BEEKER, צר לי להגיד לך אבל אתה מדבר שטויות ואף עושה הכללות והשוואות שאינן ככורח המציאות.
בנוגע למחיר המחירון אתה מוזמן לפנות רק לאדם אחד, שמו לוי יצחק. אותו מר לוי (וגם מחירונים מקבילים) קבעו כי ערכה
של טויוטה, דגם היאריס, והיאריס TS בפרט גבוהים מן המקובל עקב שיקלול נתונים כזה או אחר.
כמו שישנו מחיר מחירון הנמוך מערכו האמיתי של האוטו (קליאו ספורט, איביזה טורבו וכד'), כך בדגם היאריס מחיר המחירון דווקא
כן משקף את ערכו האמיתי של הרכב ואת התמורה ביחס למחיר.
* זה שעל אקסמפלר שמור יותר ובעל נתונים טובים משלמים יותר - זהו דבר שנהוג בכל דגם רכב מבוקש.
יישור קו?! בהתאם לאקסמפלר. כך גם משלמים בהתאם. זה דיי בולשיט, כי בכל רכב ניתן להכניס את הסעיף המדובר.
לצערי וצערך לא מדובר באיזו יונדאי לנטרה או דייהו עם חלקים בעשות שקלים.
ולנושא האחרון, שהוא מרכיב את רוב ההודעה השטוטית הקודמת.
שאתה משווה רכבים מקבוצה מסויימת, אנא השתדל להשוואות בין גרסאות דומות.
כאן למעשה אתה משווה בין פאביה (סקודה בכל זאת... למרות שזה בתכלס פולקסוואגן) עם מנוע של קרטינג ורמת איבזור של
קורקינט חשמלי לסוג רכב מאותה קבוצה שמגיע ברמת האיבזור הגבוהה ביותר לדגם (הן מכני והן מבחינת התוספות שנאמדות רק הן
בעשרות אלפי שקלים).
אתה יכול לתת לי כדוגמא גם את דגמי הפולו והאיביזה SC האחרונים שנמכרו, אך זה לא רלוונטי מ-2 סיבות:
1) רמות האיבזור השונות שמשנות את רמות המחיר בעשרות אלפי שקלים.
2) הסיכון של קונצרן צ'מפיון הישראלי שהיה מוכן "להפסיד" כסף על מכירות עשרות דגמים ראשונים על מנת לשווק את חברת הייצור
ואת הדגם עצמו. זה משהו שאפשר להבין בכלכלה פשוטה ע"י ציור של גרף השקעה אל מול רווח עתידי.
אני יכול להמשיך עוד ועוד, אך אני מאמין שהמסר הובן.
שבת שלום.