץ של מחלקת החוק בארצנו.
  12. תתחדש!!! בנימה אישית שלי ולא כלפייך, דיי חרה לי שסיאט בחרו להוציא את הטמבון של הקופרה לשאר דגמי האיביזה בשנתונים החדשים. הקופרה פשוט מאבדת מייחודה. אבל לך נשאר רק להנות מכך!
  13. חלק מן הגולפים (ה-GTI כמובן) הגיעו עם מצערות מכאניות וחלק עם חשמליות, ולכן שמעת את רעש הפורק. גם ב-A3 המצב היה דומה בשנתונים הראשונים. אך בדגם ה-180 של שנת 2002 אני בטוח ב-99% שמדובר במצערת חשמלית.
  14. כוח-סוס

    תחרות הרכב השמור

    מחקו את דירוג ההצבעות והשארו רק את הדירוג מאתמול בלילה. כנראה עקב רמאות כזאת או אחרת. נחכה להתפתחויות.
  15. לגבי עניין המחיר והשנתון; אין לאהבה מחיר. ישנן מכוניות ישנות יותר אך נדירות יותר עם תג מחיר גבוה שנשמר. המצב המייצג של השוק שומר את מחיר הקופה סביב ה-50K-60K ועל זה אין ויכוח. מי שלא מתאים לו- לא קונה. (אתה מוזמן להתסכל מקרה 'פוולספאגן קוראדו' במשפחת VAG. היא מתחילת שנות ה-90 ומחיר השוק שלה אפילו יקר מהקופה) בנאדם שמחפש רכבים כמו קליאו ספורט, איביזה טורבו וכדו' - לא יתאים לקופה והיא לא תתאים לו.
  16. כוח-סוס

    תחרות הרכב השמור

    אלי, מה לעשות יש גם תגובות כאלה לצערנו. עם זאת, 2 מבין 5 המקומות הראשונים נקטפו ברמאות מסויימת שכן בלילה עצמו אחרי גמר התחרות חלק ממספר הקולות שונה וגם בערב ההצבעה עצמו גדלו המספרים במאות בשניות ספורות. עם זאת, אין מה להתעצבן ורק לחייך , כי בתכלס כל אחד יודע מה הוא מחזיק בביתו. כל הכבוד לכולם על ההשתתפות! הדירוג שלי לפי מידת ההשקעה של בעלי הרכב: 1. הונדה סיויק - אלכס זלוטניק 2. peugeot 306 gti - עופר פולק 3. סובארו אימפרזה טורבו - ארתור דוננפלד לדעתי אלו היו צריכים לזכות בהערכה הגדולה ביותר! ( הנה הקישור למי שלא מוצא אותו: http://www.h-6.co.il/contest.asp ) יום טוב, טל
  17. אחי, אין לי בעיה עם המחיר של ה-GTI6 שלך. ההפך, אם היא שמורה אני חושב שהיא שווה כל שקל שתבקש. אין מכוניות כאלה יותר! אני סתם צחקתי, כי אתה המלצתו לו על הרכב, ואתה בדיוק מוכר אחת. "צירוף מקרים" אייל, אתה צודק לא נכנס לויכוחים כי זה מיותר. כל אחד יעשה את שיקוליו. רק בקשה אחת קטנה ממך. אם תוכל לכתוב לי (אפילו בפרטי) במה ה-GTI מאובזרת יותר מהלאון או הלאון 4.
  18. כוח-סוס

