Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. תמיר, לא שנתיים אלא לאחר 5-6 שנים. האחזקה מתייחסת לרכב באופן כללי לאחזקה של 3 שנים ועזוב לתפוס את נושא ההגה - אני יכול לתת קליפס שנשבר, כפתור שהפסיק לעבוד, ומריכיבים אחרים שחומר ייצורם עייף או נפגע משימוש יתר.
  2. קודם כל, אולי. בנוסף, אני תמיד פתוח להצעות ותיקונים. ובגדול, המחירון נמדד וחושב מול מחירון לוי יצחק ויד 2 על מנת למצוא את המחירים הקרובים ביותר בין רכב חדש לרכב יד שניה מאותה השנה. העלויות והירידות ערך וכו' מתייחסות לרכב מסוג פולו GTI בלבד (שיש לו עבר עשיר עם נושא המנועים והגירים) ולכן העלויות חושבו בצורה כזאת. נכון, קיימת הפרזה, אבל היא נועדה להציב מראה אל מול רכישת רכב חדש. נושא הבלת"מ מציג עלויות לא צפויות שאינן קשורות לטיפולים ולתקלות גדולות, קרי פנצ'ר עם צורך בהחלפת צמיג, הגה שצריך להיתפר מחדש עקב דהיית עור וכו'. לצורך העניין, למרות שלא חישבתי את זה לעומק אך מניסיון עבר, ירידת המחיר גדולה בשוק של מכוניות הסיאט אל מול פולקסוואגן. השוק מוצף ברכבים מדגם איביזה (לא רואה סיבה אחת להעדיף אותה על הפולו ברגע שהמחיר דומה) וכן הלאון שצברה מודעות חזקה ורחבה יותר עם דגמיה האחרונים. ולא, זה לא בא להעליב אותך בתור בעלים של רכב מהסיגמנט. ידוע כי מדובר ברכב אמין בסה"כ. גם ע"פ הסוכנות בבני-ברק וגם ע"פ המפרט הטכני של הרכב שמופץ בסכונות הרכב יגיע עם מערכת Composition Media עם מסך 6.5' (מצורפת תמונה של הפרוספקט).
  3. בא הכפפות יש אופציה להכנסת CD וכרטיסי זיכרון למערכת המולטימדיה בפולו. פיצ׳ר נחמד דווקא. בפולו בוודאות תגיע עם המערכת שציינתי.
  4. מערכת המדיה תוקנה באתר פולקסוואגן למערכת שטענתי בהודעה קודמת שתופיע: Composition Media עם מסך 6.5'. מדובר במערכת הכי (או כמעט הכי) מתקדמת של החברה אך תוספות פונקציונאליות, כמו שאלי ציין, יעלו כסף. סביר להניח שצ'מפיון ימשיכו לעדכן עוד דברים עם הזמן - בלם יד רגיל, גיר DSG7 וכו'.
  5. ואוו... פשוט מדהים!!! ממתין לקובץ המפורט
  6. אלי דווקא צודק, לפחות לפי כל הפרוספקטים, התמונות, הסקירות מהעולם ואתר פולקסוואגן הגרמני והבריטי. מדובר על מערכת מסוג Composition Media מהדור החדש. "המצחיק" הוא שבפולו המסך הוא 6.5' ואילו בגולף יגיע הדגם עם מסך בגודל 5.8'.
  7. הדבר היחידי שמעלה תהייה לחיוב זה שהדברים מבולבלים מאוד באתר: מערכת המולטימדיה בגדול 5' רשומה גם בגולף - דבר שלא נכון בפועל, מגיעה מערכת עם מסך בגודל 5.8' לפחות. בלם יד חשמלי אכן לא קיים בשום מקום בעולם וכן גיר DSG6 לפולו GTI - נראה לי שאלו טעויות העתקה. לעומת זאת, במפרט המסודר (קובץ ה-PDF הרישמי) מופיעים הדברים הבאים: ניתן להזמין צבע כסף, מערכת המולטימדיה היא 6.5' ובלם היד הוא רגיל ומצופה עור. קצת שכונה ליבואן להציג מידע בצורה כזאת.
  8. STIO, אשמח אם תעדכן משהו לגבי המערכת מולטימדיה ממידע שהגיע אליי לעומת המערכת האירופאית. באירופה הרכב נמכר עם המערכת המשודרגת של מסך 6.5 אינצ' (מופיע גם במפרט הטכני בישראל) ומשום מה נראה כי בכל זאת הפולו נמכרת כאן עם מערכת המולטימדיה הרגילה של הפולו עם מסך 5' עם יכולות מצומצמות - יש בידייך מידע שכן כבר הזמנת את הרכב?
  9. גם המסך מולטימדיה 5.8 אינצ' הוא טעות מאחר ואמור להגיע 6.5. מאמין שהם יתקנו את הדברים בקרוב. מהשעמום בעבודה הכנתי אקסל קטן (עדיין לא סיימתי) לגבי נושא חישוב עלויות אחזקת הרכב (צירפתי תמונה).
