עוד פעם אני יגיד לך את זה,
מכמות הפתקים שהשאירו לי על הרכב ('רוצה למכור???') יכולתי לעשות ספר. כן, ספר.
בכל אופן, אני הייתי עד למיכרה של רכב מסוג אחר, לא לאון 20VT, ביותר מ-30K מעל המחירון.
שוב, ביקוש והיצע.
כל אחד בוחר מה ברצונו לעשות, הן המוכר והן הקונה (במקרה זה אתה).
אני מאחל לך בהצלחה מכל הלב במציאת הרכב המבוקש והלוואי שתקנה אותו במחיר שיתאים לך כלכלית.
אבל, תבטיח לי דבר אחד: אחרי שתעבור לצד של בעלי הרכבים מסוג זה, שתבדוק באותה דעה שאתה דבק היום.
שתגיע לשם, תבין על מה אני מדבר.