Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. אז היום הגיע תורי לבקר בסוכנות כדי לשמוע מס׳ פרטים שהייתי חייב להשלים כדי לגבש את הדעה הנכונה לקראת רכישה של הרכב. בסכונות בר״ג/בני-ברק עומד רכב בצבע אדום עם המפרט ״הבסיסי״ כפי שהוא מוצע בישראל. עלות אגרת הרישוי מוסיפה כ-2,400 ש״ח למחיר הסופי. כשנכנסתי לסוכנות לשאול על הרכב ישר עלה החיוך על כלל עובדי המקום עם ההסבר שכל הרכבים שהיו נמכרו. בסוכנות לא מתכחשים לכך שהגיעו לישראל רק כ-15 רכבים ואפילו על הרכב שעומד באולם התצוגה יש קדימות למכירה. מכיוון שאני לא מעוניין בקונפיגורציה ״הבסיסית״ שנמכרת נמסר לי שגם אם תבוטל הזמנה הדבר לא יהיה רלוונטי עבורי. הגיוני. הסברתי שהדבר מקובל ואשמח לדעת מתי הפולו תחזור לשיווק בישראל על מנת שאוכל לפתוח הזמנה עם התוספות שבהן אני מעוניין. המידע שנמסר הוא ״בשנה הבאה״, קרי 2019, וייתכן אף לפני. הסיבה? באולם מסרבים למסור אותה ולא ממש נכנסים לנושא הגירים והחלפת המנועים (כפי שפורסם כאן). מרגיש כמו סוג של הכחשה לנושא. מה שכן נמסר זה שייתכן שהגרסא שתסופק בעוד כחצי שנה דווקא כן תגיע עם בקרת סטייה מנתיב ולכן לא יהיה צורך במערכת המובילאיי שמותקנת בישראל. כשניסיתי להבין על מה מדובר שכן המערכת לא קיימת כיום בשום רכב של הקונצרן (למיטב הבנתי), טענו שזהו חלק משדרוג שעובדים עליו כעת בחברה וייתכן שיהיה זמין כבר בעוד מספר חודשים. מה אני אגיד לכם, הלוואי. הרכב מרגיש איכותי בסה״כ אם כי זול מעט מהאחות הגדולה. דיפוני הדלתות קשים וכנ״ל גם לרוב הדיפון התחתון. המושבים נוחים ואוחזים, מערכת המולטימדיה מגיבה די מהר והרכב מרגיש כ-GTI לכל דבר ועניין. קצת שחור לי מדי אבל אוכל לחיות עם זה. בהתאם לתוספת 10 הס״מ באורך המכונית מרגיש שהמרווח בספסל האחורי מכובד מאוד. בתא הכפפות ניתן למצוא כניסת כרטיס SD וכונן דיסקים. כן, זה עדיין קיים. הדבר היחידי שמעיב על העניין הוא העדר מערכת ה-Active Info Display כסטנדרט, לוח השעונים הרגיל פשוט זול ומכוער. התוספות המובנות (שאינן מגיעות בגרסת ה-GTI הבסיסית באירופה אך נוספו לדגם שיימכר כאן) הינן גג פנורמי חשמלי, פנסי לד אחוריים וקדמיים, מערכת מולטימדיה 8 אינצ׳, כניסת USB כפולה, חיישנים קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס (בכל דגמי הפולו), מערכת App Connect ובקרת אקלים מפוצלת. התוספות האופציונאליות עליהן התעקשתי כחלק מתנאי הרכישה הן: מערכת Active Info Display שתתומחר ב-5,000 ש״ח כולל מע״מ חישוקי ה-18 שעליהם אין תמחור מדויק אך נציג המכירות העריך אותם בסכום הקרוב ל-5,000 ש״ח בנוסף, הצהרתי שאהיה מעוניין לשמוע מה העלויות לתוספות של מערכת ה-Keyless (הנעה ללא מפתח) וה-Park Assistance. מה שכן נמסר, והפתיע אותי מעט, הוא שניתן לוותר על תוספות מובנת כמו מערכת בקרת השיוט האדפטיבית (ACC) ולחסוך כ-3,000 ש״ח. לא היה רלוונטי עבורי ומרגיש שניתן לוותר על דברים נוספים לפי בקשת הלקוח. מכיוון שהתכנון המקורי היה לרכוש את הרכב לקראת ספטמבר השארתי את הטלפון בסוכנות על מנת שאלו שיצרו עימי קשר ויעדכנו אותי בחידוש המכירה. לטענתם, להזמנה מותאמת יש צורך ב-3-5 חודשי המתנה אז נראה שאחזור ״להציק״ להם כבר באוקטובר הקרוב.
