Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. אני גם חשבתי בזמנו לעשות 'פרוייקטון' קטן והחליף את ה-PS2 שלי ב-PS3. על הדרך לקנות את ה-G25 ולהעיף את הטלויזיה שיש לי בחדר ובמקומה לשים LCD. הבעייה הכי גדולה הייתה הכסא שלא מצאתי. דווקא עכשיו, מצאתי כסא. היחידי שראיתי יש לו מקום 'לתיבת ההילוכים' של ה-G25 ליד הכסא ולא מול הפרצוף ליד ההגה. תמונה, קטנה אומנם, מצורפת.
  2. אוקיי, תודה רבה על התשובות
  3. 'קופה' זוהי אינה הגדרה להתנהגות של רכב. 'קופה' \והי הגדרה לצורת מרכב. רכב שיש לו רק 2 דלתות נחשב 'קופה' (למרות שמרצדס שינתה קצת את המושג). רכב שלת תא המטען שלו נפתחת ביחד עם השמשה האחורית לא נקראית/נחשבת 'קופה'. לא אני קבעתי/כתבתי את החוקים. מבחינת ביצועים הסליקה נמצאת בראש הרשימה.
  4. צודק. הכוונה הייתה ל-6 צילנדרים.
  5. אז על אחת כמה כמה היהירות שלו וההתרברבות שלו לא מתאימה לכאן ולאנשים שרוצים ללמוד ולהבין. זאת הייתה הרגשתי, וכך בחרתי להביע אותה. לא טוב לא ולא נוח לו - שלא יגיב.
  6. למירב ידיעתי הדגם הזה לא הגיע/נראה בארץ. לעומת זאת האקליפס של מיצובישי מהדור הזה והסליקה של טויוטה כן הגיעו.
  7. ישנם 2 גרסאות טורבו מדור קודם: 'רגילה' ו-GT. גרסת הטורבו 'הפשוטה': שוכן שם מנוע V6 בנפח 2,954 סמ"ק עם 24 שסתומים. 232 כ"ס ב-5,600 סל"ד. 35.1 קג"מ ב-3,200 סל"ד. 1,603 ק"ג. 0-100 ב-6.2 שניות, ומהירות סופית של 232 קמ"ש. מנוע קידמי, הנעה אחורית. גיר ידני 5 הילוכים. גרסת ה-GT: שם נמצא מנוע V6 בנפח 2,954 סמ"ק עם 24 שסתומים. 267 כ"ס, 36.5 קג"מ. מנוע קידמי, הנעה אחורית. גיר ידני 5 הילוכים. גרסת ה-GT פחות מוכרת ופחות נפוצה והיא מתאימה יותר כרכב כביש-מסלול לאותם שנים.
  8. ועל מה אדוני נוהג(אם הוא נוהג בכלל), אם מותר לי לשאול? נהגת פעם ברכב עם יותר מ-50 כ"ס? נהגת פעם בכלל? אתה יודעה מה זה סקייליין לפני שאתה מתחיל להקיש אותיות על המקלדת שלך?
  9. נכס ל-VAG בצע חיפוש, או שאפילו תבצע את החיפוש פה. תמצא המון, אבל המוןןן מידע בנושא.
  10. lior172, העלתי בכוונה את הסירטון שממנו לקוחה התמונה הזאת. אתה וכל שאר הקוראים יכולים לראות שם כיצד זה עובד: http://www.megaupload.com/?d=RN37XU1E גודל הקובץ: 3.71MB (אני מצטער שזה להורדה, אבל אני ו-'יו-טיוב' לא כל-כך מסתדרים ) בכל אופן, ככה אני נוכחתי לראות את זה. איביטורבו, מיותר. לא המטרה ואני לא יקנה. אבל תודה על העצה. Albert172, גם אצלי היא אינה דולקת כאני מסובב את הסוויצ'. bagira, לא נראה לי אבל גם זאת אפשרות. Automatic1, אם אני לא טועה לא כל הנורות נדלקות בעת סיבוב הסוויצ. אם הנורות שהזכרת נדלקות בדר"כ הן מעידות על תקלה או שהמערת פועל בזמן אמת. אבל בדר"כ גם בדבריך יש אמת כי מייצרים דגם אחד של לוח שעונים ופשוט מחברים את הנורות ליפ רמת האיבזור ברכב.
