Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. בבקשה דורון
  2. אני בודק כעת עוד דרך להשגת הסמלים של ה-'172 CUP'. אני אעדכן בהמשך.
  3. בעולם כן. בארץ נראה לי שהתחילו לשווק אותו בדגמי 2007.
  4. עתיד, כל מילה זהב. כל אחד בסופו של דבר יעשה את הבחירה שלו. אני בכל אופן ימשיך להמליץ על ה-LM. שמן מצויין במחיר מצויין.
  5. בגדול בשנתונים של 2003-2005 מדובר במנוע 2 ליטר מוגדש ו-265 כ"ס בשנתונים 2006-2008 הנפח גדל ל-2.5 ליטר (גם המומט גדל) מוגדש ו-280 כ"ס את שאר הפרטים באמת תוכל לקבל בפורום STI
  6. הסבר בבקשה את פשר דבריך.
  7. אל תשכח ש-LM מיוצר בגרמניה, ארץ המוצא של ה-VAG. למרות שגם אני שמעתי אין ספור המלצות על ה-MOBILE1, גם אני בזמנו השתמשתי ב-LM. מניסיון של אין ספור חברים.
  8. שיהיה 'מועדון' נפתח את הרעיונות האלה. בנתיים נשלחה הודעה ובה הצעה באימייל ברשימת תפוצה. לגבי מדבקת ה-3 צבעים- לא לטעמי. מצטער. אני עדיין מחפש את מדבקת ה-'CUP 172'.
  9. אחלה צמיגים, דומים לדאנלופ. בסופו של דבר אני אישית החלטתי לשים רביעייה חדשה של SP9000.
  10. ישנה אפשרות כזאת. בכל אופן, לא הייתי מקטרג אותה לפונטו. היאריס עומדת איפשהו בין האונו לפונטו.
  11. יש פורום מתאים לבקשה הזאת
  12. ליאור זאת הייתה רק שאלה של זמן עד שתדיע לפה
  13. פסי הקישוט שלי כבר בצבע הרכב ככה שלא נראה לי שאחליף אותם. לגבי הטמבון, נקודה מעניינת- אני יבדוק את זה. גם את נושא הספויילר של ה-CUP אני יבדוק. לג'אנט 16 אני לא יחליף. אני גם מבסוט מהסט הנוכחי וגם כרגע יושבים 4 צמיגים חדשים על הרכב. מעלות של 5 ליש"ט כולל משלוח של מדבקה, הגעת איתי למינימום 500 ליש"ט (כל ההצעות שלך).
  14. אז אילו המלצות יש לך?
  15. יש דבר שנקרא יחס הספק - משקל. לוטוס (שלא קיימת בישראל) לדוגמא. בכל אופן, היאריס משוות לאונו מבית פיאט ולא לפונטו מבחינת גדלים. הקורולה RUNX הספורטיבית שלא הגיע לארץ הייתה צריכה להיות משוות לפונטו.
  16. ה-HGT באמת רכב יפה ויש לו גם לא מעט כח מהמנוע האטמוספרי שלו, אבל התנהגות היא לא בדיוק סעיף הוא מצטיין בו. תקן אותי אם אני טועה.
  17. חזק! אהבתי! :-D:-P:lol: וכמה שזה נכון, מניסיון.
  18. אני מבין, ואפילו תמוך בצד שלך. אני חושב שאתה צודק דעה הזאת. אבל, חשבתי להוסיף רק מדבקה בשביל הרגשה עצמית והתוספת הקטנה ולא בשביל לעשות איזה פוזה. כמו שאנשים אמרו בשירשור אחר כבר- הקליאו לא בדיוק מושכת עיניים, אבל היא מספקת את מה שהיא צרכיה. זה בדיוק מה שאני צריך. ורועי, תודה על הקישור אבל אני מחפש יותר סמל RENAULT. ה-sport פחות חשוב לי עכשיו.
  19. תתכונן גם לשלם יותר במידה ותמצא אקסמפלר במצב טוב.
  20. אבל עדיין הוא חושב שמכונית הליסינג מסוג 'מאדטיוטה' והונדה נמכרות מעל המחירון והסיאט לא. הונדות, מאזדות וטויוטות יש כמו מים בשוק. לא משנה מצב הרכב, מצב השוק לא מאפשר להן להסחר במחיר גבוה מדי.
  21. עוד פעם אני יגיד לך את זה, מכמות הפתקים שהשאירו לי על הרכב ('רוצה למכור???') יכולתי לעשות ספר. כן, ספר. בכל אופן, אני הייתי עד למיכרה של רכב מסוג אחר, לא לאון 20VT, ביותר מ-30K מעל המחירון. שוב, ביקוש והיצע. כל אחד בוחר מה ברצונו לעשות, הן המוכר והן הקונה (במקרה זה אתה). אני מאחל לך בהצלחה מכל הלב במציאת הרכב המבוקש והלוואי שתקנה אותו במחיר שיתאים לך כלכלית. אבל, תבטיח לי דבר אחד: אחרי שתעבור לצד של בעלי הרכבים מסוג זה, שתבדוק באותה דעה שאתה דבק היום. שתגיע לשם, תבין על מה אני מדבר.
  22. אני לא חושב שמדובר בהבלטה, אלא בתוספת מייטורית כרצון עצמי להוסיף למראה של הרכב. זה לא שאני מתעניין ברכשית ספיילר בצבע אדום בגובה של 5 קומות. יכול להיות שזה משעשע אנשים אחדים, אך בחירתו של כל בעל רכב להציג את רכבו כרצונו. ובשפת העם: 'זאת כולה מדבקה!'.
  23. דבר ראשון, אתה לא חייב להתקיף אפ אחד אם הוא לא יודע. דבר שני, תסתכל בתמונה מצד שמאל בהודעה הראשונה, ותראה שכן יש מק"ט. אמנם אולי לא של רנו, אבל יש מק"ט.
  24. אז ככה, יש עידכונים. פניתי לשראל תחילה, והוא חזר הל הודעות דומות שנרשמו פה- הזמנה מ-EBAY (כרגע אני מחפש כל יום, ופשוט אין). פניתי גם לחברת CRYSTAL-DOME הישראלית במחשבה אולי לייצר מדבקות כאלה, ואז התבררו לי הפרטים הבאים: שטנצ'(שבלונה) חד פעמי, מחירו בין 450$ ל-650$. מחיר כ-50 מדבקות - 3,500 ש"ח. יכולה להיות הוזלה בהתאם לגודל. בכל אופן, לא בא בחשבון! אפשר להזמין עוד אוטו במחירים האלה, אבל זה היה סתם כדי לסדר לכם את האוזן. בכל אופן, מישהו יודע על עוד מקום שאני אוכל למצוא בו את המדבקות? האם בחברה יכולים להזמין לי אותם מחו"ל לפי מק"ט?
  25. שאמרתי אין מנוסף הכוונה הייתה בציניות לגמרי. אני ממליץ על הצמיג מכל הלב מניסיון בכמה מידות ברכבים שהיו לי.
×
×
  • תוכן חדש...