-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
[עזרה] הרכבת מערכת בטויוטה יאריס
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה השם משתמש של יוסי אלפיין בפורום על מנת שאוכל לדבר איתו ואף להגיע אליו להתייעצות? -
[עזרה] הרכבת מערכת בטויוטה יאריס
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נתתם לי פה הרבה מידע למרות שאני לא מבין גדול בתחום, אבל תודה קודם כל על ההשקעה והרצון לעזור. כרגע אני יותר בכיוון של מוצרים חדשים ולא להשתגע עם דברים שאי לא אדע להסתדר איתם. מה גם שאני לא אמצע מחירים כאלה במוצרים חדשים, וגם אם אלך על מוצרים שהם יד 2 אני מאמין שאני אחצה את רף ה-5,000 ש"ח. רומק, היכן אני יכול לראות ושלמוע את המחירים על הסטים של קלארוס? ומה הסברתם לגבי המיד? ללא בניה, הוא לא יכנס לי בדלת? מי מבצע בניה כזאת ומה העלות שלה? והאם אפשר לקבל המלצה על מתקין איכותי שמסתובב כאן בפורום? כזה שאוכל להיות ליידו בזמן ההתקנות, לשאול שאלות ואף לעזור בהתקנה אם צריך? -
[עזרה] הרכבת מערכת בטויוטה יאריס
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נימי, לא יודע אם זה כ"כ רלוונטי. חשבתי שאני אוכל להשיג את הסט בארץ. אי אשמח לרכיבים שיש לי גישה נוחה יותר אליהםן ונמצאים למכירה בארצנו. אשמח גם להמלצה נוספת למגבר (או סט מגברים כהמלצתך) שהוא בעל מנחתים מובנים ויעבוד בצורה טובה, נקייה ואייכותית על מערכת ה-HU המובנית. -
[עזרה] הרכבת מערכת בטויוטה יאריס
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של כוח-סוס בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כפי שארמית עדיין לא שמעתי את הרכבים ולמפגש לצערי לא ייצא לי להגיע, כך שאני לא יודע אם ייצא לי לשמוע את הסטים הנ"ל. רוני, התקציב הוא כ-4,000-4,500 ש"ח כולל התקנה, ולא כולל סט איטום שאני חושב לבצע כבר במקביל. כמו שאמרתי כבר קודם, אני מעוניין בסט שינגן בצורה איכותית (אך לא חלשה מדיי) ונעימה ולאו דווקא צורמת וחזקה, ולכן אני מעוניין לשמוע את המלוציתכם לחיבור למגבר הנ"ל ואל מערכת ה-HU המובנית. -
שלום לכולם, לא מזמן רכשתי טויוטה יאריס TS. כידוע לרובכם באותה יאריס ישנה מערכת מובנית (אפילו לא MP3 - אבל זה פחות מפריע לי כרגע). הנני מעונין להרכיב ברכב מערכת אך ללא החלפת מערכת הרדיו-דיסק המובנית. זוהי התעיינות ראשונה שלי בנושא החיבור של מערכת חיצונית למערכת HU מובנית. קודם כל חשוב לי לציין, שאני לא מעוניין בסאב, אלא ברמקול 6X9 שיתן את הבאס והצליל מאחור. הדבר השני שהבנתי הוא שאני זקוק למנחתים על מנת לחבר בין המגבר ל-HU המובנה. זוהי מערכת שהוצעה לי, ונשמעת לי דיי נחמד בעיקר מכיוון שאני מעוניין בצליל איכותי ולא ברעש מטורף. מגבר: AUDISON SRX4 (ידוע לי שזוהי הסדרה הנמוכה של החברה, אך בכל זאת זה AUDISON. מה גם שהבנתי שמגבר זה יש פטנט של החברה עם מנחתים מובנים