  11. אתה מדבר על הטווין טורבו? אם כן, אז ככה: כמו שאמרת לרכב מנוע V6 בנפח 2,997 סמ'"ק ו-24 שסתומים- Twin TURBO. מייצר 320 כ"ס ב-5,600 סל"ד. 43.5 קג"מ ב-4,00 סל"ד. מטורף לאותם שנים. 0-100 ב-5 שניות ומהירות מקסימאלית של 262 קמ"ש. ב-400 מטר הוא משיג נתון של 13.50 שניות. מנוע קדימי, אך לרכב הנעה אחורית. גיר ידני בעל 6 הילוכים. הסופרה שוקלת 1,566 ק"ג ובעלת קיבולת בטנק הדלק של 70 ליטר. אין לי נתונים מדוייקים, אבל סביר להניח שהיא אוהבת מאוד דלק. דובר המון על הרכב הזה אחד המוצלחים/מהירים/מהנים לנהיגה שנוצרו. הרכב מבוקש מאוד בשוק העולמי ובדר"כ עובד בנוסף לכוח שלו סדנאות שיפורים רבות. לצערנו, כרגיל, הוא לא יובא לישראל ביבוא סדיר, אך 'צלמי הפאפרצי' של העולם המוטורי הצליחו לא פעם לתעד סופרה בארץ.
  12. ערב טוב, כמו שידוע לרוב חבריו הקליאו ספורט ולשאר הקוראים- בחלק מדגמי הספורט בדור הראשון שהגיעו אלינו יש מנורת ShiftLight שעובדת, ומכסה מנוע קל. כנראה שאצלי לא כך הדבר, וכנראה לי יש את הדגם 'האחר', למרות שנראה שיש אצלי את המנורה בלוח השעונים. (צירפתי תמונה של המנורה דולקת ברכב אחר בזמן שיש צורך להעביר הילוך) האם יש אפשרות 'להחיות'/לחבר אותה כך שהיא תעבוד ותציג לי את זמן ההעברה האופטימלי? טל
  13. העבודה והפלאגים עולים יותר ממחצית מעלות הטיפול כמה זמן האוטו היה במוסך? למרות שאני יודע שלכל חלק יש את זמן העבודה שלו וכך זה מחושב.
  14. גם אני נהניתי מאוד לקרוא! עוד תמונות ווידאו רק יגרמו לי לקנא יותר, אבל אתה יכול להוסיף
  15. מצטרף לגיא ומעוניין לדעת מה עשו ברכבך שעלה כ-3K ש"ח? וגיא, את הפלאגים האלה תוכל למצוא ב-EBAY כאשר תחפש ואתם. הם נמכרים לעיתים בסטים של 4 פלאגים במחיר של 30 ליש"ט לא כולל משלוח.
  16. אלברט, יש לי בקשה אם אפשר: מק"טים (אם יש לך) + עלות החלפים של כל חלק. הפילטר דלק והשמן מקוריים?
  17. ענק! :lol:
  18. דבר ראשון תודה! משיח, חבל שלא פנית אליי לפני. אתמול הייתי שם ואספתי לעוד 2 מזמינים. מי כבר אסף את ההזמנה שלו?
  19. יש! ככה הכביש יהיה פנוי יותר. וככה, יהיה שימוש למכוניות הספורט בארץ
  20. אלברט, נהנתי מאוד לקרוא את הנושא הזה שפתחת, ואני מאמין שכמו אחרים- למדתי עוד קצת על הרכב. את הטיפול שלי, אני בכל אופן לא יעשה לבד, אבני אני ידע להתמקד בדברען מסויימים.
  21. אם המצב טוב אז כן. אתה לא צריך לשאול לגבי כל רכב, תיקח לעצמך את ההחלטה של מה מתאים לך.
  22. עומר, היא אוטומטית?
  23. משהו מוזר הולך שם יד רביעית, 13,000 ק"מ?! ולפי הכתוב, לרכב 325 כ"ס. כמדומני זה מעט מדי ובסוף הוא אוטומטי. עומר, יש הסברים לדבר? ואני מוזע לזה 'שבכל זאת' מדובר בפורשה ולא באיזה ג'אסטי.
  24. בקשר לאלפא - תכין כיס קצת גדול יותר. טיפול לא מסור יהווה בעיה באמינות הרכב. וטיפול מסור- יקר בקצת משאר המכוניות שהוצעו כאן. מה גם שהיא נסחרת במחיר גבוה יותר מהמחירון. לגבי המחירון. כנס לכאן: http://www.winwin.co.il/c/MhTelemeserForm.asp?BaseUrl=%2FSearchIn%2Easp%3FZ%3DC%26TZ%3DMhValue&ERT= + עלות שיחה סלולרית = יש לך מחיר של כל רכב שתחפוץ בו. כמבון אם הוא עלה על כבישי ישראל
  25. חוץ מהמגאן שכבר הוצעה, יש גם את: 1) הטויוטה סליקה משנות ה-90 המוקדמות 2) הונדה סיוויק קופה 3) יונדאי קופה (אם תכנס בתקציב) 4) מאזדה MX3 5) סיאט קורדובה SX (אם תכנס בתקציב) וזה בערך כל מה שעולה לי בראש. חוץ מההונדה והיונדאי (אם אני לא טועה) שאר הרכבים הם בעלי 3 דלתות ולא 'קופה אמיתיות', אך הן בעלות מרכב דומה לקופה ולא האצ'בק.
×
×
  • תוכן חדש...