  2. לפי ההדועה שיצא לתקשורת ע״י צ׳מפיון ה-Active Info Display יסופק כתוספת בתשלום. כרוכש עתידי פוטנציאלי, אני יכול להגיד בפה מלא שאם לא תהיה אופציה ל-Active Info Display (כשאנחנו כבר בשנת 2018-9) הרכב הזה יורד מהפרק מבחינתי ולצערי. וכן, אני יודע שיש מספיק קונים וכל זה. דיברתי על עצמי.
  3. ואוו, יש כל כך הרבה. על קצה המזלג: 306GTI, רנו 5 Turbo, קליאו ספורט V6 ניסאן סקייליין R34.
  4. כן, עצוב מאוד. אתר חדש או לא, מחלקת המדיה צריכה לעבוד כמו שצריך ולא בצורה שכונתית כמו שקרה שם בימים האחרונים. וכן, אני מכיר מספיק יבואניות וחברות בשאר העולם (וגם בארץ) ושלא מתנהלים ברמה נמוכה שכזאת, במיוחד כשמדובר על מותג בסדר גודל הזה. לגבי ההשקה - עדיף היה שהיו מחכים עוד חצי שנה אם לא יכולים לספק רכבים. יכלו או יכלו, מספיק עם הבלוף הזה. אהבתי את ״הקנייה״ של מושג ״הנמכר״. מה אגיד ומה אומר, עשרות ואולי מאות דגמים נרכשו אתמול ואכן לא יכלו או יוכלו לספק רכבים מדגם שהוכרז לפני מספר חודשים במשך חצי שנה כאילו היו מותג על איטלקי. אסיים בזה שאני מאוד רציני אך סביר שאמתין לאותה ״מתיחת פנים״ (פנימית ולא חיצונית, לא מצליח לנקד פה) בהתאם לאותן חדשות שעולות מאירופה.
  5. הזייה כל הנושא הזה עם הפולו וזה סופר מבאס עבור מי שמתעניין בדגם כמוני. עזבו את זה שהאתר של פולקסוואגן ישראל מבולגן, לא מזמין ובעל עשרות נתונים שגויים ולא נכונים. אין שיווק עד ינואר?! למה הכרזתם אתמול על הדגם? ואוו, פשוט עצוב כל מה שקורה פה ומשודר לצרכן הסביר.
  6. זה כולל את התוספות שצ׳מפיון הוסיפה ל-GTI במיתוג המינימאלי שלה בישראל שכן הרכב מגיע בעולם לרוב בצורה מופשטת. התוספות ״המובנות״ שאפשר למצוא בארץ (שבחו״ל הן בתוספת תשלום): גג פנורמי חשמלי, פנסי לד אחוריים וקדמיים, מערכת מולטימדיה 8 אינצ׳, כניסת USB כפולה, חיישנים קדמיים ואחוריים (לפי תמונה של הרכב שעבר מבחן רישוי), מצלמת רוורס, מערכת App Connect ובקרת אקלים מפוצלת. זה בגדול, ממה ששמתי לב.
  7. עצוב ומרתיח. 2 הסיבות שעוצרות אותי מלבקר מחר בסוכנות הן היחס האנושי וההתנהלות של צ׳מפיון והן המחיר הדי גבוהה ביחס לאפשרות רכישת גרסה מופשטת בעולם והוספת התוספות לפי הצורך והבחירה של הרוכש.