שלא מצריכים מנחתים חיצוניים או תוספות על-מנת לחברה ל-HU המובנה.) קומפוננט: FOCAL 165A1 (שמעתי המלצות על הקומפוונט הזה, לא מכיר אותו אישית. אני יודע שלא מדובר במכשיר מהסדרות הגבוהות, אך השאלה אם הוא יספיק או שבכל זאת צריך לשדרג מעט?) שאלה נוספת היא: האם בעקבות מקום עליון בדשבורד לרמקול 4 אינצ' ניתן להשתמש בטוויטר 4 אינצ' עבור הקומפוננט? והאם תהיה לזה השפעה? רמקולים אחוריים: FOCAL 690CA (רמקול 6X9 מבחינתי אמור לתת קונטרה לצליל מאחור, במיוחד מבחינת הבאס) כרגע, מה שחשוב לי זוהי דעתכם. הצעות לשיפור/שינוי/תוספות יתקבלו בשמחה ובברכה. תודה מראש, טל
-
למכירה, קיט יניקה (פילטר + זרוע) ליאריס שהוכנו במיוחד כולל מיקום לחיישנים. ירד מ-יאריס TS. כמו חדש, היה על הרכב כ-1,500-2,000 ק"מ (נקנה עם הרכב). מוכר עקב רצון שלי לחזור למקוריות. 500 ש"ח. סמל sport כמו הסמל המקורי שנמצא על הקליאו ספורט. לא גנוב כמובן. 50 ש"ח. בהודעה פרטית או בפלאפון 054-6872469
-
טופ-גיר.
-
אחרי שתסיים את 'קלאס A' יפפתח לך 'קלאס' נוסף עם האות S. שם צריך לאזן רכבים לפי יכולת המתחרים (כדי שלכולם יהיו נתונים דומים). ה-S קשה במיוחד. מקווה שתהנה
-
למיטב ידעתי, כרגע אין אפשרות להוסיף מסלולים נוספים. אם תחקור טוב, תראה שיש אפשרות הפוכה לכל מסלול, והדייטונה נחלק אף הוא לעוד מסלול. לשפר בצורה מלאה כרגע אי אפשר (עד יציאת המשחק המלא), אבל ברגע שתסיים של כל 3 הששיעורים במשחק (30 תחרויות) במינימום מקום 3 תגלה אופציה לכייל ולכוון את הרכבים, החל מ: הורדת משקל, הוספת כוח, מתלים, מהלך הילוך, התערבות בקרת האחיזה ועוד. לגבי המשחק המלא- ההכרזה הייתה לכיוון סוף 2008 ותחילת 2009. כרגע עדיין אין תאריך באופק, אך מדובר על מספר בודד של חודשים, כאשר בכל העולם (כולל אותי ואותך) כבר מחכים לקוצר רוח לגרסה המלאה שתהיה ע"פ השמועות וחוות הדעת למשחק המירוצים (אני מרשה לעצמי להגיד אפילו סימולטור) הטוב ביותר שנראה על קונסולה ניידת.
-
ארנון, דווקא בשוק מסכי המגע, יש לאייפון את האחת המידות הטובות ביותר שקיימות לסלולארי. רוחב ואורך קטנים יותר? מסך מגע קטן יותר ובעייתי יותר! עבה יותר? לא משנה מהן מידות הרוחב והאורך- הוא מתחיל להיות בעייתי בכיס. אני לא אומר חס וחלילה שהמידות של הפאלם אינן טובות, כי עד שלא יהיה ניתן לראות ולחוות אותו אי אפשר יהיה לתת חוות דעת מדוייקת, אבל מידותיו של האייפון לשימוש הן מהטובות שיש. ואני האחרון שיהיה מחסידי האייפון (אני לא ממש סובל אותו).
-
ה-N98 הוא סוג של שמועה של פלאפון קונספקט, שחוץ מהתמונה לא ידועים עליו פרטים נוספים, ולא ידוע בכלל אם המכשיר הזה יגיע לייצור ועוד בצורתו הנוכחית. ה-N97, הוא מכשיר בעל מסך מגע ענק, כאשר בדומה לפאלם נפתחת אצלו מקלדת מלאה, רק שב-N97 היא צידית. לפי הרשמים מדובר על אחד המכשירים הטובים והחכמים שיצאו. הוא מיועד בעיקר לשוק העסקי.