    תחרות הרכב השמור

    ואיך שלא, בא בסוף משתמש שעשה כנראה משהו לא כשר והוא כרגע מוגדר הזוכה. מעניין איך ב-3 קדות התווספו ל-'סובארו אימפרזה GT טורבו - יוסי הרשקו' 158 קולות (ואני מדוייק!) . נקווה שמחר יבדקו את הסוגייה ויכתירו את עודד למנצח. הייתה שם התמודדות רצינית ב-4 שעות האחרונות בינו לבין אלכס. אני, מבחינתי, הצלחתי לגרוף מקום 3 מכובד. לילה טוב
  19. דבר ראשון, עם יכולת הזילזול שלך ברכבים שהם אינם גולף GTI (או אותו רכב שאתה מחזיק באותו נרגע), אני כן יכול לזלזל בך חזרה. למרות שאתה מבוגר ממני בכ-6 שנים, יש לי את החוצפה החיובית מאוד להגיד שיש תחומים מסויימים בעולם הרכב שיש לי ניסיון רב ממך. מה לעשות, ככה זה. בין זה אם רכב כזה או אחר היה בבעלותי או שלא. שכחתי להזכיר שמגיל 16.5 הייתי צמוד לגולף GTI שנת 99 שהייתה שייכת לאבא של חבר. אז גם איתה יש לי טיפ טיפה נסיון אני מאוד יכול להשוות את הלאון לגולף ויכול להגיד בפה מלא שהגולף נחותה משמעותית מהלאון. הבדלי היוקרה אמנם הולכים בסדר כזה לפי דירוג החברות והמחיר: אודי -> פוולספאגן -> סיאט. אך, בין המכוניות הספורטיביות שהוצעו כאן ממשפחת VAG- הסדר הוא לגמרי הפוך, במיוחד ביכולות הספורטיות של הרכב. לגבי זמן אחזקה- שוב אתה מצחיק. את הלאון החזקתי 10 חודשים, לך את הגולף אין אפילו חצי שנה (וזה לא ממש מעניין אם הייתה לך 1.6 לפני זה ). לכן, שקול ובדוק את דברייך לפני שאתה כותב/אומר אותם. הלאון גם חזקה וגם מאובזרת יותר. את היופי נשאיר לעניניי המתבונן. אל תשכח שה-2,000 שקל שצ'יפ יכול לעשות לגולף- יבואו על חשבון אמינות. דבר שלא יהיה בלאון כי הכח הזה כבר קיים שם בצורה יעודית. מה גם ש-K03 שנמצא ב-GTI יצטרך לעבוד חזק הרבה יותר ולגדוש גבוה מאוד כדי להוציא הספקים דומים ללאון. גם לגבי נושא המחיר אתה קופץ רחוק. 80K הוא מחיר מאוד הולם ללאון 4 המאובזרת (ואני כבר לא בעלים של אחת כזאת ). לעומת זאת הגולף GTI של אותה שנה מציעה חבילה דלה יותר וחלשה יותר, אך עם סמל ה-VW ועם תג מחיר גבוה יותר ללא שום הצדקה. ושמישהו יתקן אותי! ולסיום, מה שכתבת לגבי האיביזות, גם אינו ממש נכון וגם מנוסח ללא כל בסיס. באותה דוגמא בדיוק אני יכול להגיד לך שאת הלאון 4 אפשר להשוות רק ל-V6 4motion, מכיוון שאצלהן הבסיס דומה. אחת מוגדשת ואחת אטמוספרית חזקה, אך שניהן דומות על אותו בסיס איבזורי. את הלאון 20VT של שנת הדגם 2003 גם אי אפשר להשוות ל-GTI מכיוון שגרסת ה-180 של הגולף לא הגיעה ביבוא סדיר לארץ. מסקנה: ה-GTI שלך, משנים 1999-2003, תהיה משוות לאיביזה המוגדשת משנים 2001-2002 (והאטמוספריםת משנים 1998-2000), כשאר הלאון נמצאת בכלל בקטגוריה מעל. קצת שיעורי בית לא יזיקו, טל
  20. מצופה גם מצופה, פשוט בצבע אחר. אתה בוחר (אם אתה רוצה) 2 צבעים לציפוי (לפי המקור) וגם את צבע החוט שאיתו יתפרו את ציפוי העור להגה.
  21. וזה לא במקרה כי אתה מוכר GTI6 באותו המחיר בערך אייל חדל שטויות. גם אני מדבר מנסיון אישי, ואם צריך להשוותה לשאר הדגמים שהוזכרה כאן - היא עצלה מאוד. לגבי הגולף GTI עצמה, זה נכון שיש הרה רכבים שחוטים, אך עם זאת היא נמכרה בכמות גדולה יותר מאשר כל הסיאטים והאודים הספורטיביים גם יחד. צריך סבלנות כדי למצוא אקזמפלר שמור, כמו של חברנו אייל לדוגמה. הלאון לא מספיק איכותית? הדשבורד הוא החלק המרכזי (שנראה לעין) שנקלח ה-A3. ותסכים איתי שהאודי היא האיכותית מבין החברות. סיאט עשו 'פאק' קטן עם הלאון והוציאו אותה איכותית מדיי. ועל זה יעידו בעלי הלאון (גם הלא מוגדשות)! חויית הנהיגה בלאון היא הגדולה מבין כל המכוניות שהוזכרו, הן בכוח והן בהתנהגות. לגבי התמורה בכסף, נו באמת אייל! גם 80K לשנת 2002 מהווים מחיר הוגן ומתאים ביחס לרשימת האביזור שאתה מקבל בה. את זה שמר לוי יצחק החליט לקום בבוקר אחד ולשחוט את חברת סיאט - אי אפשר להפיל על בעלי מכוניות אלו. במיוחד על אלו ששמרו עליהן כאילו אין מחר והשקיעו בהן משכורות על גבי משכורות, ושעות על גבי שעות. מה גם שהביקוש גדול עד פי 10 מההיצע! (בדומה ל-MX5, קליאו ספורט וכו') לגבי סוגיית האודי אתה צודק, אם כי A3 180 ידנית עם מתלים ספורטיביים תשתפר משמעותית! גם לגבי סוגיית "הקנייה התחליפית" של צרפתייה במקרה הזה אני מסכים גם. ואני מדבר בתור בעל צרפתייה בהווה וגרמניות לשעבר. טל
  22. צויין מאוד. כנס לשירשור הנ"ל ותקבל את כל הפרטים שאתה צריך כולל תמונות: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=158285
  23. תתחדש!!! ואייל, לאחר בירורון, כן. כן מקלפים את הציפוי הישן מההגה. כך הוסבר לי אך לא ראיתי בעיניים שלי. אבל כן ניתן להרגיש שאין בליטות מתחת לציפוי העור ושמתיחת העור על ההגה אחידה.
  24. ללאון, מנוע 1,800 סמ"ק מוגדש (טורבו ) 4 צילנדרים ו-20 שסתומים (5 לצילינדר) מפיק 180 כוחות סוס. עוד משהו? עריכה: גם ללאון 4 (הייתה אחת כזאת ברשותי בעבר) יש 180 כוחות סוס מקוריים ולא 210 כפי שרשמת. גם נתון הקג"מ הינו אסטרונומי לרכב סטנדרטי. נתונים כאלה מציד רכב עם צ'יפ לפחות. לגבי עניין הביקוש וההיצע- אכן זה נכון. הדגמים השמורים של 2003-4 מבוקשים אף יותר. אם אתה מתכוון להביא את הלאון להספקים גבוהים (250 כ"ס ומעלה) - חפש לאון 4 (רק בשנת 2002). אם אתה מעוניין להשאיר אותה סטנדרטית (או מקסימום עם צ'יפ) - חפש לאון טורבו משנת 2003. ישנו הפרש משקל (ה-4 כבדה יותר) של כ-150 ק"ג עקב מערכת האלדקס (4x4).
  25. כוח-סוס

    תחרות הרכב השמור

    שווה מה? עוגיה?
×
×
  • תוכן חדש...