  8. אז אם מחיר ה-GTI אושר (כמו שגם פורסם בפורום) על 165 אש״ח, רכב עם תוספות רלוונטיות (חישוקי 18, תצוגה דיגיטלית) על הכביש יעלה כ-185-190 אש״ח. זה מטורף.
  9. התוספות לא מעודכנות (מצלמה אחורית מופיעה במפרט), המפרט מציג את הפולו עם חישוקי ה-18 אך רשום שהיא מגיעה עם חישוקי ה-17 (המכוערים לדעתי). נמשיך לעקוב ביום-יומיים הקרובים לראות מה קורה. מה שכן, נראה שלעומת הדגם ה״מופשט״ באירופה הפולו כאן מגיעה עם מזגן מפוצל, מסך 8 אינצ׳, וגג פנורמי חשמלי אך בלי חישוקי ה-18, תצוגת הקוקפיט הדיגיטלית, חשיינים קדמיים ואחוריים, מערכת סאונד beats, הנעת keyless וכו.
  10. ההשקה פתוחה לקהל הרחב או רק לעיתונאים ומוזמנים?
  11. בהתחשב בזה שדגם ה-GTI יגיע בתצורה של 5 דלתות עם גיר DSG כברירת מחדל וחלון גג - המחיר הוא סביר ביותר. למה? לרוב גרסת ה-GTI בישראל נמכרת בשונה מהעולם כאשר רמת הגימור שלה כוללת מס׳ תוספת כ״סטנדרט״, כמו החלון גג שהזכרתי (בחו״ל הוא אופציה בתשלום). במידה ובאמת יתווספו עוד מס׳ תוספות כגון חישוקי 18, Active Info Display, מסך מולטימדיה 8׳, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני רוורס (ואולי אופציה למצלמה), keyless וגם רמקולים של beats - המחיר יהיה מאוד משתלם. ולכן פניתי לפותח השרשור על מנת לברר מהי רמת הגימור שאכן תגיע לפה.
  12. קיימים עוד פרטים לגבי דגם ה-GTI? סוג חישוקים? תוספות נוספות לעומת דגם ״הבסיס״ שנמכר בחו״ל?
  13. קח בחשבון שאם הוא ינותק (והדבר יתגלה בעת הצורך - והוא מתגלה) אתה פותח דלת לחברת הביטוח להמנע מתשלום התמלוגים
  14. אחרי הביקור הקודם בנתניה והפוסט שהעלתי ( http://bit.ly/2svs9CE) הפעם הדרמתי והגעתי לב״ש. זו התוצאה הסופית ב-4K לאחר שהגנן שכח להשקות את הדשא שבוע (הכנת שזרוע לעונה הבאה ). אשמח גם הפעם לכל הערה באשר היא. צולם באמצעות DJI Phantom 4.
  15. עיקר שהשוטר עובר על חוקי רת״א בהטסת הרחפן. מעניין איך היו מגיבים במשטרה לו הרחפן הזה היה פוגע במישהו בשל מרחק הטיסה הקרוב (יש חוקים ונהלים מסודרים להטסה). וכן, רחפנים מסוג פנטום 4 כבר גרמו לפציעות חמורות עקב חוסר זהירות.
  16. קודם כל עומרי, תודה על הביקרות הבונה. המטרה הכללית של הסרטון יכולה לרכז בעצם כל אחת מארבעת האפשרויות שהצגת - תלוי בעיניי הצופה. קיבלתי בעיקר את ההערות לגבי נושא הצבע והשבירה האגרסיבית, אנסה ליישם בסרטונים הבאים. ככל שמספר הצפיות החוזרות שלי בסרטון עולה, אני מבין יותר ויותר את כוונתך. אם הייתי קייסי כנראה שהייתי מליונר עכשיו.. מאחל לעצמי להגיע לרבע מהרמה שלו אבל אני פחות בענייני הבלוגריות.