-
דווקא כן צפיתי. ראיתי את הממשק, ויזדקף לזכותו שהוא חדשני, מהיר ונראה לא רע בכלל. שנקבל את הפרטים 'היבשים' והמלאים על המכשיר נדע יותר.
-
Fat Bastard, צר לי לאכזב אותך, אבל ממש לא. אתה טועה בגדול וחלק מדברייך אף אינם מבוססים. נתחיל ב-5800. בתור לקוח עבר (לא רחוק, N95) מרוצה מאוד של נוקיה ולאחר השגת מידע שימושי מאוד על ה-5800 ובנוסף ומכשיר אחד שהיה ברשותי במשך 3 ימים, ניתן רק לקבוע שכרגע ה-5800 הוא אכזבה ואפילו 'נפילה' של נוקיה. המכשיר מלא שלל באגים, נתקע באופן תדיר מאוד בזמן השימוש בו ויחסית לרעש התיקשורתי שנעשה עליו בהתחלה יש אכזבה גדולה מהמכשיר. לא ארחיב עוד בנושא המכשיר, אך אציין גם שמחירו צנח בחצי בשוק בעולם תוך חודשיים בלבד. לגבי ה-N98. כרגע מדובר על טלפון קונספקט שאפילו לא הורכז ע"י נוקיה. השמועות כרגע הן שהמכשיר עוצב ע"י גרפיקאי שאינו קשור לחברה והשמועה התפרצה כמו אש בשדה קוצים, והשמועה השניה היא שהודלף מידע ע"י בכיר שפוטר ממשרדי החברה בפילנד. אם השמועה השניה נכונה, ה-N98 יהיה אחד המכשירים הטובים ביותר שנראו איי פעם, ושוב, גם אם זה נכון- יש לנו עוד הרבה זמן לחכות (לפחות שנה-שנתיים). IPHONE Killer ?? אין הגדרה לדבר הזה. הממשק של האייפון הוא מהטובים שנראו איי פעם. אם זאת, הוא איננו בעל תכונות נדירות או גבוהות במיוחד שיכולות לדרג אותו בטופ בכל התחומים, או אפילו ברובם. מכשירים ברמה דומה ואף טובה בתחומים רבים מהאייפון (בעלי מסך מגע בלבד): סמסונג אומניה I900 מכשירי HTC החדשים למינהן נוקיה N97 (שינחת פה לקראת סוף השנה)
-
תמיר, אתה תגן תמיד על הנמצא ברשותך בחירוף נפש. אם פותח התרד היה שואל: מה עדיף, איביזה FR או פרארי F430? היינו מוצאים בתשובתך את כל הסיבות לקנות איביזה ולא פרארי. אתה אולי תתעצבן (וזה טבעי), אבל זה נכון. לא היה קורה כלום אם הייתה אומר שה-PS3 טוב יותר, למרות שאתה בעלים של XBOX360 ואתה מבסוט ממנו והוא מספק את צרכייך בצורה הטובה ביותר. כרגע לכל קונסולה יש את היתרונות והחסרונות שלה. גרפיקה טובה יותר ב-XBOX360?! הצחקת אותי. ראיתי משחקים דומים על ה-PS3 ועל ה-XBOX גם בטלויזיות Full HD וגם ב-HD Ready, וללא שום ספק הגרפיקה הייתה טובה יותר ב-PS3! מעבד מהיר יותר?! 'איטי פחד', לעומת המעבד של ה-PS3. אז נכון, אולי הגזמתי, המעבד של ה-XBOX דיי מהיר אבל במשחקים כבדים יותר בעתיד תיווכח שהמעבד של ה-PS3 חזק בהרבה, פועל יותר טוב ומריץ משחקים בצורה טובה יותר. שלטים? נכון שזה עניין של הרגל, וגם לשלטי ה-XBOX מתרגלים (גם בשל גודלם). אבל אתה לא יכול להשוות אותם לשלטים של PS3. מצטוער. משחקים ייחודיים- יש גם כאן וגם כאן. הדבר תמיד היה ויהיה קיים לקונסולות מתחרות. היתרון הגדול של ה-XBOX הוא באפשרות לפרוץ אותו, ולשחק כמעט בחינם. ל-PS3 אין וגם כנראה שלא תהיה פריצה, והמשחקים בארץ מאוד יקרים, אבל כמו שציינו כאן, ישנה אפשרות לרכוש משחקים מקוריים בעלויות של 160-180 ש"ח. יכול להיות שאני משוחד (אני בעלים של PS3 כבר חצי שנה), אבל מכשיר ה-PS3 טוב יותר לדעתי בהרבה תכונות שגורמות לו להיות מועדף.
