Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. שלום לכולם מחפש כסא ספורטיבי מרכב יד-שניה, שלישית, רביעית ואילך.../פירוק מחפש כסא נהג או נוסע של רכבים ספורטיבים (בעלי תמיכה צידית) יפניים/גרמניים/צרפתיים וכו'. לא חשוב שנת הרכב, רק שהכסא יהיה במצב טוב (ללא קרעים). בהודעה פרטית או בפלאפון 054-6291111 טל
  2. נמכרו מעל 6 מכוניות למיטב ידיעתי. הדיווח האחרון היה לפני שלושה-ארבעה שבועות. לי יצא לראות 2 על הכביש חוץ מרכב נסיעות המבחן - שחורה וכחולה.
  3. אורן, אני נהנה כל יום להכנס לתרד הזה ולקרוא ולראות על המשך הפרוייקט שלך! אני מקווה שתמשיך לעדכן, כי מה שאתה עושה פשוט מדהים! וגם נותן לי למשל לחשוב על כיוונים דומים, למרות שהיכולת הכלכלית כרגע לא קיימת (אלא אם מישהו יתקן אותי ויתן לי פרופורציות). מקווה שתהנה מהרכב וממגון שידרוגיו.
  4. עדיין למכירה
  5. זהו התפלאתי, כי הפולו נועלת 45.
  6. זה לפולו GTI??
  7. תיקון: המחיר הוא 80,000 ש"ח.
  8. למכירה, מאת חטיבת הפאר של TOYOTA: לקסוס LS400 אוטומטית שנת 98 יד 5 (מפרטי ולא מסוחר!) 216,000 ק"מ צבע לבן פנינה , ללא תאונות , טסט לשנה מגיעה ברמת האיבזור הגבוהה ביותר: מושבי עור חשמליים, חישוקי סגסוגת, בקרת אקלים, מחשב דרך + בקרת שיוט, צ'נג'ר ל-6 דיסקים, גג-שמש ועוד. קצת פרטים טכניים: מנוע V8 בנפח 4 ליטר מבית היוצר של TOYOTA המנוע מפיק 282 כ"ס לרכב הנעה אחורית כמובן הרכב אמין ברמה גבוהה מאוד! 90,000 ש"ח לפרטים: 050-5219523 מרכז הארץ
  9. פנסים אחוריים של רנו קליאו מדור שני, שנים 99-02 - נמכרו!!! מנורת ערפל בודדת לרכבי רנו (קליאו, מגאן) משנים 99-02 - מחיר: 120 ש"ח סט מדבקות לרנו קליאו ספורט ומנועי 2 ליטר - מחיר: 50 ש"ח הכל ביחד - 130 ש"ח!
  10. הקפצונת הכל ב-250 שקלים חדשים!
  11. אני דיברתי על 1.6 קצרה. לא על ספייס. גם המחיריםפ שנתתי הם מתאימים לקצרה. בספייס שי רק 1.6 עם גיר טיפ'. לאחר מכן הבנתי שאתם דיברתם עם הספייס. אכן יש מבצעי 'חבר' עד ה-19.9 הנחות של בין 8% ל-10%
  12. נקרא לזה 'קשר למערכת'.
  13. צודק, אכן מדובר ב-קלאס A. התבלבלות קלה שלי. לגבי ה-6,000 ש"ח - זה גם נכון, אבל לעפמים התעקשות עוזרת.
  14. דרך אגב הפאביה הכחולה שמצולמת אצלך בתמונת פרורפיל הוחלפה לפאביה אדומה בשל כך שהכחולה נמכרה
  15. לא מדובר על המנוע הישן של VW שהוא בעל 102 כ"ס. מדובר על מנוע 1.6 חדש (105 כ"ס) של VW שנמצא באיביזה, פאביה, רומסטר, פולו ובעוד שלל דגמים. הרעש נגרם מ-2 סיבות: בידוד רעשים לא מוצלח במיוחד, גיר הטיפ' בעל 6 ההילוכים ששומר על כח זמין כל הזמן. אם תרפה קצת מהדוושה ולא תלחץ עליה כל הזמן (בכל זאת זה לא רכב ספורט) תרגיש פתאום איך הרעש 'נעלם'. אני מדבר מניסיון של עשרות נסיעות בפאביה וברומסטר. לגבי המתלים, יש אמת בדברייך. המצב הנוכחי קיים בשל רצון לשמור על רמת יציבות וביטחון גבוהה. זה עניין של טעם והרגשה.
  16. בתור חבר מערכת תבקשו התקנה ב-'אוטו-אלגנס' (נראה לי שככה קוראים להם) - יש לכם את הזכות. הם מתקינים רישמיים גם של פוולספאגן, אודי וגם פורשה.
  17. כוח-סוס