  10. פולקסוואגן מעלה עמוד מידע לפולו GTI החדשה: http://www.vw.co.il/models/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95-gti/%D7%9E%D7%90%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D/ הצבע המטאלי קפץ ל-1,500 ש"ח במקום 1,000. אין אזכור לחבילת הספורט בשווי 4,000 ש"ח אך כן יש אזכרו למטלים אדפטיבים במחיר הזה (אולי זאת החבילה). ובאופן רשמי יש מחיר לגרסא ידינית.
  11. קודם כל תתחדש! ו-ואוו, מחזיר אותי 7-8 שנים אחורה (מצורפות תמונות של הכלה שהייתה ברשותי למטה). רכב אדיר, המון פוטנציאל, כיף לנהיגה (אפילו שהוא סטנדרטי) ברמות שקשה לקבל מרכש סטנדרטי במחיר דומה כיום. שלי בזמנו נמכרה ב-16,000 ש"ח מעל המחירון (כשביקשתי 20 מעל - השוק היה מטורף בזמנו, אין לי מושג לגבי היום). לגבי נושא הטמבון הקידמי - בעיה ידועה בצדדיו, נדיר שניתן לתקן וליישר את זה. באיזשהו שלב לומדים לחיות עם זה. הכי חשוב כרגע מבחינתך זה יישור קו מקיף - החלפת פילטרים ומשנים, בדיקת גומיות שחוקות וכן טיימינג ומשאבת מים (עניין לא זול בכלל ברכב הזה). שיפורים קטנים ומינוריים שאני יחול לחשוב עליהם יהיו ברמת הפילטר (חפש של Simota או אחר במקום המקורי), החלפת הדוד האחורי ועל הדרך אולי ממיר ספורטיבי אם שלך בערוב חייו). מבחינה קוסמטית - צביעת פיס קישוט וידיות הרכב וכן החלפת הפנסים האחוריים לדור שני. ובסוף - ציפוי ההגה, מקווה ששלך עשה ואם לא חפש את השירשור המלצה שלי בנושא. בכל אופן, הרכב נראה בתמונות מצויין. נ.ב. יש לי סמל sport אחורי במצב די טוב בבית. אם אתה מעוניין בו כגיבוי שלח לי הודעה בפרטי - מתנה לרגל הרכישה.
  12. נראה מעניין מאוד.. ממשיך לעקוב. אשמח למסמך או פירוט מסודר של מקומות הביקור וכן לעלויות כספיות על מנת לבדוק אופציה של טיול דומה או קרוב לכך. תודה.
  13. נהגתי כ-3,000 ק״מ ב-10 ימים על ה-CX5 בשנה שעברה בארה״ב והגעתי למסקנה הבאה: אם הייתי מחפש ג׳יפון משפחתי במחירי השוק המומצע היא הייתה הבחירה היחידה שלי. עשיתי סיבוב על הקיה בסוכנות ההשכרה לפי המאזדה והחלפתי מיד למאזדה שבדיוק יצאה משטיפה. במזל. תודעת השירות והמכירה בארץ לא מהגבוהות אבל מצד שני לנו כישראלים יש מנטליות של לקבל מתנות כשאנחנו קונים מוצר חדש - לא תמיד מתקבל בברכה. במיוחד כשיש ביקוש מאוד כבוה אצל היבואן. ובכל זאת, אני הייתי בוחר במאזדה. את החבר׳ה מהאולם לא רואים יותר אחרי תהליך הרכישה והפרש מחיר מינורי (בסכומים כאלה) חשוב שלא יגרום לך ״להתפשר״.
  14. כפי שאמרו מעליי, כרגע עומדות בפנייך 2 אופציות: להרשם בסוכנות פולקסוואגן ולחכות לנסיעת מבחן בסביבות חודש אוגוסט שתיתן לך את החוויה האמיתית והרלוונטית ביותר לגבי הרכב או לנסוע לחו"ל ולבדוק אותו. באחת ההודעות הראשונות נתנו לך קישור לשרשור שאמנם מעט ארוך אך מכיל כמעט את כל המידע הרלוונטי לגבי הרכב הזה בארצנו. ממליץ לך לעיין שם בעמוד 26 על מנת לקרוא את המידע שרשם שם המשתמש STIO שכבר היה בסכונות והזמין אחת.
  15. אז זה בהמשך למה שנכתב בשירשור המרכזי (תוספת של 4,000 ש"ח) רק ששם הזכירו גם את נושא המתלים. לגבי נושא הרכב זה יש הרבה שיקולים רחבים, תלוי בקונה.
  16. מה כוללת חבילת הספורט?
  17. הרכב יגיע לתצוגה ולנסיעת מבחן במהלך חודש אוגוסט. עד אז ניתן לבצע הזמנות או לקבל מידע בצורה טלפונית כאשר רוב המידע נמצא בקישור לשירשור שמוצג לך למעלה.