-
חולצות פולו של ראלף-לורן ב-300 שקל זה גם זול מדיי
-
כן, אני אמיתי. אני מעריץ ומעריך מאוד את בשבקין.
-
למעצבנת קוראים אפרת, או בשמה המקצועי: 'גברת נשיקות'. סה"כ היא מנשקת כל-דבר שזז ויש לה את הקול הכי מעצבן בארץ.
-
הצילומים הסתיימו כבר לפני מספר שבועות.
-
אם מישהו מכיר את המכשיר הסלולארי Samsung Omnia I900 (לא מדובר בדגם ה-480 שמשווק באורנג') ויכול לתת לי חוות דעת חיובית או/ו שלילית אני אשמח. אני מתלבט מאוד בנושא רכישתו. תודה, טל
-
היכן רוכשים שיפט לייט שהסקאלה היא מהירות?
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של אביר בן ישי בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אתה ו-favorite 1 עשיתם לי את הבוקר. אולי הוא יכול למצוא גם בפירוקיות בעזה -
אותי מעניין איך האזיקון לא נמס מהחום תמיר, גם לדעתי ותר על זה. גם אני בעבר חשבתי על הדבר הזה, אך המחשבה שניה יש לזה מראה מאוד זול. לבחירתך.
-
גם אני בדעתכם. אם נמחוק את עזה, גם לא יהיה מי שישלח את הטילים. זה לא מעניין אותי מי נמצא שם גם, כמו שאותם לא מעניין מי נמצא כאן. ואני לא אוסיף מילה בנושא.
-
ב-LS יש תיבה עם 8 הילוכים (קידמיים). על-פי מאמרים (ולא אחד) בעולם, היא נחשבת לאחת התיבות הטובות ביותר שיוצרו איי-פעם, אם לא הטובה שבהן (כמובן שאנחנו מדברים על מכוניות כביש). עוד יתרון מובהק של התיבות הללו הוא החיסכון בדלק. עם מנועי 3 עד 4.6 ליטר ויותר- שיוטים של 100-120 קמ"ש נעשים בהילוכים גבוהים וכך שומרים על צירכת דלק 'שפויה'. מנסיעותי הרבות ב-LS460 החדשה, בעלת תיה"ל עם 8 הילוכים- הדבר האחרון שהפריע לי הוא כמות המעברים בין ההילוכים. גם שהרגל הייתה 'כבדה' יותר לא נרשמו אי אלו בעיות/הפרעות/חסרונות במהלך הנסיעה. אבל יש גדולים ממני שיודעים, אולי בכל זאת תיה"ל בעלת 7 ההילוכים ששודכה ל-IS-F ולמכוניות נוספות - מרובה בהילוכים. שוב, חוץ מתוכניות הרכב של 'טופ-גיר' ו-'פיפט-גיר' לא שמעתי או קראתי על הבעיות הנ"ל. להפך, הגיר צויין אך ורק לטובה.
-
גם לדעתי. בכל זאת, יש גבולות גם בסאטירה.