    Polo GTI

    כבוד! תמונה של הרכב שלי לשעבר מצולמת על-ידי. הפולו הכי מעודנת ויפה לדעתי. היא אלגנטית ונראית מדהים מפנים ומבחוץ. האיביזה, הפונטו והקליאו מהנות יותר - כל אחת בתחומה.
  18. מדהים! פשוט מדהים! תתחדש ותהנה מהרכב! אני אישית אשמח לעוד תמונות (גם של לוח השעונים אחרי השידרוג).
  19. כוח-סוס

    Polo GTI

    סבי ה-30+, אבל אל תצפה למחירון במקרים של רכבים מסוג זה. במיוחד אם הם שמורים.
  20. תתחדש! נשמח לתמונות.
  21. חייב ללכת עם בעל הרכב, כי רק כך תוכל לקבל את תדפיס הטיפולים אם הוא אכן ביצע אותם. כך גם בעל הרכב יוכל לשמוע על עלויות התיקונים ממקור ראשון ובצורה מסודרת. אם הוא מתנגד, סימן שיש אפשרות שאולי הוא מסתיר משהו. אם סתם אין לו זמן, תגיד לו שאם אין לרכב כלום אתם ממשיכים משם ישר לסניף הדואר הקרוב. ואם באמת, הכל כסת"ח ואין לרכב כלום - המחיר הוא בהחלט נורמלי בהתאם לאקסמפלר ולמצבו.
  22. קח את הרכב למוסך צ'מפיון הקרוב ותשאל מהן עלויות התיקונים. שם גם יוכלו לתת לך פירוט נרחב יותר אודות שיפוץ הגיר והחלפת הקלאצ'. לרכב של 8-9 שנים סה"כ מצבו דיי טוב, אבל לפעמים עדיף רכב מטופל שלא יתעללו בו עם 150K ק"מ מאשר רכב שיתעללו בו עם 70K ק"מ. קפיצה קטנה למוסך ודעה של בעל מקצוע ומכונאי תוכל לפתור לך הכל. כך גם תוכל להתמקח על מחיר ראוי ששווה לשלם ע לאותו הרכב. בהצלחה ואל תשכח לעדכן.
  23. מעניין שאני בן 22 ועדיין זכיתי לאותו יחס מגעיל. סתם כדי לעורר אותך ידיד, גם הונדה וסובארו ערכו דברים דומים אך לא מוחצנים. הבנו שהיה אירוע מהמם, אבל בסופו של דבר המטרה היחידה של רנו היא למכור מכוניות ולא לספק אושר וסיפוק לאנשים. אז אם אתה עובד החברה או סתם מעריץ אלמוני, סע ברכה.
  24. לא, ביקשתי על המגאן ספורט. המגאן היא הרכב המושלם מבחינתי שיכול לתת לי את חווית נהיגה אמיתית וגם לתת לי בנוסף את הדבר שהתגעגעתי אליו כל כך עם הקליאו - הטורבו! כל זה קרה בכלל לפני שבועיים כאשר הרשמתי טלפון בצורה מסודרת לחברה לאחר שהייתי שם שבוע לפני ולקחתי את כל הפרוספקטים המתאימים והצעת מחיר.
×
×
  • תוכן חדש...