  18. אם כן, רק בשביל המתלים זה משתלם מאחר ובגולף GTI דורשים רק עליהם תוספת של 8,500 ש"ח. אבל משהו בכלל הזוי בתמחורים של צ'מפיון מאחר וחבילת הקסנון זולה יותר בגולף מאשר בפולו. כנראה שעד שלא אגיע לסוכנות באופן פיזי לא ממש אבין ואדע. נמשיך להמתין לאוגוסט.
  19. לפי מה שאני מבין ממך המתלים מגיעים עם התוספת, הם מגיעים עם הרכב או שצריך להוסיף גם אותם בנפרד? הסקירות נותנות התייחסות בעיקר לגיר ה-DSG ונראה שבגיר ידני יצטרך להתבצע שיקול נוסף ביחס למחיר.
  20. על מוצר סיני שתואם מקור בלבד ויכלול אחריות של המרכיב ולא של היצרן (3 שנים) לא אחסוך 800 ש"ח. בחירה אישית שלי. כנ"ל לנושא המצלמה - מצאתי קיט OEM לסמל במחיר של כ-200$ (לפני הרכבה). עניין אישי. הדבר היחידי שבאמת מעצבן הוא הקסנון ב-12K שבטח מגיע עם מערכת שפריצרים וניקוי פנסים בטמבון. מערכת קסנון בלבד אני מניח שאפשר להשיג סביב ה-2K, אבל מהניסיון העצוב שלי עם מערכות שאינן מקוריות נראה לי שיעשה ויתור על נושא הקסנון בכלל.
  21. המידע שלך אמין ומבוסס? כי כשאני בדקתי מצאתי שחיישני הרוורס תואמי המקור כולל הרכבה (שכוללת פירוק טמבונים) עשויה לעלות בסביבות ה-1,500-2,000 ש"ח לפולקסוואגן ומצלמת רוורס סמל אחורי עולה כ-1,000 ש"ח (רק הקיט) ללא הרכבה. לכן, מחירים של 4,000 ש"ח לחיישנים קידמיים ואחוריים כולל הרכבה מהמפעל ושמתמשקים עם המערכת המקורית (וכוללים אחריות מקורית כמובן) הינו סביר ביותר, וכנ"ל לגבי ה-1,900 ש"ח עבור המצלמה.
  22. תתחדש. שמח שנסגרו כל הקצוות, אבל עכשיו הגעת לחלק הקשה יותר: ההמתנה. כשיגיע תורי, נראה לי שאבחר באותו הצבע בגרסת ה-3 דלתות עם תוספות מינוריות כמו החיישנים ומצלמת הרוורס (שיקולי נוחות והמגורים במרכז הארץ). הדילמה היחידה שנותרה ותציק לי עד נסיעת המבחן תהיה בנושא הגיר.
  23. אני עדיין (כבר כמה ימים) משתגע מעניין הקג"מ בין הרכב הידני לאוטומט. לאדם בור כמוני, לצורך העניין, שמניח שכמות שהקג"מ הוגבלה ל-25 בגיר ה-DSG (כנראה עקב מגבלות ושמירה עליו מתקלות אפשריות עתידיות) ומנסה להבין - איך רכב ידני עם כ-7 קג"מ יותר (נתון לא מבוטל, כ-1/3 יותר) מוציא נתונים דומים בלבד בגיר "האוטומט". איפה נעלם כל הכוח הזה בגיר הידני? ההבדל היחידי שמהותי ושהצלחתי להבין הוא בתאוצות הביניים. אשמח להסבר מקיף ומפורט יותר ממי שיודע או אפילו לקישור כלשהו, אחרי שאני נובר בדפי האינטרנט כבר תרופה ולא ממש מצליח למצוא הסבר מעמיק.
  24. צודק, עכשיו שמתי לבד. הזוי לחלוטין הנושא הזה.
  25. לפי המידע שקיבלתי התמונה הנ"ל צולמה בטירה עם נהג לא מנוסה שניסה לבחון את ביצועי הרכב, ניסה לתמרן ממפגע והגיע למצב הזה. יש תמונות נוספות אצלי בפלאפון. אם נחזור לנושא הפולו, אני אמתין לנסיעת מבחן בחודש אוגוסט (על ה-GTI DSG) שתיתן לי את החותמת הסופית בהזמנה - ידני או DSG. בכל זאת, 150K שאני עומד להשקיע על רכב ראשון מהחברה לא בדיוק הולכים ברגל ואני מעדיף להיות שלם עם ההחלטה. למה אני מתלבט? כי לא ניתן להשוות שום חוויה של רכב ידני לאוטומט, במיוחד רכב עם גוון ספורטיבי כמו הפולו. לעומת זאת, כמישהו שנמצא לא מעט בפקקים ועקב האיכויות של הגיר הזה (לפחות על הנייר) אני חושב לפזול דווקא לכיוונו.
×
×
  • תוכן חדש...