  17. בנוגע לאורך - נסיתי להתאים את קטעי הוידאו במידת האפשר לקטע המוזיקה הנלווה. אכן בוצעו תיקוני צבע וגריידינג אך ברמה מתונה מאוד, התוצאה המקורית די דומה לזאת שמוצגת ביוטיוב. חבל שלא היו רחפנים ב-98, אולי EA היו מסדרים לי איזה ג׳וב..
  18. לאחר מיון כלל קבצי הוידאו סיימתי לערוך את סרטון המציג את האצטדיון ״החדש״ בנתניה. התוצאה הסופית ב-4K מצורפת כאן. אשמח לחוות דעתם. הצילום בוצע בעזרת DJI Phantom 4 ו-DJI Mavic Pro.
  19. כוח-סוס

    מכוניות טסלה בישראל

    עזבו תשתיות. כמו שתקציב עיריית ת״א מתבסס על דוחות החנייה כך גם חלק נכבד מתקציב המדינה שמתבסס על מיסים גבוהים כמו זה שקיים על הדלק. מניח שהגורמים הרלוונטיים במדינה יעשו ככל האפשר על מנת למנוע ולהכשיל את כניסת הרכב לארץ.
  20. מתבאס שראיתי רק עכשיו כי ככל הנראה הייתי מצטרף. נסעת בסוף? יש תמונות, סיפור? איך הקמארו?
  21. יכול להיות. באילו פריימים (תיאור קצר) בדיוק מדובר? כדי שאוכל לבדוק.
  22. תודה רבה על התגובות. קיבלתי את הביקורת על המוזיקה והכתב - רציתי משהו מעט שונה. לגבי נושא הדיבור, כמו שקאררה ציין, לדעתי מתאים יותר לפלטפורמת הולוגים ופחות לסרטון קצר וחד פעמי. אבל שוב, יישקל לפעם הבאה.
  23. תודה רבה! זה נקרא בעברית "קניון אנטילופ" ובסרטון ניתן לראות את החלק התחתון שלו. קיימים סיורים נוספים בחלקו העליון למי שמעוניין, אנחנו לא ביקרנו בו.
  24. באוקטובר האחרון אני ובת הזוג שהינו כמעט 20 ימים במערב ארה"ב ובין היתר ביקרנו ב-7 מדינות, 3 פארקים לאומיים ולא מעט אטרקציות. אחרי לא מעט שעות מול המחשב לכדי עריכת סרט/סרטון הטיול - רציתי לשתף אתכם בתוצאה הסופית. על הסיפור הקצר שפורסם בפורום 'רכב כללי' בדבר ההפתעה שקיבלנו - Mercedes C63 AMG, תוכלו לקרוא כאן: http://bit.ly/2jcRQFl אשמח לכל שאלה ותגובה בנושא. גם בדבר עריכת הסרטון.
  25. קודם כל תודה לכולם על התגובות לגבי הכתיבה וגם לגבי הסרטון. nimnim, מחכה לעדכון מהטיול הבא. לגבי העלויות, זה פחות או יותר הולך ככה: טיסות ל-LA עם טורקיש - 1,000$ לכרטיס. השכרת קורבט (שלא בוצעה בסוף) - 1,600$ > הוחלף למאליבו בחצי מהעלות ל-11 ימים. השכרת צ׳לאנג׳ר RT ששודרגה למרצדס ע״ח החברה - 600$ לשבוע. דלק - כ-600$ (יש מצב שאני טועה, אבל זה האיזור). לינה ב-LA (שבעה לילות סה״כ) - ללא עלות (משפחה). כרטיס כניסה לפארקים הלאומיים - 80$. אטרקציות (כולל יוניברסל סטודיו - כרטיס יום ולילה להלוואין) - 250-260$. אוכל - באיזור ה-20-40$ לאדם ליום (מאוד משתנה, בדר״כ אכלנו 2 ארוחות ביום ועוד שטויות ובחלק מהמלונות הייתה גם ארוחת בוקר). לינה - כ-50$ עד 180$ (באיזור אגם פאוול, מערב ילוסטון או הסטריפ של וגאס). זה בגדול. אם יש לכם עוד שאלות אתם מוזמנים לשאול ואענה בשמחה.
×
×
  • תוכן חדש...